View Full Version : Vectra 2.0 vs Alfa 1.6
SNAIPERIST
03-07-2006, 15:53
Днеска един със споменатото возило(Vectra 2.0i 85kW-115konq `91), ме предизвика на гонка и Аз се съгласих, та какво мислите?Обортомера ми е до 8 неговия е до 7.Моята е 1.6 16в 120 коня!Разправя ги някакви че му били много дълги скоростите и аз кат включа 5 той ше е на 3-та :P Колата му е заводска и не е пипана!
Гонката е в събота а облога е символичен 50 кинта 8) ...
santo_traficante
03-07-2006, 17:38
ще си по богат с 50кинта май:)
Да наистина са им дълги много скоростите на Вектрите 2-ра 120-130, само да не е 2.0 16ка и да те менти нещо, че тя е мноо бърза и да внимаваш за парите :wink:
santo_traficante
03-07-2006, 17:43
Да наистина са им дълги много скоростите на Вектрите 2-ра 120-130, само да не е 2.0 16ка и да те менти нещо, че тя е мноо бърза и да внимаваш за парите :wink:
ако е c20xe ще изгори :D
TRE GAZELE
03-07-2006, 18:09
Алфата трябва да бие :boost:
badturbo
03-07-2006, 18:15
Освен ако вектрата не 2,0 литра ГТ :wink:
Като кила майче и двете са еднакви,коне почти ма опела има повече въртящ момент :?
според мене вектрата ще бие
SNAIPERIST
03-07-2006, 19:04
Купето е 1600, алфата е 1100. 8) .б*л съм му мамата ако падна поне ше е достойно 8) 1.6 vs 2.0
И според мен вектрата ще бие,но ако си подготвен можеш да я биеш.....сипи си V-Power Racing преди гонката и прочети това http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=6718
Kostadin
03-07-2006, 19:50
Ако си рацер и ако вектрата е 2.0 8V=115 коня не би трябвало да имаш никакви проблеми :wink:
Купето е 1600, алфата е 1100. 8) .б*л съм му мамата ако падна поне ше е достойно 8) 1.6 vs 2.0
1600 е, ама натоварено на макс, празно е 1115 кг , а като отчетем и ръжда тунинга ....
По принцип Вектрата е една идея по бърза, но ако си рацер ще я смажеш. Просто вектрите са много леки мерили сме GT и тежеше точно 1050 килограма с половин резервоар и сумати музики. Не я ли срежеш на старта забрави да я настигнеш, опитай се да тръгнеш максимално бързо та и вземеш лека преднина и после ще я държиш отзад. :wink:
То е ясно че сме за ТЕБ,но и на мен ми се струва че ОРЕЛА колкото и да е раждив е доста по-лек пак и както каЗва gigi, Забегне ли ти на старта няма догонване!!!
АЛФАТА тежи към 1280 кг а За ОРЕЛА- http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/8310.html
прави си правилно скоростите и ще я изядеш с парцалите!
айде после да кажеш с колко си я бил :th_up:
Алфата няма как да тежи 1280кг освен ако не я кара Насо :lol: :lol: :lol: Сметайте сега колко тежи :twisted: Ако можеш да караш вектрата няма никакви шансове - ще ви дам жокер точно тази вектра на килограми е колкото алфата, предавателните и числа изобщо не са за 400м и на всичкото отгоре не и достигат обороти :wink:
SNAIPERIST
04-07-2006, 15:47
Всичко се решава на пистата в събота та как дойде.Не съм много голям рацер, до сега има зад мен само 6 гонки.Алфата ми е от скоро и не съм свикнал с подобен тип кола.Утре ше хода на тренинг малко.да я усетя тая машина на какви обороти реже най добре.Тва е за ся 8)
Повече в събота ше пиша а ако не пиша се сещайте сами какво е станало :shock:
Те новите вектри дето са 16V дават фира та тая баракуда ли. Нема се даваш ей .
Във никакъв случай недей подценява противника/шофьора/ иначе ще го издуаш:twisted:
Те новите вектри дето са 16V дават фира та тая баракуда ли. Нема се даваш ей .
Във никакъв случай недей подценява противника/шофьора/ иначе ще го издуаш:twisted:
новите след 120 издишат тотално :idea:
джуджанка
04-07-2006, 16:38
Oпела бие.
Oпела бие.
Как смяташ че вектра с по дълги скорости, 115 к.с и със същите килограми ще бие 120 к.с Алфа.
Все едно да кажеш че 318is - 140 k.с ще бие мене - да ама друг път :wink:
Беше ли на гонката - вектрата само ако е пипана може да бие :wink:
Виж това сравнение - това е сравнение на 145ца - 129к.с Алфа и - Вектра 16 винтила 136 к.с - тук вектрата е по мощтна и колите са равностойни - а представи си да е с по малка мощност вектрата и 8 клапанова.
http://www.zeperfs.com/duel747-579.htm
джуджанка
04-07-2006, 17:02
BatVas, изказвам своето мнение (както и всички в темата).
Разбира се, имаш право да не си съгласен. Чакаме резултата - ако е имало реална гонка.
мое да заформим едно залагане за разултата?
Аз залагам за опела тия АЛФИ 1.6 не варвят и това си е!Ако искате мога да ви го докажа аз съм 1.2,който иска да заповяда.
Аз залагам за опела тия АЛФИ 1.6 не варвят и това си е!Ако искате мога да ви го докажа аз съм 1.2,който иска да заповяда.
да не вадим филмчетата ей :tongue:
с/у газовата печка;)
хехехехехе компромати ще вадиш :P майтап няма ама оПела е по бърз :)
:rotfl: :rotfl: :rotfl:Ех Valjooo...
Crusader
05-07-2006, 07:19
8 волтовата :wink: баракуда няма никакъв шанс /па ако ще да и е останало само половината купе от ръжда/, но предполагам че не така стои въпроса със 16 клапановата /не съм пробвал такава, но съм пробвал Астра 2.0 16V 99г.-ей много върви тая гад, не съм много сигурем ма тва мое да изпъне и QV/
П.П. Абе както казва колегата - тия въпроси се решават на пистата!
Баси късметлийте :cry: -> на мен в следващите 6 месеца ми се заформя само каране на УАЗ-469 :mf_Flush:
SNAIPERIST
09-07-2006, 13:38
Хехехе тоя смешен го скъсах на 3 старта :lol: :lol: :lol: .На пича тва му била първа гонка(кат го гледах как кара даже не е и тренирал).Уж му били мноо дълги предавките пък превклучваше с 1сек. преди мене 8) .Аз превклучвах на почти 6хил.Дали не му е добра компресията не знам, но е факт че неговата кошница не струва `91.Снощи се сцепих с педесетака та така.. :twisted:
Хехехе тоя смешен го скъсах на 3 старта :lol: :lol: :lol: .На пича тва му била първа гонка(кат го гледах как кара даже не е и тренирал).Уж му били мноо дълги предавките пък превклучваше с 1сек. преди мене 8) .Аз превклучвах на почти 6хил.Дали не му е добра компресията не знам, но е факт че неговата кошница не струва `91.Снощи се сцепих с педесетака та така.. :twisted:
Честито :)
сега ще цитирам мислител: "докато има балъци - ще пием уиски с фастъци" ;)
Хехехе тоя смешен го скъсах на 3 старта :lol: :lol: :lol: .На пича тва му била първа гонка(кат го гледах как кара даже не е и тренирал).Уж му били мноо дълги предавките пък превклучваше с 1сек. преди мене 8) .Аз превклучвах на почти 6хил.Дали не му е добра компресията не знам, но е факт че неговата кошница не струва `91.Снощи се сцепих с педесетака та така.. :twisted:
А защо не на почти 7 хил. оборота ???????
Хехехе тоя смешен го скъсах на 3 старта :lol: :lol: :lol: .На пича тва му била първа гонка(кат го гледах как кара даже не е и тренирал).Уж му били мноо дълги предавките пък превклучваше с 1сек. преди мене 8) .Аз превклучвах на почти 6хил.Дали не му е добра компресията не знам, но е факт че неговата кошница не струва `91.Снощи се сцепих с педесетака та така.. :twisted:
А защо не на почти 7 хил. оборота ???????Закво бе Монка кат и на 6000 го е бил :lol: :lol: :lol:
П.С.Аре бегайте с тия продънени корита Опел ВеХта :wink: :wink: :wink:
DiStefano
10-07-2006, 20:31
аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
Дам малкото GSI е или 1.8 или 2.0 все 115 коня ама понеже е лекичко върви доста а пък 2.0 129, 150 и 156 конъовите не можеш им видя даже номера отзад те мене ме прават смешен, тежът към 900кила :?
аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
Дам малкото GSI е или 1.8 или 2.0 все 115 коня ама понеже е лекичко върви доста а пък 2.0 129, 150 и 156 конъовите не можеш им видя даже номера отзад те мене ме прават смешен, тежът към 900кила :?
Алелей викаш много вървежни били тия орли :lol: :lol: :lol:
аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
Дам малкото GSI е или 1.8 или 2.0 все 115 коня ама понеже е лекичко върви доста а пък 2.0 129, 150 и 156 конъовите не можеш им видя даже номера отзад те мене ме прават смешен, тежът към 900кила :?
Алелей викаш много вървежни били тия орли :lol: :lol: :lol:
Абе не съм фен на орлите и няма да ги заменя с моята ако ще и да са два пъти по бързи - ама истината е че GSI 16-клапана си е много бърза и то най вече заради теглото. Ако изравним тежеста на 150 к.с Астра с тази на КюВе няма да бие, ама с тия около 900 кила срещу 1250 на КюВе са много по бързи :wink:
аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
Дам малкото GSI е или 1.8 или 2.0 все 115 коня ама понеже е лекичко върви доста а пък 2.0 129, 150 и 156 конъовите не можеш им видя даже номера отзад те мене ме прават смешен, тежът към 900кила :?
Алелей викаш много вървежни били тия орли :lol: :lol: :lol:
Абе не съм фен на орлите и няма да ги заменя с моята ако ще и да са два пъти по бързи - ама истината е че GSI 16-клапана си е много бърза и то най вече заради теглото. Ако изравним тежеста на 150 к.с Астра с тази на КюВе няма да бие, ама с тия около 900 кила срещу 1250 на КюВе са много по бързи :wink:
Добре де, как така 1250 кила, та тя моята 156-ца е толкова :shock: Въобще защо са толкова тежки тия 145-ци? Какво толкова има в тях, че да тежи толкова ? Или ламарината им е много дебела?
Абе не е от ламарината да ти кажа...., виж в сравнение с Опела сигурно е по-дебела :lol: :D :twisted:
джуджанка
12-07-2006, 10:19
Има тръби във вратите :-)
И екстри има.
аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
Дам малкото GSI е или 1.8 или 2.0 все 115 коня ама понеже е лекичко върви доста а пък 2.0 129, 150 и 156 конъовите не можеш им видя даже номера отзад те мене ме прават смешен, тежът към 900кила :?
Алелей викаш много вървежни били тия орли :lol: :lol: :lol:
Абе не съм фен на орлите и няма да ги заменя с моята ако ще и да са два пъти по бързи - ама истината е че GSI 16-клапана си е много бърза и то най вече заради теглото. Ако изравним тежеста на 150 к.с Астра с тази на КюВе няма да бие, ама с тия около 900 кила срещу 1250 на КюВе са много по бързи :wink:
Добре де, как така 1250 кила, та тя моята 156-ца е толкова :shock: Въобще защо са толкова тежки тия 145-ци? Какво толкова има в тях, че да тежи толкова ? Или ламарината им е много дебела?
Ами смятай щом моята (1.8) е 1215 кг на кантара - без мен, със светнала резерва и без тубата и музиката (тогава даже плеър нямаше) и аз не знам що толкоз тежка :D :D ама с 200 е много стабилна :D
Ами и мойта е 1300 и нещо... незнам верно какво има тежи толкова на тия алфи, при положение, че отзад не се седи :D и половината е от пластмаса.
Ами и мойта е 1300 и нещо... незнам верно какво има тежи толкова на тия алфи, при положение, че отзад не се седи :D и половината е от пластмаса.
Тежат си на мястото ! :roll:
аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
Дам малкото GSI е или 1.8 или 2.0 все 115 коня ама понеже е лекичко върви доста а пък 2.0 129, 150 и 156 конъовите не можеш им видя даже номера отзад те мене ме прават смешен, тежът към 900кила :?
Алелей викаш много вървежни били тия орли :lol: :lol: :lol:
Абе не съм фен на орлите и няма да ги заменя с моята ако ще и да са два пъти по бързи - ама истината е че GSI 16-клапана си е много бърза и то най вече заради теглото. Ако изравним тежеста на 150 к.с Астра с тази на КюВе няма да бие, ама с тия около 900 кила срещу 1250 на КюВе са много по бързи :wink:
Ми незнам,ама имахме една делтичка 2 2.0 16V 139hp (преди седмица се продаваше ударена в "продава"),тя тежи 1250кг и леко биеше фастрите C20XE :lol:
аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
Дам малкото GSI е или 1.8 или 2.0 все 115 коня ама понеже е лекичко върви доста а пък 2.0 129, 150 и 156 конъовите не можеш им видя даже номера отзад те мене ме прават смешен, тежът към 900кила :?
Алелей викаш много вървежни били тия орли :lol: :lol: :lol:
Абе не съм фен на орлите и няма да ги заменя с моята ако ще и да са два пъти по бързи - ама истината е че GSI 16-клапана си е много бърза и то най вече заради теглото. Ако изравним тежеста на 150 к.с Астра с тази на КюВе няма да бие, ама с тия около 900 кила срещу 1250 на КюВе са много по бързи :wink:
Ми незнам,ама имахме една делтичка 2 2.0 16V 139hp (преди седмица се продаваше ударена в "продава"),тя тежи 1250кг и леко биеше фастрите C20XE :lol:
Tя тая червената не е ли на Явор (Шефа) тя все пак е пипана - нали
:?: :?
[quote="DiStefano":qti7230c]аз пък снощи резнах канчето на един Кадет GSI ... обаче Алфата се узори и чак на 3-та го скъса ... вървежни са опелите и тва си е .. а и имах чувството че този Кадет ако беше по-гледан немаше да моем да го стигнем ... :roll:
Дам малкото GSI е или 1.8 или 2.0 все 115 коня ама понеже е лекичко върви доста а пък 2.0 129, 150 и 156 конъовите не можеш им видя даже номера отзад те мене ме прават смешен, тежът към 900кила :?
Алелей викаш много вървежни били тия орли :lol: :lol: :lol:
Абе не съм фен на орлите и няма да ги заменя с моята ако ще и да са два пъти по бързи - ама истината е че GSI 16-клапана си е много бърза и то най вече заради теглото. Ако изравним тежеста на 150 к.с Астра с тази на КюВе няма да бие, ама с тия около 900 кила срещу 1250 на КюВе са много по бързи :wink:
Ми незнам,ама имахме една делтичка 2 2.0 16V 139hp (преди седмица се продаваше ударена в "продава"),тя тежи 1250кг и леко биеше фастрите C20XE :lol:
Tя тая червената не е ли на Явор (Шефа) тя все пак е пипана - нали
:?: :?[/quote:qti7230c]Тя е друга бре беше синя и с доста по-тежък удар от на шефа :wink: :wink: :wink:
golf 3 2.0 16v
17-07-2006, 15:12
Хммм тая делта(2 139кс) за да бие астра и трябват поне 180кс.Преди време пускахме една такава с голф3 16в и ланчата пада с 5 коли! :roll:
П.П за алфите мога да кажа че имат страхотни мотори ,ама са много тежки и губят от повечето коли в класа си.......Мое мнение! :P
Хммм тая делта(2 139кс) за да бие астра и трябват поне 180кс.Преди време пускахме една такава с голф3 16в и ланчата пада с 5 коли! :roll:
П.П за алфите мога да кажа че имат страхотни мотори ,ама са много тежки и губят от повечето коли в класа си.......Мое мнение! :P
За съжаление си напълно прав :!: "губят от повечето коли в класа си" :bad_evil:
Хммм тая делта(2 139кс) за да бие астра и трябват поне 180кс.Преди време пускахме една такава с голф3 16в и ланчата пада с 5 коли! :roll:
...
Значи не е вървяла ;) Ако всичко и е наред на делтичката (най-важно ECU) върви зверски и мачка голфове KR-и...2.0 16-ки..и т.н. :)
А относно алфите 164 е в класа на bmw E34 и мерцедес 124-ка,сравнете ги двулитровите мотори да видите дали алфата пада от колите в класа си ;)
Хммм тая делта(2 139кс) за да бие астра и трябват поне 180кс.Преди време пускахме една такава с голф3 16в и ланчата пада с 5 коли! :roll:
П.П за алфите мога да кажа че имат страхотни мотори ,ама са много тежки и губят от повечето коли в класа си.......Мое мнение! :P
Може ли да не съм съгласен ? Твойта ако нямаше подобрения дали щеше да бие мойта (на която пак се оказа не и работи ламбдата - тия от Бош са за ебане... немци) :roll:
Хммм тая делта(2 139кс) за да бие астра и трябват поне 180кс.Преди време пускахме една такава с голф3 16в и ланчата пада с 5 коли! :roll:
П.П за алфите мога да кажа че имат страхотни мотори ,ама са много тежки и губят от повечето коли в класа си.......Мое мнение! :P
Може ли да не съм съгласен ? Твойта ако нямаше подобрения дали щеше да бие мойта (на която пак се оказа не и работи ламбдата - тия от Бош са за ебане... немци) :roll:
а ти си я пускал с/у голф 3 ли ?
ми ти ако я пуснеш па с/у голф 2 рали как ше паднеш ...
ама "за класа си" ами аз се си мисля дето клас автомобил е не само размера но и годината на производство, а 2000та година си има Голф4, пусни се с/у такъв да видим кой кого ;)
иначе да се пускаш с/у 6-7 години по стари коли, произвеждани при други критерии за безопасност и стандарти, е безпредметно
golf 3 2.0 16v
18-07-2006, 20:58
Хммм тая делта(2 139кс) за да бие астра и трябват поне 180кс.Преди време пускахме една такава с голф3 16в и ланчата пада с 5 коли! :roll:
П.П за алфите мога да кажа че имат страхотни мотори ,ама са много тежки и губят от повечето коли в класа си.......Мое мнение! :P
Може ли да не съм съгласен ? Твойта ако нямаше подобрения дали щеше да бие мойта (на която пак се оказа не и работи ламбдата - тия от Бош са за ебане... немци) :roll:
И кви са ми подобренията, чип който дори прекъсвача не ми премести и колектор 4-1 с 3 гарнета след него.....Плюс това твойта е с 5кс заводско повече ,а ти имаш и иридиеви свещи и си без гърнета!А и друго моят голф върви наравно с сток такъв шот има проблем с бензина на високите обороти и такива работи.Ама ше прайме пак тестове кат и сложиш чип ,може верно да е от това, тамън и аз ше си взема кат твойте свещи и хубав чип та да видиме тогаз кво ша стани! :D :D :D
virusalfa
18-07-2006, 21:38
а понеже сигурно сте забравили заглавието на темата,препъръчвам на всеки оптимист с коптор Вектра 2.0 115 коня да се проба срещу 33 1.5 ,не е необходимо 1.7 или там,16в ..... Такава алфичка доста швабензи с по-голяма кубатура за смях е правила...
75 2.0 turbo
19-07-2006, 21:04
и нека ако се появи такъв сектант със такъв опел да си пусне нова тема 4е тая стана...........на салата :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.