PDA

View Full Version : Помощ за белезите на ремъка



Милен
27-06-2006, 16:03
Ако някой може да ми прати къде е белега на всмукателния вал на T.S. 1.4 и при зацепване къде са белезите.

търтей
27-06-2006, 16:05
ще черпиш много ако ти прати ;)

Yon
27-06-2006, 16:07
@Милен,

Няма такъв белег става с фиксатори

Милен
27-06-2006, 16:07
Да поясня свалих ремъка без да застопоря валовете :oops: и стана една каша....чакам помощ сега :brickwall:

Yon
27-06-2006, 16:09
Имам фиксатори как да я напрайм?

Милен
27-06-2006, 16:10
Има един белег на изпускателния вал и един на скоростната кутия , ама кой къде трябва да сочи?Че ще черпя то ясно, само да се оправи работата.

Милен
27-06-2006, 16:11
Късно е вче за фиксаторите, свален е ремъка...

Милен
27-06-2006, 16:13
Интересува ме при ГМТ на 1 цилиндър положението на разпределителните валове.

Yon
27-06-2006, 16:15
Довечера ще ти снимам моята ама да черпиш ей :!:

Като нагласиш коляновия вал тогава се слагат фиксаторите на двата вала и се надява ремъка

Милен
27-06-2006, 16:17
Ще черпя, ама трябва да свалиш капака на разпределителните валове , а тва май няма да стане :D

Милен
27-06-2006, 16:20
Довечера ще ти снимам моята ама да черпиш ей :!:

Като нагласиш коляновия вал тогава се слагат фиксаторите на двата вала и се надява ремъка
Тва ясно , но положението на двата вала????

Yon
27-06-2006, 16:22
Довечера ще ти снимам моята ама да черпиш ей :!:

Като нагласиш коляновия вал тогава се слагат фиксаторите на двата вала и се надява ремъка
Тва ясно , но положението на двата вала????
Довечера ще снимам и ще ти кажа като нагласиш кол. вал накъде гледат гърбичките на смук и изп. валове

Милен
27-06-2006, 16:23
Ееее ако го направиш това си не за черпене ,а за напиване :D

Yon
27-06-2006, 17:45
За да не стане мазало не бързай щото на око само ориентировъчно мога да ти помогна за точност по снимка и дума не може да става :!: :!: :?:
То сега и другите колеги като теглят по едно рамо ша се измъдри работата:pain: ама без сервиз и фиксатори нема се разминеш :idea:

boian
28-06-2006, 12:24
На мене ми зацепиха ремъка на 146-та с някакъв "часовник" без да свалят капака на клапаните. Излезе че е избягал един зъб, оправиха го и сега нямам грижи

Милен
28-06-2006, 16:56
А някой да знае каква е дължината на ремъка?

търтей
28-06-2006, 17:23
я виж тук
http://www.alfa145.co.uk/photos.html

Милен
28-06-2006, 18:22
Търтей , мерси, хубав сайт , но само цени има :D

търтей
28-06-2006, 18:25
Търтей , мерси, хубав сайт , но само цени има :D

има и снимки бре;)

Милен
28-06-2006, 18:36
Да де , ама аз търся конкретно размер на ремъка , че май ми продадоха един по-къс. А колата е на село в гаража и немога да проверя сега, затова питам.

Crusader
28-06-2006, 20:41
Предполагам че говориш за тоя ремък на алтернатора, климатика и т.н., щото само той май е в 2 варианта, за кола със и без климатик, ма то тва го пише у каталозите, аз съм със DAYCO, ма не съм си правил труда да го меря, ей сефа ще скоча до гаража ->още ми се намира старият от преди смяната.

Crusader
28-06-2006, 20:46
Модела е 6РК1842, съответно дължината му е 1842 мм. ->това е за 1.4 TS за модела с климатик

Милен
28-06-2006, 21:51
Мерси Crusader , но става въпрос за ангренажния.

Crusader
28-06-2006, 22:53
Баси номера, как може да ти продадат по-къс анфренажен :shock: , а бе колега я иди в магазина и им нацепи камбаните на тия и да си гледат каталозите! Утре ще видя с колко зъба енашият ремък и каква му е дължината.

Yon
29-06-2006, 12:00
Само за справка ето снимка:
левия фиксатор е за 2-ти цилиндър на смукателния вал десния е за 3-ти цилиндър на изспускателния погледанато от ремъкъка както в аутодататa по долу:
http://img143.imageshack.us/img143/8673/yon0003ss.th.jpg (http://img143.imageshack.us/my.php?image=yon0003ss.jpg)

Потвърждавам "събрани са".
Зависи как се слагат самите пити върху гърбичките.Хубавото е че в действителност неможеш ги сложи по друг начин освен правилния, а ако вала сочи наобратно няма да превърта свободно при поставяне на ремъка.

Милен
29-06-2006, 18:46
Yon, мерси много, но в Аутодата ги дават по-събрани валовете. Аз я оправих де, първо ми даваше грешка компютъра, но като събрах валовете както е в ADATA се оправи и засега хвърка. Мерси на всички които се включиха. А Yon има една почерпка.

Bobo
29-06-2006, 22:45
Сега ми кажи че си местил валовете без петите дето Храбри е показал на снимката :?:

Милен
30-06-2006, 11:34
Да, защо? Местих ги и всичко си е ОК. :D

Yon
30-06-2006, 12:13
Подвижни са около оста си спрямо зъбните колела затова е нужно да се фиксират. Тя колата си варви ама не като истинска Алфа. Преебава се вариатора за 1500-2000 км съсипват се повдигачите и техните легла, нагарят клапани, абе все хубави работи :? И после едни приказки за италианските коли :roll:
В момента когато фиксирах на моята валовете познай колко неща смених впоследствие ама сега брата дето преди я беше карал нещо не му хареса ,а сега му се взе акъла :shock: Неперубеден и усети разликата.

Милен
30-06-2006, 12:19
Ами Yon освен да мина да взема тия фиксатори когато съм свободен и да ги дооправя.

Yon
30-06-2006, 12:20
Когато решеш ще ти ги дам просто ми звъни и готово :D

Милен
30-06-2006, 17:47
http://picalfa.hit.bg/ScreenHunter_005.bmp
http://picalfa.hit.bg/ScreenHunter_006.bmp
http://picalfa.hit.bg/ScreenHunter_007.bmp

Yon , я виж това, събрани са 2 и 3, моите сега изглеждат по същия начин, а според твоята снимка 2 е право нагоре?????

Yon
03-07-2006, 09:41
Това от схемите е рисувано ориентировъчно дори не е снимка, показани са принципните положения кое се развива в каква последователност и т.н Ще се опитам довечера да направя по-качествени снимки без сенки и размазване, ще надпиша кое къде е и ще редактирам по-горнотия си пост. Много е важна и гледната точка.

Bobo
03-07-2006, 14:32
Стига спамили без петите няма да стане :idea:

Милен
08-07-2006, 13:00
Bobo става и без петите :D