Kiber
30-07-2010, 20:36
Привет!
От скоро имам Алфа 156 1.9 JTD.
Днес, докато шофирах градско, бордовия комп съобщи: ENGINE COOLANT HIGH TEMPERATURE и препоръча да спра автомобила и да не продължавам на пътя. Така отбих встрани. Не погледнах термометъра на таблото, но ще да е било над 95 градуса.
Охлади се течността с внимателно равъртане капачката на казанчето за Охлаждащата течност. Течност имаше над MAX отметката, а летния ден - не ЧАК толкова горещ. Така забелязах, че перката на вентилатора не върти въобще (вкл. и с климатик.)
Проблема се оказа на първото проверено място: изгоряло реле. След смяна на релето - перката върти и двигателя не прегрява.
От скоро имам Алфа 156 1.9 JTD.
Днес, докато шофирах градско, бордовия комп съобщи: ENGINE COOLANT HIGH TEMPERATURE и препоръча да спра автомобила и да не продължавам на пътя. Така отбих встрани. Не погледнах термометъра на таблото, но ще да е било над 95 градуса.
Охлади се течността с внимателно равъртане капачката на казанчето за Охлаждащата течност. Течност имаше над MAX отметката, а летния ден - не ЧАК толкова горещ. Така забелязах, че перката на вентилатора не върти въобще (вкл. и с климатик.)
Проблема се оказа на първото проверено място: изгоряло реле. След смяна на релето - перката върти и двигателя не прегрява.