View Full Version : Проблем с перката на радиатора след намеса по климата ...
Alfa User
24-08-2010, 23:08
Днес, след намеса по климата (дозареждане и тестове) на мойта хубавица и продължителна работа на място на 2000 об/мин, перката на радиатора се включи на максималната си степен и повече не спря...
Проверих всички бушони и релета (уж) но всичко изглежда наред - въпреки това, перката не спира дори при изгасен двигател. Единствения начин да я спра за момента е да махна големия бушон от 50А.
Гледах менюалите, търсих релета и някакви подсказки, но нищо конкретно не видях. Някакви предположения и съвети ?
Ако можеш, откачи буксата на пресостата и виж дали ще спре!
Може релето да е залепнало\"малкото бушонно табло" под кората в ляво на волата\ може и с датчика на радиатора да е станало така...
Alfa User
24-08-2010, 23:23
Ако можеш, откачи буксата на пресостата и виж дали ще спре!
Хубава идея, но не съм спец по климатиците - някакъв хелп къде да търся пресостата и буксата му ?
Иначе релето под кората ще го проверя утре още.
Проследи тръбите на климатика, няма как да не го намериш!От него излизат поне 4 кабела.
голямата риба
24-08-2010, 23:32
виж това което ти е показал Тренди
но по спомен трябва да се намира от дясно на радиатора( дясно на колата, не на теб)
характерно е, че 2 от краката на релето са по широки
виж това което ти е показал Тренди
но по спомен трябва да се намира от дясно на радиатора( дясно на колата, не на теб)
характерно е, че 2 от краката на релето са по широки
Да и там Аутодатата разправя, че са метнали 2 да има\имали са излишък на релета явно в завода и са слагали навсякъде :-P\:
Alfa User
24-08-2010, 23:51
ОК, мерси за бързата намеса - утре сутринта още вдигам капаците и почвам да чопля. Дано е нещо дребно, че е много тъпо сега с това махане и сваляне на бушона за перката :(
голямата риба
25-08-2010, 00:08
Ако можеш, откачи буксата на пресостата и виж дали ще спре!
пак не си чел ръководства
всички функции по климатика са "key operated"
пак не си чел ръководства
всички функции по климатика са "key operated"
Докато му отговарях, мислех по другата тема.Осъзнал съм си грешката, спи спокойно.
Alexanderbb
25-08-2010, 07:51
ОК, мерси за бързата намеса - утре сутринта още вдигам капаците и почвам да чопля. Дано е нещо дребно, че е много тъпо сега с това махане и сваляне на бушона за перката :(
10000% е залепнало реле. И наистина са 2 посяти като за световно из колата. За да си сигурен че си попаднал на вярното ги измъкваш едно по едно докато не спре да се върти. Захранването на перката минава директно през него.
Alfa User
25-08-2010, 17:59
Мдам, реленце беше. Това в кутията до радиатора си бачка - извадих го, но перката не спря. Отворих панела вляво от волана, и почукнах другото реле - и хоп, нещата си дойдоха в нормалното състояние. Е, това не ми попречи да го отворя и да го зачистя леко, че всичко около контакторите беше черно ... както и самите клеми. Наканил съм се някой ден да отворя и почистя всички релета и бушони, и вероятно да използвам малко контактен спрей за вътрешността на релетата ... ма да видим кога ще стане.
Много благодаря на всички отзовали се !!! :cheers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.