View Full Version : Проблем в мотора!!!
145 1.4 тс
Проблема е следния като купих колата карах я известно време неми правеше никакви проблеми, като регистрирах в кат бях пуснал климатика и работи известно време и започна да си губи уборотите на ниски дадох малко гас започнаха някакви детонации след 2500об. се оправи.
Карах известно време няма проблем реших да я обслужа след смяна на ангренажен ремък ролки и т.н започна проблема. Това с оборотите започна да го прави в движение изфорсирам я до изкл. оставям да паднат оборотите до доло и се оправяше ама всяко чудо за три дни сега и тъка не иска имам съмнения във вариатора него го имам и чакам одобен ден в сервиза да го сменя, обаче ходих на доктор и лаптопа показа че има проблем с изгорелите газове.
Ако някои има някакво виждане по ? някой да помогне
BillyBoy`
04-10-2010, 08:30
Щом е започнала да го прави след смяна на ангренажен ремък мe навежда на само една мисъл че може да са ти объркали зацепването на валовете,поне според мен това е логичното обяснение,но нека някои които е имал същия проблем и тои да каже.
все пак си виж зацепването както ти е казал колегата преди мен не че е 100% сигурно да е от там
мерси за мнението колеги но тя го направи веднаж и преди да ходи на майстор но не беше толкова зле тези дни ще я разглобя
Виж катализатора,да не би да е запушен,щом са ти казали,че има проблеми с изгорелите газове! А и щом казваш че има детонации,погледни дебитомера и свещите!
днес нея бях карал сега се наложи да мръдна с нея и нещо много зор запали не е както обикновенно позачуди се
днес смених вариатора стана супер но като запалих пак започнаха детонациите извадих буксата на дебитомера и спряха детонациите и променливите обороти но като дам газ отначало се позачудва нз нормално ли е като е откачен дебитомера да прави тъка и ми свети лампата за инжекцията започна да пущи доста
щом като извадиш буксата на дебитомера това не означава ли че от него.И моята беше така,но го смених и в момента я продавам на части
става въпрос за 1.4тс с пласмасовия капак
незнам дали е от него със сигорност пък и това че пуши тилкова и свети лампата на инжекцията ? някой ако може да помага :please: :throw:
Колега, не си прави експерименти по метода на изключването, а иди на диагностика. Така никой не може да ти каже от какво е.
пс: Като си изключил дебитомера, как очакваш двигателя да работи нормално?
Колега, не си прави експерименти по метода на изключването, а иди на диагностика. Така никой не може да ти каже от какво е.
пс: Като си изключил дебитомера, как очакваш двигателя да работи нормално?
мерси колега ще отида в бош сервиз но днеска не остана време и затова викам да споделя някой може да е имал подобен проблем
Дано не си ме разбрал погрешно.
Дори и някой да е имал подобен на твоя проблем, не е гаранция че ще е от същото нещо. А компонентите по инжекциона са скъпи, за да сменяш докато откриеш от какво е. Затова ти написах да идеш на диагностика :)
Дано не си ме разбрал погрешно.
Дори и някой да е имал подобен на твоя проблем, не е гаранция че ще е от същото нещо. А компонентите по инжекциона са скъпи, за да сменяш докато откриеш от какво е. Затова ти написах да идеш на диагностика :)
напълно те разбрах колега благодаря
хубаво,че си послушал колегата Тонов
днес ходих в бош и направо като казаха какво става ми идваше в първия стълб челно и до там. Казаха ми че мотора е за основен ремонт и се чудя има смисал да го правя или да купя друг мотор но знам ли в какво състояние ще е другия който ще купя
колега, тия от бош не ги слушай ами върви на проверен майстор. има теми много.
колега, тия от бош не ги слушай ами върви на проверен майстор. има теми много.
колега колкото и да ми се иска да си прав но не е тъка фактите това говорят колата пуши по бетер от трабант прекъсва и няма никаква мощност. Всичко е станало след като сам сменил маслото новото масло е измило всички добавки с които е била нахакана и сега проблема е на лице
---------- Post added at 16:24 ---------- Previous post was at 16:18 ----------
чак ме хвана срам като се пребирах с нея укъдих целия град
колега, има един милион теми по въпроса. върви в проверен сервиз да ти погледнат колата, да я зацепят като хората и да ти направят диагностика.
колега колата е зацепена правилно 100% вече бях изключил, че бях заредил един съмнителен бензин мн тъмно зелено утре ще го източа и ще налея 100 октана за да изчисти каквото е останало от него и се надявам това пушене да идва от бензина защото маслото него и бутва стои си на мах
колеги днес извадих бензиновата помпа изкарах сичкия бензин който нестава за нищо ест заредих в една туба 20литра 100 октана от еко и вземах добавка бардал 6в1 резолтата беше невероятен колате се оправи напълно нито си мени оборотите нито прекъсва ното се получават детонации само все още малко пропушва но мисля че е нормално да има още мизерии за огаряне до сега колата не е вървяла толкова много чак се учудих
колеги днес извадих бензиновата помпа изкарах сичкия бензин който нестава за нищо ест заредих в една туба 20литра 100 октана от еко и вземах добавка бардал 6в1 резолтата беше невероятен колате се оправи напълно нито си мени оборотите нито прекъсва ното се получават детонации само все още малко пропушва но мисля че е нормално да има още мизерии за огаряне до сега колата не е вървяла толкова много чак се учудих
Ама нали беше за основен ремонт - кво правиме сега с ония в бош?
batmisho
15-10-2010, 11:45
колега моята и тя имаше детонации сменях свещи кабели и накрая се оказа бобината сменихя и се оправи си4ко 1.6 боксер
това беше резолтата от пушенето http://media.snimka.bg/7483/021220417.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.