View Full Version : Проблем сутрин
Здравейте от скоро колата ми прави някакви номера става въпрос за 145 1.4TS когато я запаля сутрин започва да работи на 400 оборота,подавам газ започва само да гърми леко в гърнето,когато я загася и запаля пак,все едно нищо не е било.После тръгвам и отвреме на време започва да прекъсва след около 4-5 минути пак я гася и паля и вече няма проблем за деня,но докато не я изгася няма да се оправи. :D В понеделник ще я карам на диагностика,но все пак ако някой е имал този проблем ще съм му благодарен ако сподели какво е станало!Аз имам съмнение в дебитомера въпреки,че е на по-малко от 1000 км или в моторчето за празния ход.
МПХ не е, дебитомера предполагам също няма пръст в тази работа. Имах същия проблем, смених свещи - проблема намаля доста, но си остана, махнах катализатора, също намаля но остана. Обаче в момента, в който почнах да сипвам хубав бензин всичко се оправи!! Така че - сложи хубави свещи, приведи колата във възможно най-добър вид, сипи 100 октанов за поне 20-30лв и я ръчкай яко докато го изгориш...при мен помогна :idea2:
Ще пробвам колега мерси за съвета сега като се замисля от когато започна да ми прави проблемите всеки път сипвам в лукойл ще пробвам някъде другаде да видя,иначе свещите ги смених малко след дебитомера и са на около 600-700 км на бош освен някое менте да съм хванал!
---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:28 ----------
Забравих да кажа,че понякога макар и много рядко когато съм на скорост с по-ниски обороти и подам газ по-рязко пак се чува това леко гърмене от ауспоха замисля се за 2-3 секунди и тогава полита :D
Първо сложи хубави свещи, че ментетата на бош са дори опасни, а ако не се оправи смени бензиностанцията. Аз сипвам на Еко и няма ядове!
Диагностика, другото са ала-бала, както пее Милена ;)
аз съм със свещи бош и вече над 10000 км нямам никакви ядове :)
bios_rage
13-10-2010, 00:29
Вариатор, ламбда сонда. Мойта забива на 463 и до там и на мен ми прави така докато загрее. Сложиха ми една друга за един тест и перфектно. Отиди на диагностика за 20 минути имаш решение.
Вариатор, ламбда сонда. Мойта забива на 463 и до там и на мен ми прави така докато загрее. Сложиха ми една друга за един тест и перфектно. Отиди на диагностика за 20 минути имаш решение.Какво ще рече "забива на 463"?:calc:
bios_rage
13-10-2010, 16:46
Еми ламбда сондата. Тя задава там някакви вариации (забравих мерните единици) от 0 (като е изкасена колата) до 950 (примерно) е мойта се тая зиме, лете, студ, жега, бързо, бавно каране винаги е 463 :lupe:
Todorov213
17-10-2010, 15:56
Еми ламбда сондата. Тя задава там някакви вариации (забравих мерните единици) от 0 (като е изкасена колата) до 950 (примерно) е мойта се тая зиме, лете, студ, жега, бързо, бавно каране винаги е 463 :lupe:
Значи ламбда сондата не работи и си стои в авариен режим.
Еми ламбда сондата. Тя задава там някакви вариации (забравих мерните единици) от 0 (като е изкасена колата) до 950 (примерно) е мойта се тая зиме, лете, студ, жега, бързо, бавно каране винаги е 463 :lupe:
Здравей Колега, и моята сонда седи на тази стойност и имам същия проблем като колегата marto92.
но този проблем го има само когато колата е студена,в този момент сондата не работи(работи след 60 градуса) ако не се лъжа.
bios_rage
18-10-2010, 23:05
еми колега не знам мойта дали студена или топла са я тествали ама си забива :) .... Авариен режим казвате, умно че са го измислили :D
еми колега не знам мойта дали студена или топла са я тествали ама си забива :) .... Авариен режим казвате, умно че са го измислили :D
добре ,каква сонда ти сложиха?и какви грешки си имал - като номера ,при мен са Р0170 и Р0130
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.