Log in

View Full Version : Изчезнаха тоците



diapper
09-06-2010, 23:24
Паркирам си зад блока,гася фаровете всичко е ок.
Затварям прозореца и ми се стори,че накрая нещо започна да вие...
Загасих я,пуснах аварийните няма ги,дадох пак на контакт никаква реакция o.O
Идеи къде да гледам утре на светло ?
Скоро беше за смяна на алтернатор,възможно ли е нещо от там да не е наред?
Пробвах с търсачката е НЕ МОГА да се оправям с нея :D
Става въпрос за колата e от подписа

tonov
09-06-2010, 23:30
Провери първо клемите на акумулатора. Почисти ги и ги притегни. После ше му мислим ако не се оправи.

nhg
10-06-2010, 01:17
Провери първо клемите на акумулатора. Почисти ги и ги притегни. После ше му мислим ако не се оправи.

Няма какво друго да е. Май всички сме го имали този проблем с клемите...

kolev
10-06-2010, 10:14
а ако случайно днес няма никой в акумулатора - дефектен диоден блок на алтернатора.

diapper
10-06-2010, 16:19
Клемите се оказаха,благодаря ,колеги :cheers:

Nikinew
01-07-2010, 13:27
И при мен изчезна тока но няма да е от клемите понеже в акомулатора няма никакво напрежение.
Къде се намира този дефектен диоден блок на алтернатора и мога ли сам да разбера дали е за смяна ?

Xman
01-07-2010, 13:32
И при мен изчезна тока но няма да е от клемите понеже в акомулатора няма никакво напрежение.
Къде се намира този дефектен диоден блок на алтернатора и мога ли сам да разбера дали е за смяна ?
намира се в алтернатора, а дали е за смяна ще разбереш, след щателно замерване с мултицет

Nikinew
01-07-2010, 13:34
При това положение акомулаторът ми "изгорял" ли е ?
Има ли смисъл да пробвам да заредя акомулатора и да опитам да стигна до сервиз или какво изобщо може да се направи в случая ???

kolev
01-07-2010, 14:30
взимаш акумулатор от някой познат. мериш напрежение - около 12 волта, палиш колата и мериш напрежение - трябва да е нещо между 13,8 и 14,5 волта. ако е така , стария ти акумулатор е за боклука и на колата нищо и няма.

Nikinew
01-07-2010, 14:36
взимаш акумулатор от някой познат. мериш напрежение - около 12 волта, палиш колата и мериш напрежение - трябва да е нещо между 13,8 и 14,5 волта. ако е така , стария ти акумулатор е за боклука и на колата нищо и няма.

Акомулаторът ми е Бош Силвър от няма и два месеца с три години гаранция. Явно проблема е от тези диоди на алтернатора и ако сложа друг акомулатор ще се прецака и той.
Ако запаля от друг автомобил, възможно/рисковано ли ще е на собствен ход да се придвижа до сервиз ?

tonov
01-07-2010, 21:00
Акомулаторът ми е Бош Силвър от няма и два месеца с три години гаранция. Явно проблема е от тези диоди на алтернатора и ако сложа друг акомулатор ще се прецака и той.
Ако запаля от друг автомобил, възможно/рисковано ли ще е на собствен ход да се придвижа до сервиз ?

Ако алтернатора не зарежда няма да стигнеш далече ;)
Ти запали и си премери.

Nikinew
02-07-2010, 08:07
Заредих акомулатора и го поставих. Включи се алармата и светеше лампата отзат на тавана непрекъснато. Извадих крушката понеже не успях да я изгася от копчето и. Запалих от раз. Като разкача кабела на масата от акомулатора, двигателя продължава да работи без да си мени оборотите - това последното означава ли че алтернатора подава нормално напрежение ? /нямам измервателен уред/

kolev
02-07-2010, 10:47
така като откачаш клеймите знаеш ли как хубаво може да си изгориш ЕКУ-то. щом нямаш уред, върви някъде където продават акумулатори, там ще ти проверят дали зарежда добре. а най-вероятно тая постоянно работеща крушка ти е източила акумулатора.

Nikinew
02-07-2010, 19:20
Прав си, така е наистина... Мерси на всички за изразените мнения по случая !!!