PDA

View Full Version : Смяна съединител



друд
04-06-2010, 16:02
Колеги, дайте съвет. Съединителят ми е много твърд от 2 г. /така я купих, 146,2.0л./ Майстори ми казаха че е заминал, трябва нов , а пари ........Така че може ли да се смени само притискателен и феродов диск и колко струват, а втора употреба. Цена за труд ми оферираха 150 лв., нормална ли е.

face/off
04-06-2010, 16:44
Втора употреба не е най-добрият вариант-според мен,сменяй го комплект иначе пак ще си с твърд педал-до цената доста ми се вижда 150лв. тва си е качване и сваляне на нови скорости!!Успех с ремонта.

vanko
04-06-2010, 17:31
на мен на боксера ми го смениха за 80 лв !:yes:

dr.House
04-06-2010, 17:32
Колеги, дайте съвет. Съединителят ми е много твърд от 2 г. /така я купих, 146,2.0л./ Майстори ми казаха че е заминал, трябва нов , а пари ........Така че може ли да се смени само притискателен и феродов диск и колко струват, а втора употреба. Цена за труд ми оферираха 150 лв., нормална ли е.
Втора употреба не слагай може и той да е твърд,твърдостта се дължи на притискателния диск.150лв е добра цена.Не рискувай само със притискател да не правиш пак смяна.

Pastora
04-06-2010, 17:49
Цената на труда си е точно толкова, колкото си трябва. Сменяй комплект, на 145 не е толкова скъп, че да правиш магарии.

tokata_pz_flex
04-06-2010, 19:09
Сменяй с нов ... Аз като сменям съединител , сменям комплекта + лагер и вилка ... за по сигурно , че преди 2-3 години си имах проблеми :) Цената е добра ... провери на още 1-2 места за други оферти все пак .
Успех !

друд
04-06-2010, 21:05
някой може ли да обясни защо с времето става твърд съединителя. По прицип всяка пружина омеква а не става твърда

tonov
04-06-2010, 21:14
Износват се пластините на притискателя, така нареченото "слънце". Оттам рамото върху което натиска аксиалния лагер става по-късо и съответно се изисква прилагане на по-голямо усилие, за да отдели съединителя. Другото нещо е че феродовият диск изтънява.

dr.House
04-06-2010, 21:42
някой може ли да обясни защо с времето става твърд съединителя. По прицип всяка пружина омеква а не става твърда
Тука във случая става въпрос за рамо,лост,не за типична пружина.:grandpa:Тонов обясни много точно,супер.;-)

Abar7h
05-06-2010, 10:08
При мен съединителя е много твърд, отделя горе, обаче колкото и да ръчкам скоростите пак си отделя както и преди това, никога не е прибоксувал... Ходи го разбери за смяна ли е или не:drinking:

друд
06-06-2010, 17:33
Който знае нека даде съвет.Има ли разлика в съединителя на автоматичните и ръчните скорости за 2.0 ка мотор от 146 и 156 след 99 г.

dr.House
08-06-2010, 00:12
Който знае нека даде съвет.Има ли разлика в съединителя на автоматичните и ръчните скорости за 2.0 ка мотор от 146 и 156 след 99 г.
Като казваш автоматични става дума за селеспийд ли,и ако е така няма разлика.2.0тс селеспийд и нормална механична дори и да е 1.8тс няма разлика-еднакви са.

друд
09-06-2010, 11:58
Благодаря на всички отговорили. Ще го слагам в събота.
Дано мине без проблеми.

tre
20-10-2010, 21:52
Някои да ли може да ме ориентира какви пари е смяната на съединител за алфа 156 1.9jtd със лагера и всички други работи.

Pastora
20-10-2010, 21:57
Някои да ли може да ме ориентира какви пари е смяната на съединител за алфа 156 1.9jtd със лагера и всички други работи.
Около 600+ някъде съм чувал.

tre
20-10-2010, 22:08
мерси за отзива колега.Като сменя съединителя може и данъка да ми намялат колата си стана 2010година )))))))