PDA

View Full Version : Ел.майсторите да помагат за 155 2.0 8v



alfa_zlodeo
31-08-2010, 17:05
Има периоди е добре обаче като и скимне по няколко дена прави мизерии с токовете.При запалване губи тоците въртя да запаля и цък лампите по таблото изгасват или светят много слабо, другия симптом е че сутрин като паля CD-TO ми е със занулени настройки това го прави и през деня като е изгасена и накрая като гася колата при изгасяне като завъртам клуча ми изгася и сидито и се чува пукане в тонколоните най новата мизерия е при даване на дълги късите ми изклучиха после след изкл. и вкл. се оправиха- много ме съмнява да нее боша, възможно ли е да е от него да сее износил дайте акъл ОБЕЧЕ НЕ ОТ РОДА- НЕЩО В ИНСАЛАЦИЯТА НА КОЛАТА НЕ ТИ Е НАРЕД това го знам.

MUROMAN
31-08-2010, 17:10
CD-то ти губи настройки от това че не му е попаден постоянен +.

alfa_zlodeo
31-08-2010, 17:16
CD-то ти губи настройки от това че не му е попаден постоянен +.
това със сидито не го прави всеки път няколко дена държи настройките обаче като ми изчезнат тоците и се появява тоя симптом имам постоянен плюс

mimouzunov
31-08-2010, 17:25
Ми... от тук (форума) не очакваи чудеса...
Провери си клемите на акумулатора (+ кабелите в-у самите клеми) ,и силовия кабел които захранва таблото с бушоните вътре в купето...
Проверете и дали няма отечка и дали се зарежда акумулатора адекватно...

MUROMAN
31-08-2010, 18:48
Ми... от тук (форума) не очакваи чудеса...
Провери си клемите на акумулатора (+ кабелите в-у самите клеми) ,и силовия кабел които захранва таблото с бушоните вътре в купето...
Проверете и дали няма отечка и дали се зарежда акумулатора адекватно...

Да точно така,според мен губиш или не ти достига просто ток. Акумулатора в какво състояние е,хвърли му едно око и на него.?

митака-пловдив
05-09-2010, 02:26
Клемата за ( - ) при мен е хваната за скоростната кутия с болт.Когато я палех на светнати фарове,включен климатроник и свирещо цд,ми правеше същата поразия.Болта,завит за клемата се беше окислил.Отвих го,с малко контакт спрей - пръскаш,с шкурка малко по скоростите,там където ляга главата на болта - и проблема е решен за следващите 19 години :)

alfa_zlodeo
27-01-2011, 13:01
плюсовата клема излезе заради умряла клетка 1-вата до плюса разбрах го като смених акумулатора по нужда без да искам отстраних проблема от 6 месеца

Alfa User
27-01-2011, 23:20
Честито, макар това с новия акумулатор да можеше да го пробваш още в началото :)