Rigor
03-06-2010, 12:32
Та значи в събота се засилих да свалям ел. моторчето на клапата за вътрешен/външен въздух- тази под поленовия филтър (аконякой може да каже, защо се казва поленов- добре), защото моята стои в отворено положение от около 6 мес. Не се чува и бучене от моторчето и явно, че му се е случило нещо. Свалям аз жабката, както пишат хората в ръководството и о чудо...нищо се не види. Свалям модула на BOSCH, защото пречи и успявам да напипам две от трите винтчета, които държат моторчето. На пръв поглед не мож да се стигне с никакъв инструмент до там, отделно, че винтчетата са достатъчно малки- главите им са откъм страната на калника и трябва да се работи опипом, демек на фантазия. Обачебях твърдо решен да свърша тая работа и взех, че свалих цялото табло (държи се на 7 болтчета). Вече се видя и тетото винтче- най откъм купето но за развиването на останалите две продължава да пречи една носеща греда- хваната на винтове- т.е. за да се свали това моторче според мен трябва да се свали радиатора на парното и след това целия въздуховод- ЛУДА РАБОТА! Затова сглобих таблото, даже съм разместил нещо клапата, която насочва въздуха из купето (в краката-в лицето-на стълата) та духа само на стъклото, та днес ше видя какво ще я правя. Та да ви кажа, ако не сте с настройката да разглобите половината автомобил- не се захващайте. Или ако някой знае лесен начин- да каже. Ако иска някой да разглобява- да ми пише на Л.С. Нямам снимки, щот от мръсочия и чудене не остана време.
ПП Не видях никакви пластмааси за чупене, които да улеснят впоследствие свалянето на моторчето, както пише в някои теми!
ПП Не видях никакви пластмааси за чупене, които да улеснят впоследствие свалянето на моторчето, както пише в някои теми!