Ordonez
14-07-2010, 13:29
Здравейте , имам една огромна молба с един незначителен въпрос, а именно - къде в Пловдив мога да закача компа на алфата , за да ми изчистят грешките , да ми сменят крушките ( изгорелите ) и да разчитам на по нататъшно сервизно обслужване ( качествено и евтино ). Благодаря предварително .
Понеже автомобила е бил без акумулатор повече от 3 месеца , когато сложихме акумулатора тя запали веднага покарах я десетина километра - хареса ни и я взехме. Още на другия ден след неколкократно местене на дясната и лявата седалки се появи еърбег червената лампичка , след около 5-6 минутно каране показа няколко лампи изгорели задни на номера, в багажника , за мъгла единия , и след още няколко паления и гасенета в рамките на един ден изписа CONTROL SYSTEM
FAILURE , колата си върви много добре естествено в рамките на града няма къде да се види при големи скорости как е , но уви . От Пловдив съм и се интересувам как да постъпя , естествено е да я закарам на сервиз , но понеже съм си патил адски много - имам два буса които не се спират реално и са постоянно за консумативи из сервизите та си имам едно наум да се пазя и да питам първо. Моля за компетентен отговор , защото жената не иска да я кара докато не се разбере какво и е. Взима мойта кола която е изпитана японска марка , която е на 10 години и е влизала в сервиз само за смяна на консумативи а съм и навъртял лично аз 146 000 км. а тя самата е на 243 000 , а алфичката е дооооста по нова. Та конкретизирамо въпроса ми е как да постъпя и в крайна сметка има ли начин без лаптоп да се ресне компа понеже нямам кабел и възможно ли е да е поради факта че е стояла без акумулатор 3 месеца. Алфата е 147 1.6 2003г. И какво въщност значи този надпис - ще катапултирам ли или не???
ПС : Не смеем да я изкараме от гаража понеже един съсед ме предупреди че може да изгори компа така.
Понеже автомобила е бил без акумулатор повече от 3 месеца , когато сложихме акумулатора тя запали веднага покарах я десетина километра - хареса ни и я взехме. Още на другия ден след неколкократно местене на дясната и лявата седалки се появи еърбег червената лампичка , след около 5-6 минутно каране показа няколко лампи изгорели задни на номера, в багажника , за мъгла единия , и след още няколко паления и гасенета в рамките на един ден изписа CONTROL SYSTEM
FAILURE , колата си върви много добре естествено в рамките на града няма къде да се види при големи скорости как е , но уви . От Пловдив съм и се интересувам как да постъпя , естествено е да я закарам на сервиз , но понеже съм си патил адски много - имам два буса които не се спират реално и са постоянно за консумативи из сервизите та си имам едно наум да се пазя и да питам първо. Моля за компетентен отговор , защото жената не иска да я кара докато не се разбере какво и е. Взима мойта кола която е изпитана японска марка , която е на 10 години и е влизала в сервиз само за смяна на консумативи а съм и навъртял лично аз 146 000 км. а тя самата е на 243 000 , а алфичката е дооооста по нова. Та конкретизирамо въпроса ми е как да постъпя и в крайна сметка има ли начин без лаптоп да се ресне компа понеже нямам кабел и възможно ли е да е поради факта че е стояла без акумулатор 3 месеца. Алфата е 147 1.6 2003г. И какво въщност значи този надпис - ще катапултирам ли или не???
ПС : Не смеем да я изкараме от гаража понеже един съсед ме предупреди че може да изгори компа така.