View Full Version : Start-up
Забелязвам, че някой се опитва да ме резнe. Не била изчерпателна темата.
И все пак: Вечерта колата се паркира и сутринта, при опит да бъде запалена и да качи гориво, същата отказва. Или иначе казано, разпознава всякакви кодове, за които се говори из форума, ключа се върти, но оборотите не се качват и колата гасне след 2 секунди максимум. И така, 2 дена /нали е week-end/.. Сега дали е ясно, незнам. Не че няма и други проблеми, отново от рода на тези, които вече са отразени във форума: при запалване, в студено състояние, не подава гориво качествено и задалжително трябва да се чака 5 минути, за да "тръгне" милата. Само че няма кой да я чака. Били ми задръстени дюзите .... Не коментирам.
знаеш ли, май е добре да започнем отначало :)
1. Добре дошла в нашия форум :)
2. вече знаем на какъв автомобил си горд собственик ;)
3. виждаме че си силно афектирана от състоянието му :)
та понеже голяма част от нас все пак успяват да си запалят колите, дори в продължителни периоди време, значи има начин ?;)
ако споделиш с нас досега какви автомобили си стопанисвала, и къде водиш алфата на профилактики, може би ще можем да е насочим по-добре
та предлагам да свалим интензивността на тона, и да бъдем по конкретни ;)
така и ние ще сме ти в полза, и колата дай Боже да те радва
Незнам дали ще ме радва, може би ще бъде продадена:) Имах тойота около 2 години, BMW Compact, Голф... Нищо общо с тази красива италианска кола. Но я взех, защото е по-бърза в сравнение с предишната. На профилактики не е била. Нали е "нова" - около 2 месеца, както бях написала някъде по-горе. Сменила съм и всичко, което обикновено се сменя, в това число и горивния филтър, така че едва ли е запушен. Ще установя утре какъв е проблема. Но определено не съм я водила във Ванто..ако това ви интересува.
trustworthy
09-07-2006, 13:16
При тези 'нови' коли на по 10-ина години е много важно профилактиката да се прави ПРЕДИ покупката, а не след ;). Реално тя е част от самия оглед преди покупката Иначе рискът е голям. Това важи и за БМВ, голф и всяка една кола втора употреба, била тя нов или ненов внос. Предполагам, че това не ти е първата кола втора ръка, която купуваш
Незнам дали ще ме радва, може би ще бъде продадена:) Имах тойота около 2 години, BMW Compact, Голф... Нищо общо с тази красива италианска кола. Но я взех, защото е по-бърза в сравнение с предишната. На профилактики не е била. Нали е "нова" - около 2 месеца, както бях написала някъде по-горе. Сменила съм и всичко, което обикновено се сменя, в това число и горивния филтър, така че едва ли е запушен. Ще установя утре какъв е проблема. Но определено не съм я водила във Ванто..ако това ви интересува.
Добре де без да обиждам твойте хора би ли споделила къде си я оставила,за съжаление повечето''майстори'' гледат Алфите кат извънземни :roll:
Колежке много са малко хората разбиращи от Алфа - та един смотан майстор може да ти разкаже играта на колата, а да се окаже че е трябвало да кажем да зачисти нещо защото не дава добър контакт.
П.П. Като ти сменяха ремъците какъв инструмент използваха - щото е малко по спецялен и без него не става :wink:
Само това кажи - за да ни стане ясно въибще разбиращ човек ли е гледал колата. :!:
Колеги големия и лъскав сервиз като Ванто не дава гаранции за компетентността на маисторите. Аз зимата като ходих с моята алф там ми казаха че колата работи перфектно, а тя не вървеше и тракаше доста. А като отидох един обикновен сервиз в Своге се оказа че ангренажния ремак не е зацепен правилно и човека ми я оправи за 5лв и сега колата е супер.
Колеги големия и лъскав сервиз като Ванто не дава гаранции за компетентността на маисторите. Аз зимата като ходих с моята алф там ми казаха че колата работи перфектно, а тя не вървеше и тракаше доста. А като отидох един обикновен сервиз в Своге се оказа че ангренажния ремак не е зацепен правилно и човека ми я оправи за 5лв и сега колата е супер.
Аз говоря за хора разбиращи от Алфа - не за сервиз - сервиз без хора ако ще от злато да е :!:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.