Log in

View Full Version : Спринт - Смесва масло/вода



roki
05-08-2010, 20:22
Здравейте, колеги.
Отдавна се каня да се присъединя във вашата секта, но ето че нещата са на път да се случат. Тези дни, най-вероятно ще съм новоизлюпен собственик на едно спринтче 1.5 боксер, но от "душманлъка", на собсвениците му, нещо е изкипял :tooth: и е смесил водичка с масло. Не ме притеснява особено, защото някак си имам натрупан стаж, с тея неща от предишни марки. Въпроса ми обаче е, как вървят цените на частите - гарнитури, семерини, лагери, сегменти (ангренаж и ролки). Искам да разбера ориентировъчно как са цените, за да си направя елементарна сметка, тъй като през деня съм на работа и няма как да тръгна да обикалям магазините,за да проверя информацията от първа ръка. :calc:

Благодаря предварително.

Поздрави :th_up:

Kris
05-08-2010, 21:29
Добре дошъл колега ;)

Ето малко цифри от мен
-115 сегменти
-199 всички гарнитури
-42 основни лагери
-80 биелни лагери

Ролките и ремъците при 8 клапановите излизат по-евтино, при мен стъпаха на близо 200 лева. Ако има друго - питай :th_up:

mordohy
06-08-2010, 20:31
Крис, за бой си!
От къде тия цени, бе!
Сет гарнитури са до 120 лева!
Сегменти 60-80!
Биелните, както и основните лагери са между 30-35 лева.
Друго не му и трябва!
В сета са и всички семеринги и каквото се сетиш от дребосъка.
Ролките са между 6-8 лева.
Ремъците 14-17 лева.Само за 16В са по-скъпи!
Баси и цените!:new_Eyecrazy:
Търси някой гараж във Варна, да откриваме магазин!

Kris
06-08-2010, 20:47
На теб ти е смешно, ама отиди купи части и после от сервиза да кажат ... о мо, ти си зел ментета ква гаранция търсиш :) Реалните цени са малко под тези които изброих, но да е готов за всичко.

Bobi_33
06-08-2010, 21:05
Сегааа, най-важното е, че за Спринта с 1.5 мотор има някои особености.
1. Много е важно в магазине да настояваш за ремъци с 98 , а не със 100 зъба. Стария боксер, който е с регулируеми клапани е с по-къси ремъци.
2. Сегментите на стария боксер са по- дебели от на новите. Масления сегмент е дебел 4.5 мм, а на новия мотор е 3.5. мм. Та тия старите сегменти се намират малко по-трудно. Иначе са същите като на старите 2.0 мотори на Алфа да речем при 75, Жулиета и др.

Иначе цените са такива, каквито ги каза mordohy, като има опция за по-скъпи лагери за ролките. 25-6 лв. и лагера на SKF а ментетата Корам или Бреда са по 8 лв.
Изрично подчертавам, че цените са само за лагера (ролката) защото се избива от чугунената стойка и се сменя. В магазините гледат да пробутат лагера със стойката, но така излиза 3-4 пъти по-скъпо.