View Full Version : теч на антифриз в купето
моля за помощ те4е ми антифриз в купето от страната на пътника мисля 4е е радиатора на парното или кран4ето как мога да стигна до него трябва ли да разглабям таблото и как то4но да стане свалил съм пластмасата то към пътника но нисхто не се вижда от коя страна да разглабям и как то4но мерси предваритално за помоща
Kostadin`
19-10-2010, 21:16
Тук (http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40203) е описано за таблата с кръгли духалки,коя година ти е колата и с кое табло е,с кръглите или другия вид духалки?
моля за помощ те4е ми антифриз в купето от страната на пътника мисля 4е е радиатора на парното или кран4ето как мога да стигна до него трябва ли да разглабям таблото и как то4но да стане свалил съм пластмасата то към пътника но нисхто не се вижда от коя страна да разглабям и как то4но мерси предваритално за помоща
Колега, има доста подобни теми, там може да прочетеш, но все пак - не влизай в този филм, аз сам си сменях радиаторчето и имаше яко :sex:. По-добре дай 150 кинта в сервиза и не се занимавай, филма е руски, с елементи на опълчение.
колата е 1997г
---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:22 ----------
А мога ли да разбера дали е само кран4ето и то как се сменя ако е само то ??
Кранчето може и сам да си го смениш. При мен е долу при педалите от дясно има 2 пластмаси с 3 болта. Кранчето се държи на още 2-3 болта и в него влиза един маркуч. Като стигнеш до кранчето ще видиш дали капе от него, но ако ти е както при мен при педалите, ще имаш вода от лявата страна в купето, а не от дясно, както е при теб. Успех!
а каде другаде го слагат тва кранче щот при мен там няма нищо 1997с климатик
---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:11 ----------
soldier мерси за изчерпателния отговор но при мен явно крана е некаде другаде ако изобщо има де
Ако колата е с новото табло,няма кранче,взъдушния поток се управлява с клапи.Радиатора се вади откъм пасажера,но се сваля половината табло и централната конзола:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:Не е лесна работа,и както каза Пастора,не стааа пред блока:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
значи единственото место от кадето може да тече е от парното
Ако колата е с новото табло,няма кранче,взъдушния поток се управлява с клапи.Радиатора се вади откъм пасажера,но се сваля половината табло и централната конзола:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:Не е лесна работа,и както каза Пастора,не стааа пред блока:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Става, но с 2 дена яко псуване и гъзурчене, както беше моя случай. После толкова съжалявах, че не съм дал 150 лева за смяната. Останаха ми няколко рапидки след това, още не знам къде не съм ги завил, успях и да си спукам долу при лоста таблото, абе мам си джеймс.
п.с. Дори се разглобява част от въздуховода под централната конзола.
Става, но с 2 дена яко псуване и гъзурчене, както беше моя случай. После толкова съжалявах, че не съм дал 150 лева за смяната. Останаха ми няколко рапидки след това, още не знам къде не съм ги завил, успях и да си спукам долу при лоста таблото, абе мам си джеймс.
п.с. Дори се разглобява част от въздуховода под централната конзола.
Батьо аз го знам наизуст:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:59 ----------
значи единственото место от кадето може да тече е от парното
100%,може да е и от гмичките на тръбите,но при положение че се разглабя се сменя всичко:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
абе прави ми впечатление че теч имим от радиаторчето обаче кога тече хич незнам.40 минути го деба да видя как тече но не протече.на другия ден ходих по работа и после гледам протекло около 150 грама.кво става си нямам на идея.а радиаторчето не е спукано щот го свалях трите болта беха малко хлабави и ги притегнах но пак прави некав теч.направо лудница.некой ако се сеща нещо ще сам благодарен
абе прави ми впечатление че теч имим от радиаторчето обаче кога тече хич незнам.40 минути го деба да видя как тече но не протече.на другия ден ходих по работа и после гледам протекло около 150 грама.кво става си нямам на идея.а радиаторчето не е спукано щот го свалях трите болта беха малко хлабави и ги притегнах но пак прави некав теч.направо лудница.некой ако се сеща нещо ще сам благодарен
Ще сме ти благодарни, ако ни споделиш какъв е автомобила ?
alfa 1.4twin spark климатик
Ако имаш теч в купето, то е логично да е от радиаторчето, още повече ако намирисва на антифриз. Флуидите имат навика да протичат при по-ниски температури - тоест, когато изстине колата и уплътненията се свият, а това надали става за точно 40 минути. Виж дали вътре в купето тече или навън. Вътре се хваща лесно, но малко занимателно - отлепяш мокета под пасажера, развиваш 2 рапидки на една пластмасова кора на пода(под мокета), развиваш 2 рапидки на кората в ляво и махаш 2 -те. Оглеждаш за мазно от антифриза по гъбичките над кутията с компютъра на колата.
Най-добре е в сервиз да го погледнат, диагнозата с парите е по-горе малко в постовете, ако е радиаторче на отоплението.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.