PDA

View Full Version : Съвет за покупка на 166 с V6 двигател



joros
08-08-2010, 22:09
Здравейте колеги!

Обожавам Алфите, но никога досега не съм имал възможността да си купя представител на марката, поради факта, че работата ми налага да пътувам много и думите "Алфа" и "надеждност" по мое мнение са оксиморони. Знам че при правилна поддръжка можеш да разчиташ на всяка кола, но такива екземпляри се намират трудно на пазар, който е замлян от "безпроблемни" що-годе излъскани, спретнати, на под 140к км., основно нововнесени от Италия автомобили. Въпреки това, всеки път като видя някоя 166-ца и очите ми остават в нея. Събрах пари и реших в крайна сметка да си взема такава, като няма да я ползвам по работа, а като хоби автомобил, за неделно шофиране из добри пътища, колкото добри могат да се наречат нашите. Говорим за не повече от 10-15 хиляди километра на година. Спрял съм се на следните два V6 бензинови агрегата - легендарния 3.0 и италианския 2.0 Turbo SOHC. От втория за продан в България има определено повече, отколкото от 3.0, като това е обяснимо с произхода на колите. Имам възможност да си взема 3.0 от Германия, защото пътувам до там често, а пък там има доста такива. Търсих във форума мнения за въпросните двигатели, но освен спорове за разхода при каране с 240км/ч, друго съществено не открих. Интересувам се основно от мнения на собственици, които да споделят основни проблеми на моторите, за какво да гледам при покупка и каквито и да е други съвети. Доколкото разбрах от английски форум, при загуба на синхрон, настройката на DOHC 3.0 по-фина и трудна от тази при SOHC 2.0 Turbo, като не намерих повече подробности по случая. Запознах се с основните проблеми на 166 по ходова част и интериор, но и мнения за нея няма да са излишни. Разхода на гориво и за консумативи не е от съществено значение за мен, така че моля без съвети за покупка на JTD или 2.0 twin spark.
Благодаря ви предварително за помощта!

thecleaner
08-08-2010, 22:23
Здравейте колеги!

Обожавам Алфите, но никога досега не съм имал възможността да си купя представител на марката, поради факта, че работата ми налага да пътувам много и думите "Алфа" и "надеждност" по мое мнение са оксиморони. Знам че при правилна поддръжка можеш да разчиташ на всяка кола, но такива екземпляри се намират трудно на пазар, който е замлян от "безпроблемни" що-годе излъскани, спретнати, на под 140к км., основно нововнесени от Италия автомобили. Въпреки това, всеки път като видя някоя 166-ца и очите ми остават в нея. Събрах пари и реших в крайна сметка да си взема такава, като няма да я ползвам по работа, а като хоби автомобил, за неделно шофиране из добри пътища, колкото добри могат да се наречат нашите. Говорим за не повече от 10-15 хиляди километра на година. Спрял съм се на следните два V6 бензинови агрегата - легендарния 3.0 и италианския 2.0 Turbo SOHC. От втория за продан в България има определено повече, отколкото от 3.0, като това е обяснимо с произхода на колите. Имам възможност да си взема 3.0 от Германия, защото пътувам до там често, а пък там има доста такива. Търсих във форума мнения за въпросните двигатели, но освен спорове за разхода при каране с 240км/ч, друго съществено не открих. Интересувам се основно от мнения на собственици, които да споделят основни проблеми на моторите, за какво да гледам при покупка и каквито и да е други съвети. Доколкото разбрах от английски форум, при загуба на синхрон, настройката на DOHC 3.0 по-фина и трудна от тази при SOHC 2.0 Turbo, като не намерих повече подробности по случая. Запознах се с основните проблеми на 166 по ходова част и интериор, но и мнения за нея няма да са излишни. Разхода на гориво и за консумативи не е от съществено значение за мен, така че моля без съвети за покупка на JTD или 2.0 twin spark.
Благодаря ви предварително за помощта!

Аз съм твърдо за 3,0 мотора. Върви повече според мене а и 2,0 ката се произвежда до 2001ва и после го спират.

Satanism
08-08-2010, 23:48
There's no replacement for displacement :D както казват братята Хамериканци... :D
Нямам си никаква идея за тея 2 мотора...ама зависи, дали ти се слуша блоу-оф или 3 литра под капака :)
Aз лично ей така бих си взел 3-те литра...пък после каквото стане

joros
09-08-2010, 00:31
Лично и аз съм за 3.0, звука няма равен, прави ми впечатление че максималния въртящ момент идва чак при 5000 оборота, което е добра новина за ушите ми, но пък турбото има дори с 5nm повече и обяснимо идва още при 2500 оборота. Ще се радвам някой да се обади ако е оглеждал на място предлаганите в интернет в България за момента 2.0 turbo или някой от двата 3.0 на пазара, за да знам тази седмица кои да погледна и кои не.
Гледах списъка със сервизите във форума и останах с впечатлението, че има достатъчно компетентни майстори, които да се грижат за машината. Дано да е така. Ще съм благодарен и ако споделите впечатления за наличността в България на някои ключови резервни части/консумативи за двата мотора.

ФЕРАРИСТ
09-08-2010, 01:31
3.2????

joros
09-08-2010, 11:16
3.2 се предлага за колите след фейслифта, а те са малко над границата на бюджета ми...

ФЕРАРИСТ
09-08-2010, 11:25
Заради тоя откъс ти го вметнах това.....

Разхода на гориво и за консумативи не е от съществено значение за мен

todorgg
09-08-2010, 15:01
Колега, аз съм кара автомобил с двигател 3.0 V6, автоматик, но не алфа, и еднинствено мога да кажа - съжалявам че се разделих с нея. Сега пак обмислям покупката на 3.0 V6, автомат но на алфа ромео и 166.

:bounce8:

http://www.autohaus-steinberg.de/fahrzeuge.html?view=detail&id=263

joros
09-08-2010, 17:32
Колега, аз съм кара автомобил с двигател 3.0 V6, автоматик, но не алфа, и еднинствено мога да кажа - съжалявам че се разделих с нея. Сега пак обмислям покупката на 3.0 V6, автомат но на алфа ромео и 166.

:bounce8:

http://www.autohaus-steinberg.de/fahrzeuge.html?view=detail&id=263

Изглежда страхотно :wow:
Аз загледах една V6 3.0, ръчни скорости, в Бургас http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=01277536246352205&avto=Alfa-romeo_166 Изглежда добре на снимките, но ми е доста далече, пък и нямам път натам да я погледна. Ако някой ден ти се прислуша V6 саундтрак, можеш да я навестиш и ще се радвам да споделиш после в какво състояние е :th_up:

RoMeO_156_GTA
09-08-2010, 19:51
И аз съм се замислял кой от двата двигателя е най-добре . Срещат се също при GTV и 164 , та ще е интересно ако някой изкаже преки впечатления :-) На мен тази ми грабна окото - цък (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47387&highlight=166) .

Megadet
09-08-2010, 20:07
И аз съм се замислял кой от двата двигателя е най-добре . Срещат се също при GTV и 164 , та ще е интересно ако някой изкаже преки впечатления :-) На мен тази ми грабна окото - цък (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47387&highlight=166) .


:bravo: доста хубав екземпляр

joros
09-08-2010, 20:34
И аз съм се замислял кой от двата двигателя е най-добре . Срещат се също при GTV и 164 , та ще е интересно ако някой изкаже преки впечатления :-) На мен тази ми грабна окото - цък (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47387&highlight=166) .

:bounce8: Ще се свържа скоро със колегата! Мерси много за линка, пропуснал съм обявата!

joros
11-08-2010, 17:43
Ще споделя впечатления, ако някой също търси подобни коли. Днес разлгедах две Алфи за продан в София, които отговарят на критериите - 2.0 V6 Turbo или 3.0 V6.

Първата е 2.0 турбо http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11281071901376784&f1=details
Имахме късмета, че колата беше отключена и никой не дойде да ни "обслужи", като успяхме да я огледаме обстойно.
Има дребни забележки отвън, като основното е, че багажника има разминаване с купето - вижда се дори на снимките как се разминават фаровете. Багажникът е надран с ключ, но няма видими следи от удар, не ми е ясно защо така се разминава линията. Интериорът е доста добър, има дребни забележки, но все пак колата не е нова, както се твърди в обявата. Има пълен комплект алфа инструменти, резервна гума с джанта като тези, които са на колата, но няма CD чейнджър. Не можах да изпробвам всички ел. системи и да я покарам, ще кажа защо след малко. Гумите отзад бяха износени що-годе равномерно, което ще рече че окачването отзад е в горе-долу добро състояние. Джантите са леко одраскани, но нищо фатално, гумите обаче са за смяна. Спирачните дискове и накладките са в добро състояние.
С отварянето на капака, започват проблемите - хората са се постарали да излъскат двигателя и да хванат окото на клиентите, но не са се сетили да махнат лепенките от последната смяна на масло в Италия, случила се на около 180000 км., а според обявата, колата е на 94000 км. Двигателят беше топъл, и имахме възможността да видим "пораженията" върху иначе чистия двигател. Има теч на масло от един маркуч, но не е нищо фатално, скобата е прекалено натегната и го е прекършила. По-притеснителното е, че като погледнах от вътрешната страна на предната лява джанта и калник, всичко беше обилно олято с масло/смазка -много гъсто беше. Обилно, ама наистина обилно. Не го проследих, защото корите пречеха, но изглеждаше лошо. Като извадих щеката на маслото, маслото по щеката беше черничко, което за бензинова кола .. хм .. не е особено добре. Проблемът беше не в това, а във факта, че като отворих капачката за наливане на маслото, от вътрешната страна на двигателя имаше страшно много полепи, обгоряло беше като за световно, като твърди частици и боклуци се бяха насъбрали на купчинки, включително и по самата капачка, изглеждаше направо потресаващо. Антифриза беше лайняно кафяв и може би никога не беше сменян, а вътре плуваха неща, чиито произход не успях да установя. Това ме отказа да търся някой да ми даде ключа да я запаля и покарам.

Втората е с 3.0, http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11280662902378134&f1=details знаех че ще е кошница, но реших да отида да послушам малко V6 саундтрак. Боята имаше забележки, задната броня малко се беше смачкала, отпред също не беше перфектна. Отзад багажникът отказваше да се затвори, а вътре все едно някой беше хвърлил ръчна граната и го е затворил - беше мърляв, корите бяха навсякъде, някои счупени други сгънати. Инструменти и резервни гуми нямаше. В предната част на рамата някой беше млатил с чука, отзад не успях да огледам добре. Отвътре беше мърлява и миришеше лошо, кожата беше леко захабена, облегалката доста, но нищо фатално и необичайно. Скоростният лост беше изтъркан здраво. Имаше петна от влага по тавана. Двигателят не беше мит, което за мен говори добре, но имаше отново 1-2 видими теча на масло отново от съединения на маркучи. Не успях да го огледам добре, защото трима от автокъщата ми седяха на главата. Не огледах маслото и не свалих капачката да видя вътре какво е положението. Сложиха й акумулатор, запалихме я и ми направи впечатление, че много бавно поема и реагира мудно като й дадеш газ. Оборотите ги катереше бавно, но звукът пък беше добър. Имаше свистене от ангренажа. Не я карах, нямаше къде, беше "удобно заклещена" от други трошки, но и не изгарях от желание. Гърнето беше ОК, при запушване двигателят променяше шума си, което ще рече, че нямаме "пробойни" по системата. Като в бръкнах в накрайника с пръст и разтърках чернилката по пръста си, почти нищо не остана по него, което е относително добър показател. Не успях да проверя задното окачване, но гумите бяха равномерно износени.
Продавачът с цялата си наглост ми каза че е много нова - само на 24000 км. :grin: Най-вероятно са махнали последната нула от показателя на километража. Нямаше карта и ICS-а беше заключен, пича каза че била "тука някъде", съответно не можах да видя дали климатроника работи и дори не се занимавах да проверя останалите ел. джаджи. Продавачът ми каза да я изключа след около 3 минути работа, защото акумулаторът му бил паднал.
Може би на някой компетентен колега колата може да му свърши работа за донор или за хоби работа по нея, но аз търся нещо по-запазено. Цената според мен е много висока, пича отказа да коментираме цената ако не нося парите в мен ...

Това е засега, май много изписах, но се надявам да е от полза на някой. В петък ще видя още едно "турбо" в Пловдив и ще пиша ако намеря време.

Derry
11-08-2010, 20:14
Успех колега.

RoMeO_156_GTA
12-08-2010, 01:13
Мале мале какви коли :D За съжаление това е нашата действителност по автокъщите :screwy: Щом ходиш по Германия, бих се свързал с колегата Жоро - desmo_driver . Има история и изглежда чудесно 8) Поне на мен ми е фаворит .

joros
12-08-2010, 10:19
И на мен ми е абсолютен фаворит, като цена и състояние, но за момента не мога да отделя толкова пари само за колата. Да не забравяме, че след покупка следва регистрация, задължителна смяна на консумативи и евентуални належащи ремонти. Ако не си намеря кола още месец, може би ще успея да събера още малко да взема на колегата Алфата, пък и дори да ми стои после само в гаража, нали ще мога да я гледам и припалвам когато си поискам :spiteful:

didod
12-08-2010, 10:50
В Дупница гледах 2 или 3 166 3.0, дори не бяха обявени в интернет. Особено едната не беше лоша. А и можеш да бръмчиш на воля там. :) Това преди 2-3 месеца

freezy
12-08-2010, 14:35
А тези двете някой случайно дали ги е оглеждал ; http://www.mobile.bg/11273695719859216
http://www.mobile.bg/11273657126821087
и двете ми се струват в добро състояние едната с ръчните скорости я огледах само отвън защото нямаше кой да я отключи...не можах да добия представа за колата а до автоматика така и не можах да стигна .

Доко
12-08-2010, 15:34
А тези двете някой случайно дали ги е оглеждал ]
http://www.mobile.bg/11273657126821087
и двете ми се струват в добро състояние едната с ръчните скорости я огледах само отвън защото нямаше кой да я отключи...не можах да добия представа за колата а до автоматика така и не можах да стигна .

На този линк който посочваш, 166-цата ми се струва много позната и, ако колата се намира на Горубляне значи е същата която гледах преди около месец. На първо четене изглеждаше много запазена, двигателя ми се струва, че работи много добре, имаше респонс в педала на място, не пушеше, салона е в перфектно състояние, и външно няма забележки, не я карахме, но продавача предложи да я поразкършим. Същия ден с колегата code имахме път до Враца и на връщане се отбихме до Горубляне, огледахме всички 166-ци с големи мотори 2.0турбо и 2.5 които имаше, само димящи боклуци в окаяно състояние, ако тази кола от линка е на Горубляне си заслужава по-обстоен преглед. ;-)

http://www.mobile.bg/11273657126821087

joros
12-08-2010, 19:35
Здравейте колеги!

Тези горните две изглеждат добре, но са 2.5, аз търся 3.0 или 2.0 турбо. Благодаря все пак за линковете! Днес имах път по Е79 и прегледах дупнишките автокъщи, но не открих нито една 2.0 турбо или 3.0. Имаше само една 2.5, която не изглеждаше особено добре. Като се върнах в София обиколих цялото Горубляне, като от тези, които сте дали като линкове, видях зелената http://www.mobile.bg/11273657126821087 (http://www.mobile.bg/11273657126821087), но не съм я пробвал или оглеждал.
Продължавам търсенето, ако сте виждали някъде че се продават такива или имате информация ще се радвам да споделите.

Megadet
12-08-2010, 19:51
Колега погледни тази, има малко забележки http://www.mobile.bg/11281190979931875

koolio
12-08-2010, 20:02
Жоро, шансът да намериш читава 166-ца в България е под критичния минимум. По-добре търси вариант за докарване от Германия или Швейцария.

joros
12-08-2010, 21:46
Колега погледни тази, има малко забележки http://www.mobile.bg/11281190979931875

Тази ще я видя през уикенда. Един познат отиде да я провери, каза че не била лоша, естествено има дребни забележки, но си заслужава да се погледне. Ще пиша като я видя. Благодаря!

Flame
13-08-2010, 01:12
Успех в намирането на 166 колега,в момента наистина има само боклуци:Topic-is-closed-bg:

joros
13-08-2010, 01:22
Загледах една 166 турбо от Сливен http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11255875332395227&f1=details (http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11255875332395227&f1=details), но нямам път натам скоро. Ако някой колега се отзове и има възможност да я види и да сподели дали си заслужава да ходя, ще съм безкрайно благодарен! Открих, че е на пазара от април месец и са й свалили цената с 600 лв. от първоначалната обява.
Относно Алфата от Пловдив от пост 21, моят познат каза, че имало теч от казанчето за хидравличната течност и съединителят е свършил. Знам, че проблемът с хидравличната течност е типичен за 166, може ли да разясните евентуално в какво се изразява и колко струва, за да знам колко да искам да се свали от цената. Съединителя го видях - за този двигател на Валео е около 400 лв., смяната отделно.

didod
13-08-2010, 09:30
В Сливен не става. Няма кожа, ел. седалки, чейнджър, навигация, гуми, накладки на свършване. Джантите са зле. И най-вече - двигателя работи добре само докато не затопли малко. След това почва да се тресе.

joros
13-08-2010, 10:14
Ясно защо не се е продала толкова време... Благодаря много за бързия отговор! :cheers:
Исках да видя първо всички варианти в България и след това да обърна глава на запад, все пак никога не знаеш, може и да ми излезе късмета. В Дупница например, един познат от автокъща каза, че преди седмица негови колеги докарали от Холандия една 3.0 166 и на следващия ден още, даже преди да я пуснат в интернет, са я купили. Общото мнение обаче беше, че тези коли са непродаваеми - висок разход, грижлива поддръжка и пр. - съответно никой не рискува да внесе такава. Ще пътувам към Германия в началото на септември и ако до тогава нищо не се е намери тук, се надявам да си харесам кола поне там.

koolio
13-08-2010, 12:19
Ясно защо не се е продала толкова време... Благодаря много за бързия отговор! :cheers:
Исках да видя първо всички варианти в България и след това да обърна глава на запад, все пак никога не знаеш, може и да ми излезе късмета. В Дупница например, един познат от автокъща каза, че преди седмица негови колеги докарали от Холандия една 3.0 166 и на следващия ден още, даже преди да я пуснат в интернет, са я купили. Общото мнение обаче беше, че тези коли са непродаваеми - висок разход, грижлива поддръжка и пр. - съответно никой не рискува да внесе такава. Ще пътувам към Германия в началото на септември и ако до тогава нищо не се е намери тук, се надявам да си харесам кола поне там.

По-добре въобще не се занимавай тук, а направо изчакай ходенето до Германия.
А като отидеш там можеш да погледнеш дали има читави 166-ци 2.4 ЖТД от 2002-ра 2003-та, че аз отдавна съм се отчаял, че ще намеря тук.

DanewRomeo
13-08-2010, 13:42
Колега, приятелски съвет - не взимай подобна кола с такъв мотор от нашите автотърговци. Салоните тук са пунктове за реекспорт на гробници от италианските морги основно. Това все още е така. Лично си се убедил. Не си вкарвай таралеж в гащите, защото ще ти излезне през носа. Доколкото разбирам и финансовият ресурс е в известна степен ограничен - обмисли внимателно импулса си да се хвърлиш на такъв мотор. Поддръжката е скъпа, разходът е много висок, данъците - също. И отново - от местен автосалон недей да рискуваш, защото рискът ще е неоправдан.

me4o4ko
13-08-2010, 14:21
Изглежда страхотно :wow:
Аз загледах една V6 3.0, ръчни скорости, в Бургас http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=01277536246352205&avto=Alfa-romeo_166 Изглежда добре на снимките, но ми е доста далече, пък и нямам път натам да я погледна. Ако някой ден ти се прислуша V6 саундтрак, можеш да я навестиш и ще се радвам да споделиш после в какво състояние е :th_up:

Колега,тази е продадена вчера.Днес проверих.Автокъщата се намира в кв.Ветрен.Това е, което аз научих.Успех!
Защо ли обявата още е активна.... :screwy:

joros
13-08-2010, 14:22
Колега, приятелски съвет - не взимай подобна кола с такъв мотор от нашите автотърговци. Салоните тук са пунктове за реекспорт на гробници от италианските морги основно. Това все още е така. Лично си се убедил. Не си вкарвай таралеж в гащите, защото ще ти излезне през носа. Доколкото разбирам и финансовият ресурс е в известна степен ограничен - обмисли внимателно импулса си да се хвърлиш на такъв мотор. Поддръжката е скъпа, разходът е много висок, данъците - също. И отново - от местен автосалон недей да рискуваш, защото рискът ще е неоправдан.

Мерси за съветите! Финансовият ресурс е ограничен откъм инвестицията за колата, не мога да отделя 10000 лв. само за нея. Мога, но за момента не е разумно да хвърлям всички средства за нея. После текущата поддръжка не е проблем, в момента в гаража нямам мотор под 200 к.с. и знам какви са разходите. Предпочитам да взема читав двигател, трансмисия и здраво шаси, ако има забележки по интериор и купе ще си ги правя текущо. Все пак е хоби кола, за работа имам други автомобили.

joros
13-08-2010, 17:13
Докато пътувах в града пристигна мейл от мобиле.бг, че е публикувана обява за 3.0 в Овча Купел - http://www.mobile.bg/11281704697831272. Минах да проверя и се оказа, че утре щяла да е там колата (въпреки че снимките на колата са правени на плаца на автокъщата, явно джамбазите я "пробват" в момента) и естествено, че била "перфектна" :gives[1]:
На снимките изглежда прилично, което не е нещо нетипично за Боми Ауто, ще я видим утре що за стока е. Ако някой има вземане-даване с автокъщата моля да сподели.

RPWWD
13-08-2010, 23:21
Колите им минават през сериозно напудряне преди да бъдат пуснати за продажба, така че внимавай какво купуваш от там.

Mury
14-08-2010, 10:39
Докато пътувах в града пристигна мейл от мобиле.бг, че е публикувана обява за 3.0 в Овча Купел - http://www.mobile.bg/11281704697831272. Минах да проверя и се оказа, че утре щяла да е там колата (въпреки че снимките на колата са правени на плаца на автокъщата, явно джамбазите я "пробват" в момента) и естествено, че била "перфектна" :gives[1]:
На снимките изглежда прилично, което не е нещо нетипично за Боми Ауто, ще я видим утре що за стока е. Ако някой има вземане-даване с автокъщата моля да сподели.

Колата е хубава и си заслужава да се види,аз лично всички коли които съм виждал от Боми ауто,са били не само напудрени,но и доста запазени,явно там има някакъв маниак на тема италианки,защото съм виждал десетки такива от тази къща,много запазени,включително и една Ланча Либра Емблема-първата която видях през живота си,много добра кола-направо уникат :clap::clap::clap::clap:Успех

joros
14-08-2010, 10:59
Благодаря за мненията колеги! Днес следобяд чакам да ми се обадят като колата е на плаца. Прави ми впечатление, че са писали, че има чейнджър, но всъщност на снимките се вижда че чейнджъра го няма, а само cd устройството за навигацията е там. Има разлика във външния вид на двата предни фара за мъгла, единият е матов, другият изглежда по-добре. Най-интересното ми е защо е толкова ниска отпред, явно е претърпяла някаква интервенция. Вярно че моторът е голям и тежичък, но съм гледал други 166-ци, при които клиренсът между предните гуми и калника съответства на този отзад. Ако имате мнения по въпроса ще се радвам да ги чуя.

BO
14-08-2010, 14:35
Колата е хубава и си заслужава да се види,аз лично всички коли които съм виждал от Боми ауто,са били не само напудрени,но и доста запазени,явно там има някакъв маниак на тема италианки,защото съм виждал десетки такива от тази къща,много запазени,включително и една Ланча Либра Емблема-първата която видях през живота си,много добра кола-направо уникат :clap::clap::clap::clap:Успех

Да бе, уникат, с поочупени копчета и с липсващи доста неща от интериора :)
Ама сигурно червеникавата кожа ти е замъглила погледа.

Pepko-Bepko
14-08-2010, 21:45
Благодаря за мненията колеги! Днес следобяд чакам да ми се обадят като колата е на плаца. Прави ми впечатление, че са писали, че има чейнджър, но всъщност на снимките се вижда че чейнджъра го няма, а само cd устройството за навигацията е там. Има разлика във външния вид на двата предни фара за мъгла, единият е матов, другият изглежда по-добре. Най-интересното ми е защо е толкова ниска отпред, явно е претърпяла някаква интервенция. Вярно че моторът е голям и тежичък, но съм гледал други 166-ци, при които клиренсът между предните гуми и калника съответства на този отзад. Ако имате мнения по въпроса ще се радвам да ги чуя.
Ами внимателно наблюдаваш наистина маи повечето 166-ци които са 98-99 година са с такива забити предници.Моята беше същата,но си я повдигнах.Също така тези 166-ци са със стария ключ на които нямат бутон за отваряне на багажника.Доста е неудобно.

joros
14-08-2010, 21:59
Благодаря за отговора, и да .. как може да са сложили бутона за отваряне на багажника в жабката и да не са преценили, че няма възможност да дръпнеш ръчната по начин, който да не изглежда отчайващо. Точно заради това ги харесвам :choice:
За съжаление днес Алфата не е пристигнала на плаца, явно има някакъв проблем и великите майстори се чудят какво да го правят. Казаха ми че утре би трябвало да е там, ще пиша ако я видя.

ФЕРАРИСТ
14-08-2010, 22:50
Докато пътувах в града пристигна мейл от мобиле.бг, че е публикувана обява за 3.0 в Овча Купел - http://www.mobile.bg/11281704697831272. Минах да проверя и се оказа, че утре щяла да е там колата (въпреки че снимките на колата са правени на плаца на автокъщата, явно джамбазите я "пробват" в момента) и естествено, че била "перфектна" :gives[1]:
На снимките изглежда прилично, което не е нещо нетипично за Боми Ауто, ще я видим утре що за стока е. Ако някой има вземане-даване с автокъщата моля да сподели.
Колега черната ми 156 е от Боми ауто, внос от Швейцария, смея да твърдя че изкарах късмет......

Mury
16-08-2010, 10:14
Да бе, уникат, с поочупени копчета и с липсващи доста неща от интериора :)
Ама сигурно червеникавата кожа ти е замъглила погледа.

А ти откъде знаеш за коя кола става въпрос а.......Колата е синя с кафява салон,и няма нищо изпочупено вътре,кара я едно момче полицай:wazuuup::wazuuup::wazuuup::wazuuup:

Tonimir
17-08-2010, 17:45
Благодаря за отговора, и да .. как може да са сложили бутона за отваряне на багажника в жабката и да не са преценили, че няма възможност да дръпнеш ръчната по начин, който да не изглежда отчайващо. Точно заради това ги харесвам :choice:

Същата работа и при 155цата ... :lol_sign:

п.с: Следя темата с интерес и чакам продължението :)

BO
17-08-2010, 20:19
А ти откъде знаеш за коя кола става въпрос а.......Колата е синя с кафява салон,и няма нищо изпочупено вътре,кара я едно момче полицай:wazuuup::wazuuup::wazuuup::wazuuup:
Ако е така, съжалявам за объркването.

Дай ВИН, защото до сега не съм виждал Емблема с друг цвят на салона между другото.

joros
18-08-2010, 10:46
Здравейте колеги!

Няма развитие по въпроса, в понеделник отидох на място до автокъщата да ги питам какво става и ми беше отговорено, че колата е на мивка, все пак била изминала 1000 км. и трябвало да се почисти. Интересно защо, като в петък беше снимана пред автокъщата, идеално излъскана и изчистена. Не съм повдигал въпроса пред джамбазите, ще го направя при евентуална покупка. Казаха ми, че във вторник преди обяд най-късно колата ще е при тях. Естествено не ми се обадиха във вторник до обяд, а аз вече съм на море и глупавото е че нямам роуминг, защото миналия месец смених оператора и се оказва че трябва да имаш 4 платени фактури преди да ти го пуснат. Кой да го знае това ... усетих се чак като пристигнах. Няма как да им се обадя да ги питам, пък и няма смисъл. Като се върна в неделя ще я погледна ако е още (вече) при тях. Ако някой има път натам ще съм много благодарен ако я погледне и сподели впечатления.

Mury
18-08-2010, 15:37
Ако е така, съжалявам за объркването.

Дай ВИН, защото до сега не съм виждал Емблема с друг цвят на салона между другото.

Няма как да ти дам ВИН,защото колата е на клиент на сервиза :afro::afro::afro:

П.С.Айде стига спам в темата на колегата :furious::furious::furious:

---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:35 ----------


Здравейте колеги!

Няма развитие по въпроса, в понеделник отидох на място до автокъщата да ги питам какво става и ми беше отговорено, че колата е на мивка, все пак била изминала 1000 км. и трябвало да се почисти. Интересно защо, като в петък беше снимана пред автокъщата, идеално излъскана и изчистена. Не съм повдигал въпроса пред джамбазите, ще го направя при евентуална покупка. Казаха ми, че във вторник преди обяд най-късно колата ще е при тях. Естествено не ми се обадиха във вторник до обяд, а аз вече съм на море и глупавото е че нямам роуминг, защото миналия месец смених оператора и се оказва че трябва да имаш 4 платени фактури преди да ти го пуснат. Кой да го знае това ... усетих се чак като пристигнах. Няма как да им се обадя да ги питам, пък и няма смисъл. Като се върна в неделя ще я погледна ако е още (вече) при тях. Ако някой има път натам ще съм много благодарен ако я погледне и сподели впечатления.

Няма кой да я вземе споко,все пак такива коли не се купват от всеки,и всеки ден :devil2::devil2::devil2:100% са я вкарали в сервиз за оправяне на драскотини и т.н.:idea2::idea2:

dakata
18-08-2010, 21:29
1. http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=vslgkvotjdem , 2. http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=b23x2qsqspp1 Виж тея двете,лично на мен втората ми харесва повече.УСПЕХ!!!!

robygas
18-08-2010, 22:30
1. http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=vslgkvotjdem , 2. http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=b23x2qsqspp1 Виж тея двете,лично на мен втората ми харесва повече.УСПЕХ!!!!

Същите тея коли тук се продадоха на по 4500лв.

joros
22-08-2010, 19:10
Днес се върнах от море и се обадих в Боми Ауто да питам дали колата е най-накрая при тях. Казаха ми че била на плаца, но като отидох се оказа, че изобщо не била идвала и собственика на автокъщата ми обясни, че била "на мивка" :tooth: Като го попитах защо от миналия петък досега тая кола не е излизала от мивка, той се позамисли малко и съчини бая голяма глупост: каза че била на мивка и я били одраскали докато я миели, сега била изпръскана и пак я водили на мивка :-D През смях му казах ОК, разменихме визитки и ми обеща, че лично ще се "погрижи" за мен и че утре колата щяла да бъде при тях. Чудех се дали да предложа помощ да намерят нужните части или да помогна с ремонта, но реших да не се правя на много отворен. Ще пиша ако има развитие!

Mury
24-08-2010, 12:34
Днес се върнах от море и се обадих в Боми Ауто да питам дали колата е най-накрая при тях. Казаха ми че била на плаца, но като отидох се оказа, че изобщо не била идвала и собственика на автокъщата ми обясни, че била "на мивка" :tooth: Като го попитах защо от миналия петък досега тая кола не е излизала от мивка, той се позамисли малко и съчини бая голяма глупост: каза че била на мивка и я били одраскали докато я миели, сега била изпръскана и пак я водили на мивка :-D През смях му казах ОК, разменихме визитки и ми обеща, че лично ще се "погрижи" за мен и че утре колата щяла да бъде при тях. Чудех се дали да предложа помощ да намерят нужните части или да помогна с ремонта, но реших да не се правя на много отворен. Ще пиша ако има развитие!

Казах ли ти,че е на бояджии,познавам го до болка джамбазите :BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile::BIGsmile:

topper
24-08-2010, 19:22
Ако е на бояджии добре,ама да не е на двигателисти,че тогава по-лошо.

joros
25-08-2010, 15:27
След много перипетии се докопах до колата чрез приятел, който има автокъща и е в що-годе добри отношения с Бойко от Боми Ауто. Положението е трагично - въпреки че ми беше обещано за кой ли път че днес 166-цата ще е при тях, се оказа, че е още в сервиза им и с помощта на моя познат и с много уговорки отидохме до там да я видим. Версиите за състоянието на колата на хората от автокъщата бяха коя от коя по-различни и се стигна до много трагикомични ситуации, но фактите са следните:
- По-мазни и надути търгаши от тези не бях виждал
- Колата беше късала ангренажен ремък, след това очевадно прегряла и собственикът от Италия явно я е бракувал. Нашите хора я внасят и я оставят на някакъв самозванец да "оправя" двигателя. Резултатът - силиконът не беше още стегнал и беше сложен явно от първокласник, бяха изгубени и/или забравени болтове на различни компоненти, които са сваляни, беше пипано мърляшки. В резултат на това, колата работеше нервно на място, оборотите на празен ход играеха жестоко, като с най-голямата си наглост джамбазите обясниха, че това било причинено от измиването на двигателя, което пък 15 минути преди това беше отречено (бил само забърсан).
- Отвън имаше забележки, някои елементи бяха пребоядисвани и то некадърно - следи от разтекла се боя от вътрешна страна на панела, следи от боя във фугите между панелите и пр. Нямаше разминаване в годините по стъклата, но пък стоповете бяха спукани. VIN-а не съм го записвал и проверявал.
- Не съм я карал, а и не изгарях от желание, плюс това този двигател явно е бил сглобен преди час и ме беше някак жал да го убия отново.
- Не стигнах до ходовата част, вече нямаше значение.
- Интериорът е големият плюс на тази кола - много запазен, добре поддържан, определено ми хареса. Не проверих ел. джаджите, нямах вече мерак да се занимвам. Когато пристигнахме тъкмо пълнеха фреон в кл. система, бяха го оставили за последно, така че предполагам, че явно има теч отнякъде и дори климатроникът да работи по време на огледа, ако някой се излъже да я купи после ще му създаде проблеми.
Ако искате да карате такава Алфа, моля ви не се занимавайте с тази, ако искате кола за части - тя е за вас. Може би ще я постегнат още малко след грубите забележки на моя познат, който въпреки че е в бизнеса с автомбили втора употреба много се издразни на видните сакатлъци и пичовете май се позасегнаха. Но каквото и да правят, лично много се съмнявам, че ще го направят добре.

Това беше последната Алфа в България, която се продава и отговаря на изискванията ми. В началото на септември ще отида в Германия или в Швейцария и от там ще си взема кола, а не гробница.
Благодаря на всички за съдействието и мненията, ако все пак някой реши в следващата седмица да си продаде 166-цата с V6 2.0 turbo или 3.0 (визирам собственика на сребриста 3.0 с регистрация, започваща със СА, забелязан да се движи от София в посока Перник в района на Владая на 17.08.2010 към 11 часа :naughty:), моля свържете се с мен.

До скоро!

RoMeO_156_GTA
25-08-2010, 18:57
Нашенските джамбази са за разтрел :chair: Каква история само! Имаш късмет , че си видял реалното състояние ... Кой знае как ще замажат положението и след време да се появи тема в раздела "Помощ , счупих мотора (166 3.0)" . За съжаление , както си се убедил , масово се вкарват гробници от модела ... Така че най-добре си търси късмета в чужбина от частно лице :) Успех!

От днес гледам се е появила нова обява в карс-а
http://www.cars.bg/u191741

joros
25-08-2010, 19:49
Нашенските джамбази са за разтрел :chair: Каква история само! Имаш късмет , че си видял реалното състояние ... Кой знае как ще замажат положението и след време да се появи тема в раздела "Помощ , счупих мотора (166 3.0)" . За съжаление , както си се убедил , масово се вкарват гробници от модела ... Така че най-добре си търси късмета в чужбина от частно лице :) Успех!

От днес гледам се е появила нова обява в карс-а
http://www.cars.bg/u191741

А, точно тази е "красавицата" на Боми Ауто от поста ми по-горе! Знаеш ли какво направиха тези? По-предишния петък като я свалиха и измиха от Италия я бяха снимали пред автокъщата. Обявата стоя до вчера и вчера вечерта я махнаха отвсякъде. Днес след като ние я огледахме са я закарали в автокъщата, направили са нова фотосесия и са пуснали отново навсякъде "нови" обяви. Всичко изглежда перфектно, но е гнило отвътре. Внимавайте с тази кола!

diapper
02-09-2010, 13:41
Нов звяр на пазара :
http://www.mobile.bg/11283421924890684

joros
02-09-2010, 15:01
Нов звяр на пазара :
http://www.mobile.bg/11283421924890684

Благодаря за информацията! Въпреки че е автоматик, ще я погледна при първа възможност и ще пиша. Най-вероятно обаче ще си взема Алфа от Германия, защото ще пътувам другата седмица по работа и набелязах няколко хубавици.

diapper
03-09-2010, 00:02
Ами аз я видях и веднага се сетих за тази тема :)
Успех с покупката и да се похвалите в раздела Представете се :)

diapper
08-09-2010, 13:43
Айде пак :Lkingsmiley:
http://www.mobile.bg/11283886185327926

joros
08-09-2010, 14:24
Колеги, днес сутринта се прибрах от Германия с ... Alfa 166 3.0 V6, ръчни скорости, 136000км (100% реални), черна кожа, а цветът на боята е феноменален - Aurora nuvola pearl :Yeeeehaaa:. Взех я от частно лице, първи собственик, който е работил 11г. в Auto König - най-тежкарския шоурум (вече бивш) за скъпи коли в Мюнхен. Колата е поддържана във фирмения сервиз и е гледана страшно много. Двигателят е като нов, абсолютно нищо общо с боклуците, които се продават тук. Има дребни забележки, но пича беше страшно откровен и ми показа абсолютно всичко, което трябва да се направи. За късмет на ушите ми, единият проблем е гърнето - за смяна е, но звукът в момента е покъртителен, ако има възможност изобщо няма да слагам ново, но като минах сутринта в 5 часа в квартала след мен се светваха лампите :ph34r:. Хубавото е, че скоро са сменени всички скъпи консумативи - съединител, ремък, водна помпа, дискове, накладки, части по окачване и пр.
По време на пътуването нямах никакъв проблем, изненадващо разходът беше 9.9/100, а управлението и ускорението са невероятни. Ако успея днес ще я снимам и ще се отчета в раздел "Представете се".
Благодаря на всички за помощта!

me4o4ko
08-09-2010, 14:48
Поздравленния!
Който търси упорито,винаги намира нещо читаво....очакваме представянето...Поздрави!

borvass
08-09-2010, 14:59
Супер :) Много се радвам за теб, че си намерил това което търсиш след толкова обикаляне. Само какъв контраст между джамбазите тука... Да си я караш със здраве и давай да зяпаме снимки :D

joros
08-09-2010, 18:53
Сложих я в "Представете се": http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=761665#post761665

Flame
08-09-2010, 20:19
Честито колега,най-после някой с 3.0 и то с ръчни,евалата за търсенето:cheers:.Само да те радва и много безаварийни,а съм сигурен че ще е така:coolio:

koolio
08-09-2010, 21:31
Да ти е честита! С мерак си я купи, с мерак и с много кеф да си я караш и само да те радва!

BIzZkIt4o
09-09-2010, 13:31
някои преглеждал ли е тази алфа 3.0 автоматика да си каже мнението

joros
09-09-2010, 14:31
някои преглеждал ли е тази алфа 3.0 автоматика да си каже мнението

Аз не успях, не знам за колегите...

@ me4o4ko, borvass, Flame, koolio благодаря за поздравленията!

BIzZkIt4o
09-09-2010, 21:24
колко пари ти излезна алфата че мисля и аз да сменям моита писна ми да я бутам по баирите

nelina
05-11-2012, 23:00
Някой в Бургас да кара 166 автоматик.. интересувам се от фейслифтов модел дизел. 2003та 2004та година. И ако е удобно да го разгледам и да получа повече инфо, че обмислям да купуваме такава хулиганка.