PDA

View Full Version : 33 1.7 16в -проблем доста пуши?



Perdaha
04-06-2010, 18:26
Малко снимки на пушещата Алга 33 (бившата моя и на колегата realsex)Почнала е да става тва което трябва момчето си е фен ...и все още няма тук регистрация затва реших да кача няколко снимки ..
Приятно гледане

alfonco147GTA
04-06-2010, 19:16
Здравейте колеги от вчера съм горд собственик на колата от заглавието....колата си пуши и явно гори масло ...нямам идея с какво масло е само знам че е 10в40,ако може малко съвети може ли нещо се направи и задължително ли е да е сдухан мотора и основен ремонт едва ли не ...няма ли вариант се закрепи или вариант да го харчи от други неща...

Благодаря предварително на всички взели участие..!!

Колега пробвай със масло HPX 20/50, най вероятно са заминали сигментите, няма да е лошо да го наблюдаваш маслото периодично дали го гори или има теч от някъде.

Kris
04-06-2010, 21:23
Колата ще я видим, само пиши утре или когато си свободен. Както ти казах имам останало масло HPX още от Лисан, ще ти го дам. То би трябвало да ограничи пушенето.

Perdaha
04-06-2010, 21:31
Ок Крис да ти кажа можеби в понеделник ще стане тва...но не е решение ма кат се видим исками се да я отворя и после да знам че всичко е ок ....
Дали са сигменти може да са гумичките :) оптимист съм :)

Kris
04-06-2010, 21:40
Дали са гумички или сегменти ... същия генитал е при положение че двигателя пада ;)

morrty
04-06-2010, 23:30
Еи ще ме карате да направя едно море до Варна и да се наприказваме с вас двамата с по някоя бира в ръка :drunk:

Perdaha
05-06-2010, 00:14
хахахаха ами заповядай колега :)

kolev
06-06-2010, 09:29
колега, според мен не наливай различно масло. източи това и налей 10в40 и виж как ще е. може Q8 да сложиш ако не ти се дават много пари.

mordohy
06-06-2010, 11:07
Колега, не се хвърляй веднага в приключения!
Мотора може да гори масло от няколко неща.
Неподходящо или старо масло, сегменти и излъскани цилиндри,гумички на клапани и водачи, както и от свещи!
На последното малко му обръщат внимание, а е пряко свързано и със сегментите и цилиндрите.
За това първо смени маслото и свещите и я покарай малко.Може и сегментите да са позапекли, ако не е карана дълго време.
Ако не се оправи, чак тогава взимаш сет гарнитури и семеринги, сегменти и започваш.
Смяна на всички гарнитури, семеринги и гумички, лек хонинг (като няма друго и с шкурка става) и при нужда и смяна на лагерите и си ОК.
Ако в ала е добър, не се хвърляй на шлайфове, че от некадърни такива се потрошиха доста мотори.
Успех!

Gosheto30v6
06-06-2010, 19:48
Мммммдааа.... за тва последното което каза и аз сьм много `ЗА`

Perdaha
06-06-2010, 22:19
Ами незнам колеги за 150 км ми изгори някъде към половин литър масло беше на макс и след това на половина...иначе отварям на работещ двигател капачката откъдето наливам масло и от там духа,духа ама не духа масло ми се осеща въздушна струя ,което малко ме успокоява че може само гумичките на клапаните да са заминали-сегментите да са добре..
Иначе не влизам във филми ама кат се свалят главите шлаиф и така гарнитури и т.н. а по изказването може ли тези гумички на клапаните да се сменят без да се свалят главите...иначе като загреее бая си пуши като спра на място... одушавам всички около мен :)

DJ_STIVAN
06-06-2010, 23:55
Колега... квото и да правиш... сваляш мотора... а свалиш лиго няма смисъл само едно нещо да правиш... по твоите думи щом духа юнашката от капачката и гори толкова масло прилична на сегменти. Имай в предвид, че тея 16-ки имат навика да лапат маслото както е до горе много бързо го свалят на средата и учдващо стоят там... поне моята преди беше така... сипваш до горе и за 300км е на средата... след тва до 10 000 не го бара... ама не пушеше. Може и това да погледнеш.. иначе аз наскоро имах разкопчана гуичка на глапан и гореше също толкова зверски масло... ама на мен ми запаше и свеща.... та... мн неща може да са.... замери компресия за да си сигорен.

kolev
07-06-2010, 11:20
ако бях на твое място и знам че маслото е по-старо от 2 години и неизвестно какво , сменям го веднага с 10в40 и нови свещи, след това непрекъснато следене на нивото и сваляне на свещите след 200- 300км да се види нагар имат ли. майсторите като видят стара кола и ръгат 15в40 евтино минерално щото на двигателя му трябвало по-гъсто и то след няколко стотин км се почват едни пушаци...

mordohy
07-06-2010, 19:13
Колега... квото и да правиш... сваляш мотора... а свалиш лиго няма смисъл само едно нещо да правиш... по твоите думи щом духа юнашката от капачката и гори толкова масло прилична на сегменти. Имай в предвид, че тея 16-ки имат навика да лапат маслото както е до горе много бързо го свалят на средата и учдващо стоят там... поне моята преди беше така... сипваш до горе и за 300км е на средата... след тва до 10 000 не го бара... ама не пушеше. Може и това да погледнеш.. иначе аз наскоро имах разкопчана гуичка на глапан и гореше също толкова зверски масло... ама на мен ми запаше и свеща.... та... мн неща може да са.... замери компресия за да си сигорен.


ако бях на твое място и знам че маслото е по-старо от 2 години и неизвестно какво , сменям го веднага с 10в40 и нови свещи, след това непрекъснато следене на нивото и сваляне на свещите след 200- 300км да се види нагар имат ли. майсторите като видят стара кола и ръгат 15в40 евтино минерално щото на двигателя му трябвало по-гъсто и то след няколко стотин км се почват едни пушаци...
И двамата сте много прави!
Само да допълня дж.Стивън, че не само 16-ките, но и другите боксери не търпят много масло.По мои наблюдения , на макс се слага само при смяна с празен филтър. Като се напълни се сваля нивото, но и моята работеше под средата на нивото. Ако е повече, ще си съдере ауспуха, но ще го изхвърли.

Perdaha
08-06-2010, 09:17
ммм чесно ка кажа другата също е боксер и мен така ми гореше по едно време масло и го задържаше на средата ама се наложи да влезе в бокса и след това като го сменям слагам над максимума и него пипа грам за 10 000 км
искам просто да кажа че не е нормално да го гори...но пък 145 гореше ама не пушеше не така като дизел..

Kris
10-06-2010, 19:24
Ходих днес да гледам алфата на колегата. Общо взето си е сбиркенщайн :) Колата е излязла от завода 1.5, явно двигателя е родил и са сложили 1.7 16в, който се храни пък от Джетроника на стария мотор 1.5 с машинка за празен ход от 16в, която се включва с копче изведено до волана:big_whoops:

За сметка на това колата има добър тротъл респонз, добро купе и удобни седалки. Направихме клип, ако може да се чуе тракането, дали са лагери, отделно си тракат повдигачи.
http://www.youtube.com/watch?v=l2uQ5FrBv8s

alfonco147GTA
10-06-2010, 19:58
по-скоро тропането ми звучи на пукане от изпускателния колктор, прегледаите гарнитурите на колектора както и дали не е пробит някъде, ако са лагери скоро ще разберете пък и колата няма да има почти никаква мощност!!! Така от клипа се вижда че се резга приятно :)

DJ_STIVAN
10-06-2010, 20:34
Дам.. също така ако са лагери, сутрин на студен двигател при палене лампата на маслото ще гасне по-късно. :prescription:

mordohy
10-06-2010, 22:26
Трака си баш на лагери и счупени сегменти.Струва ми се, че има и лек проблем с валовете, но не съм сигурен.Иначе клапаните са добре и с една лека козметика ще се оправи!Реже се добре.

Perdaha
11-06-2010, 11:54
:) много по-приятно било да си я чуеш отстрани още повече надъхва:)ще разберем скоро какво и има на колицата:)иначе тва тропане и съскане го имаше и при 145-цата и си беше от колекторите ма като я закарам да измерят компресията мисля че всичко ще стане ясно...:)

TishO
14-06-2010, 22:27
Заеби компресията дето щедаваш излишни пари по добре отвори двигателя и виш защо пуши. Както ти казах най вероятно сигменти.!! Свали двигателя премахни този проблем и тогава мери квото си решил.!! Също така въпреки че ти казах какво предполагам че е питаи и за скоростите защо са така.

От снимките гледам че си почнал да мажеш с антикора.Като махна мукета в какво състояние беше пода че ми е интересно.

Дебитомер намери ли ????

Kris
14-06-2010, 22:40
Ква е тая компресия дето се мери с много пари:D Пък той да отвори двигателя ок, но само за добър ден трябва да даде 200 лева за гарнитури. А като намери дебитомер може си го сложи във витринка да си го гледка... все пак инсталацията е от 1.5...

Perdaha
14-06-2010, 23:00
Охоо колега здрасти към края на седмицата ще идвам към Търговище ще ти звънна..ммм колата имаше кърпено на няколко места но беше направено добре,аз тва го направих за мое успокоение и сигурност а и трябваше да испера всичко щото миризмата на маистор ме влудява :)иначе мен ми е ясно ще влиза в бокса за ремонт и п.р. ма тва са едни грубо 700-800 лева с труда така че се захващам с тва което мога аз докато скътая някои лев,така или иначе колата няма да я подкарам докато не стане на 6 точки..

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

МММ иначе Крис е прав тва с смяната на инсталацията е последното нещо което ще направя ....двигателя е пълен дроп първо него си оправя пък другото вече са екстри..

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:42 ----------

ааа и едно въпросче запалих я вчера и лампичката на таблото с едно акумулаторче(мисля че показва че не зарежда динамото не изгасна)евентуално идей кво да проверя и от какво може да е :)

mordohy
14-06-2010, 23:42
Охоо колега здрасти към края на седмицата ще идвам към Търговище ще ти звънна..ммм колата имаше кърпено на няколко места но беше направено добре,аз тва го направих за мое успокоение и сигурност а и трябваше да испера всичко щото миризмата на маистор ме влудява :)иначе мен ми е ясно ще влиза в бокса за ремонт и п.р. ма тва са едни грубо 700-800 лева с труда така че се захващам с тва което мога аз докато скътая някои лев,така или иначе колата няма да я подкарам докато не стане на 6 точки..

---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

МММ иначе Крис е прав тва с смяната на инсталацията е последното нещо което ще направя ....двигателя е пълен дроп първо него си оправя пък другото вече са екстри..

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:42 ----------

ааа и едно въпросче запалих я вчера и лампичката на таблото с едно акумулаторче(мисля че показва че не зарежда динамото не изгасна)евентуално идей кво да проверя и от какво може да е :)
Лабав ремък или шайба, изпърдял регулатор, пробити диоди, окъсила статорна намотка или изгоряла роторна, скапани четки, а най-вече -динамото на боклука.Може и да се пооправи, но най-добре един от 145/6 и колата става съвсем друга.Как става това съм писал, ама скоро ще го прехвърлям от Алфи на Катъра и може да направя една фотосесия

Perdaha
15-06-2010, 07:17
ммм аз съм с такъв колега от 145-ца и си работеше....ония ден за пръв път прави така може и реъка нещо..ще проверя!

Kris
16-06-2010, 14:33
при мен също лампата гасне след подаване на газ ;)

ходи ли при Вихрен? .. ако не, дрънни една шайба да идем заедно

valio 323
19-06-2010, 13:58
Трака си баш на лагери и счупени сегменти.Струва ми се, че има и лек проблем с валовете, но не съм сигурен.Иначе клапаните са добре и с една лека козметика ще се оправи!Реже се добре.

Абсолютно подкрепям.Даже при тоя звук въобще не трябва да я натиска и кара.

Perdaha
19-06-2010, 15:53
ммм аз нея карам колеги препалвам я от време на време и правя тва което аз мога и събирам кинти да влиза в бокса..

coca-cola
22-06-2010, 23:48
Свали филтъра и виж дали има стружки ,моли се да няма,че този шум си е баш наа........ но дано да греша.Относно горенето на масло мери компресията и ще разбереш сдухан ли е мотора,възможно е и най вероятно са гумички ако са на смукателни клапани не се учудвай че го гори колкото ти гори и бензин ,представи си караш със 150 и пускаш педала на газта четирите дросела затварят много готин вакум и маслото през водачите познай къде? Дебитомера от омега 2.0 е същия като стигнеш до ЕКУ-то ще ти направя подарък.Ако мога да ти бъда с нещо полезен звънни на 0889 536 534 ,че ми е трудно писането тва го пиша вече час. Успех с МАШИНАТА.

Gosheto30v6
23-06-2010, 01:28
Абсолютно подкрепям.Даже при тоя звук въобще не трябва да я натиска и кара.
Да и на мен ми се струва че целият мотор звьни,що не хвьрлите един поглед и на картера,дали не е натиснат или отбелязан за смукател.помпа,че то маи от това все страдат тия 33-ки.Може от там да е дошьл проблема с тракането,леко да загуби налягае на масло боксера,главите се поразтракват,а после и билките и става.......

valio 323
24-06-2010, 20:53
Първото и наи безболезнено е смяна на маслото.Всяка кола по различен начин го приема.После преминаваш на гумички което мен доста ме съмнява.Обикновенно те пропушват сутрин когато колата е престояла дълго време и те изпуснат масълце в цилиндрите.Ако е от свещите ще го усетиш по прекъсването в даден диапазон на оборотите или евентуално трудно палене.Работата си клони към смяна на сигменти гарнитура и биели евентуално.Но пък след това ще имаш двигател за години напред....:firstprize: Сега се сетих..... да не започнеш със наливане на добавки за спиране на пушека и разни там подобни.Ще запушиш масл. пътища и няма да могат два дена да ти изчистят двигателя след като запецне.....

rijko
24-06-2010, 21:13
колата е станала на струг, свали картера и ще намерииш парчета от лагерите в него. Три боксера съм строшил, маслото под половината ли е.Минеш ли 6000рпм. падат лагерите. Съжалявам ама туи е то .:heavy_cry:

Kris
25-06-2010, 14:56
Минеш ли 6000рпм. падат лагерите. Съжалявам ама туи е то .:heavy_cry:

3 боксера не са малко, ама не съм много съгласен :)

Perdaha
25-06-2010, 21:37
колата е станала на струг, свали картера и ще намерииш парчета от лагерите в него. Три боксера съм строшил, маслото под половината ли е.Минеш ли 6000рпм. падат лагерите. Съжалявам ама туи е то .:heavy_cry:

Аз също не съм съгласен имам един боксер 33-ката е втори но това боксерче 1.3 който иска да вярва но съм го вкарвал на 8 хил оборота като беше с метан ....а 6-цата от време на време си я пържа до там като ме хванат братята иначе си я галя....

rijko
27-06-2010, 00:48
3 боксера не са малко, ама не съм много съгласен :)

Нека свали картера и да снима. Последниа боксер 1.6 инжекция изклопа при 130-140км/ч и на мен не ми се одбиваше на магистралата. Изключих от скорос чух че звучи страно и реших да видя дали има мощност колата и си ускори до 170км/ч без проблем. И на ОМВ спрях и се обадих да си ме дотеглят до Ботевград. Та колата си тракаше ама не загуби мощност. Но коляновия вал си бе един малак стуг :stretcher: (при хода двигателя като изтропа вала колата и нискаше да върви)

TishO
12-07-2010, 20:40
Аз също не съм съгласен имам един боксер 33-ката е втори но това боксерче 1.3 който иска да вярва но съм го вкарвал на 8 хил оборота като беше с метан ....а 6-цата от време на време си я пържа до там като ме хванат братята иначе си я галя....


Аиде аиде пържиш!!! Ти си наи спокоиния шофиор при когото съм се возил до сега!!!!! Другите като чуят звука на педала в ламарината си мислят че са на половината ход на педала и продължават да натискат!!!!!!:laughing1::screwy:

Perdaha
12-07-2010, 20:56
:)ммм определено не ми е стил на каране постоянно в критични ама понякога бая си я юркам ...и като беше на метан единия път аха докат са усетя на втора стрелката на обортомера заспа долу...:)

mordohy
14-07-2010, 22:30
Сега от личен опит да ви кажа, големите кубатури си правят имидж на гърба на 1.4 и 1.5.
Упоменатите си ги вкарваме в обороти и всичко си е наред.
Големите от оборотите само зачеват и после раждат!
Мамка им!:heavy_cry:

Bobi_33
14-07-2010, 23:24
Сега от личен опит да ви кажа, големите кубатури си правят имидж на гърба на 1.4 и 1.5.
Упоменатите си ги вкарваме в обороти и всичко си е наред.
Големите от оборотите само зачеват и после раждат!
Мамка им!:heavy_cry:


При мен не е така :-D

Perdaha
16-07-2010, 23:46
за мен истината е в мърляво потдържане а иначе каране като за последно и неизбежно това което трябва да се случи се случва...поне тва сами наблюденията...както се казва всяко нещо си иска своето..

RUSEV-BGR
17-07-2010, 17:03
Действайте направете нещо страхотно бе хора!

mordohy
18-07-2010, 00:08
Бодро действаме, ама като гледам, до сега само Боби го е ял по-голям от моя!:Suicide:
За сега де!
Още не се знае, до къде ще стигне проекта!

Perdaha
18-07-2010, 18:46
и моя е леко в застой но просто спестявам лев за двигатела ......:)

Perdaha
27-07-2010, 20:26
.....

Perdaha
05-08-2010, 11:30
Здравейте колата колеги се продава набелязал съм друга по читава цена 500лв.
всичко е поописано във темата ако някой има интерес и време да се занимава да заповяда
за връзка тук или на лично!!!

Perdaha
06-08-2010, 17:37
Ъп-че ....хайде колеги за сериозни може и лек коментар...ако до 10 тина дни няма интерес отива към вечните полета ....

TishO
06-08-2010, 18:53
Oпааааааа кво става тука?????????

Kris
06-08-2010, 20:45
Oпааааааа кво става тука?????????

точно ти недей пита кво стана..


тошко, неделята е доста вероятно с едно момче да дойдем да я гледаме

Perdaha
06-08-2010, 22:40
Няма проблем Крис заповяда ...

Perdaha
07-08-2010, 21:26
Уп-Хайде колеги никой ли неиска 33-ка верно че има работа по нея ма поне пода е измазан вече :) а и сърце не ми дава да я хвърля в металекса за цената ще се разбереме...

Perdaha
17-08-2010, 23:21
Колата е продадена може да се заключи теммата

Perdaha
29-10-2010, 22:27
Има малко снимчици в първия пост,почна да прилича на кола малко по малко..