Log in

View Full Version : Стойности за така наречения "negative camber"....



ФЕРАРИСТ
02-07-2010, 11:27
....на предните гуми на 156 в частност....съществуват ли някакви определени допуски, или за тази стойност не съществува определена стойност, тъй като уж се подразбира че той няма как да се регулира......интересувам се, защото мисля че например при каране на писта да речем, или по принцип някой ако реши да си го прави, какви да допустимите граници......знам че гумите ще се износват неравномерно.......

oem
02-07-2010, 14:31
Тука едно приятелче на бмв-то за дрифт си го гласи на -3 градуса на предницата.

ЕДИТ: Но за БМВ-то е едно за алфата е друго. Знам, че няма определени допуски. Гласиш си го, и тестваш. Когато ти хареса така го оставяш. Камбъра се прави за да може в завой външната гума да легне верикално на платното по цялата площ на гумата, защото натоварването на нея е най-голямо и тя трябва да има най-голямо сцепление за да те води в завоя.

И за всяко трасе може да е различно. Според характеристиката му. Според елевацията на завоите и т.н.

ФЕРАРИСТ
02-07-2010, 14:41
Е тва горе долу ме интересува - изместване с колко мм съответства на определени градуси......щото надали ще мога да се направи по голям толеранс от 3-5 мм......

oem
02-07-2010, 14:46
Ами то не се измерва в мм. Там обикновено за да може да се регулира горе на оботуша се слагат такива механизми за настройка (не ги знам как се казват). Те обикновено вървят със самите коиловъри. И там е разграфено по градуси. Не се прави в мм понеже при различните автомобили според настройката на коиловърва във високчина тези мм само могат да сбъркат работата. Поне до колкото съм чел и виждал... и тоя моя човек ми е обеснеявал.

Най-добре отиваш на пистата и си я правиш както ти харесва.

Furious 155
02-07-2010, 14:54
Camber Plates се слагат горе на ботушите и после преди каране на конкретна писта, може да си го корегираш, като трябва да се има впредвид че корекцията горе на ботуша, като се прави, се променя и сходимостта на колата и е редно да се направи реглаж за сходимост!

ФЕРАРИСТ
02-07-2010, 15:03
Няма да е горе на ботуша, долу на носача ще е играта.......явно с експерименти ще стане......

oem
02-07-2010, 15:05
Camber Plates се слагат горе на ботушите и после преди каране на конкретна писта, може да си го корегирааш, като трябва да се има впредвид че корекцията горе на ботуша, като се прави, се променя и сходимостта на колата и е редно да се направи реглаж за сходимост!

Това за сходимоста зависи от характера на окачването. И може и да не му се наложи да я бута. Кастъра е малък и няма да промени кой знае колко според мен. Но все пак нито съм го виждал нито съм толко компетентен... просто така си мисля. Че при 156 няма да се наложи.

---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:03 ----------


Няма да е горе на ботуша, долу на носача ще е играта.......явно с експерименти ще стане......

Как ще стане долу на носача?

Furious 155
02-07-2010, 17:58
Как ще стане долу на носача?

по-дълъг носач !

oem
02-07-2010, 18:32
Ясно ми е какво трябва да стане, но... нали трябва да може лесно да се настройва все пак.

ФЕРАРИСТ
02-07-2010, 21:29
Е няма как да се направи с винтче и скала в градуси, плюс това не мога да рискувам да удължавам или режа и заварям носача - играта ще е с тампоните.......ще се търси нещо като средно голям плац, и ще се експериментира първо с мм, после 3 и 5 може би.....и ще се кара на усет кога недозавиването е най - малко.......може би истината ще е някъде по средата или към 2 - 2.5 мм......