Log in

View Full Version : В отговор на икономичните и бързи дизели



Lucky
14-06-2006, 11:33
Фолксваген е но може и Алфа да разработи нещо за любителите на бензина :D :lol:

http://www.autoactual.com/cgi-bin/news/ ... &tmpl=News (http://www.autoactual.com/cgi-bin/news/viewnews.cgi?id=EEulkVyAlkidprVBqr&style=FullNews&tmpl=News)

Публикувано в списание AutoAktual Magazine

търтей
14-06-2006, 11:38
че то това е много стара идея на ланча

156 m-jet
14-06-2006, 12:41
че то това е много стара идея на ланча

РеалиЗирана в Ланча Делта S 4 :wink: в далечната 1985 година

1750ccm. 600k.c.

BatVas
14-06-2006, 13:52
И на всичкото и отгоре този 1.4 170 к.с на голф го сравняваха в Автобилд с новата дизелова Астра 1,9 - 150 кс - както знаем тя в с двигател ФИАТ-груп. Е Голфа ускоряваше малко по бързо до 100 - ама после на еластичност Астрата го мачкаше. Разхода на гориво - пак в полза на астрата(макар и с малко) и пак се оказа че дизелака е по добър - и според Автобилд все пак инженерите от Инглощат(може и да греша точно името) се били справили много успешно и това бил най-модерния дизел (само дето не е на инженерите от Инглощат :D :D :D

sharky
14-06-2006, 14:21
абе аз много мразим голфове, ама инфото е полезно - не се присмивайте по сфетофарите на голФ 1.4 да не останете изненадани :)

BatVas
15-06-2006, 10:14
абе аз много мразим голфове, ама инфото е полезно - не се присмивайте по сфетофарите на голФ 1.4 да не останете изненадани :)

Ами вземам си една дизелова 147 -ца 140к.с - чипвам я и го разцепвам тоя голф :D А може и с чипнато дизелово Гранде Пунто :D

Bobo
15-06-2006, 11:09
А пък аз ще зачакам да стане на една година таз кочина да видя колко коня ще са и останали :twisted: Те швабите ни компресорите са им кат хората а пък за турбо колите имат една свястна :wink:

Kuku
15-06-2006, 14:47
"....Инженерите на VW са положили много усилия, за да комбинират в TSI двигателя турбо и механичен компресор и да извлекат максималните ползи и от двата компресора...."
На някой май му е спрял часовника преди 20 години :lol: :lol: :lol:

Mury
16-06-2006, 15:46
И на всичкото и отгоре този 1.4 170 к.с на голф го сравняваха в Автобилд с новата дизелова Астра 1,9 - 150 кс - както знаем тя в с двигател ФИАТ-груп. Е Голфа ускоряваше малко по бързо до 100 - ама после на еластичност Астрата го мачкаше. Разхода на гориво - пак в полза на астрата(макар и с малко) и пак се оказа че дизелака е по добър - и според Автобилд все пак инженерите от Инглощат(може и да греша точно името) се били справили много успешно и това бил най-модерния дизел (само дето не е на инженерите от Инглощат :D :D :DТи що не вземеш да ми продадеш твоята кола и си купи един дизел наду ми главата дизел та дизел/май сближаването с Петко и Киро не ти влияе добре :wink: :wink: /

BatVas
16-06-2006, 16:32
И на всичкото и отгоре този 1.4 170 к.с на голф го сравняваха в Автобилд с новата дизелова Астра 1,9 - 150 кс - както знаем тя в с двигател ФИАТ-груп. Е Голфа ускоряваше малко по бързо до 100 - ама после на еластичност Астрата го мачкаше. Разхода на гориво - пак в полза на астрата(макар и с малко) и пак се оказа че дизелака е по добър - и според Автобилд все пак инженерите от Инглощат(може и да греша точно името) се били справили много успешно и това бил най-модерния дизел (само дето не е на инженерите от Инглощат :D :D :DТи що не вземеш да ми продадеш твоята кола и си купи един дизел наду ми главата дизел та дизел/май сближаването с Петко и Киро не ти влияе добре :wink: :wink: /
Aз ако осигуря финансирането - ще си купя една дизеларка 147 или 156. Моята ти я запазвам за теб :wink: - ако до тогава си взел друго - ще си я запазя и ще си я карам само събота и неделя - аз си я обичам моята алфичка :roll: :D Може и едно турбо да и сложа ако не ми трябват пари като си взема друга :D :twisted:

Eто и две БМВ - Бензин и Дизел - забележи че дизела е по малко коне
330xi автоматик - 6.9 до 100км/ч, 258к.с. при 6600об/мин, 300Nm при 2500об/мин, 1км от място - 26.9сек.
330xd автоматик - 6.7 до 100км/ч, 231к.с. при 4000об/мин, 500Nm!!! при 1750об/мин, 1км от място - 27сек.

Сега ще ти цитирам какво казва инструктура на БМВ - драйв дей в различните градове на БГ

"В Бургас имаше един младеж, който твърдеше, че бензиновата била по-бърза, наложи се да му направя един старт, както трябва да се стартира с тази кола и след като се размаза на седалката от въртящия момент до края на деня караше само дизели! Отделно се наредиха цяла дружина за същото упражнение, та и един горд собственик на X5 4.8is, но нали го раздавам инструктор трябва да се спазва благоприличие, иначе на драго сърце щях да му нацепя шортичките на късото разстояние, което имаше. Силно изненадан щеше да бъде, че дизелак го понабива или в най-лошия случай върви до него."

Mury
16-06-2006, 16:36
И на всичкото и отгоре този 1.4 170 к.с на голф го сравняваха в Автобилд с новата дизелова Астра 1,9 - 150 кс - както знаем тя в с двигател ФИАТ-груп. Е Голфа ускоряваше малко по бързо до 100 - ама после на еластичност Астрата го мачкаше. Разхода на гориво - пак в полза на астрата(макар и с малко) и пак се оказа че дизелака е по добър - и според Автобилд все пак инженерите от Инглощат(може и да греша точно името) се били справили много успешно и това бил най-модерния дизел (само дето не е на инженерите от Инглощат :D :D :DТи що не вземеш да ми продадеш твоята кола и си купи един дизел наду ми главата дизел та дизел/май сближаването с Петко и Киро не ти влияе добре :wink: :wink: /
Aз ако осигуря финансирането - ще си купя една дизеларка 147 или 156. Моята ти я запазвам :wink:

Eто и две БМВ - Бензин и Дизел - забележи че дизела е по малко коне
330xi автоматик - 6.9 до 100км/ч, 258к.с. при 6600об/мин, 300Nm при 2500об/мин, 1км от място - 26.9сек.
330xd автоматик - 6.7 до 100км/ч, 231к.с. при 4000об/мин, 500Nm!!! при 1750об/мин, 1км от място - 27сек.

Сега ще ти цитирам какво казва инструктура на БМВ - драйв дей в различните градове на БГ

"В Бургас имаше един младеж, който твърдеше, че бензиновата била по-бърза, наложи се да му направя един старт, както трябва да се стартира с тази кола и след като се размаза на седалката от въртящия момент до края на деня караше само дизели! Отделно се наредиха цяла дружина за същото упражнение, та и един горд собственик на X5 4.8is, но нали го раздавам инструктор трябва да се спазва благоприличие, иначе на драго сърце щях да му нацепя шортичките на късото разстояние, което имаше. Силно изненадан щеше да бъде, че дизелак го понабива или в най-лошия случай върви до него."Те тоя се е превъзбудил малко не се бие лесно X5 при тва 4.8.Аз съм карал 4.6 и ми се изправиха косите как върви този танк :wink: :wink:

gigi
16-06-2006, 17:48
Х5 е 360кс на същия въртящ момент като дизела, та все си мисля макар и да понатежава че бензина ще го разцепи яко, тоя много сажди са му влзнали в главата и му е промит мозъка :lol: :lol: :lol:

Dodo 155
18-06-2006, 00:18
А пък аз ще зачакам да стане на една година таз кочина да видя колко коня ще са и останали :twisted: Те швабите ни компресорите са им кат хората а пък за турбо колите имат една свястна :wink:
Май ще са 6 месеца :roll: :lol: :lol: :lol:
С тоя 1.4 литров мотор и тези феноменални 170 к.с. ще се изпили мотора за 1/2 година :lol: :lol: После и велосипеди ще го бегат :twisted: :twisted:
Спомнете си преди години "житейският" път на G60 (1.8 с механично турбо) :lol: :lol: :lol:
Тук предвидливо са сложили 2 турбини, за да може като се окенза едната другата да те придвижи до сервиза :idea: :idea: :idea:

Bobo
18-06-2006, 00:25
А пък аз ще зачакам да стане на една година таз кочина да видя колко коня ще са и останали :twisted: Те швабите ни компресорите са им кат хората а пък за турбо колите имат една свястна :wink:
Май ще са 6 месеца :roll: :lol: :lol: :lol:
С тоя 1.4 литров мотор и тези феноменални 170 к.с. ще се изпили мотора за 1/2 година :lol: :lol: После и велосипеди ще го бегат :twisted: :twisted:
Спомнете си преди години "житейският" път на G60 (1.8 с механично турбо) :lol: :lol: :lol:
Тук предвидливо са сложили 2 турбини, за да може като се окенза едната другата да те придвижи до сервиза :idea: :idea: :idea:

Тука имаш разминаване на понятията - първо Г60 е с механичен компресор задвижван от ремък а не с турбо :wink: Второ Фолксвагена не е с две турбини а с една и с един механичен компресор и трето компресора работи в ниските обороти а турбината във високите :wink: Правете разлика м/у turbocharger и supercharger - първото се задвижва от изгорелите газове а второто се върти от ремък :lol:

Dodo 155
18-06-2006, 00:30
За мен механично турбо = механичен компресор :wink: Все като се скъса ремъка ще д***ш супата :lol: :lol: :lol:
С тия механични компресори американците са много добри :idea:

BatVas
19-06-2006, 10:20
"24-те часа на Льо Ман" - за пръв път световно реномираното състезание беше спечелено от дизелова кола!

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/5085664.stm

virusalfa
19-06-2006, 11:05
"24-те часа на Льо Ман" - за пръв път световно реномираното състезание беше спечелено от дизелова кола!

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/5085664.stm
-Курец! Аре за му свалят турбината да го видим бързия дизел,стаа ли?

Kuku
22-06-2006, 09:45
Даваха го тоя "феноменален GOLF" по "ABMOTEURS" и трябва да ви кажа, че нещо не е много впечатляващ :roll:
0-100км/ч = 8сек.
Макс. скорост = 220км/ч.
Среден разход = 7,2л/100км.
Цена: 25 европееца и половина :lol:
Като за 1,4 двигател, данните са наистина сензационни, ама като се замислиш за 170к.с. турбо/би-турбо/три-турбо/много-турбо кола - нещо му куца :roll:

gigi
22-06-2006, 10:56
Даваха го тоя "феноменален GOLF" по "ABMOTEURS" и трябва да ви кажа, че нещо не е много впечатляващ :roll:
0-100км/ч = 8сек.
Макс. скорост = 220км/ч.
Среден разход = 7,2л/100км.
Цена: 25 европееца и половина :lol:
Като за 1,4 двигател, данните са наистина сензационни, ама като се замислиш за 170к.с. турбо/би-турбо/три-турбо/много-турбо кола - нещо му куца :roll:
Ми то уно турбо 1.4 има горе долу същите показатели като изключим че е доста по малко на коне :roll: :roll: :roll: :roll:та какво му е сензационното на тоя ФВ мотор :? :?

търтей
22-06-2006, 11:00
та какво му е сензационното на тоя ФВ мотор :? :?

как ко?
фв се пробват да си присвоят една чужда идея ;)

ама ако е като прословутите г-комрпесори - осн ремон веднъж годишно :rotfl:
а на това (http://www.thhe.dk/biler/Lancia_Delta_S4-Xray_1024.jpg) ако занчицата не беше толкова грозна ... еххх

Kuku
22-06-2006, 11:26
....та какво му е сензационното на тоя ФВ мотор :? :?
Сам си отговаряш на въпроса - "VW" e :lol:
И сега, както в много от случаите, за непросветените люде, "VW" ще бъдат един вид пионери с тази, иначе, 20 годишна технология :roll: :?
Както е и с "Common rail" - колко хора знаят патента на кого е :?: :!: :roll:

Dexer
22-06-2006, 12:36
....та какво му е сензационното на тоя ФВ мотор :? :?
Сам си отговаряш на въпроса - "VW" e :lol:
И сега, както в много от случаите, за непросветените люде, "VW" ще бъдат един вид пионери с тази, иначе, 20 годишна технология :roll: :?
Както е и с "Common rail" - колко хора знаят патента на кого е :?: :!: :roll:
Кики, тва май никога не е било от значение за редовия клиент кой е иноватора и кой ползва и доразвива добре чужди идеи.... не само за колите :roll:

Kuku
22-06-2006, 13:39
.... не само за колите :roll:
За всичко важи :(

Dodo 155
23-06-2006, 23:06
та какво му е сензационното на тоя ФВ мотор :? :?

как ко?
фв се пробват да си присвоят една чужда идея ;)

ама ако е като прословутите г-комрпесори - осн ремон веднъж годишно :rotfl:
а на това (http://www.thhe.dk/biler/Lancia_Delta_S4-Xray_1024.jpg) ако занчицата не беше толкова грозна ... еххх
Споко, такива коли в БГ няма да влизат, защото като станат на по 80-90К км и ще са здухани отвсякъде :lol: :lol: :lol: Ако се продават такива Голф-ове, ще харчат повече масло от бензин :lol: :lol: :lol: