View Full Version : Взех си 166 JTD
ihalachev
13-10-2010, 15:48
Здравейте на всички! От 10 дена съм собственик на 166 JTD. Преди това карах Е200 Мерцедес.Какво да кажа за Алфата освен че е прекрасен автомобил.Онзи ден и направих един тест Велинград - Истамбул и обратно и просто съм очарован от колата.Забравих да спомена че е 150к.с и е с чип./няма такова вървене/.Имам доста въпроси но всичко с времето си.
Първо да питам относно пушенето.При настъпване пуши доста черно.казаха ми че е от чипа.Вярно ли е това?
Искам до питам и за разхода по борд. компютъра.Четох теми и сотанах с впечетлението че на повечето колеги или показва вярно или по малко разход, а на мен е обратното.Пълна пълна ми показа 6,3 а по комп. 7,8.Възможна ли е такава разлика?
Да питам и за климатика.При мен не включва компресора.Ходих да проверят фреона и се оказва че има, но във Велинград няма къде да проверя с диягностика къде е проблема.Да се сещате за нещо което мога да проверя сам /имам предвид получават ли се проблеми с бушони, релета и т.н/
И последно да питам за джанти.Моята е със 17ки с гуми 225/45.Искам да си взема за зимата 16ки обикновенни.Та въпроса ми е има ли изобщо такива или са все лети.Където и да питам в моргите по Велинград и Пазарджик все няма.Ако някой продава да пише.Ако някой иска може да направим бартер за 16 лети защото чесно да ви кажа тези ми идват големи.Джантите ми са 5бр.
Това е за за сега.Май доста въпроси истрелях.Ако нещо съм объркал моля да ме извините.
Jivko7777
13-10-2010, 16:15
Първо честито за Алфата :)
Та относно черното е нормално да и до някъде е от чипа :)
Виж обслужи си я като за първо време, но в доверен клубен сервиз, за да не се ядосаваш после ;)
Честито колега много ти е хубава Алфата :super:
Честито! Мого е красива, със здраве да си я караш и много да и се радваш!
От Германия ли е внесена? Че май съм я гледал в немското мобиле?
Има си железни, мойта я взех с такива. Не мога да те ориентирам иначе откъде да търсиш. Аз не ги ползвам мойте, но ги пазя резервни. Звъни по морги, порови във форума, има телефони :drunk:
alfageorgi
13-10-2010, 21:30
Честито и от мен.Сега трябва да си разбрал , каква заблуда е всъщност марката "Мерцедес" и колко много е подценена "Алфа Ромео" на този фон.А за джантите търсиш 5/108 има и 16-ки , даже колегата Н.Николов в раздела продава предлага няколко модела.Така , че успех!
ihalachev
13-10-2010, 21:54
Благодаря зя поздравите.Колата е Италианска просто съм сложил немски номера за да карам че нямаше никакви.Обслужил съм я напълно но пак препушва.Относно джантите където и да питам по моргите все няма.Действително има лети но нещо се поохарчих и не ми се дамат сега пари та за това търся обикновенни.
RoMeO_156_GTA
13-10-2010, 21:57
Честито колега :) Интересно ми е какво ще кажеш за разликата в интериора между Мерцедеса и Алфата ;)
Та относно черното е нормално да и до някъде е от чипа :)
Не е нормално ... (ако ремапа е качествен)
Провери си внимателно всички маркучи около турбото,кулера... Може да изглеждат външно здрави , но направи ли налягане си проличава от къде "диша" ... Това е от пресен пример с едно чипнато ЖТД , което след смяна на един от маркучите спря да пуши ;)
А ламаринени 16" има , но много грозни ... :saint: Порови се из раздела за платени обяви и другия за автомобили на части
ihalachev
13-10-2010, 22:05
Честито колега :) Интересно ми е какво ще кажеш за разликата в интериора между Мерцедеса и Алфата ;)
Не е нормално ... (ако ремапа е качествен)
Провери си внимателно всички маркучи . Може да изглеждат външно здрави , но направи ли налягане си проличава от къде "диша" ... Това е от пресен пример с едно чипнато ЖТД , което след смяна на един от маркучите спря да пуши ;)
А ламаринени 16" има , но много грозни ... :saint: Порови се из раздела за платени обяви и другия за автомобили на части
Какво да кажа за интериора!Просто разликата е космическа.6 години карам само Мерцедес и в интерес на истината автомобилите от тази марка са много добри относно здравина, возия и престиж, но на база интериор, динамика и визия са много назат от Алфата.Просто тази кола като вървене чак ме плоши.Относно здравината ще видим.Както казва един приятел кеф цена няма.Ако има нещо по маркучите като казваш няма ли да промени вървенето?Не че знам как трябва да върви на тази кола ама като я настйпиш просто излиза от кожата си.И на кои маркучи да обърна внимание?
Ilko Ivanov
13-10-2010, 22:23
Честито за колата.
Пушенето най-вероятно е от чипа.
Не ми се вярва да има спукан маркуч, щото казваш че колата върви доста...
Ако "тегли" от мн. ниски обороти (1100-1200) мапера се е поунесъл. Освен ако не е било такова желанието на клиента.
Още един ремап ще оправи нещата.
П.П. това е малко наизуст де щото зависи кога (при какви обороти в движение) изпушва колата
ihalachev
13-10-2010, 22:35
Честито за колата.
Пушенето най-вероятно е от чипа.
Не ми се вярва да има спукан маркуч, щото казваш че колата върви доста...
Ако "тегли" от мн. ниски обороти (1100-1200) мапера се е поунесъл. Освен ако не е било такова желанието на клиента.
Още един ремап ще оправи нещата.
П.П. това е малко наизуст де щото зависи кога (при какви обороти в движение) изпушва колата
Изпушва най вече при 2 и 3 и то доста щом га виждам в огледалото.Все още нямам наблюдения на какви обороти как се държи/тъйкото я карам от една седмица и всичко ми е още чуждо/, но при 60-65км. на 5 направо полудявя а на трета с тази скорост направо не се одържа.
И какво е ремап?
Ilko Ivanov
13-10-2010, 22:42
И какво е ремап?
чип тунинг
най-просто казано
Честито и от мен и безаварино
ihalachev
13-10-2010, 23:06
Честито за колата.
Пушенето най-вероятно е от чипа.
Не ми се вярва да има спукан маркуч, щото казваш че колата върви доста...
Ако "тегли" от мн. ниски обороти (1100-1200) мапера се е поунесъл. Освен ако не е било такова желанието на клиента.
Още един ремап ще оправи нещата.
П.П. това е малко наизуст де щото зависи кога (при какви обороти в движение) изпушва колата
Не съм проверявал катализатора.Възможно ли е от запушен такъв да препушва?
Jivko7777
14-10-2010, 01:54
Не съм проверявал катализатора.Възможно ли е от запушен такъв да препушва?
Да много правилно ;) махни го и от него ще понамалее пушенето ;)
Честито колега и от мен ! Аз имам абсолютно същия автомобил и имах абсолютно същия проблем с пушенето ! Проблема се решава много лесно. Намираш малко свободно време и се занасяш до софия и отиваш при Бобо. (като предварително си се разбрал с него)
След това колата ти хем ще върви добре, хем и този разход от 6,8 ще падне с около литър надолу.
Вече година и половина карам с неговия ремап и съм много доволен.
и аз съм с чип, и мойта изпушва около тия обороти, т.е. когато отвори ЕГР клапана (това е при настъпване). Доста колеги наблюдават това явление, та мисля, че ако не е нормално, поне не е притеснително
vnimavai
14-10-2010, 13:42
Честито колега, и не пести пари в обслужването - заслужава си, аз бях на косъм да се откажа, но не го направих и не съжалявам дори за миг, относно пушенето - без чип съм, на 1-ва и 2-ра, при здраво настъпване изпушва (нормално е), на 3-та, 4-та при настъпване след 3000 оборота изпушва съвсем леко за секунда и дотам, на 5-та и 6-та няма пушек, смених входящия и изходящия маркуч на турбото, има малка положителна разлика, катализатор нямам, ЕГР - запушен собственоръчно, провери си генератора, внимавай с картера, провери биалетки, тампони на носачи, смени подгревните свещи, аз сложих Denso, пълна диагностика, огледай спирачните маркучи и помпите на съединителя за течове, смени маслото в скоростната кутия (препоръчвам ти и добавка за сухото запалване, аз сложих Lukas), както и хидравличната течност..........за друго не се сещам в момента, повечето изброени неща съм ги изпитал, дано съм помогнал, айде със здраве и умната, 200 се вдигат много бързо ;-), нищо, че не е "бензинка".........
ihalachev
14-10-2010, 22:12
Колеги относно пушенето ми прави впечетление че пуши доста когато колата е била в покой няколко часа.При нормално тръгване на 1 и 2 пропушва здраво.Малко като се покара вече е друго.Възможно ли е да е от катализатора?
---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 21:59 ----------
Честито колега, и не пести пари в обслужването - заслужава си, аз бях на косъм да се откажа, но не го направих и не съжалявам дори за миг, относно пушенето - без чип съм, на 1-ва и 2-ра, при здраво настъпване изпушва (нормално е), на 3-та, 4-та при настъпване след 3000 оборота изпушва съвсем леко за секунда и дотам, на 5-та и 6-та няма пушек, смених входящия и изходящия маркуч на турбото, има малка положителна разлика, катализатор нямам, ЕГР - запушен собственоръчно, провери си генератора, внимавай с картера, провери биалетки, тампони на носачи, смени подгревните свещи, аз сложих Denso, пълна диагностика, огледай спирачните маркучи и помпите на съединителя за течове, смени маслото в скоростната кутия
както и хидравличната течност..........за друго не се сещам в момента, повечето изброени неща съм ги изпитал, дано съм помогнал, айде със здраве и умната, 200 се вдигат много бързо ;-), нищо, че не е "бензинка".........
Мерси за съветите.Относно обслужването го направих още същия ден като платих колата.При мен изпушва на 1 и 2 при нормално потегляне.След като позагрее се оправя.По ходовата част смених тампоните на стаб. щанга на задния мос и преден долен ляв носач иначе всичко друго уже е наред.Нуе съм сменил само маслото на скоростната кутия.За свещите се колебая тъйкато пали сутрин при включеви фарове без проблем.Тази добавка (препоръчвам ти и добавка за сухото запалване, аз сложих Lukas), за каво е точно?Тази помпа на съединителя къде е и къде се проявяват тези течове?
---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:10 ----------
Честито колега и от мен ! Аз имам абсолютно същия автомобил и имах абсолютно същия проблем с пушенето ! Проблема се решава много лесно. Намираш малко свободно време и се занасяш до софия и отиваш при Бобо. (като предварително си се разбрал с него)
След това колата ти хем ще върви добре, хем и този разход от 6,8 ще падне с около литър надолу.
Вече година и половина карам с неговия ремап и съм много доволен.
Колега благодаря за съдействието.ако може дай ми тел. на Бобо за да се оговоря с него.
Относно климатика: най-вероятно е препълнен и защитата го е изключила. Има едни бушончета, които на 156-цата са вляво от волана до вратата, под една кора(не знам дали и при 166 е същото разположение), та там има едно синьо на цвят - то е отговорно за климатика, провери го като откриеш съответната група бушони. Аз имах подобен проблем предизвикан от некадърни климатикаджии, бяха ми сипали 630 гр. вместо 500, колкото е по каталог за моята кола, и в крайна сметка от много включване и изключване на защитата от претоварване беше изгоряло въпросното бушонче.
Поздравления за колата!
п.п. Телефонът на Бобо го има в раздела "Платени обяви" - там са различните сервизи.
ihalachev
15-10-2010, 14:08
Проверих въпросния бушон ама си е здрав.Ще отида на диагностика да видим какво ще покаже.
та за това търся обикновенни.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53045
:mobile:
vnimavai
15-10-2010, 15:20
Колеги относно пушенето ми прави впечетление че пуши доста когато колата е била в покой няколко часа.При нормално тръгване на 1 и 2 пропушва здраво.Малко като се покара вече е друго.Възможно ли е да е от катализатора?
---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 21:59 ----------
Мерси за съветите.Относно обслужването го направих още същия ден като платих колата.При мен изпушва на 1 и 2 при нормално потегляне.След като позагрее се оправя.По ходовата част смених тампоните на стаб. щанга на задния мос и преден долен ляв носач иначе всичко друго уже е наред.Нуе съм сменил само маслото на скоростната кутия.За свещите се колебая тъйкато пали сутрин при включеви фарове без проблем.Тази добавка (препоръчвам ти и добавка за сухото запалване, аз сложих Lukas), за каво е точно?Тази помпа на съединителя къде е и къде се проявяват тези течове?
---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 22:10 ----------
Колега благодаря за съдействието.ако може дай ми тел. на Бобо за да се оговоря с него.
За добавката ще ти обясня нагледно, представи си една прозрачна пластмасова кутия (нещо като аквариум, ама от пластмаса), и вътре, свързани зъбни колелца (имитация на скоростна кутия) и масло, малко под средното ниво на кутията. При обикновеното трансмисионно масло - известно време след завъртане на колелцата и омасляването им, те пак се отцеждат и си остават сухи, а при масло с въпросната добавка (на тубата си пише колко се слага) - дори и няколко дни, след завъртане на колелцата и омасляването им, те си стоят омаслени), не се отцеждат. От въпросната добавка има и за гориво, както и за двигател, няма да давам линкове, за да не става реклама, просто чукни в Google, Lukas масла, и ще разбереш, за какво иде реч, особено в Щатите, тази марка е много предпочитана, явно има защо, колкото до помпи на съединител, най-лесно казано погледни си под колата, има ли петна, ако - да, от каквото и да са, значи има проблем, дори и да не е фатален, в зависимост от състава на петното, ще рабереш и от къде капе....... http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48534&highlight=%EF%EE%EC%EF%E0+%F1%FA%E5%E4%E8%ED%E8%F2 %E5%EB
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=46428&highlight=%EF%EE%EC%EF%E0+%F1%FA%E5%E4%E8%ED%E8%F2 %E5%EB
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=45021&highlight=%EF%EE%EC%EF%E0+%F1%FA%E5%E4%E8%ED%E8%F2 %E5%EB
....потърси още във форума, има доста инфо по темата, успех!
---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:18 ----------
.......а това е тела, който те интересува..... 0888 232 484 - Бобо
ihalachev
15-10-2010, 21:51
Благодаря за бързите отговори.Относно помпата за съединителя май при мен всичко е наред.Джанти си намерих вече 100лв. + две гуми от една морга в Враца.Колата е 166 туйнспарк и ако някой му трябва нещо ще дам тел. на момчето там.Остава само да реша проблема с климатика и гадното прецикване при гасене и всичко ще е ОК
Kopeldaka
17-10-2010, 17:29
Благодаря за бързите отговори.Относно помпата за съединителя май при мен всичко е наред.Джанти си намерих вече 100лв. + две гуми от една морга в Враца.Колата е 166 туйнспарк и ако някой му трябва нещо ще дам тел. на момчето там.Остава само да реша проблема с климатика и гадното прецикване при гасене и всичко ще е ОККолега, сигурен ли си, че мотора ти е 150 коня? Ако колата ти наистина е 1999г. произведена (както пише в обявата), няма начин мотора ти да е 150 коня, а 136. 150 коньовия мотор го слагат от 2003 г. а 140 от 2001. Предполагам, че това е твоята кола. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11286106693023138&f1=details
Jivko7777
17-10-2010, 17:50
Mдамм колата си е най-обикновенно JTD ;)
136+чип ;) А това дали е 170 коня много може да се спори...
ihalachev
17-10-2010, 22:23
Колега, сигурен ли си, че мотора ти е 150 коня? Ако колата ти наистина е 1999г. произведена (както пише в обявата), няма начин мотора ти да е 150 коня, а 136. 150 коньовия мотор го слагат от 2003 г. а 140 от 2001. Предполагам, че това е твоята кола. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11286106693023138&f1=details
Твърдя че е 150 к.с защото...На талон е 136, но при обслужването първо водната помпа не стана,второ имам теч от гарнитурата на двигатели и при опита за смяна се оказа че тази за 136 е с 2 см. по къса.поръчахве за 140 но и тя не стана.На дължина е същата но едни извивки не пасват.На 150 вече стана.От там си направихме извода че двигателя е сменян в Италия а там той се води резервна част и не се вписва в талона.За това казвам че е 150к.с.
---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 22:19 ----------
Mдамм колата си е най-обикновенно JTD ;)
136+чип ;) А това дали е 170 коня много може да се спори...
Не знам за мошността но момчето което ми я обслужва има 150к.с 2004г. и като я кара каза че няма нищо общо с мойта по негово мнение.Демек моята е много по мощна
leshoiad
18-10-2010, 22:55
Дай да поприказваме на лични за джантетата..............
ААААА..... хм ....и честито за Алфиета!!!!!!!!!!!
Jivko7777
19-10-2010, 02:24
Твърдя че е 150 к.с защото...На талон е 136, но при обслужването първо водната помпа не стана,второ имам теч от гарнитурата на двигатели и при опита за смяна се оказа че тази за 136 е с 2 см. по къса.поръчахве за 140 но и тя не стана.На дължина е същата но едни извивки не пасват.На 150 вече стана.От там си направихме извода че двигателя е сменян в Италия а там той се води резервна част и не се вписва в талона.За това казвам че е 150к.с.
Да и това може да е :) Направи една снимка на мотора и ще се разбере всичко :)
ihalachev
19-10-2010, 13:16
Да и това може да е :) Направи една снимка на мотора и ще се разбере всичко :)
Ето снимка на мотора
Linkestis
19-10-2010, 14:15
По снимката се разбира че е 136 к.с.
Друго едва ли може да разберете по снимка.
Капак,егр и помпа на 136-ца
---------------------------
Компа не е зад двигателя!
Горивният филтър е на мотора и една част от бушоните не е там където са от 140 к.с. нагоре
Така че по снимка не става нищо :)
ihalachev
19-10-2010, 21:26
По снимката се разбира че е 136 к.с.
Друго едва ли може да разберете по снимка.
Капак,егр и помпа на 136-ца
---------------------------
Компа не е зад двигателя!
Горивният филтър е на мотора и една част от бушоните не е там където са от 140 к.с. нагоре
Така че по снимка не става нищо :)
Да ама както писах гарнитурата за 136 и с 2см. по къса и не става.Длугото което се сещав е освен от сервиза нещо да бъркат
thecleaner
19-10-2010, 21:31
Да ама както писах гарнитурата за 136 и с 2см. по къса и не става.Длугото което се сещав е освен от сервиза нещо да бъркат
136ца с тЮнингован капак :)
Мхммм и НЕ изолиран ЕГР. Незнам как ти дава сърце да я караш така. Изолирай го, за да не ти пълни смукателя с гняс :) Иначе автомобилът ти е много хубав. Аз често съм в Пазарджик, някъде видях по-горе че си писал и ти че си от окръга, можем да пием по кафе някой път :)
Поздрави :-D
Мхммм и НЕ изолиран ЕГР. Незнам как ти дава сърце да я караш така. Изолирай го, за да не ти пълни смукателя с гняс :) Иначе автомобилът ти е много хубав. Аз често съм в Пазарджик, някъде видях по-горе че си писал и ти че си от окръга, можем да пием по кафе някой път :)
Поздрави :-D
Колега, защо трябва да изолира ЕГР-а защото и при мен не е изолиран
Jivko7777
20-10-2010, 21:00
Колега, защо трябва да изолира ЕГР-а защото и при мен не е изолиран
Защото изгорелите газове влизат в двигателя :Suicide: ...и всмукателния ти колектор си нямаш напонятие в какво състояние е ;)
ihalachev
20-10-2010, 22:07
Мхммм и НЕ изолиран ЕГР. Незнам как ти дава сърце да я караш така. Изолирай го, за да не ти пълни смукателя с гняс :) Иначе автомобилът ти е много хубав. Аз често съм в Пазарджик, някъде видях по-горе че си писал и ти че си от окръга, можем да пием по кафе някой път :)
Поздрави :-D
Какво е ЕГР.Дай съвет как да го изолирам че ме уплаши.Иначе съм от Велинград и с кеф ще пием по кафе и да обсъдим това онова.
Какви са признаците поради които трябва да се запуши ЕГР-а
Jivko7777
20-10-2010, 23:29
Какво е ЕГР.Дай съвет как да го изолирам че ме уплаши.Иначе съм от Велинград и с кеф ще пием по кафе и да обсъдим това онова.
Какви са признаците поради които трябва да се запуши ЕГР-а
Прочетете тук и ще разберете за какво става въпрос ;)
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53044
Значи моята щом не пуши няма нужда от запушване, поне за сега
Jivko7777
21-10-2010, 01:02
Значи моята щом не пуши няма нужда от запушване, поне за сега
Грешно си разбрал ;) Запушва се за да не постъпват изгорели газове през всмукателния колектор отново в цилиндрите или накратко, ако е затапен колата ще използва само свеж въздух, а сега използва и пушек...което хич не е добре...
Грешно си разбрал ;) Запушва се за да не постъпват изгорели газове през всмукателния колектор отново в цилиндрите или накратко, ако е затапен колата ще използва само свеж въздух, а сега използва и пушек...което хич не е добре...
Абе то тия инженерите много прости били, щом са госложили тоя излишен ЕГР. Ако няма проблем не виждам защо трябва да се правят такива интервенции :hmm:
thecleaner
21-10-2010, 12:11
Абе то тия инженерите много прости били, щом са госложили тоя излишен ЕГР. Ако няма проблем не виждам защо трябва да се правят такива интервенции :hmm:
Екология тва е основната функция на ЕГР а, но като сдаде багажа получавате хем пушеци хем невървеж.
Което не значи че ако е изправен трябва задължително да се шунтира.
А и на кола на тези години и километри си е напълно нормално да се почистят профилактично ЕГР-а и всмукателният колектор.
Linkestis
22-10-2010, 13:54
Да ви разкажа ли как се сваля колектора и се чисти :pfbbt:
Да ви разкажа ли как се сваля колектора и се чисти :pfbbt:
С пароструйката :roll2:
Linkestis
22-10-2010, 14:28
То с пароструиката е ясно :)
Дървото се яде като се сваля и слага :???:
А това как ви звучи ?
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32176&start=0
много интересна темичка, ще взема и аз да пробвам:mrgreen:
И аз съм се замислил, пък да видим как ще стане тази работа :)
@Linkestis е писал във фиат форума - да видим дали е правил нещо колегата.
Освен че знае че е мнгоо шибано за разглобяване.
Много интересна тема наистина се е заформила. Ще видим и при моята какво ще излезе :)
Аз смятам да пръскам с пулверизатор само преди турбината, веднага след дебитомера. То изпаренията ще си минат по целия път до буталата :calc:. Ако греша някой да ме поправи
Да кажа от името на Linkestis, че той има проблеми с нета. След като свали колектора, го кисна цяла нощ в кореселин и ефекта беше почти нулев. Чак на пароструйката се получи мечтаната чистота. Ефекта от почистването, просто не си заслужава усилията. За това дали е секс демонтажа и монтажа на колектора, съветвам да питате някой дето го е правил вече. :evil:
Да кажа от името на Linkestis, че той има проблеми с нета. След като свали колектора, го кисна цяла нощ в кореселин и ефекта беше почти нулев. Чак на пароструйката се получи мечтаната чистота. Ефекта от почистването, просто не си заслужава усилията. За това дали е секс демонтажа и монтажа на колектора, съветвам да питате някой дето го е правил вече. :evil:
И все пак трябва да признаем, че едно е да приложиш кореселин, друго е да приложиш кореселин + бързо преминаваща струя въздух, която евентуално да посъбере по некоя мизерия. Колегата от фиат форума си го е обяснил читаво, че след оставянето да се понакиснат мърльотиите, палиш и даваш мръсна газ :sister3:
И все пак трябва да признаем, че едно е да приложиш кореселин, друго е да приложиш кореселин + бързо преминаваща струя въздух, която евентуално да посъбере по некоя мизерия. Колегата от фиат форума си го е обяснил читаво, че след оставянето да се понакиснат мърльотиите, палиш и даваш мръсна газ :sister3:
Нямам нищо против колегата от фиат форума, просто споделих опита на колегата от нашия форум :), защото видях целия процес с очите си, както и крайния резултат. Ако някой иска да направи подобна интервенция на колата си, също нямам нищо против :), може да е много по-лошо, например да го прави върху моята :). Това в кръга на майтапа! Хайде колеги, който направи нещо да казва, не се срамувайте ;).
П.С. И при Linkestis всичко започна от темата във фиат форума...
val_mcrae
23-10-2010, 15:00
И аз мисля да направя тази процедура по почистването на въздухо-пътищата и колектора, но ще е на изключен мотор. За по сигурно пак с кореселин с пулверизатора и ще изчакам да се поразложат мизериите. Ще се опитам да ги събера, така че да не остава и много от кореселина лсед това ще запаля мотора и каквото стане... Ако няма резултат си мисля че ще е най добре да се сваля всичко и да се почиства на пароструйка.
Linkestis
26-10-2010, 09:28
Не не не и пак не!
Не правете глупоста която направих аз с кореселина!
Първо и най-същественото е че няма да ви се получи номера с чашката.Това че е Фиат Груп не значи че като става на Фиат,става и на Алфа.
Стават детонаций!
Огромното количество кореселин не гарантира никакъв успех!Освен ако някои преди вас не го е свалял и е затапил ЕГР-а.
След умуването с други колеги и майстори достигнахме до извода че освен проблема с насилственото "откъртване" на люспи и цели парчета към топлата част на турбината,и зачистването на видимата част на дросела/ако имате такъв/,друго не се постига.Понеже се запалих много по темата на колегите от Фиат-форума реших и аз да пробвам.
Хапат ме кучетата както казва souze.
Номера е направо да го свалите.Повярвайте...трети път не пробвам без заплащане!
За ефекта ли да говорим???
Има разлика,поне аз така си мисля.Но при мен колектора беше на 80% затлачен.Като я купих аз запуших ЕГР–а.
А на моята жена беше затапен и там положението беше много различно.
Определено поема по-добре,не повече от 210-215 км не вдига :)
Ако го сваляте се въоръжете с търпение.Защо ли...щото е много гадно ако не правите основен ремонт.
Даже и силно уважаваният от мен Румен каза:Не си добре
И последно.....струйката въздух не помага за чистенето.
Много кореселин и много спреичета за почистване след което над половин час с пароструйката и стана като нов.
Успех на желаещите :)
-------------------------
val_mcrae не прави това което си намислил,ще сгрешиш!
----------------
Няма да ми стигнат редовете да го ....Някои замислил ли се е във Фиат-форума за какъв двигател говорят??
Ми аз го направих без проблеми описаното от колегата. Направо с капачката от корселина вместо с чаша. И никакви проблеми. Аз подавах корселин на празни оботи и на 1500 веднага след дебитомера и след това газ здраво. Излезе синкав пушек, но не беше нещо фрапиращо. Усещам лека разлика във вървежа също :cheers:
P.S "стуйката" определено ще да помага, то си е проста физика. Тая струйка на 4-5000 оборота и човек ше глътне ако застане на маркуча. Естествено говорим за по-меките отлагания от масло, не за твърдите нагари
Linkestis
03-11-2010, 15:01
....за това ви казвам че резултата е пълен само като се свали :lupe:
....за това ви казвам че резултата е пълен само като се свали :lupe:
Това е ясно, но ако искаш да позачистиш без много труд и корселина е вариант. При мен няма как да е голяма разликата, защото нямаше и кой знае какво замърсяване (поне доколкото се виждаше при всмукателните тръби)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.