Log in

View Full Version : проблем Виваком, ако може да помогне някой



alra
21-06-2010, 08:47
Здравейте, колеги! Имам проблем с домашния телефон. През февруари месец като си платих тел. сметката, се оказа, че си сменяли нещо в програмата и затова в системата не е отразено, че е платено. След това тел. се води неплатен и е прекъснат. А най-големия поблем е, че тел. не се води на мое име. Затова имам нужда от помощ, защото не искам да си губя номера. Много моля, ако може някой да помогне, ще съм му много задължена. :bowdown:

mboge
21-06-2010, 08:49
нямаш ли документ , че си платил

alra
21-06-2010, 08:54
Имам, но телефонът не се води на мое име, а за да го пуснат, трябва май да отиде лично титулярът.

fred
21-06-2010, 10:09
Така е, освен ако не го пуснеш пък по пощата или си издействаш нотариално пълномощно от собственика

alra
21-06-2010, 10:13
кое да пусна по пощата? А пълномощното за ползване на ADSL върши ли ми работа?

fred
21-06-2010, 10:26
кое да пусна по пощата? А пълномощното за ползване на ADSL върши ли ми работа?

Някакво възражение имам предвид, пишеш писмо и си казваш, че си платила и тн., от името на собственика все едно, снимаш бележката и т.н, а за пълномощното не знам, провери на място.

nhg
21-06-2010, 11:54
Ако на пълномощното за АДСЛ има текст, в който е упоменато 'да го представлява пред...' би трябвало да нямаш проблем; със сигурност с ново пълномощно ще стане...
Един съвет: ако можеш, смени собствеността на телефона - има някаква такса, но после няма да имаш тези проблеми.
Може телефона и АДСЛ към него да са на различни лица.

Satanism
22-06-2010, 11:38
Ако нищо не помогне, отиваш в някой клон, искаш да говориш с най-важния там....хубаво се развикваш, че заради тяхна грешка телефона ти е спрян и губиш 3 цифрена сума по избор на ден, за която ще ги съдиш....и ще ти пуснат телефона...

trustworthy
22-06-2010, 11:44
....и ще ти пуснат телефона...

Без титуляра по сметка или валидно пълномощно...забрави, ако ще да прегракнеш от викане ;)

alra
22-06-2010, 12:13
Наистина ми е важно да не си губя номера, а грешката не е моя. Затова си помислих, че е възможно да се намери някой добър човек във форума, който да ми съдейства.

kolev
22-06-2010, 12:22
а моя съвет е БЕГАЙ ОТ ТИЯ докато ти е паднало. такава бюрокрация е станала при тях и толкова некомпетентни служители, че ти е бедна фантазията. ще има да те влачат с месеци без да ти се реши проблема, за да си запазиш номера и после да си оправиш интернета нямаш представа какви нерви ще ти коства.

alra
22-06-2010, 12:36
Служителите им са под всякаква критика, затова исках да се намери някой разбиращ колега. Ноооо номерът ми е важен. В крайна сметка не искам да откривам пост на чуждо име, а само да го възстановя и то защото е прекъснат по тяхна вина!!!

kolev
22-06-2010, 12:48
като всичко друго в българия , имаш право но не може да го направиш. дори на самия титуляр ще му трябва 1 седмица минимум да се оправи с тая бъркотия, а и трябва да дойдат поне няколко пъти да "проверят линията" преди да пуснат тела. търси алтернатива щото да се надяваш на бтк е като да чакаш от умрял писмо.

alra
22-06-2010, 13:14
Има вариант да чакам да престанат да пазят номера и да подпиша нов договор и да си поискам точно този номер. Но не знем колко време се пази номера - 2 или 6 месеца. Дали така би станало? ако някой знае?

kolev
22-06-2010, 16:25
веднага ти казвам какво ще стане, без вътрешен човек няма начин да получиш същия номер. освен това в момента в който спре тела да съществува, ще ти пратят сметка за 300лв обезщетение за адсл-а. тоя филм съм го гледал. просто ти трябва титуляра.

Mind_Control
23-06-2010, 15:35
Добре де, след като можеш 6 месеца да не го ползваш тоя телефон, кой толкот ще те търси на него та не искаш да си губиш номера ?? Да не говориме, че аз лично не виждам смисъл от домашен телефон, даже се чудя защо се набутвам с 15 лв такса на месец, като фактически съм провел само един единствен телефонен разговор по него и то защото ми свърши батерията на мобилния телефон.

Ramsezsh
24-06-2010, 22:25
Ако нищо не помогне, отиваш в някой клон, искаш да говориш с най-важния там....хубаво се развикваш, че заради тяхна грешка телефона ти е спрян и губиш 3 цифрена сума по избор на ден, за която ще ги съдиш....и ще ти пуснат телефона...

Честно казано може и да стане. Аз лично често я ползвам тази тактика, когато се сблъскам с гадната бюрокрация. Аз бих се обадил и в агенция за закрила на потребителя. Те помагат в такива ситуации. А пък и споменаването й също помага при разговора (скандала) с най-важния в съответния клон.

alra
25-06-2010, 10:11
Ох, дано да помогне. Омръзнало ми е от скандали! Ще пробвам първо с добро и ако не стане :director:! Все пак проблемът е в техния ТВ и ми нарушават правата!

fred
25-06-2010, 15:07
Без лична карта и ако не си собственик никакив скандали няма да ти помогнат

pr_00f
25-06-2010, 23:40
Е добре де,
Без лична карта и без да си собственик можеш да плащаш сметките.
И после като се осере нещо по тяхна вина... ?

alra
26-06-2010, 08:56
Е добре де,
Без лична карта и без да си собственик можеш да плащаш сметките.
И после като се осере нещо по тяхна вина... ?

Много точно казано! Когато е въпрос да ти вземат парите няма значение от кого са, но за да си попавят грешката НЕ МОЖЕ! Трябва титуляр! :waving: А най-хубавото е, че никой нищо не може да им каже. КРС въобще не си мърда пръста да се занимава с такива и подобни проблеми, защото всеки втори има проблем с операторите. И по тази причина те си правят каквото си искат. А колко са некомпетентни по магазините, невероятно е! Вчера, плащайки си сметката за мобилния, ми предложиха пак да си предподпиша договора, при положение, че е преподписан преди 3 месеца!!! Това говори само за тях!

fred
26-06-2010, 18:00
Принципно това е си общо правило, всеки може да ти внася по сметката примерно, но ако искаш справка, теглене или някаква промяна, само титуляра може да го прави.

alra
03-07-2010, 09:25
Случаят има положително развитие. Осигурих пълномощното и отидох в магазин на Виваком. Кзах им, че го имам. Е, пуснаха заявката без дори да погледнат въпросното пълномощно, камо ли да го снимат. Сега вече постът е възстановен!

Това е поредното доказателство колко са невежи служителите на Виваком, работят с нежелание и НИЩО не разбират. Ама нищо. А се оказа, че тази сметка, която не е отразена като платена (сумата по нея) е приспадната от сметката за мобилния ми тел., който също е там. Нямам представа как става, но явно там всичко е възможно?! Добре, че поне оправиха поста. Но мога да кажа същото като за адвокати и лекари, да не им попадаш в ръцете.