Log in

View Full Version : въпрос за 145ца 1.8 twin spark



bushiDO
10-07-2006, 16:38
двигателя редови ли е, или боксер, и некое мнение да кажете, че едно приятелче и се точи....
мерси предварително!

BatVas
10-07-2006, 17:03
двигателя редови ли е, или боксер, и некое мнение да кажете, че едно приятелче и се точи....
мерси предварително!

Ами супер е колата - моята е такава - върви осезаемо повече от 1.6ТС, гори същото,(даже на дълъг път 1,6 като се движи с моето темпо гори повече от мен) по ефтино е като сменяш ролки, ремъци - защото няма балансиращИ валОВЕ като КюВе -то, а върви малко по-слабо от 145 2.0 ТС QV.
Разликата от КюВе е само в двигателя - части като накладки, дискове и други по окачването са като на КюВе.
Да я прегледа и ако е наред да я взема - няма да съжалява. :wink:

thecleaner
11-07-2006, 18:08
карам със същият мотор и съм доволен на 155. На 145 ще върви като самолет. :wink: :wink: :wink:

pr_00f
12-07-2006, 10:45
A каква е разликата ?
И защо ще върви чак толкова много ?
Колите са с почти еднаква маса доколкото знам

bushiDO
13-07-2006, 12:59
нещата малко се промениха - вече фаворита е 155 1.8 TS '93 (моя човек не можа да докара парите, които искаха за 145 1.8 TS). та за нея ме интересуват същите неща...

georgyg
13-07-2006, 14:04
нещата малко се промениха - вече фаворита е 155 1.8 TS '93 (моя човек не можа да докара парите, които искаха за 145 1.8 TS). та за нея ме интересуват същите неща...

Бате къде си я гледал тази, че мой приятел търси QV или 1.8, ама нещо ги няма много :evil: И на какви пари, че има едно QV в мобилето на 7200 май ми каза.

thecleaner
13-07-2006, 15:39
има едно QV 3500лв в мобилето телефона на пича е 0897 621 334 ако някои наистина се интересува да му се обади. Не го познавам човека и не съм виждал колата. Знам само че обявата е истинска.

Mury
13-07-2006, 21:22
има едно QV 3500лв в мобилето телефона на пича е 0897 621 334 ако някои наистина се интересува да му се обади. Не го познавам човека и не съм виждал колата. Знам само че обявата е истинска.То ше е ебати Кувето за 3500 :shock: :shock: :shock:

bushiDO
13-07-2006, 23:01
145цата я гледахме на горубляне, ама моя човек докара парите до около 4к и а на тази и искаха 5.5. днеска гледахме тази 155ца и аз му казах да не я зима. на топъл двигател показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2 компресия, което ми се стори прекалено малко, особено на 4ти цилиндър.... май ще се търси друга.

търтей
14-07-2006, 10:12
гледахме тази 155ца и аз му казах да не я зима. на топъл двигател показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2 компресия

случайно да сте пропуснали да отвирите дросела до край?

bushiDO
17-07-2006, 17:54
гледахме тази 155ца и аз му казах да не я зима. на топъл двигател показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2 компресия

случайно да сте пропуснали да отвирите дросела до край?

в смисъл?

по принцип иначе колата вървеше, ама тая кекава компресия ни отказа от нея...

търтей
17-07-2006, 17:57
имах предвид при меренето на компресията
мери се на отворен докрай дросел

bushiDO
17-07-2006, 17:59
имах предвид при меренето на компресията
мери се на отворен докрай дросел

в смисъл да настъпиш газта до дупка и тогава въртиш стартера?

Yon
18-07-2006, 09:21
имах предвид при меренето на компресията
мери се на отворен докрай дросел

в смисъл да настъпиш газта до дупка и тогава въртиш стартера?

да

bushiDO
18-07-2006, 17:01
благодаря за споделеното инфо. в крайна сметка последния избор е 146, 1.6 Boxer 8V, 96', с метанова уредба поставяна в италия. има обаче чукащ клапан/и. каква е вероятната причина, и колко би струвал евентуалния ремонт. а иначе ще се поразровя по форума за цени на ангренажен ремък, ролки и други консумативи, предполагам че сте ги разисквали тези неща....

stelt
18-07-2006, 18:06
А защо се спря на тая кола с метановата уредба ? Защото си мисля че са я сцепили от каране.

bushiDO
18-07-2006, 19:19
А защо се спря на тая кола с метановата уредба ? Защото си мисля че са я сцепили от каране.
:idea: звучи логично, но като цяло колата изглежда много запазена, а и приятелчето за когото се търси кола (не е за мен), много си пада по LPG, метан и прочее икономични гадории...
П.С. и нещо странно първата регистрация по талона на собственика е от 10.1999, а по VIN излиза че е произведена 06.1996...

valjo
18-07-2006, 23:28
А защо се спря на тая кола с метановата уредба ? Защото си мисля че са я сцепили от каране.
:idea: звучи логично, но като цяло колата изглежда много запазена, а и приятелчето за когото се търси кола (не е за мен), много си пада по LPG, метан и прочее икономични гадории...
П.С. и нещо странно първата регистрация по талона на собственика е от 10.1999, а по VIN излиза че е произведена 06.1996...
имаме един с 146ти (2.0 16в ТС) карана на метан, тука за 5000км и се разпаднаха буталата!

trustworthy
18-07-2006, 23:49
...П.С. и нещо странно първата регистрация по талона на собственика е от 10.1999, а по VIN излиза че е произведена 06.1996...

Много ясно, че няма да е '99, след като ДВГ-то е боксЬОрче. Този номер е добре познат сред вносителите на коли, но конкретният джамбазин явно не е бил в час много с този модел :) . Пише се при вноса по-новичка, пък ако мине номера, мине.

И аз така бях гледал една по документи произведена в края на 98-ма, а се оказа 01.1996 ;) Затова са тези VIN-проверки. Там няма скрито-покрито

bushiDO
27-07-2006, 22:12
пичове, кажете за клапаните на боксер 1.6 8V, как стои въпроса с ремонта им и евентуалната им смяна - сложност, цени...
П.С. продавача твърди, че двигателя е със сменени бутала, сегменти, май и лагери...

Bobo
27-07-2006, 23:46
пичове, кажете за клапаните на боксер 1.6 8V, как стои въпроса с ремонта им и евентуалната им смяна - сложност, цени...
П.С. продавача твърди, че двигателя е със сменени бутала, сегменти, май и лагери...

Да и е на 10км след основен ремонт нали ааа забравих и скоростите са ремонтирани и окачването е ново :screwy: А за кво я продава тогава :?:

Abarth
27-07-2006, 23:58
пичове, кажете за клапаните на боксер 1.6 8V, как стои въпроса с ремонта им и евентуалната им смяна - сложност, цени...
П.С. продавача твърди, че двигателя е със сменени бутала, сегменти, май и лагери...
Има голяма вероятност ако са правили ремонт на мотора да са я усрали още повече

VFTI
28-07-2006, 00:30
има вероятност не само да не е клапанче а тая метанката след 2-3хил км да иска основен и твоя приятел да намрази алфите щото те са му виновни :? :?


П.П.. в моя град има едно БМВ 535-ама истинско 220коня май беше и след като "момчето" си го кара така и джанти му купи всичко 6 и на гонки ходеше реши че му гори много... е сега си сложи метан и май от 220коня 120коня умряха...като го настъпи въобще не върви... само чакам на някой светофар да го пробвам с моя ситроен :roll: ...абе има тъпички хора..да беше си купил лада със газ като иска да се вози ефтино :?