View Full Version : Автотруд от вчера - умопомрачаваща статия за 156
Hristo_156
01-06-2006, 21:51
Заглавието е: "Красива, но чуплива"
Във вчерашният брой на в. Автотруд - то не беше плюване, то не бе чудо...
Става въпрос за експертно мнение за 156-цата - секънд хенд. Някой да е чел статията? и... Какво ви е мнението за главните /общоизвестни/ проблеми по 156-цата на старо?
Споделете!
156 m-jet
01-06-2006, 22:36
http://photos.fotango.com/p/eba00559603f00000017.jpg
Така е като се иЗпълняват поръчки :evil: на Народния КЕНЕФ :evil:
:repuke:
E да ама посредствените хора с посредствените коли умират от кеф!
Просто не са професионалисти! Расов автомобил с масов! Ха няма смисъл!
В последния брой на Аутобилд понаплюха Фолксваген :)
santo_traficante
02-06-2006, 10:02
? ??? ?? ????? ????? ?? ?? ?????? :D ??? ??? ???? ? ????? ???????? ? ??? ?? ?????? ??????:)????? ?? ???? :D ? ????? ???? ?? ????? ????? ????? ?? ????? :D
________
Toyota Fj Cruiser (http://www.toyota-wiki.com/wiki/Toyota_FJ_Cruiser)
virusalfa
02-06-2006, 10:16
ЕГА му се счупат носачите на голфо докато се друска по магистралата на гадния помияр! ЕГА си счупи главата и на лицето ЕГА му пришият кожа от газо сосе космите,дееба и влечугото! :evil: Това са журналистите ва Бугария!А тоя що поръчва такива статийки му пожелавам от сърце довечера да целува децата си студени!
Eeeeee пи4 много грубо. Не така!
virusalfa
02-06-2006, 10:22
така,така,нека се пишат такива статии от компетентни,а не от кифладжии!
Aз видях статията като бях в РокендРол и там момчетата тъкмо обсъждаха как пък точно за 156 са написани много невярни неща - при условие че това е Алфата призната и от германците :?
аве дайте я тая статия да я видим тия дето не сме чели вестника
аз лично до преди месеци бях абониран но ми омръзна да чета само пристрастия и постояно оплюване на италянките
така че не обръщайте внимание на голфаджийте от Автотруд
ма то тва е весник за трудови ора веее
а у алфа ни стаа да мъкнеш жилезо, кюмюр, компоте и зеуе
и затва ако ги вкараш тея неща в нея се троши
:roll2:
santo_traficante
02-06-2006, 11:11
?? ? ?? ???????? ???????????? :hehehm: :hehehm:
________
Vaporizer reviews (http://vaporizers.net/vaporizers)
Ами купете си Pasat 4 те са си го казали по възможност ТДИ с червените букви да .... и курника....
Нека да си пишат глупости колкото искат аз и без това не съм за масовизация на марката пък и кога ше си купуваме такива "кошници" на такива добри цени без тия статии.
а у алфа ни стаа да мъкнеш жилезо
:roll2:
Заклеваш ли се? :twisted:
а у алфа ни стаа да мъкнеш жилезо
:roll2:
Заклеваш ли се? :twisted:
ти кво мъкнеш с алфата м?ММ!?
я да си признаваш :pfbbt:
virusalfa
02-06-2006, 13:52
Стига сте срали у темата,бре!!!Тук или псувайте тия дето пишат такива статии ,или .......нали ме разбирате? :evil:
Стига сте срали у темата,бре!!!Тук или псувайте тия дето пишат такива статии ,или .......нали ме разбирате? :evil:
епа дайте я тая статия да я прочетем, кво толкова не ви харесва, аз така без да прочета не мога да се изкажа компетентно, както ти ги нахлеби писарите :P :P
"В моделите от 1998г до 2000г се наблюдава цялостен блокаж на двигателите" или "проблеми възникват с електрическата инсталация" и дадена снимка с изгоряла кружка на стопа :evil: :evil: :evil:
Тоя дето е писал статията е с цялостен блокаж на главния мозък, поради проблемна нерван система! Ше го е...а пе....са, дано се задниците на Алфите да гледа от неговия курник. Ей затуи от 2 години не съм го купувал тоя тъп весник, със смотани драскачи виждали Алфа само на картинка.
virusalfa
02-06-2006, 15:58
"В моделите от 1998г до 2000г се наблюдава цялостен блокаж на двигателите" или "проблеми възникват с електрическата инсталация" и дадена снимка с изгоряла кружка на стопа :evil: :evil: :evil:
Тоя дето е писал статията е с цялостен блокаж на главния мозък, поради проблемна нерван система! Ше го е...а пе....са, дано се задниците на Алфите да гледа от неговия курник. Ей затуи от 2 години не съм го купувал тоя тъп весник, със смотани драскачи виждали Алфа само на картинка.Аз го проклех.Моля следващия път използвай ЕГА вместо това дано...! :wink:
Оооооо селянино,
докараха новите голфове почти без пари, дай едно кило :)
А бя нали ел системата е геманска /бош/ като на пасата бре и удито:evil: :evil: Баси харпуните са тия :?
156 m-jet
02-06-2006, 16:47
Тука толкова ли няма един колега със скенер да пусне статията да е видиме всички :!:
virusalfa
02-06-2006, 16:53
Скенера предлагам да го използваме за друго-да го фанеме тоя тупан и да му сканираме тимбата да видим дали освен паяжина има и шлюпки от семки вътре :idea:
бахти те ако знаеха че има тлоко интерес към неква кирлива статия ше си ударат гъзо о тавана бе
боли ме дедовия ко пише у весник труп
ега се задават с тва дето пишат (лайна демек)
Скенера предлагам да го използваме за друго-да го фанеме тоя тупан и да му сканираме тимбата да видим дали освен паяжина има и шлюпки от семки вътре :idea:
бахти те ако знаеха че има тлоко интерес към неква кирлива статия ше си ударат гъзо о тавана бе
боли ме дедовия ко пише у весник труп
ега се задават с тва дето пишат (лайна демек)
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Crusader
02-06-2006, 20:31
Нека пишат вееее ->таман Алфите става по ефтинки на пазаро, язе да се оборудвам с една 156 2.4 JTD за под 10 бона, па нека апльовците да дават по 15 К за труп TDI /Пасат/
"В моделите от 1998г до 2000г се наблюдава цялостен блокаж на двигателите" или "проблеми възникват с електрическата инсталация" и дадена снимка с изгоряла кружка на стопа :evil: :evil: :evil:
Тоя дето е писал статията е с цялостен блокаж на главния мозък, поради проблемна нерван система! Ше го е...а пе....са, дано се задниците на Алфите да гледа от неговия курник. Ей затуи от 2 години не съм го купувал тоя тъп весник, със смотани драскачи виждали Алфа само на картинка.Аз го проклех.Моля следващия път използвай ЕГА вместо това дано...! :wink:
:th_up: :th_up:
Ега се наложи Алфа му дърпа черепа на тоя обратеняга, Ега му треа ток да запали и Алфа да му дадае, Ега............
georgievst
03-06-2006, 12:02
Нека да си пишат глупости колкото искат аз и без това не съм за масовизация на марката пък и кога ше си купуваме такива "кошници" на такива добри цени без тия статии.
That,s right !
..."В моделите от 1998г до 2000г се наблюдава цялостен блокаж на двигателите" ...
След 2000г започват слагат масло в двигателите и този проблем е отстранен :tooth: :tooth: :tooth:
Според мен трябва да се пуснат още 2-3 такива статийки , че да им падне цената до 4-5 бона и да се уредим с такава чуплива кола. Пък , ако падне още цената дай боже може и 2 да си взема и да ги карам през ден за да не се чупят много :D
Според мен трябва да се пуснат още 2-3 такива статийки , че да им падне цената до 4-5 бона и да се уредим с такава чуплива кола. Пък , ако падне още цената дай боже може и 2 да си взема и да ги карам през ден за да не се чупят много :D
Да бе сега с излизането на 159 и след такива статиики чакам да паднат цените - ама номера е че трябва да паднат не в БГ а в Италия. Германия - пък там пишат по различно за тях
Вестник СЕГА за Алфа 155
http://www.segabg.com/online/article.as ... id=0002001 (http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2283§ionid=29&id=0002001)
Главния редактор ми е бивш колега...
Дай да го почерпим този твой познат да пусне подобна плюнка и за 147-цата, че жената иска да и взема такава, а цените им са още здрави... :oops: :oops: :oops:
plamen petrov
05-06-2006, 15:26
Подарявам горяло масло подходящо за немската автоиндустрия.
Явно в този вестник пишат каквото намерят колкото да напишат нещо.
Птреди четири години четох само най-ласкави неща за алфа 155 в тази рубрика. А всички знаем, че не 155-та а 156-та стана автомобил на годината за 1998г. Така че вие си правете изводите. Пък това дето пишете че двигателите били блокирали хахахахаха то точно двигателите са силното място на алфа. Пък и всичко останало хахаха!
ALFA CORSE
05-06-2006, 23:15
Това не е ли вече втора статия за 156 в авто труд? Преди време също имаше "ревю" в second hand раздела.
Като съпричастен към колата на жената Голф 3 да спомена само :
1. Въобще не се развалят ел.шибидахи. От 4-5 коли само на 1 работи но докога?? Чупят се пластмасовите водачи.
2.Ръжда - ами почти от самолет не се забелязва. На Г3 и Венто първо изгниват и се пробиват легените за резервната гума, задният капак, калници. Покритие под боята никакво.
3. Проблеми с ел. системата почти никаква - само масово се скапват вентилаторите на радиатора и датчика включвател. Понякога и индикаторите показват нормално но е рядкост особено за температурата.
4. Почти няма Г3 или Венто с изрядно работещи ел.стъкла - нагарят смешните ключове, механизмите се износват и блокират.
5. Смешни светлинки - фарове без релета с тънички проводничета ,колкото да не е без хич.
6.Проблеми с дебитомери и моторета за ПХ.
7.Задна чистачка и дюза за водата на 3-5 на 1 е в някаква изправност.
8.Прекъсване / изгнил/ тръбопровод за водата на задната пръскалка - много често явление
9.Амалогично с вакуумпомпата за централното
10 Често прегряване на мотора от неизправни вентилатор датчик.
11. ЗаГ3 и Венто теч на масло от гарнитурата на главата - нещо нормално.
13 Голф ГТИ много високи разходи на гориво
Мога и още ама ме мързи.
Ако видя някое ФВ в ДТМа може и малко да си променя мнението :wink: :wink:
Абе въпреки че ги плючт и не ги лансират журналистите - цифрите говорят - вижте :shock:
През месец май Fiat Auto направи поредното блестящо представяне на европейския пазар, като увеличи продажбите си с 55,1%. Регистрациите на автомобили с марката FIAT скочиха с 59,9%, Alfa Romeo – с 44,9% и Lancia – с 41,2% (според данни на European automotive manufacturer trade body ACEA). Пазарният дял на Fiat Auto се покачи до 7.8%, като бележи нарастване с 2.3 пункта в сравнение с май 2005 г. Автомобилният гигант е съвсем близо до целта на изпълнителния директор на Fiat Серджо Маркионе, за 8% пазарен дял в Европа.
През май пазарът на нови автомобили в Европа нарастна с 9.6% след като 1 422 408 автомобила тръгнаха по пътищата (данните покриват 23-те членки на ЕС). Fiat Auto е големият победител в Европа с нарастване в продажбите с 59.9%, надминавайки повече от два пъти всеки от своите конкуренти! За сравнение с 10-те най-големи производители на автомобили: Toyota (вкл. Lexus) са нарастнали с 22.3%, VW/Audi Group – с 12.7% и DaimlerChrysler – с 12.5%. За петмесечието Fiat Group се представя най-добре на на пазара на нови автомобили в следните европейски държави: Германия с 85,5% ръст спрямо същия период на 2005 г., Великобритания + 60,1% и Ирландия + 93,6%.
През месец май тази година в Европа са продадени 85 093 нови автомобили с марка FIAT, в сравнение с 53 210 за май 2005. Причината за това се крие главно в огромния успех на Grande Punto (от който за момента са поръчани 270,000 автомобила), довел до покачването на продажбите на FIAT с 59.9%. В сегмента си Grandе Punto е с 10, 6 % пазарен дял. Fiat Panda продължава да държи лидерството в Европа в сегмент А с 20 000 регистрации за изминалия месец май.
Lancia се представя също блестящо с 11 305 нови регистрации през май, в сравнение с 8 008 през същия месец на 2005, което увеличи пазарния дял на марката с 0.2% до 0.8%.
За първите 5 месеца на годината Fiat Auto финишира с общо 537,126 произведени (520 000 регистрирани) автомобила (439,469 произведени през същия период на 2005). Пазарният дял за периода януари-май 2006 е нараснал на 7,9% (в сравнение с 6,6% през първите пет месеца на 2005). Марката FIAT държи 6 % от европейски пазар за първите пет месеца на 2006 г.
Продажбите на леки и лекотоварни автомобили в България за периода Януари – Май спрямо същия период на 2005 г., бележат ръст от 26,7%, докато за същия период официалният вносител на FIAT и Lancia – Ауто Италия, постигна 109 % ръст спрямо петмесечието на 2005 г. и по този начин изпреварва над 4 пъти ръста на пазара. Успехът се дължи на наскоро лансирания Grande Punto, и вече добре познатите Panda и вановете Doblo Cargo и Doblo Cargo Maxi. Fiat Panda продължава е сред лидерите в своя сегмент на нашия пазар – на второ място с 20% пазарен дял.
Сегментът вановете (SV и MV), ръстът за периода е значително по-висок - 39,8%, а ръстът на FIAT в България в тези сегменти (Fiat Doblo и Fiat Ducato) е 142,1% за 2006 г. спрямо 2005 г., което позиционира Ауто Италия в категорията на вановете едно място нагоре като пазарен дял спрямо миналата година и нарежда вносителя в първатa петица на лидерите в тази категория, като изпреварва ръста на пазара с 3,5 пъти. В сравнение с четирите лидера по пазарен дял в сегмента на вановете, Fiat Doblo и Fiat Ducato са направили един от най-големите ръстове за изминалите 5 месеца на тази година спрямо 2005 г. - плюс 142,1%.
"В моделите от 1998г до 2000г се наблюдава цялостен блокаж на двигателите" или "проблеми възникват с електрическата инсталация" .
па я това го гледам и у моделите '96. :)
лотс ъф фън ма килеша праф е - сал годинката е збръкал ... и мен ми гасне единио стопт ма бобо му бае 1 на месец и той блести наново.
"В моделите от 1998г до 2000г се наблюдава цялостен блокаж на двигателите" или "проблеми възникват с електрическата инсталация" и дадена снимка с изгоряла кружка на стопа :evil: :evil: :evil:
Тоя дето е писал статията е с цялостен блокаж на главния мозък, поради проблемна нерван система!
добре казано http://clubalfaromeo.com/forum/images/smiles/36_11_6[1].gif
Аз от доста време се чудя какво им харесват хората на тия немски автомобили.
1. Комфорта в купето супер зле, ама супер зле. На Тиграта седалката така изръбва, че направо ужас. Карах и Голф 5 и е толкова дървен, че просто не можех да повярвам, по-зле е от моята 145-ца.....
2. Ръждясват много яко.
3. Нямат дръпка (като се изключат някои тунинговани, обаче те се броят). Аз с моята 145-ца (1,6) скъсах един Голф3 1,8 и то без много да се напъвам (а човека даваше газ...)
4. И накрая - цените им до небесата. Една колежка за 6 бона си взе Поло 1000 кубика, без НИТО ЕДНА ЕКСТРА - няма централно, няма серво, няма ел. стъкла, неща, които за италианските автомобили не са и екстри а стандартно оборудване.
Аз от 3 години карам 145-цата и станах луд фен на марката. Толкова комфортна кола а и здрава и няма да ръждясва, абе въобще какво да ви пиша, то вие си знаете ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.