View Full Version : Запалване-трудно или от 2-ри опит
Колеги от поне 2-3 месеца паля трудно на бензин (имам и АГУ разбира се).Зимата беше ОК - палеше винаги от раз но сега вече като не е работила повече от 2-3 часа след като дам на контакт чувам помпата след което завъртам припалва и до там,втория опит е 4-5 секуди въртене и хоп пали.Проверих дюзите - правят мъгла както си е по книга т.е. не пикаят.Проверих ТПС - няма прескачане на писти.Дебитомера мисля си работи понеже като му издърпам кабела рабтата на мотора се променя и светва чек.Моторчето за празен ход ако не работи , е сигурно че няма да работи и на газ.Свещите са сменени преди месец (Бош FR5DC) мога да твърдя че са истински , купих ги от Авел Трейд.Проблема с паленето си го имаше може би месец преди това.Бензин стига до рейката че да те удави.
Знам че има регулатор на горивото точно под всмукателния колектор, може ли да е от него?
Интересен факт е че като запали един път на бензин , последващото палене е безпроблемно т.е. 100 пъти да врътна пали като нова.
Дайте идеи щото проблема не е сериозен а е нещо дребно.Може да ми кажете и къде в Пловдив да мина една диагностика да видя кво ми е състоянието.
Колеги от поне 2-3 месеца паля трудно на бензин (имам и АГУ разбира се).Зимата беше ОК - палеше винаги от раз но сега вече като не е работила повече от 2-3 часа след като дам на контакт чувам помпата след което завъртам припалва и до там,втория опит е 4-5 секуди въртене и хоп пали.Проверих дюзите - правят мъгла както си е по книга т.е. не пикаят.Проверих ТПС - няма прескачане на писти.Дебитомера мисля си работи понеже като му издърпам кабела рабтата на мотора се променя и светва чек.Моторчето за празен ход ако не работи , е сигурно че няма да работи и на газ.Свещите са сменени преди месец (Бош FR5DC) мога да твърдя че са истински , купих ги от Авел Трейд.Проблема с паленето си го имаше може би месец преди това.Бензин стига до рейката че да те удави.
Знам че има регулатор на горивото точно под всмукателния колектор, може ли да е от него?
Интересен факт е че като запали един път на бензин , последващото палене е безпроблемно т.е. 100 пъти да врътна пали като нова.
Дайте идеи щото проблема не е сериозен а е нещо дребно.Може да ми кажете и къде в Пловдив да мина една диагностика да видя кво ми е състоянието.
И аз имам такъв проблем 1:1 след като ми "поправиха" Виалето в София. Но вече му свикнах стана почти година така :)
viktorivanov
27-06-2010, 18:09
а кабелите за свещите демек проводниците за високо напрежение сменявани ли са въобще скоро защото и те са консуматив на 70-80х.к
При мен 4 от 8 са нови.Не е проблем да ги сменя понеже не са кой знае колко пари.Чувал съм за цени от 240 лв. и нагоре и казвам че същите кабели 1:1 ги има и за по до 10 лв. на брой в АвелТрейд.Казвам до 10 понеже всеки кабел е с различна дължина и ако не се лъжа са по 5 килоома.Не се правя на тарикат да НЕ дам 240+ лв. за кабели както от една тема видяхме че за супер просто реле се искат 22 кинта при положение че го има за 2-3.
В допълнение:Ако кабелите са си заминали няма ли да има гърмежи?Все пак карам на евтиното гориво.
Смени си горивния филтър.
Furious 155
09-07-2010, 23:06
Смени си горивния филтър.
ако е наскоро сменен?
при мен е подобно - филтъра ми е на 2-3к км да е макс. Стария беше зле и беше на година и половина. При мен труднот палене започна след като инжекторите бяха на чистене на стенд! След като ги вкараха в нормите, оттогава колата пали трудно първия път или ако е оставена повече от 5-10 мин, после пак е с доста въртене!
голямата риба
10-07-2010, 00:19
Бош FR5DC
това не е ли много студена свещ за този мотор
ако е наскоро сменен?
при мен е подобно - филтъра ми е на 2-3к км да е макс. Стария беше зле и беше на година и половина. При мен труднот палене започна след като инжекторите бяха на чистене на стенд! След като ги вкараха в нормите, оттогава колата пали трудно първия път или ако е оставена повече от 5-10 мин, после пак е с доста въртене!
Уф..добре. Спирам да се обаждам.
Бош FR5DC
това не е ли много студена свещ за този мотор
Какво е БОШ ? Щото Денсо, Ен Же Ка, Беру, в миналото и Голдън Лодж знам какво е, ама Бош...
Alfa User
10-07-2010, 18:27
На Милена колата е с такива свещи и работи просто чудесно ... Преди беше с Beru и си имахме разправии с тях ... Отварях капака на свещите на всеки 3 дена за да ги притягам - без майтап - разхлабваха се Beru-то след няколкочасова натоварена работа (демек прегряване) ... Така и не си обясних защо ?!?
На Милена колата е с такива свещи и работи просто чудесно ... Преди беше с Beru и си имахме разправии с тях ... Отварях капака на свещите на всеки 3 дена за да ги притягам - без майтап - разхлабваха се Beru-то след няколкочасова натоварена работа (демек прегряване) ... Така и не си обясних защо ?!?
Моята я взех с Беру и бяха като заварени, даже строших една менте тресчотка в опит за развиване. Настоящите са същите и такива драми не съм имал. Странно и необяснимо наистина.:gruebel:
П.С. По същият начин\не пали от раз\ ми е правила номера с резисторното Денсо. Като го направи втория път и заминаха подарък за един голф.
Furious 155
11-07-2010, 00:22
[QUOTE=robygas;735161]Уф..добре. Спирам да се обаждам.
не, нямах това предвид - имах предвид написаното от мен като питане, защото не съм открил причината за това поведение при палене...
А и имам уважение към хората с опит!
Точно от опит го споделих. Всичко изброено до тук може да е вярно. Обикновено по пътя на логиката това е проблем с хранителната система /поне според мен/, като почнеш помпа, филтър, дюзи ненормална работа на клапана за обратно гориво. Лошото е, че се диагностицира трудно, продължително и е почти невъзможно да посочиш точната причина.
Преди година си купих една 155-ца просто защото ми писна да я гледам на улицата от 6 мес. Келеша от когото я взех се беше постарал да я доведе до външен и вътрешен вид само за Надин. Не говоря за състояние на двигател, скорости или окачване- там си беше супер, а за това, че без видима причина или някакъв удар кората си приличаше на канче. Само няколко примера макар и да съм може би досаден:
Почти нямаше елемент от ламарините без забележки- драскотини, леко вдлъбнато...
Без огледала- на мястото им бяха "Имплантирани" някакви универкални, моделирани с ножовка и хванати с дърводелски рапидки външно.
Три счупени външни дръжки и две не работещи брави.
Неработещо централно, ел.стъкла, чистачки, климатроник.
Продънено серво и одрязани тръби на климатика.
Липсващи мигачи и едната лайсна под фара.
Предна броня на парчета и задна само половината.
Най гот обаче беше задния капак на който се мъдреше нещо като спойлер. В последствие разбрах, че човека е вложил много старание да го издялка от трупче и да го залепи с дърводелско лепило "Момент". Всичко това заедно с единия калник и половината врата беше пръскано със спрей черен мат предварително подготвено с дърводелска шкурка- явно останала от спойлера.
Имаше още доста неща включително и изгорялата бензинова помпа заради която колата седеше на 100м. от сервиза.
Не знам защо толкова се отплеснах. Това всичкото и още много други дреболий отдавна е оправено. Сменен е и целия салон, но след всичките играчки-Дюзи, помпа, бобини, кабели, нови свещи и каквото се сетите, тая кола се оправи с паленето от втори път само със смяна на горивен филтър. Като я взех го свалях и ми се видя читав... но проблема си остана докато не се смени.
Та така драги ми читателю.
А сега изглежда така:
Колеги свещите са точно FR5DC на БОШ по каталог както си трябва.За въздушния филтър сега забелязах че е на 12000 км.Ще го сменя но не вярвам от това да е.Проверих дюзите , свалих рейката надух я и една по една дюзите + , - 12V - идентично всички си правят мъгла.Бензин в рейката имаше и то под налягане а колата не беше палена почти 24 часа (за мен тва 24 часа е дълго време без да я запаля).От това ме навежда на мисълта да видя какво е положението с този рагулатор на горивото но като го гледам къде е наврян направо не ми се започва.Идва ми и една друга идея на акъла а именно: да оставя бензиновата помпа да работи постоянно.Благодаря на колегата Робигаз за мненията.Откакто съм с тази кола на майстор в сервиз не съм я карал и смятам и да не я карам.
viktorivanov
12-07-2010, 19:22
Колеги свещите са точно FR5DC на БОШ по каталог както си трябва.За въздушния филтър сега забелязах че е на 12000 км.Ще го сменя но не вярвам от това да е.Проверих дюзите , свалих рейката надух я и една по една дюзите + , - 12V - идентично всички си правят мъгла.Бензин в рейката имаше и то под налягане а колата не беше палена почти 24 часа (за мен тва 24 часа е дълго време без да я запаля).От това ме навежда на мисълта да видя какво е положението с този рагулатор на горивото но като го гледам къде е наврян направо не ми се започва.Идва ми и една друга идея на акъла а именно: да оставя бензиновата помпа да работи постоянно.Благодаря на колегата Робигаз за мненията.Откакто съм с тази кола на майстор в сервиз не съм я карал и смятам и да не я карам.
Незнам аз стигам доизвода че ако си погледнал тези неща а именно филтри - бензинов въздушен итн както и бенз помпа свещи итн. няма да е лошо да почистиш дросела а и също така да направиш един реглаж на клапаните.
virusalfa
14-07-2010, 14:32
Уф..добре. Спирам да се обаждам.
Какво е БОШ ? Щото Денсо, Ен Же Ка, Беру, в миналото и Голдън Лодж знам какво е, ама Бош...
Бош е инжектиплякторче с инплансираща се манолейка,още известно като хипотигрово парабурдабурче!Айде стига се правете на професори.Имах по-рано 155 2,0 верижна,точно с тия свещи си работеше супер.Айде сега обясни ми свещ за газ какво е?Щото по тая логика има свещи за извънградско,свещи за планинско и т.н.
-Относно проблема на колегата,мисля,че се корени в недобре работеща сонда Ламбда.Диагностика му е майката,имах същите симптоми на 155-цата навремето.А ако проблема го прави на газ,да хвърли ловатото и да си купи изпарител.
---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:27 ----------
Незнам аз стигам доизвода че ако си погледнал тези неща а именно филтри - бензинов въздушен итн както и бенз помпа свещи итн. няма да е лошо да почистиш дросела а и също така да направиш един реглаж на клапаните.
Няма да е зле да смени и ризи,бутала и сегменти.А също така да провери основните лагери,водните съединения и семерингите.Страшно е тука...
---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:29 ----------
Ако проблема го прави само на газ,колега,хвърли ловатото и си купи изпарител(Виале,Ланди Хартог,Стефанели или Ренцо Ланди)!
Бош е инжектиплякторче с инплансираща се манолейка,още известно като хипотигрово парабурдабурче!Айде стига се правете на професори.Имах по-рано 155 2,0 верижна,точно с тия свещи си работеше супер.Айде сега обясни ми свещ за газ какво е?Щото по тая логика има свещи за извънградско,свещи за планинско и т.н.
-Относно проблема на колегата,мисля,че се корени в недобре работеща сонда Ламбда.Диагностика му е майката,имах същите симптоми на 155-цата навремето.А ако проблема го прави на газ,да хвърли ловатото и да си купи изпарител.
---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:27 ----------
Няма да е зле да смени и ризи,бутала и сегменти.А също така да провери основните лагери,водните съединения и семерингите.Страшно е тука...
---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:29 ----------
Ако проблема го прави само на газ,колега,хвърли ловатото и си купи изпарител(Виале,Ланди Хартог,Стефанели или Ренцо Ланди)!
Що ли си мисля, че диагностиката няма да хване проблема...
ALFA CORSE
15-07-2010, 23:18
Няма да покаже нищо на диагностика. И при мен започна да върти малко повече при палене, когато не е карана цяла вечер, а преди палеше като нова и много ме радваше :) . С чисто нов бенз филтър, изпран въздушен филтър, нова ламбда сонда, сравнително нов бенз регулатор и денсо иридиум. Аз по-скоро си мисля за бензинова помпа, мпх?
Хей вирусче, 'айде по-полека с нервите...Казваш "преди години...". Не знам на колко си години, но моите не са малко,за да мога да твърдя, че преди години хората от загниващия капитализъм работеха по съвсем друг начин - не като сега - за бройката, за ниските цени и за колкото изкара (разбирай малко), че и ние хляб трябва да ядем.... Плюс това има СТОКИ и "стоки", нали? А ако пък твоята си я внесъл с тези свещи, тогава просто няма за какво да говорим... Що се отнася до свещите за газ - ами да, има такива, колкото и невероятно да ти звучи! Газта се нуждае от по-висока температура за запалване отколкото бензина и свещите за газ са с тънък, но по-тепературноустойчив материал, при което той се нагрява до по-висока температура благодарение на по-малката си маса, и пак благодарения на нея не държи дълго. Още едно предимство на тънкия електрод е, че искрите се получават в по-малък обем, което води до допълнително повишаване на локалната температура... Естествено си има и недостатъци - по-скъп материал, по-кратък живот...
Хей вирусче, 'айде по-полека с нервите...Казваш "преди години...". Не знам на колко си години, но моите не са малко,за да мога да твърдя, че преди години хората от загниващия капитализъм работеха по съвсем друг начин - не като сега - за бройката, за ниските цени и за колкото изкара (разбирай малко), че и ние хляб трябва да ядем.... Плюс това има СТОКИ и "стоки", нали? А ако пък твоята си я внесъл с тези свещи, тогава просто няма за какво да говорим... Що се отнася до свещите за газ - ами да, има такива, колкото и невероятно да ти звучи! Газта се нуждае от по-висока температура за запалване отколкото бензина и свещите за газ са с тънък, но по-тепературноустойчив материал, при което той се нагрява до по-висока температура благодарение на по-малката си маса, и пак благодарения на нея не държи дълго. Още едно предимство на тънкия електрод е, че искрите се получават в по-малък обем, което води до допълнително повишаване на локалната температура... Естествено си има и недостатъци - по-скъп материал, по-кратък живот...
Нема смисъл.
virusalfa
19-07-2010, 09:28
Хей вирусче, 'айде по-полека с нервите...Казваш "преди години...". Не знам на колко си години, но моите не са малко,за да мога да твърдя, че преди години хората от загниващия капитализъм работеха по съвсем друг начин - не като сега - за бройката, за ниските цени и за колкото изкара (разбирай малко), че и ние хляб трябва да ядем.... Плюс това има СТОКИ и "стоки", нали? А ако пък твоята си я внесъл с тези свещи, тогава просто няма за какво да говорим... Що се отнася до свещите за газ - ами да, има такива, колкото и невероятно да ти звучи! Газта се нуждае от по-висока температура за запалване отколкото бензина и свещите за газ са с тънък, но по-тепературноустойчив материал, при което той се нагрява до по-висока температура благодарение на по-малката си маса, и пак благодарения на нея не държи дълго. Още едно предимство на тънкия електрод е, че искрите се получават в по-малък обем, което води до допълнително повишаване на локалната температура... Естествено си има и недостатъци - по-скъп материал, по-кратък живот...
Преди години,става въпрос за 2003г,когато на 155-цата монтирах свещи БОШ,закупени от "Елит Авто"(сега Ауто 1) за по 3,30лв парчето.Нито са с няколко електрода,нито са платинени.Какво те бърка на колко години съм,като си по-възрастен(4 години) не означава много нещо.Благодаря за лекцията по теория за свещите.Като сложа газова на фиатчето,ще си сложа най-обикновени свещички Шампион,каквито си му предписани.Такива "за газ" си монтирай ако искаш ти.Както каза Робигаз-Нема смисъл.Но нема смисъл от такива свещи,а не да ми разяснявате.Вервай ми,не съм хептен лаик.Как може алфа 75 1,8IE с обикновени свещички БОШ(не им правя реклама) да развива 190 без проблем и да харчи 11/100 градско газ в Бл-град и извънградско 8,2-8,6 на сто?И най-важното-не създава абсолютно никакви проблеми,но все пак изпарителя е Ланди Хартог(на 90000км и не е пипан).Верно нема смисъл...
П.П. Какво е БОШ ?
Ама как сте нацвъкали само...
Тоя проблем са го имали мнозина с АГУ
Въртиш, припали, а после скъсаш стартера, до като запали наистина.
Започвам по ред на най-малко вероятните причини.
Първо ниска компресия.
Второ -електрически. Добър жичкаджия е така осакатил инсталацията, че искрата е слаба.
Трето, което според мен е истинската причина е ниско налягане на бензина, което се получава от запушен филтър.Подавайки контакт, помпата вдига налягнето,защото все пак филтъра пропуска нещо, но то бързо спада, защото липсва нормалния дебит. Като повъртиш малко се посгреят цилиндите и се понаместят лайната във филтъра и мотора, криво-ляво пали.
Въпросната простотия може да я прави и регулатора. На мен на 33-ката ми го правеше от късото маркуче на рейката.Спукано и надървено, просто сълзеше, ама нали веднага минавам на газ, та ми отне доста време да го открия.
Колкото за свещите, пак изпаткахте по тъч линията.
Щом като мотора е студен, единственото , което има значение е разстоянието между електродите.
Медни, иридиеви, платинени или тенекиени е все тая.
Ако ще и ВМЗ Сопот да са, трябва мотора да запали нормално. Освен, ако някой не измисли нова физика, като в една друга , предълга и култова тема в "Общ технически"..
Свещите за газ са техническо недоразумение по презумпция и пълна глупост за експлоатация. Освен комерческа цел от търгаши за наивници, нямат никакъв друг смисъл.
По-тънки електроди, та да са с по-виока температура!?
Пак комерсиализъм и брутална лъжа.
Когато идва ред на свещта да запали, тя е минала през такта засмукване, а точно тогава се е охладила.Кое се охлажда по-лесно?!
Тънкият електрод, с относително по-голяма околна повърхнина или дебелия с по-малка такава!!!
Който не се е убедил,че са недоразумение, да си представи следната картинка:
Караш на дълъг път и ти оставят още някакви си 300-400 километра. Пукаш мембрана, гори ел.магнита на клапан и изобщо нещо се зговнява по газовата и трябва да изминеш останалите километри на бензин.
Минаваш, но се оказва, че от уникално яките ти свещи за газ, мотора работи с детонационно горене и полудява не само компа, а и ти самия защото жена ти вече започва да се замисля, защо се е оженила за такъв кретен, защото....
Схванахте мисълта ми.
Накратко, колега, смени горивния филтър и пробвай, ако не се оправи със здрави работещи свещи.
Успех!
Ама как сте нацвъкали само...
Тоя проблем са го имали мнозина с АГУ
Въртиш, припали, а после скъсаш стартера, до като запали наистина.
Започвам по ред на най-малко вероятните причини.
Първо ниска компресия.
Второ -електрически. Добър жичкаджия е така осакатил инсталацията, че искрата е слаба.
Трето, което според мен е истинската причина е ниско налягане на бензина, което се получава от запушен филтър.Подавайки контакт, помпата вдига налягнето,защото все пак филтъра пропуска нещо, но то бързо спада, защото липсва нормалния дебит. Като повъртиш малко се посгреят цилиндите и се понаместят лайната във филтъра и мотора, криво-ляво пали.
Въпросната простотия може да я прави и регулатора. На мен на 33-ката ми го правеше от късото маркуче на рейката.Спукано и надървено, просто сълзеше, ама нали веднага минавам на газ, та ми отне доста време да го открия.
Колкото за свещите, пак изпаткахте по тъч линията.
Щом като мотора е студен, единственото , което има значение е разстоянието между електродите.
Медни, иридиеви, платинени или тенекиени е все тая.
Ако ще и ВМЗ Сопот да са, трябва мотора да запали нормално. Освен, ако някой не измисли нова физика, като в една друга , предълга и култова тема в "Общ технически"..
Свещите за газ са техническо недоразумение по презумпция и пълна глупост за експлоатация. Освен комерческа цел от търгаши за наивници, нямат никакъв друг смисъл.
По-тънки електроди, та да са с по-виока температура!?
Пак комерсиализъм и брутална лъжа.
Когато идва ред на свещта да запали, тя е минала през такта засмукване, а точно тогава се е охладила.Кое се охлажда по-лесно?!
Тънкият електрод, с относително по-голяма околна повърхнина или дебелия с по-малка такава!!!
Който не се е убедил,че са недоразумение, да си представи следната картинка:
Караш на дълъг път и ти оставят още някакви си 300-400 километра. Пукаш мембрана, гори ел.магнита на клапан и изобщо нещо се зговнява по газовата и трябва да изминеш останалите километри на бензин.
Минаваш, но се оказва, че от уникално яките ти свещи за газ, мотора работи с детонационно горене и полудява не само компа, а и ти самия защото жена ти вече започва да се замисля, защо се е оженила за такъв кретен, защото....
Схванахте мисълта ми.
Накратко, колега, смени горивния филтър и пробвай, ако не се оправи със здрави работещи свещи.
Успех!
Отдавна следя развитието на темата...:bravo:и най-накрая свястно мнение да чуя, освен чешене на езици..
Отдавна следя развитието на темата...:bravo:и най-накрая свястно мнение да чуя, освен чешене на езици..
Пък аз , отдавна те следя и се чудя, кога ще мина през Сливен, та да те оборя и се направиме на "Нищо подобно".Няма значение, за коя салата иде реч!
:cheers:
Мисленето е труден процес!
Мамка му!
Малко сте!
Имах същия проблем и днес след смяна на филтъра(който беше някакво менте за незнаен автомобил) нещата заспаха.
Пък аз , отдавна те следя и се чудя, кога ще мина през Сливен, та да те оборя и се направиме на "Нищо подобно".Няма значение, за коя салата иде реч!
:cheers:
Мисленето е труден процес!
Мамка му!
Малко сте!
Заповядай! Ще се радвам да обсъдим въпроси, като глобалното затопляне или световната икономическа криза....:noooo: докато се правим трудни за рисуване
Извинявам се на колегата за спама.:noooo:
Откакто съм я купил (преди 2г) до преди 3-4дена и аз патех от тази болест (+постоянно гаснене докато е студена, много нестабилен празен ход, жестоки прекъсвания до 3000об/м), но понеже съм на газ
(а там проблем няма) затова все го отлагах - оказа се пробит маркуч в резервоара и налягането не минава 1,5 бара...
Имах същия проблем и днес след смяна на филтъра(който беше някакво менте за незнаен автомобил) нещата заспаха.
Всъщност съм се заблуждавал, проблема с паленето стои, пали от първия път, но продължително въртене.
alfa_zlodeo
14-09-2010, 23:18
Незнам дали си оправил проблема обаче една алфа така и изпускаха инжекторите на газовото когато е изгасена и колата се давеше като постои повече от 10 мин после върти доста-пали малко пушек отзад и ги нареждаше това важи за газов инжекцион обаче имаш и бензиново клапанче което тряя спре бензина като я изгасиш ако изпуска клапана колата се дави и после въртиш 10-15 секунди докато запали доста се чудехме с авера докато не изкарахме на изгасена кола газовите инжектори и видяхме че изпускат 2 от 4 леко газчица- изкарах ме всички инжектори на газовото и почакахме 30мин колата запали чакмак просто нямаше какво да я дави
Furious 155
15-09-2010, 00:30
Незнам дали си оправил проблема обаче една алфа така и изпускаха инжекторите на газовото когато е изгасена и колата се давеше като постои повече от 10 мин после върти доста-пали малко пушек отзад и ги нареждаше това важи за газов инжекцион обаче имаш и бензиново клапанче което тряя спре бензина като я изгасиш ако изпуска клапана колата се дави и после въртиш 10-15 секунди докато запали доста се чудехме с авера докато не изкарахме на изгасена кола газовите инжектори и видяхме че изпускат 2 от 4 леко газчица- изкарах ме всички инжектори на газовото и почакахме 30мин колата запали чакмак просто нямаше какво да я дави
При мен също пали трудно и топла и студена и ми прави впечатление че при палене се дави, защото измирисва на неизгорял бензин в първите секунди след запалване. Единствено пали веднага след като паленето го правя до 3-4 мин след гасене. А да ви видя сега :)
При мен понякога пали като пушка от раз, друг път върти дълго и пали, като цяло си е от 1-ви път. Обикновено на студено пали перфектно, също при студено време. Идеи кой датчик е конкретно ?
dani_ku4eto
15-09-2010, 21:03
всичко е от дюзите момчета.една 155-ца ме побърка с това палене всичко и смених само без радиото и не иска.всички датчици хол мол дебитомер сонди всичко кво се сетите и не.накрая смених ижекторите и колата заспа.
Furious 155
15-09-2010, 22:29
всичко е от дюзите момчета.една 155-ца ме побърка с това палене всичко и смених само без радиото и не иска.всички датчици хол мол дебитомер сонди всичко кво се сетите и не.накрая смених ижекторите и колата заспа.Така е !!! При мен ефекта се получи след почистване на дюзите на стенд! След това колата работи ок, но паленето е за сметка на повечко обороти за стартера!
Ми аз си паля понякога от раз, друг път просто въртя повечко, но пак е от раз паленето, дали да чистя инжекторите се чудя, че иначе си върви прилично колата ? :((
kavalista
04-10-2010, 20:31
проблем и при мен.като е студена сутрин и като я паля пали от раз но веднага падат оборотите мъча се да я форсирам ама много трудно и гасне това от 2 дни паля 2-ри път няма проблеми но прекъсва една такава сонда,свещи са нови мисля че е дебитомера щото като набия педала докато е студена на място и първо падат оборотите и след това се изфорсирва но мнго трудно тресе се цялата и като стигне 30 градуса да прехвърли на газ край всичко влиза в норми но на бензин ако я карам чак до 50 градуса е така и имам премеждия по сфетоварите с повече газ че иначе ако е с по малко и гасне.преди месец на диагностика всичко беше ок,дебитомера беше наред но като го настройвахме пича каза че графита много е изтъркан и на ниските дава малко по богата смес възможно ли е да е сдал багажа тотално вече ма на газ мърка ;)
Моторчето на празен ход как ти , от там може да мени оборотите. Някой от вакумите също може да ти дава проблем.:roll:
проблем и при мен.като е студена сутрин и като я паля пали от раз но веднага падат оборотите мъча се да я форсирам ама много трудно и гасне това от 2 дни паля 2-ри път няма проблеми но прекъсва една такава сонда,свещи са нови мисля че е дебитомера щото като набия педала докато е студена на място и първо падат оборотите и след това се изфорсирва но мнго трудно тресе се цялата и като стигне 30 градуса да прехвърли на газ край всичко влиза в норми но на бензин ако я карам чак до 50 градуса е така и имам премеждия по сфетоварите с повече газ че иначе ако е с по малко и гасне.преди месец на диагностика всичко беше ок,дебитомера беше наред но като го настройвахме пича каза че графита много е изтъркан и на ниските дава малко по богата смес възможно ли е да е сдал багажа тотално вече ма на газ мърка ;)
А дюзи гледал ли си? Вземи и пробвай за малко с дебитомер на колега(някой работещ) и ще разбереш дали е от него.
kavalista
05-10-2010, 10:53
Моторчето на празен ход как ти , от там може да мени оборотите. Някой от вакумите също може да ти дава проблем.:roll:
моторчето е добре зора е докато стигне до 50 градуса от там нататък е друго нещо вакумите също мисля че са наред,а дюзите ако бяха трябваше като загрее пак да е същия проблем пък аз си я паля на бензин винаги щото газовото е инжекция и редовно като свърши на никъде газта я карам на бензин до газстанцията.Трябва да издиря някой колега от пловдив да пробвам с дебитомерите но трябва моята кола да е студена да видим кво ще стане;)
Petronii
06-10-2010, 22:20
Точно това продължително въртене на стартер се получава от това, че горивото по някакъв начин се връща в резервоара през помпата когато колата по-дълго време не е палена. По този начин не остава бензин в рейката и до като помпата подкачи гориво до дюзите стартера върти.
Furious 155
06-10-2010, 22:39
Точно това продължително въртене на стартер се получава от това, че горивото по някакъв начин се връща в резервоара през помпата когато колата по-дълго време не е палена. По този начин не остава бензин в рейката и до като помпата подкачи гориво до дюзите стартера върти.
?!?!
малко не ти е ясно май как бензина стига до инжекторите? Връщане става по обратния бензинопровод. И докато въртиш на стартер помпата работи в резервоара, точно с цел да има бензин до инжекторите. Отделно при подаване на контакт се чува за има няма секунда подкачването което прави помпата на налягането в рейката.
Petronii
07-10-2010, 14:29
Май ти не си наясно. Имах предвид, че ако някой от клапаните на бензинопровода не задържа горивото в рейката, то на помпата и трябва време за да качи горивото и това е проблема за дългото въртене на стартер. Не свещи или дюзи
Май ти не си наясно. Имах предвид, че ако някой от клапаните на бензинопровода не задържа горивото в рейката, то на помпата и трябва време за да качи горивото и това е проблема за дългото въртене на стартер. Не свещи или дюзи
По принцип има логика да е това,колегата е прав,просто клапана на помпата е заминал.Тя дори и да работи на контакт,дебита не е достатъчен.Но това е само един от вариантите,има и други,като прекалено богата смес/която може да е от няколко неща-дебитомер,регулатор налягане,датчик антифриз,датчик входящ въздух/.Ламбда сондата няма нищо общо,няма как,просто тя заработва чак няколко минути след като колата е запалила.
155_8000rpm
10-10-2010, 12:16
моторчето е добре зора е докато стигне до 50 градуса от там нататък е друго нещо вакумите също мисля че са наред,а дюзите ако бяха трябваше като загрее пак да е същия проблем пък аз си я паля на бензин винаги щото газовото е инжекция и редовно като свърши на никъде газта я карам на бензин до газстанцията.Трябва да издиря някой колега от пловдив да пробвам с дебитомерите но трябва моята кола да е студена да видим кво ще стане;)
Колега аз имам два дебитомера,така че ако искаш ти давам единия да го пробваш.
kavalista
10-10-2010, 16:14
Колега аз имам два дебитомера,така че ако искаш ти давам единия да го пробваш.
имаш ЛС ;)
nikola 155
14-12-2010, 19:41
А замервал ли си налягането на бензиновата помпа?и при мен го имаше същия проблем,помпата работеше,но не правеше достатачно налягане
vaklinator
16-12-2010, 11:16
Моята винаги си пали директно на газ. Колата е без бензинова помпа 2-ра година вече.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.