View Full Version : Конверсии на инжекциони към карбуратори
whorunit
19-05-2010, 21:09
Я и аз да задам един въпрос как може да стане карбове на IAW управление на мотора дали ще може електрониката да управлява запалването като са изолирани дюзите и всичко по инжекциона или трябва да се преработи на делко вариянт ???? върти ми се една глупава мисъл в главата но мисля че няма да стане :)
Я и аз да задам един въпрос как може да стане карбове на IAW управление на мотора дали ще може електрониката да управлява запалването като са изолирани дюзите и всичко по инжекциона или трябва да се преработи на делко вариянт ???? върти ми се една глупава мисъл в главата но мисля че няма да стане :)
Чакай да видя дали съм те разбрал. Искаш да ползваш инжекцията само за да управляваш аванса на искрата? И те притеснява дали ще се побърква ЕКУ-то без дюзи докато пълниш с карбове?
Ако правилно съм схванал въпроса, мисля, че ядове няма да имаш. Това на какъв мотор точно искаш да го правиш?
Май за неговия мотор става дума и ако е така звучи интересно!!!:lupe:
Не е толкова шантаво!
Като си с газова......
:Tease:
whorunit
22-05-2010, 00:28
Аз мисля че няма да може да се преправи защото има прекалено много датчици какво ще стане с дебитомера и другите там чаркове :) защото за да управлява искрата иска да знае колко е гориво-въздушната смес и положението на дросела и от там да може да определи самия ъгъл на запалването ... иначе мордохи е прав за газовото но там всичко си остава както е оригиналното състояние ... а в моя случай ще се промени много :)
ИАВ няма дебитомер, единствено тпс-а трябва да се закачи някак и всички вакуми да се наредят.
ИАВ няма дебитомер, единствено тпс-а трябва да се закачи някак и всички вакуми да се наредят.
А МАП-а кво ша го прави а,няма да стане толкова лесно колкото си мислите,как ще се закачи ТПС-а на карбовете:rtfm::rtfm::rtfm:
мапа заедно с другите вакумчета, тпс-а на оста на дроселовите, температурния сензор на филтъра и така. винаги има начин да се направи, въпроса е заслужава ли си занимавката.
Има готови игнишън процесори които са на смешна цена и спокойно можеш да си генерираш аванси с лаптопа.
Gosheto30v6
30-05-2010, 00:06
Чакай да видя дали съм те разбрал. Искаш да ползваш инжекцията само за да управляваш аванса на искрата? И те притеснява дали ще се побърква ЕКУ-то без дюзи докато пълниш с карбове?
Ако правилно съм схванал въпроса, мисля, че ядове няма да имаш. Това на какъв мотор точно искаш да го правиш?
ядове ще има колега ,само с горивото
ядове ще има колега ,само с горивото
Нещо никак не те разбрах.
МАП-а следи разреждането, което е функция на засмукването, което ме води до извода, че няма да дава някаква очебийна разлика.ТПС-а е най-лесно да се върже на единия дросел.Малко тенекия и фантазия и е готов.Температурните датчици може да се окажат излишни.Дригата подхвърли чудесна идея и тъй като аз също ще правя простотии и ще имам въпроси.
Явно сектата се е раздвижила доста!:pain:
Gosheto30v6
30-05-2010, 22:37
Нещо никак не те разбрах
Ако правилно сьм ви разбрал,го казах така щото наистина всичко е ок;-),ама като трьгна при нас елекрическата помпа за горивото и карбураторите завряха като чаиници от гориво ,дори с тройник за излишно гориво преди тях:no:.Та се наложи да сменим задния капак на блока за да сложим механичната помпа,а после и леко да го преправим заради маховика и датчика на хол,та това ми беше мисьлта с горивото,успех все пак:th_up:
Аз моята кола съм я направил с механична помпа, най-малкото защото и от завода е била такава.
Има къстъм ел. помпи за карбуратори, които осигуряват 1 бар налягане и са ОК.
valentino
31-05-2010, 20:26
Аз ще спамя вижте какво видях искам я веднага днес ще я сънувам сигурно: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=b22djl1ptqhg#:screwy:
whorunit
31-05-2010, 21:08
Значи може да стане номера с помпата но трябва с редуциращ клапан да се направи налягането на 0,3 бара ... иначе ще я дави и поплавъците няма да могат да затварят иглите и за това най безболезнения вариянт е редуциращ клапан и рагулираш на 0,3 бара и си свиркаш от карбовете има обратна връзка към резервоара поне при мойта има :)
Аз ще спамя вижте какво видях искам я веднага днес ще я сънувам сигурно: http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=b22djl1ptqhg#:screwy:
Чак пък да я сънуваш, няма нужда. Тия 156 к.с. ако не са от динографика, са много под въпрос.
Гледам в подписа, че си с 40-ки карбове, мо от завода колата не е така, сменял ли си ги или нещо друго е правено?
valentino
01-06-2010, 12:11
Така е закупена BOBI_33 баща ми я докара през 1993 година от Италия там ако са я пипали нещо но си е така с 40ки
помпата на инжекциона е на 3 бара, няма смисъл да се ползва тя. от моноинжекцион също не става, те са на 1 бар. най-добре обикновена ел помпа за карбуратори.
тука в търново има един чичка с 33-ка с двигател 1,6 от 145 и карбуратори но работи само на газ :dunno: за това си е купил и 146 2.0 :roll2:
Gosheto30v6
06-06-2010, 18:59
А според мен ,няма смисьл да се разваля инжекциона на боксера освен ако не си намерил карбуратори над 40-ки.Плюсьт им ще е,че ще трьгва по добре в ниските,а на високи ще тьпче на място
mitaka_cs
07-06-2010, 01:15
А според мен ,няма смисьл да се разваля инжекциона на боксера освен ако не си намерил карбуратори над 40-ки.Плюсьт им ще е,че ще трьгва по добре в ниските,а на високи ще тьпче на място
Над 40-ки на 1.7 ще има смисъл само ако е 16V и се сложат сериозни валове с повече градуси и повдигане за 2 бона и то ако се кара на 8000+ об./мин.
А и първите по размер по-големи от 40-ки са чак 44 mm.
Аз си мисля, че с 4 двойни 36-чки може спокойно да се подкара 5-6 литров осмак(т.нар. "small block V8") и да вади макс. мощност още на 4500-5000 об.мин.
А според мен ,няма смисьл да се разваля инжекциона на боксера освен ако не си намерил карбуратори над 40-ки.Плюсьт им ще е,че ще трьгва по добре в ниските,а на високи ще тьпче на място
Над 40-ки карбове въобще няма смисъл. Този мотор не може да засмуче повече въздух през тия клапани ако ще и 50-ки карбове да сложиш. А относно тръгването в ниските ще е най-добре да са карбовете 36-ци. С тях ще върви добре в целия диапазон. Все пак имайте предвид, че става въпрос за мотор с кубатура 1712 куб. см.
2.0 ТС 16В засмуква от 1 дросел с диаметър 50 и няколко милиметра и му е достатъчно, при условие, че върти и до по-високи обороти.
Gosheto30v6
11-06-2010, 20:30
Над 40-ки карбове въобще няма смисъл. Този мотор не може да засмуче повече въздух през тия клапани ако ще и 50-ки карбове да сложиш. А относно тръгването в ниските ще е най-добре да са карбовете 36-ци. С тях ще върви добре в целия диапазон. Все пак имайте предвид, че става въпрос за мотор с кубатура 1712 куб. см.
2.0 ТС 16В засмуква от 1 дросел с диаметър 50 и няколко милиметра и му е достатъчно, при условие, че върти и до по-високи обороти.
За клапаните си прав че са малки,но при нас един приятел участва вьв рали крос сьс 145-ца боксерка,като за да влезе в клас до 1.6 се наложи да слага някакви 16клапанови бутала от фиат(84 мм.) и може да се каже че мотора си беше 1.6 16в.,като главите им беше разпробил сериозно отворите,та с какви ли не алфови корбуратори не я проба,е не и не,ще кажа само че в момента колата е с45-ци(даде 2 бона за тях,и то 2-а у-ба.,някави червени такива ама човекьт от които ги е взел казал че всичко трьгвало с тях)и дава 15,5и6 което според мен е добре,ама все пак нека и др.колеги споделят мнение,това е моето,ще гледам да кача някоя др.снимка на вьпр.145
За клапаните си прав че са малки,но при нас един приятел участва вьв рали крос сьс 145-ца боксерка,като за да влезе в клас до 1.6 се наложи да слага някакви 16клапанови бутала от фиат(84 мм.) и може да се каже че мотора си беше 1.6 16в.,като главите им беше разпробил сериозно отворите,та с какви ли не алфови корбуратори не я проба,е не и не,ще кажа само че в момента колата е с45-ци(даде 2 бона за тях,и то 2-а у-ба.,някави червени такива ама човекьт от които ги е взел казал че всичко трьгвало с тях)и дава 15,5и6 което според мен е добре,ама все пак нека и др.колеги споделят мнение,това е моето,ще гледам да кача някоя др.снимка на вьпр.145
Здравейте ,дано не досаждам но си мисля че всеки един
атмосверен двигател както и да е подготвен ТОЙ дори и за 16 в двигател и дори с компромиси в наклона на портовете без валове със променен лифт не може да носи на 45 карбове само по себе си по големият диаметър и по голямото количество въздух ,предполага по високи обороти но не винаги
има формула за изчисляване динамиката на газовете и скоросттта която е определяща в случая за зареждането
тънка ивица ПАраноик
Здравейте ,дано не досаждам но си мисля че всеки един
атмосверен двигател както и да е подготвен ТОЙ дори и за 16 в двигател и дори с компромиси в наклона на портовете без валове със променен лифт не може да носи на 45 карбове само по себе си по големият диаметър и по голямото количество въздух ,предполага по високи обороти но не винаги
има формула за изчисляване динамиката на газовете и скоросттта която е определяща в случая за зареждането
тънка ивица ПАраноик
Писах ти к'ъв си, ама да допълня и аз.
Няма как да имаш клапан 30мм и да шибнеш карбове 40мм и нещата да станат. То карба е проста система. Минава въздуха през най-тясното и там се получава разреждане и засмуква бензин. Като са клапаните по-малки, не може да засмукат толкова въздух, че той да създаде достатъчен поток, та да стане засмукването.
Няма засмукване- няма оргазъм.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.