PDA

View Full Version : Спря отведнъж в движение



Alexanderbb
23-07-2010, 11:33
Днес сутринта локомотива мина 800 метра съвсем нормално и отведнъж изгасна. Без прекъсвания или придърпване. Пак ми се очертава весела събота. Явно не качва нафта защото иначе стартера си върти. Обаче ме притеснява и това че ми се стори че и самата помпа е мокра.
И това за благодарност че вчера му купих нова муфа за климатика от Балканстар.

Furious 155
23-07-2010, 11:47
да не е станало нещо по време на смяната на тая муфа и сега да се е проявило?

Alexanderbb
23-07-2010, 11:54
Какво да стане. Най-много някоя букса да покрай компресора да се е разхлабила. Ама пък и вчера поработи малко а и днес си запали и си вървеше добре преди да спре

Furious 155
23-07-2010, 11:58
абе огледай да няма смачкан кабел или конектор нещо от ремонта...

Alexanderbb
24-07-2010, 10:56
Така първоначален оглед:
Когато е на контакт към гнп то отпред идва ток. На буксата на отзад идват едни 6 волта ама може и уреда да не отчита (пък то било нивомера). А и май няма помпа в резервоара защото няма повече кабели.

ванката
26-07-2010, 10:40
Ако е проблем с помпата трябва поне да претръска преди да огасне щом е изгаснала изведнъж е поскоро електрически проблема а може да е аларма или имобилайзер

bass
26-07-2010, 15:12
Малко вероятно, но пък симптомите са ми прясно познати и е лесно за проверка: провери на ръка клемите на акумулатора - сигурно са го разкачали при ремонта.

Аз завчера така ненадейно увяхнах на кръстовището на Сливница и Константин Величков в сутрешната гмеж - угасна и светна лампата на имобилайзера. Стартерът си върти нормално, всичко по таблото и аварийките си свети стабилно, обаче не пали :shock: Достатъчно беше да развъртя едната клема (леко хлабава) и всичко си тръгна. Като страничен ефект се оправи и един проблем с алармата, за който бях набедил сирената - централното си работи перфектно, а звук има от време на време :-) Не че имам разумно обяснение на този феномен... как от една и съща жица към акумулатора едни системи са доволни, а други - не.

Alexanderbb
26-07-2010, 15:23
за сега е сигурно че към дюзите не отива грам нафта. Акумулатора се зарежда щото падна, а вчера не ми беше до това. Пък и в ръководствата този мотор не се спомева така се всичкото мерене на тоци е направо теоретично. На радиатора е закачена голяма букса с много кабели а по долу има още един. какво трябва да тече по тях ако някой има идея да казва

ванката
26-07-2010, 20:09
Ами като искаш повече идеи дай повече симптоми.

Alexanderbb
13-08-2010, 08:29
Така финала за сега на темата е следния. След два дена безуспешни опити да бъде открита причината за непаленето, миналия петък сутринта си запалила сама. От тогава до сега няма никакви проблеми с паленето. Като си я прибера ще и направя и една подробна инспекция на алармата за всеки случай

Alexanderbb
24-10-2010, 16:26
Вчера пак направи същия номер. Подминавам катаджийте на път за Пловдив и се засилвам по магистралата. Стигнах 130 и изведнъж загуби мощност и загасна. Добре че се движеше защото след сваляне на 4та и внимателно пускане на съединителя пак запали, повървя малко чудейки се да спира ли и да се оправя и после изведнъж тръгна. След 5 - 6 километра пак същия номер. На Ихтиман спрях и погледнах и както очаквах горивната помпа пак беше в нафта. По-нататък до Пловдив и обратно мизерии не е правила но явно има някакъв проблем в самото ГНП. Маркучите са здрави и не тече от тях а така да и изчезва изведнъж горивото в съчетание с теч по корпуса за първи път виждам

koolio
24-10-2010, 19:54
На мен преди няколко седмици така ми загасна пред Фантастико в квартала. Оправи се веднага и нямаше проблеми, докато изведнъж не спря да пали въобще. Бях убеден, че е акомулатор, но се оказаха зацапани клеми. Почисих ги до метала с шкурка, мисля да ги намажа и с мед и се надявам да няма повече такива издънки.

The_Game
26-10-2010, 01:32
пали въобще. Бях убеден, че е акомулатор, но се оказаха зацапани клеми. Почисих ги до метала с шкурка

Окислени клеми се чистят с вода.


Относно проблема с гасненето. Вярно че аз карах TS но по същия начин и на мен угасна без никакво предърпване или каквото и да е. Просто умря. Проблема беше едно от релетата при акумулатора.

Alexanderbb
26-10-2010, 09:40
бе стига с този акумулатор. все пак става дума за дизел, а и акумулатора е съвсем нов, респективно при смяната клемите бяха почистени и затегнати. Отделно няма как заради ток изведнъж помпата да се олее с нафта.

koolio
26-10-2010, 18:38
Окислени клеми се чистят с вода.


Относно проблема с гасненето. Вярно че аз карах TS но по същия начин и на мен угасна без никакво предърпване или каквото и да е. Просто умря. Проблема беше едно от релетата при акумулатора.
Как по-точно се чистят с вода?

The_Game
26-10-2010, 20:42
Как по-точно се чистят с вода?

Имам в предвид окиса по клемите,(Където прилича на мъх) пробвай да ги облееш с вода ;)

Sunny
26-10-2010, 20:50
Имам в предвид окиса по клемите,(Където прилича на мъх) пробвай да ги облееш с вода ;)

Уточнение ... с гореща вода .

Furious 155
27-10-2010, 02:20
Уточнение ... с гореща вода .А това с горещата вода с каква цел е?

ванката
01-11-2010, 20:08
И при мен се оказа че има теч на нафта от помпата но колата за сега пали и върви добре та като я сваля за ремонт ще коментирам ама незнам дали не трябва да извадя целият двигател че е голяма теснотия