Log in

View Full Version : Лампичката за маслото премигва



ak47
26-06-2006, 18:28
Интересно, защо лампичката на маслото ми премигва от време на време, общто взето когато си реши, но винаги когато се случи, колата е на ниски обороти. Няма значение дали я карам на газ или бензин. Друг момент както днес ми се случи, някак си колата пада под 900 оборота та дори изгасна сам, и в интерес на истината ми се случва това за пореден път. Газ има, не е като да няма, но се чудя какво може да причини такъв тип проблем? А дали може да ми препоръчате някой мн. добър газаджия който се занимава с Алфи и по спецялно с боксерчетата ? :shock:

50 cent
27-06-2006, 09:38
а масло имаш ли?
провери си нивото на маслото сутрин преди да запалиш. ако е наред най-вероятно е маслена помпа.

Yon
27-06-2006, 10:16
По добре бягай веднага в сервиза да не стане по-лошо това са първите симптоми преди ремонт.

gigi
28-06-2006, 00:22
По добре бягай веднага в сервиза да не стане по-лошо това са първите симптоми преди ремонт.
Не че искам да те плаша ама си прилича на позадрали лагери :? иди найстина по най бързия начин в свестен сервиз за да проучат въпроса :wink:

ak47
28-06-2006, 01:30
проверил съм маслото от одавна и е ОК. значи колата беше на сервиз смениха и всички консумативи (ремаци, ролки, масло, филтри) и и направиха центровка, но чесно казано има нещо много странно. Понякога имам чувството че сервото е по стегнато от нормално, личи си по волана и спирачките. Друго което ме учудва адски много е, че оборотите падат понякога и дори ми се случи да загасне колата и то не веднъж. Най ужасното е, че незнам къде да отида на сервиз при нчкой алфаджия който знам че ще ми обърне внимание и е разборач.

50 cent
28-06-2006, 10:28
за сервиз специално не знам щото от скоро карам алфа но със сигурност знам че проблема е много опасен и трябва незабавна намеса..

Слав
28-06-2006, 10:28
Ако ти примигва на ниски обороти лампичката на маслото, а имаш масло...не искам да те плаша, но двигателя си плаче за ремонт...за добър майстор в София не мога да те упътя, но знам един, който си разбира от работата много!Най-добрия майстор, който е ремонтирал колата ми.Все пак цял живот се е занимавал и продължава да се занимава с това!Той е в Перник, на 20 км. от София е.Телефона му е 0887 320 305.Ти си решаваш, но взима малко и работи много качествено.Даже на мен ми предложи няколко варианта за ремонт с различни цени и с всичките им +/- за всеки един вариант! :idea:

Crusader
28-06-2006, 12:14
Чакайте, па Вие с ремонта бе! Колега, на газ ли караш? Какво масло ти наляха последния път? На колко километра /реални/ ти е ДВГ-то? Прегряван ли е ДВГ?
Аре ся кажи за тия работи и после ще му мислим.

ak47
28-06-2006, 15:16
Чакайте, па Вие с ремонта бе! Колега, на газ ли караш? Какво масло ти наляха последния път? На колко километра /реални/ ти е ДВГ-то? Прегряван ли е ДВГ?
Аре ся кажи за тия работи и после ще му мислим.

карам я предимно на газ, маслото чесно казано трябва да погледна в ку6ти тубата каква беше защото не помня на изуст, а колата би трябвало да е на около 185 000 кн.
държа да отбележа, че въпросния проблем се случва много родкя но не е като да не е ставал. Възможно ли да е заминала маслената помпа ? И още нещо, това ми се е случвало само на ниски обороти и разбирасе като се качат на 1000 спира да мига.

А възможно ли да е от центровката на двигателя ? Забелязах я че напоследък дори ми се случва да загасва на няколко пъти, особенно ако е била във високи обороти и изведнъж се върне в ниски, примерно да изключа от скорост.

А нормално ли е на тези боксери в първите 2000 оборота да поема бавно и тромаво ? При мен е така и като ги прескочи става опасна :)

търтей
28-06-2006, 15:28
аз да ти кажа преди да се стрескаш си смени датчика пък после пиши пак дали мига :idea:

gigi
29-06-2006, 00:12
аз да ти кажа преди да се стрескаш си смени датчика пък после пиши пак дали мига :idea:
Ми той човека казва че и държи ниски обороти. По тва дето го описва варянти три
1. нещо кара колата да работи на прекалено ниски обороти и затова гасне и на място попремигва лампата-няма налягане.Мотора си е читав явно инжекциона не.
2 помпата е заминала и не държи налягане а покрай нея вече и др неща са фира
3 позадрали са лагери и затова позатягат на ниски и гасне, лампата може да свети при затягнето и да не държи налягане или от самите скапани лагери. Обикновенно ако процеса е бавен в момента колата има и загуба на мощност а след време ще почне и да чука на по високи обороти.
Та според мене най добре читав майстор да види че така става страшно а мое да е нещо съвсем малко по електрониката да речем и затова просто да падат оборотите та така :wink:

Bobo
29-06-2006, 00:26
Първо който ти е казал че ти е правил "центровка" и ти е зел пари за това му кажи да се застреля :!:

Второ ако са ти ниски оборотите проблема с ламбата на маслото идва точно от това :!:

И трето добре е да се види на диагностика от къде ти идва проблема ако го има често :wink:

ak47
29-06-2006, 01:20
тук идва въпросът къде да я закарам за центровка на двигателя на бенз и после да оправят и газта ?
нензам за лагерите но двигателя доста добре се държи като изключим въпросното падане на обороти от време на време което според мен е по скоро ел проблем, но трябва да се види !

Bobo
29-06-2006, 01:52
тук идва въпросът къде да я закарам за центровка на двигателя на бенз и после да оправят и газта ?
нензам за лагерите но двигателя доста добре се държи като изключим въпросното падане на обороти от време на време което според мен е по скоро ел проблем, но трябва да се види !

Тая кола на бензин НЕ СЕ ЦЕНТРОВА :idea: А проблема ти не е ЕЛ а някъде в инжекциона и по-точно датчиците които го обслужват :idea:

Crusader
29-06-2006, 16:03
Въпросното падане на оборотите /особено ако е на газ е от не добре регулирана АГУ ->иди да я настроят на газанализатор/ ако оборотите са така и на бенз ->слушай Бобо, тоя ДВГ не се центрова, регулира, настройва и т.н. тая работа я върши ЕКУ-то и то по показанията на датчиците, сега сети се кво става ако някой датчик дава некоректни данни /а при теб почти съм сигурен че ЕКУ-то е в авариен режим, щото вероятно газджията си е оставил ръцете/
Номера е следният:
1. Оправяш си ДВГ да работи идеално на бензин ->Бобо е твоят човек :wink:
2. Отиваш на свестен газджия да ти настрои АГУ-то /и то така че при 140 км/h оборотите да не се колебаят като изключиш от скорост, а да со стоят на 900 както си му е редът/
3. Проверяваш си датчика на маслото /щото Бош е супер немско качество :wink: /
4. Чак тогава ако пак ти просветва лампата на маслото при 900 об. опитваш да смениш маслото с някакво по-гъсто /да речем VS vision 15W40/
5. Ако и тогава просветва лампата проверяваш маслената помпа /пак да ти я види специалист а не някой лаик/
6. Ако нищо от горепосочените неща не помага, леееекичко почваш да мислиш за ремонт на ДВГ, но чак след като натикаш всики възможни добавки за масла и пак не става на работа



Е както виждаш си още далеч от ремонта ->карай по схемата. :wink: Я ако съм пропуснал някоя точка ме допълнете :lol:

ak47
01-07-2006, 20:24
О това опредлено ще ми е от полза. Мерси Crusader,
обаче имам още нещо в акъла, значи понеже това се случва само когато колата загрее си мисля, че е възможно кабелите от дистрибуторната капачка до свещите да са зели дали и да има отечка и от това да се дължи прекъсването ?!?! има логика, но тук е въпросът какви кабели да купя ?

м.д. кой е Бобо и той ли е разбирач по двигателите направо да се пускам при него по-натам ?

Crusader
02-07-2006, 09:35
Ми тя твойта май не е със дистрибуторна капачка а с бубини и не е възможно зараду утечки да ти мига лампата на маслото, по-скоро си мисля че са ти наляли някой супер ментак масло дето като позагрее и си губи качствата на тотал. А Бобо е един колега от форума с турбинираното QV :lol:



Айде бе бате Боби, помогни на човека да не вземе да окоти тая кукла!

50 cent
03-07-2006, 09:42
Бобо- 0888232484
аз хоих в петък и е адски кадърен човек
горещо ти препоръчвам да му се обадиш

ak47
04-07-2006, 16:10
ам дали ще ми дадете направо адреса да си дигна гъза и да паля натам ? а 100% ще му се обадя. :P

Mury
04-07-2006, 18:13
ам дали ще ми дадете направо адреса да си дигна гъза и да паля натам ? а 100% ще му се обадя. :PПо принцип Бобо живее в Лозенец но по-добре му звънни и се разберете :wink: :wink: :wink:

ak47
04-07-2006, 20:09
ОК, няма грижи. Благодаря за инфото !

ak47
06-07-2006, 11:44
Бобо- 0888232484
аз хоих в петък и е адски кадърен човек
горещо ти препоръчвам да му се обадиш
момчета абе тоя пич не го дига тоя номер ама вообще :cry:

ak47
06-07-2006, 12:24
фалшва тревога разбрахме се :)

Bobo
06-07-2006, 14:02
Само дето нещо не разбрах в тая тема се говори за диагностика а ти ми се обади че ти трябва проверка на предницата :surrender:

vladu
06-07-2006, 19:17
Само дето нещо не разбрах в тая тема се говори за диагностика а ти ми се обади че ти трябва проверка на предницата :surrender:

:lol: :lol: :lol: а на мен диагностика ша ми направиш ли? :lol: :lol: само проверка не прави на задницата, че е мноо мазна :lol: :lol:

ak47
06-07-2006, 22:04
Само дето нещо не разбрах в тая тема се говори за диагностика а ти ми се обади че ти трябва проверка на предницата :surrender:

абе то всичко почна от лампичката за маслото ама за момента проблема със диагностиката е, че прекъсва но взех некжи кабели и ще се види кво ще стане а истинския проблем е за това дето ти се обадих и се налага да го елиминирам адкси бързо, че транзитките истекоха на 2ри ааааа :brickwall: :cussing: и ръчната нещо не ебава и така, ако после след тия манипулации няма ефект съм при тебе