PDA

View Full Version : Много странно



Alexandra
18-07-2010, 15:06
Здравейте ,колеги и колежки.Значи тая моята колица 2.0 TS си има някакъв характер.Паля си я аз и си тръгвам - първо палене за деня.Включвам си климатроника ,няма проблем,колата си върви ,пъргава е ,набира доволно.Спирам обаче някъде ,я за кафе,я магазинче за обувки или дрешки съм видяла и след това като я запаля и се кача и тръгна,не върви.Супер мудна особено до 3000об/мин,а и след това,глъхне една такава и повече бучи странно, а включа ли климата все едно става 70 кончета.Обаче изляза ли да покарам някъде извън градско 20 км да речем и колата пак си е ОК както при първото ми палене.Някакви идей от какво се получава това,възможно ли е да е от дебитомера?Значи не ми казвайте и вие като в сервизите,че си внушавам,защото не си внушавам.Грешки няма никакви,диагностиката показва ,че всичко работи,да ама не нещо с ебъгва явно.И прави ми впечатление,че я карам по един и същ маршрут от една бензиностанция зареждам ,а понякога разходите ми се различават с + -2 литра - карам по един ис ъщ начин,но разликата ми се струва драстична от 12 до 16 литра някъде идва.Някакви идеи?

Jivko7777
18-07-2010, 18:40
Мдамм така както си го обяснила че градско спира да върви, а извънградско се оправя т.е. "отпушва" то проблема е ясен -> запушен катализатор :)
Затова отиваш в някой сервиз за ауспуси и им казваш да ти махнат катализатора и на негово място да ти сложат резонантно гърне и си готова :) и отново ще се радваш на колицата си, която ще те води по кафенца и магазинчета :)

Alexandra
18-07-2010, 19:18
И на това ли се дължи понякога високия разход?А по принцип колко ще ме обрулят в сервиз за тази интервенция?

chriss
18-07-2010, 21:14
Еми не много.. няма да е обрулване ахаха.. Високият разход е много вероятно да се дължи на запушен катализатор, но не разбрах дали ти го прави при включен климатроник или въобще си е така, защото преди време имахме проблем с една мазда 323.. известно време след като се включеше климатика колата направо умираше и проблема не беше катализатор. ППС 166-ца ли караш ?

Alexandra
18-07-2010, 21:29
Абе да ти кажа прави си го ,когато на нея и е кеф.И с климатроник и без,но с климатроника ,когато реши,че ще прави номера ,направо много зле става.После се оправя или пък може една седмица да не прави нищо и върви перфектно.Но ако реши да го прави започва на дисплея да показва едни странни цифри от порядъка на 17-21,а нормално ми показва 9-9.5 и няма проблем.Не знам странна история.И да карам 166.А какъв е бил проблема с Маздата?

chriss
18-07-2010, 22:02
Не помня добре и ще те излъжа, защото беше отдавна :( ..помня само че не даваше такава разлика в разхода.. даваше около 2 литра най-много. Само знам, че от това, което разбрах за проблема ти не става на въпрос за катализатор (в твоя случай катализатори), защото според мен, ако се "задушаваше" заради тях щеше постоянно да е така зле.. Бих ти препоръчал да отидеш в друг сервиз за повторна диагностика като се появи пак проблема.. мисля че просто няма начин да не дава някаква грешка при това умиране.. също така бих ти препоръчал да си видиш бушоните и връзките там дали всичко е ОК. Може да звучи малко нелогично, но всичко е възможно.. Пожелавам ти скоро да се реши проблема с belissimata :) !!!

Jivko7777
18-07-2010, 23:36
И на това ли се дължи понякога високия разход?А по принцип колко ще ме обрулят в сервиз за тази интервенция?

Ми около 30-40лв е гърнето и да ти вземат 20лв за труд и си готова :) Отделно ако катализатора ти е цял вече може да ти го откупят и може да ти излезе безплатно всичко :)
Но най-важното не отлагай тази интервенция, едно че разхода ще ти падне, друго и ще започне да върви доста повече ;)

Satanism
18-07-2010, 23:48
Toя катализатор струва поне 70тина лева, ако го продадеш на някой, дето ги изкупува по форумите...тоест трябва да са вкарали поне 70лв труд и материали, за да ти искат пари като го махат...

raiders
19-07-2010, 00:03
Да махнеш катализатора няма грешка, дори и да нямаш проблеми, на мен ми взема за едно голямо гърне и работа 80лв., катализатора го продадох пак за толкова, това като инфо.

Иначе проблемите при 156 не са много и ако ги има са ясни понякога, не знам дали една диагностика няма да помогне и покаже къде е проблема, но ако и разхода ти е голям, не си писъл колко, може и ланда сонда да е.

Alexandra
09-08-2010, 11:37
Махнах го пак същата история.Само дето сега се ускорява драстично по бързо.Включа климатика,покарам известно време или я оставя няколко минути да работи или я загася и после я запаля и пак не иска да върви както трябва.Може ли това да е от ТПС?

Lucky
09-08-2010, 20:28
Колежке,не знам в какво точно е проблема,но това според мен не е катализатор.Нито пък идва от включването на климата.По скоро е някаква грешка която се появява и когато изгасиш колата все едно рестартираш и изчезва временно.
Най добре да се ориентираш към сервиз.Но желателно ако го правиш в БГ да е добър.Демек който е виждал 166.:devil:
А това с махането на катализатора не вреди..................на колата:bad_evil:

Alexandra
09-08-2010, 23:16
Колега ,карала съм я къде ли не.Дори в Холандия при мен се качи ,човек от сервиза с лаптоп и по време на движение /колата спря пак да върви както трябва/ каза,че няма грешки и всички параметри на системите са в норми.Гледаха за механичен проблем - шайби,ремъци и нз си още кво.Сега махнах катализатора и пак не ще и не ще и най-странното е ,че го прави като престои малко ,а след това покараш ли я на дълго се оправя все едно нищо не е било.Един познат ми спомена за някакъв бай пас на вентилацията на картера където имало някакъв клапен и той май се заобикалял по някакъв начин - нз точно,но определено това ще е последното което ще направя ,преди да драсна един mail до Милано Мотърс!

Lucky
11-08-2010, 07:14
Не че нещо,но Милано не вярвам да я оправят.
Ако искаш звънни един тел.0887661083

dakata
11-08-2010, 10:56
Здравей колежке,според мен (това е само предположение)има вероятност да е един регулатор на налягането който е на бензиновата помпа която е врезервоара,та и аз имах подобен проблем и се оказа от него.Просто закарах колата в сервиз да замерят колко бара налягане прави като е запалена колата беше 1,2 бара а трябва да е между 2,5 и 3 бара ако се нелъжа,просто смених въпросния регулатор и нещата се оправиха.Има вероятност и да са ти задръстени инжекторите,едно почистване мисля няма да им навреди...Дано съм помогнал с нещо.ПОЗДРАВИ!!! :)

Alexandra
11-08-2010, 14:42
Помпата си прави налягне и то е над 3.Мисля,че беше 3.3 не съм сигурна,но запомних,че е над 3.Ако има запушено нещо защо не го прави постоянно,а само когато порапоти на място 4-5 мин или пък когато я карам градско?Не е ли логично при запушено нещо постоянно или почти постоянно да си го прави това?Ама не знаете какво е гадно все едно двигателя нещо го мъчи бе колеги,променя се звук и всичко и като че ли едно виене започва да се чува.И като я изпъна няколко км на дълго и пак си става същия готин звук и ускорение и всичко си идва на местото.

Tasho
13-08-2010, 20:53
На мен ми се струва,че дебитомера ти прави парчета.Когато взех моята преди малко повече от 3 години си правеше същите магарии описани от тебе.А сутрин при запалването трябваше да я оставям по 1-2 минути ,защото иначе глъхнеше доста.След това вървеше,но с карането в градски условия и престоя за малко идваха проблемите - колата все едно нямаше сила да тръгне особено като включвах климатроника и на светофарите особено беше мъка докато стигне 2500 об/мин.
И така една вечер колата не запали хич - пали гасне и замириса на бензин.Сутринта след няколко опита нак-накрая запали и хайде към сервиза .Карах прексъвше ,нещеше да ускори -мъка.И какво се случи - в няколко сервиза след диагностика ми казваха,че са свещите,защото грешки нямаше ама никакви - много странно нали.И така стигнах до Динекспрес.И там пак диагностика и там също ми казват свещи.И в един момент един от пичовете там,каза,че е виждал подобно нещо и каза,че е дебитомера - въпреки,че показваше,че работи нямам си и на идея как - пак грешки нямаше.И понеже за оригиналния нямаше толкоз финикиици спомням си тогава,че ми казаха суми от около 600-700лв ,сложих Мапко - тогава го взех за около 300лв.И вече повече от 3 години нямам никакви проблеми - колата си набира,климатроника все едно не е включен като карам ,няма го странния звук на мотора.Но и до сега пазя странния дебитомер,който уж работи,а всъщност е давала поток грешна информация и бъгваше колата!Дано съм ти бил полезен ,Алекс,но за да си на 100% сигурна ,че е от него ако имаш познат дето продава авточасти го помоли да ти даде един да пробваш.Успех!

Alexandra
24-09-2010, 17:00
Значи ето още една странност.Не смених дебитомера ,а само катализатора както съм писала по-горе.Карах колата така и в един момент когато времето стана по-хладно колата откачи.Върви като ненормална,дори и да пусна климатроника,все едно ,че го няма.Според вас от какво е това,да не би да е някой температурен датчик да ми прави мизерии?

p3shku
24-09-2010, 17:48
Значи ето още една странност.Не смених дебитомера ,а само катализатора както съм писала по-горе.Карах колата така и в един момент когато времето стана по-хладно колата откачи.Върви като ненормална,дори и да пусна климатроника,все едно ,че го няма.Според вас от какво е това,да не би да е някой температурен датчик да ми прави мизерии?

Ами до колкото съм чувал дебитомера всъщност има една жичка вътре която преди да се прецака напълно и да даде грешка пак може да дава грешно инфо за дебита въздух постъпващ в двг-то. Плюс това (пак някъде съм го чел по форумите, далече е от компетентно моето мнение) май се загрява тази жичка заради нещо си, следователно и промяната на поведението на колата при температурните амплитуди. Най-добре ако можеш и имаш познат със същия дебитомер да си го смените за малко да видиш как ще е... не съм сигурен дали на всички 2.0 е един и същ... ако е може и от друг модел алфа :) Поздрави

leshoiad
24-09-2010, 18:03
Колежке, недей да се вкарваш във филми на ужасите, а грабвай 130 лв. и отивай да ти сменят дебитомера, а що се отнася до катализатора, трябвало е и парици да ти дадът!!!!!!!!!!!!!! От пяната на катализаторите отделят сребро ако се не лъжа! Тук в СтЗ и на двете си коли съм сменил катализаторите и от двете по 20 кинта съм изкярил. Това включва труда+резонантно гърне!!!

anton.mudev
26-09-2010, 14:39
съгласен съм с колегата (leshoiad) но мини си смени и горивния филтар

qpwo
26-09-2010, 16:29
съгласен съм с колегата (leshoiad) но мини си смени и горивния филтар
Ако се разбере как се сменя горивен филтър моля да се спомене в темата, че досега не съм виждал такова чудо!:surrender:

leketo84
26-09-2010, 19:54
Ако се разбере как се сменя горивен филтър моля да се спомене в темата, че досега не съм виждал такова чудо!:surrender:

Нема и да видиш !!! 8-)

VIHHRONNY
26-09-2010, 22:13
съгласен съм че проблема може да е от нал. на бензина(имах 164-ка дето вървеше на пресекулки и кво ли не смених докато не се оказа че помпата ми прави 0.5 налягане, а трябва да дава 5-6 бара, а има редуцирвентил който поддържа 2.5, след като смених помпата колата ЛИТНА), но не е зле да се убедиш че вариатора на разпр. вал работи коректно, защото с него колата лети, а без него е мъртвец. Провери да няма хлабава връзка( в него влизат две дебели жици). Успех

Alexandra
17-11-2010, 09:23
Смених дебитомера както писах в една тема и колата се оправи.Направо полудя.Няма го сутрешното чудене като е студена,има си мощност като е под 3000 оборота и разхода падна драстично.Благодарностти на Tasho дето ми намери дебитомер за 100 лв ,а навсякъде ми искаха минимум 150 ,а за някакъв Бош дето ме съмняваше да е такъв 260!Сега се кефя,че колцата ми върви като ракета!!!