PDA

View Full Version : Въпрос за 33



Raphael
01-08-2010, 14:08
Колеги, имам една 33ка от 92ра с 1.5 двигател. Колата е с много запазен двигател околко 110хил реални километра. И сега за проблемите на колата. Пали, тръгва всичко точно... Но като се покара малко 10км в задръстванията ( тръгни-спри ) и вдига температурата и леко почва да пуши ( ако си в движение не се усеща ). Другото, че не работи климатичната инсталация, централното заключване е алармата като цяло. Гледах ги в мобиле-то, че са по 1000лв а не ми се иска да я хвърлям за скап. А и нямам възможност да я закарам на сервиз, заради това, че гасне като вдигне градусите. Имате ли идея горе долу какво ще струва да се ремонтират тези текущи проблеми ? И познавате ли някой, който може да дойде на място да я погледне - София, Княжево. Благодаря предварително !!!

Bobi_33
01-08-2010, 14:21
Колеги, имам една 33ка от 92ра с 1.5 двигател. Колата е с много запазен двигател околко 110хил реални километра. И сега за проблемите на колата. Пали, тръгва всичко точно... Но като се покара малко 10км в задръстванията ( тръгни-спри ) и вдига температурата и леко почва да пуши ( ако си в движение не се усеща ). Другото, че не работи климатичната инсталация, централното заключване е алармата като цяло. Гледах ги в мобиле-то, че са по 1000лв а не ми се иска да я хвърлям за скап. А и нямам възможност да я закарам на сервиз, заради това, че гасне като вдигне градусите. Имате ли идея горе долу какво ще струва да се ремонтират тези текущи проблеми ? И познавате ли някой, който може да дойде на място да я погледне - София, Княжево. Благодаря предварително !!!

От написаното много неща не стават ясни. Инжекция или карбове? Пуши от ауспуха или другаде? когато изгасне, пали ли наново или напълно отказва?

Без пари обаче, нищо не можеш да оправиш. Централното е най-малкия проблем като цяло.
За останалото трябва да дадеш повече информация. Климатика ще ти го оправят само хора, които се занимават с климатици.

Raphael
01-08-2010, 14:33
От написаното много неща не стават ясни. Инжекция или карбове? Пуши от ауспуха или другаде? когато изгасне, пали ли наново или напълно отказва?

Без пари обаче, нищо не можеш да оправиш. Централното е най-малкия проблем като цяло.
За останалото трябва да дадеш повече информация. Климатика ще ти го оправят само хора, които се занимават с климатици.

Да, извинявам се. Инжекционка е. Пуши отпред откъм двигателя. Мой познат с 155 ми беше казал, че проблема вероятно е от радиатора, но нито аз съм специалист, нито той. И изгасне ли, не пали. Само контакт и това е...
ПП: На мен ми е ясно, че без пари няма да се оправи. Иска ми се да я стегна.

Bobi_33
01-08-2010, 14:46
Само контакт и това е...


А стартера въобще завърта ли?

Raphael
01-08-2010, 14:50
Да, завърта, но не пали. И пак казвам, няма как да я закарам някъде, иначе да съм го направил... Нямам и приятел, който да ме дръпне. Пък и в сервизите като видят alfa и се дразнят някак си...

Bobi_33
01-08-2010, 14:57
А кога пали отново? Когато изстине или произволно?

Инжекционът най-вероятно е Бош Джетроник. Откога прави този номер с гасненето и непаленето? Постепенно ли започна да върти номера или изведнъж?

Raphael
01-08-2010, 15:00
Не зная какъв е инжекциона. Този номер е от една година. Да, постепенно започна да става с непаленето. Мине замине гаснеше и после си тръгва. Като е студена няма проблем

Bobi_33
01-08-2010, 15:03
Не зная какъв е инжекциона. Този номер е от една година. Да, постепенно започна да става с непаленето. Мине замине гаснеше и после си тръгва. Като е студена няма проблем

А как гасне : само на празен ход или и под тяга, на скорост в обороти?

Raphael
01-08-2010, 15:09
А как гасне : само на празен ход или и под тяга, на скорост в обороти?

На скорост. В ниски обороти. Тя във високи не е карана, много е пазена.

Bobi_33
01-08-2010, 15:35
На скорост. В ниски обороти. Тя във високи не е карана, много е пазена.

Хмм интересно, все пак колата трябва обстойно да се прегледа. Описаният проблем може да се дължи на много неща. Лошото на този инжекцион е, че не може да си каже какво го боли. Не подлежи на компютърна диагностика. Само на механична.

Raphael
01-08-2010, 16:06
Писах ти ЛС. Ако някой друг се занимава с боксерите и предполага как може да се реши проблема да пише.

sciiv
01-08-2010, 17:48
тел.номер ми е 0898517215 ако искаш звънни ми през седмицата след 18 часа съм свободен и мога да я погледна,поне да и видим какъв и е проблема

mordohy
01-08-2010, 21:49
Колега, правилно ти казаха, че така от разстояние е малко трудно, но ми мирише на комутатор и/или окъсила бобина.Това за гасненето. Обаче, ако има искра и не пали- не е от тях.
Това, ако е от токове!
Другата възмоьност е запушен горивен филтър или умираща помпа.
Всичко това, в сферата на хвърлянето на боб!
Може да се окаже и нещо съвсем друго и до сега да съм писал пълни простотии.
Утре между 20:15 и 20:30, ако искаш ме чакай на отбивката след Църна маца в посока Перник. Ще съм с черно очукано Рено 19!
Тел: 0878924733

Raphael
01-08-2010, 23:21
Явява се и допълнителен проблем, че колата не задържа вода. Изтича отнякъде. Без да се погледне от специалист няма как. Мерси на вс отзовали се ;-)

whorunit
03-08-2010, 20:24
Колега щом пуши отпред и нивото на водата пада значи най вероятно колата завира водата и я изкарва през разшителния съд което е в случай че ти е изгорял бушона на перката на радиатора при мен го имаше това .... чуваш ли да включва ? другия вариянт да заминало термодатчика на радиатора който включва и спира перката .... но това са само предположения от мен :)

TishO
03-08-2010, 22:18
И третия вариянт който също е възможен е клемичките или буксичките на датчика на радятора да са клеясали и да не включва перката.Трябва да ги извадиш почистиш и готово.Ако разбирасе това е проблема!Поне при мен беше така!!!!!

Raphael
04-08-2010, 17:43
Перката изобщо не върти, днес видях. Може би проблема няма да е толкова тежък. Това може да е причината да загрява, а за гасненето ( не качва повече от 110градуса по датчик на таблото ). Има едни дебели маркучи разположени пред пред двигателя вднясно, ако гледаш отзад колата. Те изглеждат доста износени и като поработи двигателя те стават мокри.

mordohy
06-08-2010, 20:40
Коко добре дошъл!
Написал си простотия ама не се притеснявай!
Пиши смело но преди да поснеш нещо го прочети отново и го редактирай!
Успех във Форума!

alex331700
18-09-2010, 19:54
може да е термостата на вентилатора.