View Full Version : 33 1.7 16в -проблем доста пуши?
Малко снимки на пушещата Алга 33 (бившата моя и на колегата realsex)Почнала е да става тва което трябва момчето си е фен ...и все още няма тук регистрация затва реших да кача няколко снимки ..
Приятно гледане
alfonco147GTA
04-06-2010, 19:16
Здравейте колеги от вчера съм горд собственик на колата от заглавието....колата си пуши и явно гори масло ...нямам идея с какво масло е само знам че е 10в40,ако може малко съвети може ли нещо се направи и задължително ли е да е сдухан мотора и основен ремонт едва ли не ...няма ли вариант се закрепи или вариант да го харчи от други неща...
Благодаря предварително на всички взели участие..!!
Колега пробвай със масло HPX 20/50, най вероятно са заминали сигментите, няма да е лошо да го наблюдаваш маслото периодично дали го гори или има теч от някъде.
Колата ще я видим, само пиши утре или когато си свободен. Както ти казах имам останало масло HPX още от Лисан, ще ти го дам. То би трябвало да ограничи пушенето.
Ок Крис да ти кажа можеби в понеделник ще стане тва...но не е решение ма кат се видим исками се да я отворя и после да знам че всичко е ок ....
Дали са сигменти може да са гумичките :) оптимист съм :)
Дали са гумички или сегменти ... същия генитал е при положение че двигателя пада ;)
Еи ще ме карате да направя едно море до Варна и да се наприказваме с вас двамата с по някоя бира в ръка :drunk:
хахахаха ами заповядай колега :)
колега, според мен не наливай различно масло. източи това и налей 10в40 и виж как ще е. може Q8 да сложиш ако не ти се дават много пари.
Колега, не се хвърляй веднага в приключения!
Мотора може да гори масло от няколко неща.
Неподходящо или старо масло, сегменти и излъскани цилиндри,гумички на клапани и водачи, както и от свещи!
На последното малко му обръщат внимание, а е пряко свързано и със сегментите и цилиндрите.
За това първо смени маслото и свещите и я покарай малко.Може и сегментите да са позапекли, ако не е карана дълго време.
Ако не се оправи, чак тогава взимаш сет гарнитури и семеринги, сегменти и започваш.
Смяна на всички гарнитури, семеринги и гумички, лек хонинг (като няма друго и с шкурка става) и при нужда и смяна на лагерите и си ОК.
Ако в ала е добър, не се хвърляй на шлайфове, че от некадърни такива се потрошиха доста мотори.
Успех!
Gosheto30v6
06-06-2010, 19:48
Мммммдааа.... за тва последното което каза и аз сьм много `ЗА`
Ами незнам колеги за 150 км ми изгори някъде към половин литър масло беше на макс и след това на половина...иначе отварям на работещ двигател капачката откъдето наливам масло и от там духа,духа ама не духа масло ми се осеща въздушна струя ,което малко ме успокоява че може само гумичките на клапаните да са заминали-сегментите да са добре..
Иначе не влизам във филми ама кат се свалят главите шлаиф и така гарнитури и т.н. а по изказването може ли тези гумички на клапаните да се сменят без да се свалят главите...иначе като загреее бая си пуши като спра на място... одушавам всички около мен :)
DJ_STIVAN
06-06-2010, 23:55
Колега... квото и да правиш... сваляш мотора... а свалиш лиго няма смисъл само едно нещо да правиш... по твоите думи щом духа юнашката от капачката и гори толкова масло прилична на сегменти. Имай в предвид, че тея 16-ки имат навика да лапат маслото както е до горе много бързо го свалят на средата и учдващо стоят там... поне моята преди беше така... сипваш до горе и за 300км е на средата... след тва до 10 000 не го бара... ама не пушеше. Може и това да погледнеш.. иначе аз наскоро имах разкопчана гуичка на глапан и гореше също толкова зверски масло... ама на мен ми запаше и свеща.... та... мн неща може да са.... замери компресия за да си сигорен.
ако бях на твое място и знам че маслото е по-старо от 2 години и неизвестно какво , сменям го веднага с 10в40 и нови свещи, след това непрекъснато следене на нивото и сваляне на свещите след 200- 300км да се види нагар имат ли. майсторите като видят стара кола и ръгат 15в40 евтино минерално щото на двигателя му трябвало по-гъсто и то след няколко стотин км се почват едни пушаци...
Колега... квото и да правиш... сваляш мотора... а свалиш лиго няма смисъл само едно нещо да правиш... по твоите думи щом духа юнашката от капачката и гори толкова масло прилична на сегменти. Имай в предвид, че тея 16-ки имат навика да лапат маслото както е до горе много бързо го свалят на средата и учдващо стоят там... поне моята преди беше така... сипваш до горе и за 300км е на средата... след тва до 10 000 не го бара... ама не пушеше. Може и това да погледнеш.. иначе аз наскоро имах разкопчана гуичка на глапан и гореше също толкова зверски масло... ама на мен ми запаше и свеща.... та... мн неща може да са.... замери компресия за да си сигорен.
ако бях на твое място и знам че маслото е по-старо от 2 години и неизвестно какво , сменям го веднага с 10в40 и нови свещи, след това непрекъснато следене на нивото и сваляне на свещите след 200- 300км да се види нагар имат ли. майсторите като видят стара кола и ръгат 15в40 евтино минерално щото на двигателя му трябвало по-гъсто и то след няколко стотин км се почват едни пушаци...
И двамата сте много прави!
Само да допълня дж.Стивън, че не само 16-ките, но и другите боксери не търпят много масло.По мои наблюдения , на макс се слага само при смяна с празен филтър. Като се напълни се сваля нивото, но и моята работеше под средата на нивото. Ако е повече, ще си съдере ауспуха, но ще го изхвърли.
ммм чесно ка кажа другата също е боксер и мен така ми гореше по едно време масло и го задържаше на средата ама се наложи да влезе в бокса и след това като го сменям слагам над максимума и него пипа грам за 10 000 км
искам просто да кажа че не е нормално да го гори...но пък 145 гореше ама не пушеше не така като дизел..
Ходих днес да гледам алфата на колегата. Общо взето си е сбиркенщайн :) Колата е излязла от завода 1.5, явно двигателя е родил и са сложили 1.7 16в, който се храни пък от Джетроника на стария мотор 1.5 с машинка за празен ход от 16в, която се включва с копче изведено до волана:big_whoops:
За сметка на това колата има добър тротъл респонз, добро купе и удобни седалки. Направихме клип, ако може да се чуе тракането, дали са лагери, отделно си тракат повдигачи.
http://www.youtube.com/watch?v=l2uQ5FrBv8s
alfonco147GTA
10-06-2010, 19:58
по-скоро тропането ми звучи на пукане от изпускателния колктор, прегледаите гарнитурите на колектора както и дали не е пробит някъде, ако са лагери скоро ще разберете пък и колата няма да има почти никаква мощност!!! Така от клипа се вижда че се резга приятно :)
DJ_STIVAN
10-06-2010, 20:34
Дам.. също така ако са лагери, сутрин на студен двигател при палене лампата на маслото ще гасне по-късно. :prescription:
Трака си баш на лагери и счупени сегменти.Струва ми се, че има и лек проблем с валовете, но не съм сигурен.Иначе клапаните са добре и с една лека козметика ще се оправи!Реже се добре.
:) много по-приятно било да си я чуеш отстрани още повече надъхва:)ще разберем скоро какво и има на колицата:)иначе тва тропане и съскане го имаше и при 145-цата и си беше от колекторите ма като я закарам да измерят компресията мисля че всичко ще стане ясно...:)
Заеби компресията дето щедаваш излишни пари по добре отвори двигателя и виш защо пуши. Както ти казах най вероятно сигменти.!! Свали двигателя премахни този проблем и тогава мери квото си решил.!! Също така въпреки че ти казах какво предполагам че е питаи и за скоростите защо са така.
От снимките гледам че си почнал да мажеш с антикора.Като махна мукета в какво състояние беше пода че ми е интересно.
Дебитомер намери ли ????
Ква е тая компресия дето се мери с много пари:D Пък той да отвори двигателя ок, но само за добър ден трябва да даде 200 лева за гарнитури. А като намери дебитомер може си го сложи във витринка да си го гледка... все пак инсталацията е от 1.5...
Охоо колега здрасти към края на седмицата ще идвам към Търговище ще ти звънна..ммм колата имаше кърпено на няколко места но беше направено добре,аз тва го направих за мое успокоение и сигурност а и трябваше да испера всичко щото миризмата на маистор ме влудява :)иначе мен ми е ясно ще влиза в бокса за ремонт и п.р. ма тва са едни грубо 700-800 лева с труда така че се захващам с тва което мога аз докато скътая някои лев,така или иначе колата няма да я подкарам докато не стане на 6 точки..
---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:41 ----------
МММ иначе Крис е прав тва с смяната на инсталацията е последното нещо което ще направя ....двигателя е пълен дроп първо него си оправя пък другото вече са екстри..
---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:42 ----------
ааа и едно въпросче запалих я вчера и лампичката на таблото с едно акумулаторче(мисля че показва че не зарежда динамото не изгасна)евентуално идей кво да проверя и от какво може да е :)
Охоо колега здрасти към края на седмицата ще идвам към Търговище ще ти звънна..ммм колата имаше кърпено на няколко места но беше направено добре,аз тва го направих за мое успокоение и сигурност а и трябваше да испера всичко щото миризмата на маистор ме влудява :)иначе мен ми е ясно ще влиза в бокса за ремонт и п.р. ма тва са едни грубо 700-800 лева с труда така че се захващам с тва което мога аз докато скътая някои лев,така или иначе колата няма да я подкарам докато не стане на 6 точки..
---------- Post added at 22:42 ---------- Previous post was at 22:41 ----------
МММ иначе Крис е прав тва с смяната на инсталацията е последното нещо което ще направя ....двигателя е пълен дроп първо него си оправя пък другото вече са екстри..
---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:42 ----------
ааа и едно въпросче запалих я вчера и лампичката на таблото с едно акумулаторче(мисля че показва че не зарежда динамото не изгасна)евентуално идей кво да проверя и от какво може да е :)
Лабав ремък или шайба, изпърдял регулатор, пробити диоди, окъсила статорна намотка или изгоряла роторна, скапани четки, а най-вече -динамото на боклука.Може и да се пооправи, но най-добре един от 145/6 и колата става съвсем друга.Как става това съм писал, ама скоро ще го прехвърлям от Алфи на Катъра и може да направя една фотосесия
ммм аз съм с такъв колега от 145-ца и си работеше....ония ден за пръв път прави така може и реъка нещо..ще проверя!
при мен също лампата гасне след подаване на газ ;)
ходи ли при Вихрен? .. ако не, дрънни една шайба да идем заедно
valio 323
19-06-2010, 13:58
Трака си баш на лагери и счупени сегменти.Струва ми се, че има и лек проблем с валовете, но не съм сигурен.Иначе клапаните са добре и с една лека козметика ще се оправи!Реже се добре.
Абсолютно подкрепям.Даже при тоя звук въобще не трябва да я натиска и кара.
ммм аз нея карам колеги препалвам я от време на време и правя тва което аз мога и събирам кинти да влиза в бокса..
coca-cola
22-06-2010, 23:48
Свали филтъра и виж дали има стружки ,моли се да няма,че този шум си е баш наа........ но дано да греша.Относно горенето на масло мери компресията и ще разбереш сдухан ли е мотора,възможно е и най вероятно са гумички ако са на смукателни клапани не се учудвай че го гори колкото ти гори и бензин ,представи си караш със 150 и пускаш педала на газта четирите дросела затварят много готин вакум и маслото през водачите познай къде? Дебитомера от омега 2.0 е същия като стигнеш до ЕКУ-то ще ти направя подарък.Ако мога да ти бъда с нещо полезен звънни на 0889 536 534 ,че ми е трудно писането тва го пиша вече час. Успех с МАШИНАТА.
Gosheto30v6
23-06-2010, 01:28
Абсолютно подкрепям.Даже при тоя звук въобще не трябва да я натиска и кара.
Да и на мен ми се струва че целият мотор звьни,що не хвьрлите един поглед и на картера,дали не е натиснат или отбелязан за смукател.помпа,че то маи от това все страдат тия 33-ки.Може от там да е дошьл проблема с тракането,леко да загуби налягае на масло боксера,главите се поразтракват,а после и билките и става.......
valio 323
24-06-2010, 20:53
Първото и наи безболезнено е смяна на маслото.Всяка кола по различен начин го приема.После преминаваш на гумички което мен доста ме съмнява.Обикновенно те пропушват сутрин когато колата е престояла дълго време и те изпуснат масълце в цилиндрите.Ако е от свещите ще го усетиш по прекъсването в даден диапазон на оборотите или евентуално трудно палене.Работата си клони към смяна на сигменти гарнитура и биели евентуално.Но пък след това ще имаш двигател за години напред....:firstprize: Сега се сетих..... да не започнеш със наливане на добавки за спиране на пушека и разни там подобни.Ще запушиш масл. пътища и няма да могат два дена да ти изчистят двигателя след като запецне.....
колата е станала на струг, свали картера и ще намерииш парчета от лагерите в него. Три боксера съм строшил, маслото под половината ли е.Минеш ли 6000рпм. падат лагерите. Съжалявам ама туи е то .:heavy_cry:
Минеш ли 6000рпм. падат лагерите. Съжалявам ама туи е то .:heavy_cry:
3 боксера не са малко, ама не съм много съгласен :)
колата е станала на струг, свали картера и ще намерииш парчета от лагерите в него. Три боксера съм строшил, маслото под половината ли е.Минеш ли 6000рпм. падат лагерите. Съжалявам ама туи е то .:heavy_cry:
Аз също не съм съгласен имам един боксер 33-ката е втори но това боксерче 1.3 който иска да вярва но съм го вкарвал на 8 хил оборота като беше с метан ....а 6-цата от време на време си я пържа до там като ме хванат братята иначе си я галя....
3 боксера не са малко, ама не съм много съгласен :)
Нека свали картера и да снима. Последниа боксер 1.6 инжекция изклопа при 130-140км/ч и на мен не ми се одбиваше на магистралата. Изключих от скорос чух че звучи страно и реших да видя дали има мощност колата и си ускори до 170км/ч без проблем. И на ОМВ спрях и се обадих да си ме дотеглят до Ботевград. Та колата си тракаше ама не загуби мощност. Но коляновия вал си бе един малак стуг :stretcher: (при хода двигателя като изтропа вала колата и нискаше да върви)
Аз също не съм съгласен имам един боксер 33-ката е втори но това боксерче 1.3 който иска да вярва но съм го вкарвал на 8 хил оборота като беше с метан ....а 6-цата от време на време си я пържа до там като ме хванат братята иначе си я галя....
Аиде аиде пържиш!!! Ти си наи спокоиния шофиор при когото съм се возил до сега!!!!! Другите като чуят звука на педала в ламарината си мислят че са на половината ход на педала и продължават да натискат!!!!!!:laughing1::screwy:
:)ммм определено не ми е стил на каране постоянно в критични ама понякога бая си я юркам ...и като беше на метан единия път аха докат са усетя на втора стрелката на обортомера заспа долу...:)
Сега от личен опит да ви кажа, големите кубатури си правят имидж на гърба на 1.4 и 1.5.
Упоменатите си ги вкарваме в обороти и всичко си е наред.
Големите от оборотите само зачеват и после раждат!
Мамка им!:heavy_cry:
Сега от личен опит да ви кажа, големите кубатури си правят имидж на гърба на 1.4 и 1.5.
Упоменатите си ги вкарваме в обороти и всичко си е наред.
Големите от оборотите само зачеват и после раждат!
Мамка им!:heavy_cry:
При мен не е така :-D
за мен истината е в мърляво потдържане а иначе каране като за последно и неизбежно това което трябва да се случи се случва...поне тва сами наблюденията...както се казва всяко нещо си иска своето..
RUSEV-BGR
17-07-2010, 17:03
Действайте направете нещо страхотно бе хора!
Бодро действаме, ама като гледам, до сега само Боби го е ял по-голям от моя!:Suicide:
За сега де!
Още не се знае, до къде ще стигне проекта!
и моя е леко в застой но просто спестявам лев за двигатела ......:)
Здравейте колата колеги се продава набелязал съм друга по читава цена 500лв.
всичко е поописано във темата ако някой има интерес и време да се занимава да заповяда
за връзка тук или на лично!!!
Ъп-че ....хайде колеги за сериозни може и лек коментар...ако до 10 тина дни няма интерес отива към вечните полета ....
Oпааааааа кво става тука?????????
Oпааааааа кво става тука?????????
точно ти недей пита кво стана..
тошко, неделята е доста вероятно с едно момче да дойдем да я гледаме
Няма проблем Крис заповяда ...
Уп-Хайде колеги никой ли неиска 33-ка верно че има работа по нея ма поне пода е измазан вече :) а и сърце не ми дава да я хвърля в металекса за цената ще се разбереме...
Колата е продадена може да се заключи теммата
Има малко снимчици в първия пост,почна да прилича на кола малко по малко..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.