Log in

View Full Version : Проект 147 1.9 JTD 8V Z-Еdition до към 200++



Pages : 1 [2]

ЗМЕЯ!
04-02-2012, 10:56
Преработване на генерацията от бай Добри и нови ауспуси за Змиътъ :devil:

ЗМЕЯ!
04-02-2012, 11:15
Преработване на генерацията от бай Добри и нови ауспуси за Змиътъ :devil:

Одисеята с радиаторите също приключи, следва тест на системите, а когато Келеша отмрази сервизо ще изприпкам за да видим, колко аджеба си може Змиътъ... :evil:

п.п. Междувременно съм се замислил за решаване проблема с малкия дебит на дюзите, който си е доста наболял... :sad:

freekyou
04-02-2012, 16:44
Супер става колега евала за ентусиазма и вложените средства :big_bow_down:

ЗМЕЯ!
05-02-2012, 19:43
Непубликуваните до момента последици от големият взрив при Келеша мин.година... :rip:

vsd
05-02-2012, 22:50
п.п. Междувременно съм се замислил за решаване проблема с малкия дебит на дюзите, който си е доста наболял... :sad:

Змей, малкия дебит на дюзите, достатъчен за 250-260-270 коня ли?

ЗМЕЯ!
06-02-2012, 00:44
Змей, малкия дебит на дюзите, достатъчен за 250-260-270 коня ли?

Не малкия дебит на дюзите достатъчен за 220 коня, а онзи за 270-те си е дебит от една малко по-друга приказка... :flex:

ЗМЕЯ!
10-03-2012, 14:44
!!!BREAKING NEWS!!!

Вече 3-ти час Змията е на диното на Келеша и определено си върви на зла негърска гад... :devil:

abart_
10-03-2012, 15:04
Аре идвай да замерим после ,и да я видим в действие :naughty:

ЗМЕЯ!
10-03-2012, 16:25
Аре идвай да замерим после ,и да я видим в действие :naughty:

За вечерните гонки днес у Варна ли говориш? :devil:

Моментен резултат: 132 KW & 383 Nm на гумите

Всичко над 220 коня ще е постижение за мен, никой до сега не е правил чак такива експерименти с тоя мотор, веднъж и аз да прокарвам пътеката майна баси!!! :biker:

Дано да не роди нещо добичито обаче, че това си е дубъл на стоковата мощност и то без да се отваря моторя...вече и звук кат истинска бегачка обади майна чаккк!!! :naughty:

abart_
10-03-2012, 16:48
Варна ми е далеч за един старт....обади са ако минаваш после през Сл.бряг ;)

Jivko7777
10-03-2012, 17:04
За вечерните гонки днес у Варна ли говориш? :devil:

Моментен резултат: 132 KW & 383 Nm на гумите

Всичко над 220 коня ще е постижение за мен, никой до сега не е правил чак такива експерименти с тоя мотор, веднъж и аз да прокарвам пътеката майна баси!!! :biker:

Дано да не роди нещо добичито обаче, че това си е дубъл на стоковата мощност и то без да се отваря моторя...вече и звук кат истинска бегачка обади майна чаккк!!! :naughty:

айде бряяя :) за ся изкарахте долу горе същите коне давайте повече :) стискаме палци Змей всичко да стане идеално :)

ЗМЕЯ!
10-03-2012, 17:59
айде бряяя :) за ся изкарахте долу горе същите коне давайте повече :) стискаме палци Змей всичко да стане идеално :)

Батка немойш си представиш къв лабут е за всяка конска сила отгоре майна... :shutup:

В момента ударихме 136.3 KW & 393.3 Nm на гумите, но имаме проблем... :(

Помпата за високо налягане повече от 1600 бара неще да направи и сме в задънена улица в нея ли е проблема или в подкачващата помпа в резервовара това ни е спънката и май за повече мощност на този етап нема мегдан... :sad:

Jivko7777
10-03-2012, 19:03
Батка немойш си представиш къв лабут е за всяка конска сила отгоре майна... :shutup:

В момента ударихме 136.3 KW & 393.3 Nm на гумите, но имаме проблем... :(

Помпата за високо налягане повече от 1600 бара неще да направи и сме в задънена улица в нея ли е проблема или в подкачващата помпа в резервовара това ни е спънката и май за повече мощност на този етап нема мегдан... :sad:

еми кофти, карай пускайте нафточ колкото може още на 1600 бара и колкото толкова поне за сега :)

миро
10-03-2012, 19:25
Успех, Змей!...........................

Tonimir
10-03-2012, 20:09
вече и звук кат истинска бегачка обади майна чаккк!!! :naughty:
Е дай клипче да чуем и ние :yes:
Иначе поздравленя за постигнатото, и както казва Ферариста ни, "капка по капка" и ще стигнеш следващия етап. :)

Dagi
10-03-2012, 20:47
Кога идва буста с тази турбина и съединителят как е :).Успех и само нагоре графиката :)

thecleaner
11-03-2012, 17:34
Разбрах че колата е 186 коньове на гумите и почти 400нютона, само чакаме графиката.

ЗМЕЯ!
11-03-2012, 18:03
Резултата: [220 hp & 440 Nm]


Сега ако някои хора си помислят, че колата сигурно се цепи зверски, върви на зла гад и се ускорява като совалка въбще няма да са далеч от истината...точно така е!!! :devil:

На шега или не се оказах първия познат на тунинг средите изкарал такива мощности от този мотор, нема как да не съм горд! :afro:

Е можеше и да преизпълним плана от 230 коня и да се почуствам истински щаслтив, но както вече споменах дерт с налягането в рейла ни ограничи на постигнатите резултати, които далеч няма да са постоянни, защото още утре се захващаме с отстраняването на проблема! :evil:

Специални благодарности на Service VGZ & TST Racing за великолепно и мъжки свършената работа!!! :cheers:

А за да дойде ред и на STAGE N:3 от проекта ми ще спомена, че нещата далеч няма да свършат до тук... :go:

Вече съм спокоен и готов за Серес... :)

Spechen
11-03-2012, 18:13
Днес гонки Варна ;D

oem
11-03-2012, 18:52
Поздравления за теб и за мапера ти и за труда и средствата положени по колата. Евала! Дано те радва само и да не се чупи каляската :) Честито!

миро
11-03-2012, 19:33
Браво на келеша, графиката този път е доста по-хубава, със сигурност върви вече както трябва. :)

lancione
11-03-2012, 19:46
Браво на теб и на Тони за постижението :furious:

WhitePower
12-03-2012, 20:13
Ми сега остава като идваш към софето да се премериш с месната група рацери

tqnbtb
12-03-2012, 21:28
аз искам да попитам кви килограми е колата ?

Dodo 155
12-03-2012, 22:21
аз искам да попитам кви килограми е колата ?
С или без Змея :biggrin:
Май е около 1350-1400 ... не е олекотявана, ако това питаш ...

tqnbtb
12-03-2012, 22:25
на мен ми се вижда доста тежичка .. затова питах

Bobi_33
12-03-2012, 22:27
С или без Змея :biggrin:
Май е около 1350-1400 ... не е олекотявана, ако това питаш ...

Няма страшно, Змея е обещал за Серес да се надиша с хелий, да неутрализира час от общото тегло на колата.:wow::biggrin::biggrin:

ЗМЕЯ!
13-03-2012, 00:21
на мен ми се вижда доста тежичка .. затова питах

Бе яяяя ми кажи ти как точно определяш теглото на един автомобил...по снимка ли гадаеш или просто квото фърления боб покаже???


С или без Змея :biggrin:
Май е около 1350-1400 ... не е олекотявана, ако това питаш ...


Няма страшно, Змея е обещал за Серес да се надиша с хелий, да неутрализира час от общото тегло на колата.:wow::biggrin::biggrin:

Пичалари малко да ви изпусне човек и веднага го обръщате на кварталната лаладжийница майна нищо не става от вас... :tooth:

Влади не слагай всички на по тон и 400 колко твоя танк брат щот очаквам Змията да е около 1300 кг. ;)

Jivko7777
13-03-2012, 00:27
ти остъй тия работи ми кажи преборихте ли 1600-те бара или не :)

max_paynec
13-03-2012, 00:32
Змей, ЕВАЛА :notworthy: другото е вятър и мъгла :D

ЗМЕЯ!
13-03-2012, 00:48
ти остъй тия работи ми кажи преборихте ли 1600-те бара или не :)

Като го преборим батка ще се похваля, сега на дневен ред е подготовката за Серес и доизкосурояване на текущите дертове, че нема време... :director:

Jivko7777
13-03-2012, 01:38
Като го преборим батка ще се похваля, сега на дневен ред е подготовката за Серес и доизкосурояване на текущите дертове, че нема време... :director:

здраве да е 220-коня си е много сериозен резултат от 8 клапана jtd :punk:

tqnbtb
13-03-2012, 07:13
Бе яяяя ми кажи ти как точно определяш теглото на един автомобил...по снимка ли гадаеш или просто квото фърления боб покаже???





Пичалари малко да ви изпусне човек и веднага го обръщате на кварталната лаладжийница майна нищо не става от вас... :tooth:

Влади не слагай всички на по тон и 400 колко твоя танк брат щот очаквам Змията да е около 1300 кг. ;)

Ми не точно влизам гледам в нета колко тежи и си правя изводи с новите джанти разпънки брони кит (преди беше 40 кг ся нз) и си правя няква сметка да е над 1300 кила

ЗМЕЯ!
13-03-2012, 09:55
здраве да е 220-коня си е много сериозен резултат от 8 клапана jtd :punk:

Така е брат, както вече споменах никой до сега не го е правил това и мощността, респонса и оборотния диапазон направо ме изкъртват, но най-хубавото е че карантийката си удържа и работи кат часовник, поне за сега... :pizza:


Ми не точно влизам гледам в нета колко тежи и си правя изводи с новите джанти разпънки брони кит (преди беше 40 кг ся нз) и си правя няква сметка да е над 1300 кила

Колата сток е 1280 кг. и има доста изгхвърлени железа от нея, днеска като мина технически преглед ще си покаже колко тежи, определено е по-лека от преди, разликата даже е видим...

Dagi
13-03-2012, 10:46
Браво много добре се е получила :)още малко и 230 коня ще ги има :),междудругото в алфаолнера обсъждаха,че от Q2 диференциала има още 4 % загуби и затова и максималната на колата пада с близо 10км :)

ЗМЕЯ!
13-03-2012, 11:42
Браво много добре се е получила :)още малко и 230 коня ще ги има :),междудругото в алфаолнера обсъждаха,че от Q2 диференциала има още 4 % загуби и затова и максималната на колата пада с близо 10км :)

Уау пропуснал съм да го прочета това Даги, наистина е адски любопитно, a 4% са ужасно много загуби, интересно как ли са ги установили, благодаря ти... :cheers:

Надявам се, като оправим дерта с нестабилното налягане в рейла палара да се качи доволно, защото по задание 1650 пост. варира между 1570/80 и 1600...кофти хава :(

ne0
13-03-2012, 12:04
Уау пропуснал съм да го прочета това Даги, наистина е адски любопитно, a 4% са ужасно много загуби, интересно как ли са ги установили, благодаря ти... :cheers:



Змей, всички дифове с ограничено приплъзване, натоварват повече, логично е да има загуба. В единия случай движиш едно колело, в другия две.

ЗМЕЯ!
13-03-2012, 13:59
Змей, всички дифове с ограничено приплъзване, натоварват повече, логично е да има загуба. В единия случай движиш едно колело, в другия две.

Батка мен ми пределно ясно, че има загуби майно, просто незнаех, че са цели 4% и ако се калкулират и те сещай се кво става...

Jivko7777
13-03-2012, 15:42
Батка мен ми пределно ясно, че има загуби майно, просто незнаех, че са цели 4% и ако се калкулират и те сещай се кво става...

става че си имаш почти 230 коня :Tease:

vovata
13-03-2012, 19:38
Браво за положените усилия !!! Колата сигурно е като ракета !
Успех на Серес.

Мен специално ме интересува кво ще направи на 400м.
Просто интерес !

Bobo
13-03-2012, 19:40
Евала батка майна негър :flowers: Да видиш ти сега кво е вървящ дизел ;) Айде и те искам на серес на целата газ не да ми се возиш :dance:

Bobi_33
13-03-2012, 21:32
Евала батка майна негър :flowers: Да видиш ти сега кво е вървящ дизел ;) Айде и те искам на серес на целата газ не да ми се возиш :dance:

И без чалга, че кърки ще му набия в говорителите на тоя Змей.8):drinking:

kelesha
14-03-2012, 00:07
Змей, всички дифове с ограничено приплъзване, натоварват повече, логично е да има загуба. В единия случай движиш едно колело, в другия две.
Това твърдение написано по този начин е колкото вярно толкова и грешно. Вярно е ако се отнася за движение по крива линия т.е завой, или при движение по настилка с различно сцепление на двете колела. Грешно е ако се отнася за движение по права линия с еднакво сцепление на двете колела а точно такъв вид сцепление примерно има и на диното, т.е като се мери колата на дино дали ще е със или без шпер няма никво значение ;)

---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:04 ----------


Батка мен ми пределно ясно, че има загуби майно, просто незнаех, че са цели 4% и ако се калкулират и те сещай се кво става...
Нищо не става просто защото не е редно да се калкулират такива "загуби" ;)

ne0
14-03-2012, 10:56
[QUOTE=kelesha;1046303]Това твърдение написано по този начин е колкото вярно толкова и грешно. Вярно е ако се отнася за движение по крива линия т.е завой, или при движение по настилка с различно сцепление на двете колела. Грешно е ако се отнася за движение по права линия с еднакво сцепление на двете колела а точно такъв вид сцепление примерно има и на диното, т.е като се мери колата на дино дали ще е със или без шпер няма никво значение ;)[COLOR="Silver"]

Така е. Но остава въпроса как са замерили загубите в мощността и дали е възможно на различни динота шперовете да се държат по различен начин. Също така дали има значение типа на диференциала.

kelesha
15-03-2012, 00:03
Така е. Но остава въпроса как са замерили загубите в мощността и дали е възможно на различни динота шперовете да се държат по различен начин. Също така дали има значение типа на диференциала.
"загубите" при замерване на ролинг роуд динота като всички в БГ без това в Проспиид(то е хъб дино) представляват най вече триене на гумите на колата с валяците на диното, другите загуби са в кутията и съответно в диференциалите но те са направо незначителни сравнени с тези които поражда триенето на гумите с валяците. Така или иначе на квото и дино да се мери, винаги се "кара" направо или поне така трябва да се кара и когато се кара направо шпера просто стои "свидетел" и не работи т.е не оказва никакво влияние на процесите които протичат и съответно не консумира мощност. За да "заработи" диференциала бил той шпер или не, трябва да имаме разлика в скоростите на ляво и дясно колело, ако нямаме такава разлика диференциала просто не работи т.е няма значение какъв ще е и дали въобще го има или го няма (примерно е заварен) ;)

WhitePower
15-03-2012, 10:30
"загубите" при замерване на ролинг роуд динота като всички в БГ без това в Проспиид(то е хъб дино) представляват най вече триене на гумите на колата с валяците на диното, другите загуби са в кутията и съответно в диференциалите но те са направо незначителни сравнени с тези които поражда триенето на гумите с валяците. Така или иначе на квото и дино да се мери, винаги се "кара" направо или поне така трябва да се кара и когато се кара направо шпера просто стои "свидетел" и не работи т.е не оказва никакво влияние на процесите които протичат и съответно не консумира мощност. За да "заработи" диференциала бил той шпер или не, трябва да имаме разлика в скоростите на ляво и дясно колело, ако нямаме такава разлика диференциала просто не работи т.е няма значение какъв ще е и дали въобще го има или го няма (примерно е заварен) ;)

Добре де , един пример , пунто на валци - 140 коня ,
втори опит сядат 2 ма на калниците и ето 30 коня отгоре

тука как точно е измерена мощността ,щото в единия вариант губиш 30 коня от триене ли ?как се решава този проблем ???

и значи ли това че на проспиид диното е най обективно защото няма такива разлики и % от загубите в триене който не е ясен точно колко е

drigata
15-03-2012, 11:05
Добре де , един пример , пунто на валци - 140 коня ,
втори опит сядат 2 ма на калниците и ето 30 коня отгоре

тука как точно е измерена мощността ,щото в единия вариант губиш 30 коня от триене ли ?как се решава този проблем ???

и значи ли това че на проспиид диното е най обективно защото няма такива разлики и % от загубите в триене който не е ясен точно колко е

Орлине........пак ли,не в тази тема!

Тези въпроси ги има разисквани ,ако имаше желание да прочетеш, щеше да си фърст.

WhitePower
15-03-2012, 13:09
Орлине........пак ли,не в тази тема!

Тези въпроси ги има разисквани ,ако имаше желание да прочетеш, щеше да си фърст.

Просто исках отговор лично от човека с диното :), ние можем да си пишем каквото си искаме но той е оунъра и той знае най добре

kelesha
15-03-2012, 21:40
Добре де , един пример , пунто на валци - 140 коня ,
втори опит сядат 2 ма на калниците и ето 30 коня отгоре
Каде е мерено това, на коя скорост и колко време трае ръна ?


тука как точно е измерена мощността ,щото в единия вариант губиш 30 коня от триене ли ?как се решава този проблем ???
Отговори ми на горния въпрос и ще ти обясня ;)


и значи ли това че на проспиид диното е най обективно защото няма такива разлики и % от загубите в триене който не е ясен точно колко е
Незнам какво разбираш под "обективно" ? И какво те притесняват загубите ? Когато колата се движи по пътя пак има "загуби" в триене, значи ли това че движението на колата по пътя не е "обективно" ? :)

Dodo 155
15-03-2012, 22:34
Бе яяяя ми кажи ти как точно определяш теглото на един автомобил...по снимка ли гадаеш или просто квото фърления боб покаже???





Пичалари малко да ви изпусне човек и веднага го обръщате на кварталната лаладжийница майна нищо не става от вас... :tooth:

Влади не слагай всички на по тон и 400 колко твоя танк брат щот очаквам Змията да е около 1300 кг. ;)
Негро, моят танк е 1365 кг по книжка + пълен резервоар + мен = 1520 кг :drive:
Колата е 150 к.с. ... не знам колко е с чипа, но вЪри повече и грубо се пада х 10 кг/к.с. ... евала :drive:
btw ... твоята кола е по-мощна, но със сушито от онази вечер, което изяде, е по-тежка вече :crazy:

п.с. Ела в завода да измерим трактора на кантара за камионите :D

Da_Fuse
16-03-2012, 06:00
Каде е мерено това, на коя скорост и колко време трае ръна ?


Отговори ми на горния въпрос и ще ти обясня ;)


Незнам какво разбираш под "обективно" ? И какво те притесняват загубите ? Когато колата се движи по пътя пак има "загуби" в триене, значи ли това че движението на колата по пътя не е "обективно" ? :)


Първо да се извиня, че се намесвам, но тези загуби от триене не са ли по-скоро от лошо сцепление с валовете на диното? Това е някаква логика на лаик, но аз такива изводи си вадя от факта, че при двама души на капака нещата се променят... По същият начин са и нещата с настилката при "гонки"(не я обичам тази дума) и при състезания е важна настилката... или греша...? :unsure: :pokey:

kelesha
16-03-2012, 08:13
Първо да се извиня, че се намесвам, но тези загуби от триене не са ли по-скоро от лошо сцепление с валовете на диното?
"лошо сцепление" с валците на диното има само когато колата БОКСУВА, това в никакъв случай не трябва да се получава ако искаме да имаме коректно измерване, но ако все пак се получи измерването е просто невалидно ;)


Това е някаква логика на лаик, но аз такива изводи си вадя от факта, че при двама души на капака нещата се променят... По същият начин са и нещата с настилката при "гонки"(не я обичам тази дума) и при състезания е важна настилката... или греша...? :unsure: :pokey:
При "гонки" рядко се случва колата да губи сцепление на високите предавки 3та 4та 5та а именно на тези предавки се мери когато е сложена на диното ;) Разбира се все пак съществуват такива коли които са предимно на един двигателен мост, и те са доста "трудни" за измерване, разбира се и за този проблем има решение и измерването може да е 100% коректно, но честно казано това най-вече зависи от типа на самото дино, както и от оператора му ;)

Da_Fuse
16-03-2012, 09:23
Мерси за разяснението! :)

ЗМЕЯ!
17-03-2012, 09:47
Браво за положените усилия !!! Колата сигурно е като ракета !
Успех на Серес.

Мен специално ме интересува кво ще направи на 400м.
Просто интерес !

Ми понавървява си Змията негро, немоим си изкривим душицата... :tooth:

За времената на 400 може и да се класираме за неква висока 14-ка примерно... :flirt:


И без чалга, че кърки ще му набия в говорителите на тоя Змей.8):drinking:

Батка аз чалга тогава пуснах зарад аграрните типове на пистата майна, за да им стане и на тех драшко на душиците... :tooth:


Негро, моят танк е 1365 кг по книжка + пълен резервоар + мен = 1520 кг :drive:
Колата е 150 к.с. ... не знам колко е с чипа, но вЪри повече и грубо се пада х 10 кг/к.с. ... евала :drive:
btw ... твоята кола е по-мощна, но със сушито от онази вечер, което изяде, е по-тежка вече :crazy:

п.с. Ела в завода да измерим трактора на кантара за камионите :D

Сушито беше мнооого добро наистина, обаче уасабито, уасабито брат дава поне 10 коня в ниските... :roll2:

п.с. Като се върна ще минавам технически преглед и ще я изтегля негро, че на тия ваще кантари дет теглят +/- 50 кила им немам вяра.... :tooth:


Евала батка майна негър :flowers: Да видиш ти сега кво е вървящ дизел ;) Айде и те искам на серес на целата газ не да ми се возиш :dance:

Мерси черньо, майна, негро макар и със стоковото ми окачване, чакам а ми кацне Пухчо днеска у Серес да напрайм батъла... :devil:

BlueStorm
17-03-2012, 10:25
Мерси черньо, майна, негро макар и със стоковото ми окачване, чакам а ми кацне Пухчо днеска у Серес да напрайм батъла... :devil:

Змейо, нали беше сменял пружини бре!?!? Полиуретан нямаше ли?
Само тези сток амортисьори те дърпат назат общо взето.

... май...

Успех на Серес от мен!!!

ЗМЕЯ!
18-03-2012, 23:56
Змейо, нали беше сменял пружини бре!?!? Полиуретан нямаше ли?
Само тези сток амортисьори те дърпат назат общо взето.

... май...

Успех на Серес от мен!!!

Едни меки пружинки пролет не праят чичо Жоре, хамортисьор си требе, як хамортисьор... ;)

WhitePower
19-03-2012, 10:59
Едни меки пружинки пролет не праят чичо Жоре, хамортисьор си требе, як хамортисьор... ;)
лошото е че повечето стигат до тоя извод чак когато се отшият на някой завой

Змей , слагаи едни конита и ги надървяй и си в джаза пак

BlueStorm
19-03-2012, 11:25
Едни меки пружинки пролет не праят чичо Жоре, хамортисьор си требе, як хамортисьор... ;)


Eйййй, добре че им разясни специалист като тебе!!! :kiss:

Имах предвид само, че не ти е съвсем сток окачването.

Иначе може и някоя B8-ца да загледаш или нагоре.

ЗМЕЯ!
11-04-2012, 01:37
Такаааааам, след небезинцидентното ни участие на тазгодишното издание на Alfisti Track Day's Serres 2012 резултатите са отдавна, вече на лице:

http://www.picvalley.net/u/2875/1215625575606556751334097154drJ2mZCZkmtTMcMBCZu7.J PG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2875/1215625575606556751334097154drJ2mZCZkmtTMcMBCZu7.J PG) http://www.picvalley.net/u/1573/54675404917752886051334097214mTB9FBe3i73msieisH1I. JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1573/54675404917752886051334097214mTB9FBe3i73msieisH1I. JPG) http://www.picvalley.net/u/2608/17521203922133549811334097307SIDTxh8bFHC3DwkMVBxN. JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2608/17521203922133549811334097307SIDTxh8bFHC3DwkMVBxN. JPG) http://www.picvalley.net/u/2283/102502206511230867721334097357angYs7CbO0fF7AE6AcDP .JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2283/102502206511230867721334097357angYs7CbO0fF7AE6AcDP .JPG) http://www.picvalley.net/u/2058/23750875276896816213340971154VQT0M1GKgKO2wvlf0Hd.J PG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2058/23750875276896816213340971154VQT0M1GKgKO2wvlf0Hd.J PG)

Tonimir
11-04-2012, 02:10
Юнак без рана няма! Ще я направиш и пак ще блесне! :clap2:

Omni
11-04-2012, 14:10
Хайде горе главата и пак на полето готов да се сражава.

_power_
11-04-2012, 16:19
Колега не мислиш ли, че проблемите с боята са от некачествено боядисване? В смисъл...ако колата се кара активно зимата ....боя няма да и остане освен по тавана:blush:

ReLeFNIQ
11-04-2012, 16:28
Ами колега, това може би се е случило от излизане извън пистата в чакъла едва ли си е от каране по пистата и нормалните пътища.

ЗМЕЯ!
11-04-2012, 16:35
Колега не мислиш ли, че проблемите с боята са от некачествено боядисване? В смисъл...ако колата се кара активно зимата ....боя няма да и остане освен по тавана:blush:




Колега ти явно разбираш от авто бои, колкото аз от ядрени електроцентрали.... :roll2: :roll2: :roll2:

Изяденото на бели точки, което се вижда е от камъните завихряни между праговете и раздувките на задните калници...неприятен ефект, който не бяхме предвидили първоначално и заради който сега ще раздуем и предните по модел на GTA ;)

_power_
11-04-2012, 16:42
Колега ти явно разбираш от авто бои, колкото аз от ядрени електроцентрали.... :roll2: :roll2: :roll2:

Изяденото на бели точки, което се вижда е от камъните завихряни между праговете и раздувките на задните калници...неприятен ефект, който не бяхме предвидили първоначално и заради който сега ще раздуем и предните по модел на GTA ;)
Много добре разбирам аз от какво са ''люпките'' а сега помисли над автомобили карани целогодишно в сякакви условия:spell:...
Както и да е колата е много красива, успех в възстановяването и в 100% вид:thumbup:

ЗМЕЯ!
11-04-2012, 18:33
Много добре разбирам аз от какво са ''люпките'' а сега помисли над автомобили карани целогодишно в сякакви условия:spell:...
Както и да е колата е много красива, успех в възстановяването и в 100% вид:thumbup:

Бацка не, че се изтъквам нещо, ма от скоро автопарка ми набъбна на 9 бр. автомобила...е мислиш ли, че незнам що е то целогодишно каране при всякакви условия?!?

Иначе ти благодаря за пожеланията, скоро Змията ще избухне както никога до сега... :devil:

Jivko7777
11-04-2012, 20:50
Колега ти явно разбираш от авто бои, колкото аз от ядрени електроцентрали.... :roll2: :roll2: :roll2:

Изяденото на бели точки, което се вижда е от камъните завихряни между праговете и раздувките на задните калници...неприятен ефект, който не бяхме предвидили първоначално и заради който сега ще раздуем и предните по модел на GTA ;)

А може да взаимстваш от новите коли, където там им слагат прозрачно фолио и то пази боята!

ЗМЕЯ!
11-04-2012, 22:11
А може да взаимстваш от новите коли, където там им слагат прозрачно фолио и то пази боята!

Еми нема кво друго да кажа освен, че умното си умно майна и тва е :cheers:

Точно такова фолио на 3М съм си поръчал за проблемните детайли, еластично с висока якост и устойчиво на удар/бробив... ;)

Jivko7777
11-04-2012, 23:03
Еми нема кво друго да кажа освен, че умното си умно майна и тва е :cheers:

Точно такова фолио на 3М съм си поръчал за проблемните детайли, еластично с висока якост и устойчиво на удар/бробив... ;)

Тряяя си помагаме майна няма как :devil:

thecleaner
12-04-2012, 02:06
Еми нема кво друго да кажа освен, че умното си умно майна и тва е :cheers:

Точно такова фолио на 3М съм си поръчал за проблемните детайли, еластично с висока якост и устойчиво на удар/бробив... ;)

Масово гърците миналата година карах с подобни фолиа миналата година.

xctr
12-04-2012, 10:50
Имам една хитрина която може да приложиш следващия път като караш на писта и това е да облепиш детайлите по които може да удари камъче с някаква бандажна лента, която не оставя тонове лепило след това!
Така хем ще караш спокойно, хем боята на тези места ще е защитена.

ЗМЕЯ!
12-04-2012, 13:42
:asthanos: ЗМИЯТАААААААА!!! :asthanos:

http://www.picvalley.net/u/1588/127968468313724984021334227174OmV1XtK9qjSw081wYFUu .JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1588/127968468313724984021334227174OmV1XtK9qjSw081wYFUu .JPG)

ЕВАЛА НА ПИНКО, ОТЛИЧНА РАБОТА! :cheers:

DanewRomeo
12-04-2012, 14:03
Браво, Змей!

sharky1
12-04-2012, 19:34
А от кое списание е статията?

digitalundgrd
12-04-2012, 19:44
auto bild

jimi69
14-05-2012, 00:09
Поздравления за проекта колега и многото пари наляти в него.

Интересуват ме няколко неща, които съм много любопитен (а и не само аз) да разбера.

Не мислиш ли, че ако се смени тиквата с такава от 16v , ще промени нещо ?

Дюзите и разпръскачките оригиналните ли са ?

И последен въпрос - колко лев приблизително хвърли в машината ?


Пак поздравления за колата, наистина изглежда изчистено, много добре направено. Мотора е чук да държи, предполагам не ги го отварял... :)))))

ЗМЕЯ!
14-05-2012, 10:13
Поздравления за проекта колега и многото пари наляти в него.

Интересуват ме няколко неща, които съм много любопитен (а и не само аз) да разбера.

Не мислиш ли, че ако се смени тиквата с такава от 16v , ще промени нещо ?

Дюзите и разпръскачките оригиналните ли са ?

И последен въпрос - колко лев приблизително хвърли в машината ?


Пак поздравления за колата, наистина изглежда изчистено, много добре направено. Мотора е чук да държи, предполагам не ги го отварял... :)))))

Да естествено, че ще се промени с поне 40-50 коня...но много по-смислено е вместо глава да се смени направо целия мотор за да се избегнат излишните филми и 555-те обстоятелства с които ще трябва да се съобразяваш след това, но като прибавим към това число и подмяната на цялата ел.инсталация + компютъра идеята ти съвсем губи своя смисъл, а инжекторие са ми със стоковите си разпръсквачи...

Колко пари съм дал до момента няма как да ти кажа, защото:

1.Не съм ги броил
2.Въобще не ме ебе, щот нали се сещаш за ония уеко изтъркан лаф за цената на кефа... ;)

jimi69
14-05-2012, 12:21
Да естествено, че ще се промени с поне 40-50 коня...но много по-смислено е вместо глава да се смени направо целия мотор за да се избегнат излишните филми и 555-те обстоятелства с които ще трябва да се съобразяваш след това, но като прибавим към това число и подмяната на цялата ел.инсталация + компютъра идеята ти съвсем губи своя смисъл, а инжекторие са ми със стоковите си разпръсквачи...

Колко пари съм дал до момента няма как да ти кажа, защото:

1.Не съм ги броил
2.Въобще не ме ебе, щот нали се сещаш за ония уеко изтъркан лаф за цената на кефа... ;)

Ясно.
Питах за цената, защото много хора се интересуват какво би им струвало да се докара колата до тва положение, ако не на оптика, поне на силовата промяна :razz:
Намерих темата случайно понеже и аз имам JTD Фиат и ме интересуваше струва ли си да се прави, или просто е по добре да избера друга кола,(точно , като твоята) защото е в пъти по слаба от алфите.
Иначе автомобила ти при сток вариант ми харесва в пъти повече от всички други немски конкуренти, колкото и фенове да имат те, съм сигурен , че е и по бърз от тях !

JTD е наистина феноменален мотор, над M-jet нямам наблюдения, но JTD-to всеки ден дет се вика "искам зорлен да го строша" и не става, италянците винаги немогат да изпипат на 100% нещата но специално двигателя е много голямо куче, твоята кола е пример, и аудитата и голфовете да не знаят много, защото се вижда за кво става въпрос. (повечето правени дизели са немски и да не се сърдят, просто е факт , че не само те вървят) :big_bow_down:
И съм сигурен, че над 10л нафта неможе да изяде тоя червен дявол :) (тва е голямото предимство на правен дизел)

Клип със ускорение ако сложиш ,клуба ще откачи :))

ps. Келеша съм чувал,че е един от най печените, но не намерих начин да се свържа с него да ми чипоса печката. Просто в бургас нямаше (или аз не намерих) кой да ми направи ремап на колата, и ползвах ремапа на Ifidik от варна пак. Явно във Варна повече ги чуват нещата - доволен съм, като цяло от варненците!

Rado145QV
14-05-2012, 21:46
:tooth::roll2:

Stoyan Georgiev
14-05-2012, 22:26
дай някакви актуални снимки и инфо, шефе, че линковете не работят :) следим темата с интерес

ЗМЕЯ!
14-05-2012, 23:41
дай някакви актуални снимки и инфо, шефе, че линковете не работят :) следим темата с интерес

Кви линкове е братчед, да не си прекалил с безалкохолното нещо...?! :tooth:

Rado145QV
15-05-2012, 08:47
Змеи даваи снимки, клипове ,инфо

Stoyan Georgiev
15-05-2012, 09:24
Кви линкове е братчед, да не си прекалил с безалкохолното нещо...?! :tooth:

линковете към горе посочените снимки (например от пинко) :calc:

вчера вечерта снимките не се виждаха, сега се виждат, може проблемът да е бил във форума :)

ЗМЕЯ!
15-05-2012, 11:37
Темата скоро ще бъде ъпдейтната с последните промени по Змиътъ бе негри, спокс... :flirt:

Иначе поне вече установихме къде се корени проблема с недостига на налягане в рейла, а именно, че въпреки по-големите си буталца спрямо R55, R65-ка неможе да държи стабилно налягането от 1650 бара, което ще наложи нейното преправяне...

jimi69
24-05-2012, 00:15
вече не издържам да видя как рита тва магаре , като му дадеш газ от 2ра - 3та ... :shocked:

ЗМЕЯ!
04-06-2012, 01:44
Леки ъпдейти по темата... :flirt:

Чисто новата и готина задна броня от миналата седмица е вече на лице, получи се точно търсения от мен ефект тип "F430"...евала на мойте хора! :cheers:

В момента Змиътъ е на климатикаджия за терапия на стари трамви с филтър дехидратора, след което отива на боя, но преди това следва модефициране на хавите около помпа високо налягане и монтаж на по-малко зъбно колело + перфорация предни дискове и боядисване на спирачните хапарати в new "кърмъзъ" style... :devil:

http://www.picvalley.net/u/1564/15902329111424466651338762372wT0Wt2dtQa6d1giF9wV8. JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1564/15902329111424466651338762372wT0Wt2dtQa6d1giF9wV8. JPG) http://www.picvalley.net/u/2860/176158450615716759021338762376VpvZqdJM3FGOSj2V6LnN .JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2860/176158450615716759021338762376VpvZqdJM3FGOSj2V6LnN .JPG) http://www.picvalley.net/u/1577/336006977133705229913387623873GYOhJ7oF4sbe9NgAolI. JPG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1577/336006977133705229913387623873GYOhJ7oF4sbe9NgAolI. JPG) http://www.picvalley.net/u/1788/7576574158671179851338762401Jp3LwsiFeLjA3YuVFaTx.J PG (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1788/7576574158671179851338762401Jp3LwsiFeLjA3YuVFaTx.J PG)

abart_
04-06-2012, 01:59
баси..........колко пъти я пребоядисва тъз кола,ве майна :)

Лично мен тая броня ми идва повече в стил "бързи и яростни" от колкото на Ф 430...ама важното е,че теб те кефи ;)

ЗМЕЯ!
04-06-2012, 08:57
баси..........колко пъти я пребоядисва тъз кола,ве майна :)

Лично мен тая броня ми идва повече в стил "бързи и яростни" от колкото на Ф 430...ама важното е,че теб те кефи ;)

Колкото е необходимо ве братчедд, ти кво предлагаш да я оставя с начуканите калници от Серес може би а?

Бронята е в незавършен вид, а и на снимка изглежда леко претрупано, но по-добре така, отколкото с недъгавите дифузьорчета тип "набола ми е брадата" на смешниците от Тунинг Център Пловдив... ;)

vovata
04-06-2012, 12:51
:bowdown::bowdown::bowdown::bowdown::bowdown:

sLa_Vi_92
12-06-2012, 18:36
Братле евала за машината ... безгрешна е ... имам само един въпрос макар и много тъп... :D може ли да кажеш колко ти гори горе долу просто информативно, наистина ми е любопитно затова питам. Иначе колата наистина е перфектна ... БРАВООООО...!!!

Dodo 155
12-06-2012, 20:43
... може ли да кажеш колко ти гори горе долу просто информативно, наистина ми е любопитно затова питам ...
Масло или нафта ... :dance::roll2::crazy:

Колата на живо изглежда доста добре ... и аз чакам да видя какво може този JTD змей ... белким ме повозят тази година :please:

Ники, всичко е ОК, но както ти казах - това с дупченето на дисковете ... идва в повече и може да стане :hump:

Black Power
14-06-2012, 14:35
на мен ми е интересно ще може ли да бие карнобатската 145ца 2.4

Dodo 155
14-06-2012, 15:32
на мен ми е интересно ще може ли да бие карнобатската 145ца 2.4
По разход на гориво, пушеци или какво?
Чешеш си езика или сериозно питаш?
Колко пари залагаш на карнобадската 145-ца, за да сложа и аз толкова и да ги премерим с колата на Змея?
Така всички ще разберем отговора :-D

btw ... тази въпросна 145-ца каква е? Кой я е правил? Мерена ли е? Стоков ли е мотора? ... и тем подобни детайли ...

Само за твоя информация ще ти кажа, че има коли за драг, за рали, за писта и т.н. Настройките за всяко едно трасе са различни и това, че е Х к.с. според собственика и тежи 1000 кг по книжка, не значи че ще бие еди коя си кола.

И за финал - Ники (Змея) си прави колата за ежедневна употреба, което означава, че има седалки, кори, стъкла, климатик, серво и т.н., за да й се кефи, а не да бие карнобадски, габровски или добрички коли, примерно :-D

Jivko7777
14-06-2012, 16:22
По разход на гориво, пушеци или какво?
Чешеш си езика или сериозно питаш?
Колко пари залагаш на карнобадската 145-ца, за да сложа и аз толкова и да ги премерим с колата на Змея?
Така всички ще разберем отговора :-D

btw ... тази въпросна 145-ца каква е? Кой я е правил? Мерена ли е? Стоков ли е мотора? ... и тем подобни детайли ...

Само за твоя информация ще ти кажа, че има коли за драг, за рали, за писта и т.н. Настройките за всяко едно трасе са различни и това, че е Х к.с. според собственика и тежи 1000 кг по книжка, не значи че ще бие еди коя си кола.

И за финал - Ники (Змея) си прави колата за ежедневна употреба, което означава, че има седалки, кори, стъкла, климатик, серво и т.н., за да й се кефи, а не да бие карнобадски, габровски или добрички коли, примерно :-D

Е ти пък това е бившата на радко от поморие 145 2,4jtd... има и време от 14.53...

Black Power
14-06-2012, 16:59
точно за същата кола говоря:big_love:

питането ми е:при драг на 402м кое от двете ще е по бърза

---------- Post added at 16:59 ---------- Previous post was at 16:57 ----------

ти защо си мислиш че другата не е ежедневка ???

BlackPower
14-06-2012, 17:14
145цата е идвала в софия и я знаеме как върви
за змея нямаме много наблюдения

Jivko7777
14-06-2012, 20:06
145цата е идвала в софия и я знаеме как върви
за змея нямаме много наблюдения

между сегашния вървеж и оня в софия ама грам не е един и същ ама как да е, и темата е за батко Ви Змей тей че д ане я разваляме ;)

jimi69
17-06-2012, 19:07
Алфата на която пише Т.Ivanov е сериозна наистина. Но не е толкова интересно да се здавят 2 алфи , от колкото алфа и гошо (гоуф) :shoot:

Добре, че има такива ентусиасти, да покажат на Вафла групата, че Помпа Дюза и Нютон метрите са само за слава, комън рейла е истината :smile:

koceto_8
26-07-2012, 16:10
Змей,

Няма ли да пуснеш малко новини?
Стана ми мъчно вече... :unsure:

ЗМЕЯ!
29-07-2012, 01:56
Негри малко да оставя темата и веднага зейват 2-3 страници с начесване на езици майна e...и му майката... :tooth:

Бронята разбира се отдавна е готова, но не бях качил снимки от изработката и...по-интересното обаче е, че най-накрая решихме проблема с недостига на налягане в рейла и след месец на проби, чудене+маене избрахме варианта с монтаж на по-малкото зъбно колело от M-Jet, тъй като във филма с тунинг на помпата не ми се влизаше... :)

Но за да се опъне ремъка се наложи да влезем в един друг филм със свалянето на: ремъци, ролки, помпи, инжектори, инсталации и всичко това за да се свали една тъпа конзола майна на която стои помпа високо налягане, след което пък следваше най-тънкия момент с много сметки, чертежи, стругари, фрезисти, търсене на подходяща обтяжна ролка и най-вече точна преценка, за което разбира се отново благодаря на бай Добри (VGZ), всичко стана от първия път и без нужда от допълнителни преправяния! :cheers:

Утре ще я чекна с кабела, дай Боже на диагностиката всичко да е наред и да държи желаното налягане, а за да удържа на по-високото натоварване от помпата, прибягнах до усилен ангренажен ремък с керамично покритие Дайко, добре че го имаше... :flirt:

п.п. Някои хора ще ме опрекнат, че издавам ценни тайни, но аз тайни около проекта си никога не съм пазил Радко, просто не съм такъв човек... ;)

Drag0
29-07-2012, 02:50
А така ! Някой ще си има lambo реплика ...

BillyBoy`
31-07-2012, 11:43
Е добре де кога ще я видим във движение наи после?А кога ще се повозя :).?

ЗМЕЯ!
31-07-2012, 14:46
Е добре де кога ще я видим във движение наи после?А кога ще се повозя :).?

Ти малкото торпедо видя как върви ония ден, ся за големото вече ще си требват памперси, че Владича леко се одръви кат я взимахме в неделя завалията... :shocked: :tooth:

DiStefano
31-07-2012, 17:13
Аве Змей .. тва префасонирано MR2 не е ли пуснато да се продава в жълт цвят .. или тва е друго ?

ЗМЕЯ!
31-07-2012, 18:01
Аве Змей .. тва префасонирано MR2 не е ли пуснато да се продава в жълт цвят .. или тва е друго ?

Мисля, че е в бяло, ма и небесно кафяво да е, нема особена значка, щот не е много по темата... ;)

VLaDky88
30-10-2012, 15:14
Колеги, каква е разликата от този 1.9JTD 8V до моя 145 1.9JTD 8v ? Мога ли да взимам примери от тази тема за моя проект за смяна на турбо и други дреболиики ?

Jivko7777
30-10-2012, 16:53
Колеги, каква е разликата от този 1.9JTD 8V до моя 145 1.9JTD 8v ? Мога ли да взимам примери от тази тема за моя проект за смяна на турбо и други дреболиики ?

може много да взимаш съществената разлика е в управлението на турбото ;)

VLaDky88
30-10-2012, 17:17
може много да взимаш съществената разлика е в управлението на турбото ;)


Налягане рейла,дюзи имат ли разлика ? Значи мога да докарам 160-180hp само със турбо кулер и настройка ?

Bobo
30-10-2012, 21:13
Налягане рейла,дюзи имат ли разлика ? Значи мога да докарам 160-180hp само със турбо кулер и настройка ?

:nono:

VLaDky88
31-10-2012, 18:42
:nono:
Голям отговор колега мерси... НЕ за разликата в моторите или НЕ за конете след турбо ? Как да го тълкувам това човече дето си написал?

Bobo
01-11-2012, 15:29
Голям отговор колега мерси... НЕ за разликата в моторите или НЕ за конете след турбо ? Как да го тълкувам това човече дето си написал?

Да имат разлика дюзи,помпи и кво ли не още ;) И НЕ няма да стане такива коне без сериозни промени;)

ЗМЕЯ!
17-11-2012, 11:33
Докато чаках бай Добри да избистри момента с увеличаване дебита на ГНП-то, реших да свърша нещо, което от бая време ме човърка... :devil:

Bobo
17-11-2012, 19:38
Докато чаках бай Добри да избистри момента с увеличаване дебита на ГНП-то, реших да свърша нещо, което от бая време ме човърка... :devil:

Аве Змей дай ти пратя моите на ГТВ-то да ми ги освежиш така ;)

ЗМЕЯ!
18-11-2012, 01:38
Аве Змей дай ти пратя моите на ГТВ-то да ми ги освежиш така ;)

Батка требe ти такъв спрей VHT (от ибей), читав бояджия, 8-ма серия термо фолио на 3М и следва ефекта "WoW" :devil:

uno
08-12-2012, 11:04
Виждам,че доста си се занимавал,евала,резултата е безспорен,колата ти е уникална.Аз съм новобранец,но с амбиции.Имам 147-ца 1.9 дизел 115 кончета,скромно.Моля те за помощ,от къде да си поръчам полиоретанови тампони,кой да ми ги смени и с колко ще трябва да се бръкна,също имам проблеми със съединителя-голям празен ход и не добро отцепване,ще трябва да се сменя помпа и искам и дисковете да сменя,какво да взема за да издържа на по-голяма мощност за в бъдеще.Между другото съм от Варна.Ще съм ти благодарен за съветите и ако може тел за връзка да ти звънна за повече инфо.:smile:

Kamen666
08-12-2012, 12:29
Виждам,че доста си се занимавал,евала,резултата е безспорен,колата ти е уникална.Аз съм новобранец,но с амбиции.Имам 147-ца 1.9 дизел 115 кончета,скромно.Моля те за помощ,от къде да си поръчам полиоретанови тампони,кой да ми ги смени и с колко ще трябва да се бръкна,също имам проблеми със съединителя-голям празен ход и не добро отцепване,ще трябва да се сменя помпа и искам и дисковете да сменя,какво да взема за да издържа на по-голяма мощност за в бъдеще.Между другото съм от Варна.Ще съм ти благодарен за съветите и ако може тел за връзка да ти звънна за повече инфо.:smile:

Иво - pininfarina е твоя човек за Варна ;)

http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=1288