View Full Version : Къде и как мога да ресна компа ?
Вече разбрахте какво ме интересува.Не знам или търсачката нещо не е много добра или никъде не можах да намеря инфото което ме интересува.Та разбрах,че компа не може да се ресне само с махане на клемите на акомулатора.Та ме интересува къде в Пловдив мога да ида за да я свършат тази работа ?
При тебе мисля, че трябва да се ресетне при откачане на акумулатора. При по-новите си трябва комп.
Каква е грижата?
Ами за съжаление се оказа,че не е така :( Та ми таковаха мамата.... Обиколих цял Пловдив,навъртях 60км само в града,за да разбера,че никой няма свястен софтуер за целта.Та се принудих да ида в Динекспрес(офито на алфа и фиат за Пловдив)... Та пак добре,че успях да разбера къде е проблема.А проблема е,че на бензин когато запалиш задържа на 1300 оборота,след това(след 1мин.) започва да ги дига и ги праща на 1600 оборота.Когато е в движение на скорос със отпусната газ ту забива предницата ту тръгва(а по пронцип трябва да забие).Пак в движение когато тръгнеш да спираш и изключиш от предавка оборотите започват да играят от 1300 до 2000.А когато спреш го сваля до 1600.Та като я закачиха казаха ламбда,но и не само това ами май и магнитния клапан за празния ход.Ламбдата е сменяна преди година и половина,но имам и газ,а разбрах че компа се самоубочавал,та има не малка вероятност наистина една от причините да е ламбда.Утре ще слагам емулатор на ламбда.А моторчето ще го провеим и него.Някакви други идеи ? Дебитомера е наред и почистен,както и дросила и датчика към дросила. :)
Пробвай да почистиш моторчето (МПХ, ако решиш да търсиш из форума за подобни случаи) и виж дали ще има промяна. Много вероятно е да не се оправи изцяло, но поне ще има промяна, ако е там проблема.
Защо ли ми се струва, че проблемите идват главно от прочистването на дроселовата клапа. След почистване на дроселовата клапа стават такива неща с празния ход, и трябва да се ресетва (адаптира). А EKU-то какво е (в смисъл на дросела ли е или в купето)?
Момчета :) Дросела е дърт и няма обучение.Както и стъпковото моторче(магнитния клапан) за празния оборот което пък си е отделно от дросила.Самият проблем идва някъде след дросила.И най-вероятният е да взима от някъде въздух.Днес благодарение на Гецата поне успяхме до някъде да ги смъкнем оборотите и взе да работи много по-нормално,но иска още играчка.Сега остава въпросът да се намери от къде взима въздух :)
Да допълня,че все пак все още се издирва къде мога да рестартирам компа,или по-точно да му върна заводските настройки.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.