PDA

View Full Version : Проблеми с филтЪра на 155 2.0 16v



vesak
17-07-2010, 19:44
Имам проблем с въздушния филтар при рязко подаване на газ при ниски обороти филтара издава странен звук. Нещо ката боботене и иска да гасне. А при плавно подаване на гас или когато е на високи обороти няма никакви проблеми.

dimo
18-07-2010, 00:13
Пробва ли с нов?

MUROMAN
18-07-2010, 13:46
Имам проблем с въздушния филтар при рязко подаване на газ при ниски обороти филтара издава странен звук. Нещо ката боботене и иска да гасне. А при плавно подаване на гас или когато е на високи обороти няма никакви проблеми.

Под филтъра ти има една Г образна пластмаса/резонаторна кутия/,погледни да не се е откачила иил разместила нещо тя.

Grim
18-07-2010, 14:29
едва ли е от там... дебиломерска ше е историята....:grandpa:

vesak
18-07-2010, 15:24
Пробва ли с нов?
Да пробвах с нов дори пробвах и със спортен филтър същото е.

голямата риба
18-07-2010, 15:57
А защо реши, че проблема е във филтъра?

vesak
18-07-2010, 16:22
А защо реши, че проблема е във филтъра?
Предполагам, че е от филтара защото от там идва звука, но несъм сигурен дали е от там.

Furious 155
18-07-2010, 23:33
едва ли е от там... дебиломерска ше е историята....:grandpa:
дам на такава прилича...

alfonco147GTA
19-07-2010, 02:29
колега, закачете я на диагностика

vesak
19-07-2010, 18:19
То на моменти прави така и си мисля да не да е от дебитомера да се е прецакал или пък да връща въздуха.

Xman
19-07-2010, 21:19
Смени дебитомера и виж каква е разликата колега. С гадаене няма да решиш проблема. Поздрави и успех.

Pastora
19-07-2010, 23:06
Откачи буксата на дебитомера и ще се види дали е от него :)

dimo
20-07-2010, 09:38
Ако всички маркучи въздуховоди са цели без пукнатини и без хлабави скоби тогава наистина е добре на диагностика да се види как работят всички датчици и има ли записани грешки .

vesak
25-07-2010, 17:42
Ами колеги намерих проблема от еи тоя датчик е и незнам точно за какво е датчика аз си мисля, че е за налягането. И някои ако знае колко пари е.

MUROMAN
25-07-2010, 18:59
Ами колеги намерих проблема от еи тоя датчик е и незнам точно за какво е датчика аз си мисля, че е за налягането. И някои ако знае колко пари е.

Това ти е дебитомера пич и не е от най-евтините.:?
Една торба с пари е по-добре потърси 2-ра ръка читав.

Xman
25-07-2010, 21:52
Мариян е прав-дебитомера е изпляскал....:naughty:

vesak
25-07-2010, 22:14
Така с тоя дебитомер мога ли да карам за момента защаото в момента нямам пари да го сменя и ако ога долу горе до кога мога да карам. В момента единствения проблем на колата е тоя звук които се чува от ваздушния филтар и то само до 2000 оборота при по-големи обороти го няма звука иначе поведението и на пътя е същото.

Xman
25-07-2010, 22:46
Деботомерът отчита постъпващото количество въздух в двигателя. Той ти е основния източник на информация към ЕКу-то, колко бензин да подава...кофти е като е преебан...Как е колата като разход колега? Ти всъщност сам си отговори на въпроса.

Grim
27-07-2010, 08:39
Така с тоя дебитомер мога ли да карам за момента защаото в момента нямам пари да го сменя и ако ога долу горе до кога мога да карам. В момента единствения проблем на колата е тоя звук които се чува от ваздушния филтар и то само до 2000 оборота при по-големи обороти го няма звука иначе поведението и на пътя е същото.

карай спокойно... няма проблем,просто колата ше е по-голям мъртвец и ... сигрно малко повече ше харчи.. :)

dimo
27-07-2010, 09:24
Вече има такива китайски по около 100 лева работата е там че или работят или не работят зависи какъв късмет ще имаш ...

vesak
27-07-2010, 18:25
Вчера ми светна лампичката и за инжекторите възможно ли е да е от дебитомера и още един въпрос миналато лято и началото на това когато оставя колата паркирана на слънце при даване на контакт лампата за инжекторите не изгасяше и колата не искаше да пали и така я оставях 20, 30 минути и след това си палеше без проблем можели да е било и тогава от дебитомера.

Furious 155
27-07-2010, 19:28
Вчера ми светна лампичката и за инжекторите възможно ли е да е от дебитомера и още един въпрос миналато лято и началото на това когато оставя колата паркирана на слънце при даване на контакт лампата за инжекторите не изгасяше и колата не искаше да пали и така я оставях 20, 30 минути и след това си палеше без проблем можели да е било и тогава от дебитомера.
Щом свети чека е хубаво да се види на диагностика. Иначе да може да е и дебитомер и сонда и още какво ли не. Паленето обикновенно е проблем с датчик колянов вал. Това пак на диагностика мисля ще излезе. Така че не гадай ами се насочи към някой познаващ тия коли диагностик!
Поздрави.

Z:)m
28-07-2010, 14:50
Мисля, че можеш да си намериш и само датчика (без пластмасовия корпус отвън). Цената варираше някъде около 120-130 лв. Потърси из специализираните магазини за авточасти.