View Full Version : турбиниране на боксер
Понеже не успиях да си продам алфата и да закупия не6то с турбина,мислия да си я турбинизирам нея,ве4е се здобих с чисто ново турбо Garret от Фиат 1,9 гтд и кулер към него , с електрониката не съм в час,но намерих човек които 6те ми я направи,доколкото разбрах от него 6те се монтират допълнителни дюзи.Тъй като буталата са доста скъпи,за на4ало мисля да си остана със стандартните и турбото на малък надув.Доста се рових в нета и по4ти ни6то не открих за турбинизиране на 16в боксер,ето някои от саитовете които намерих:
http://www.alfabbs.fi/album_personal.php?user_id=144
http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=7F4456301D574C47BAAE68BEDA7B9BB0&alid=188863
Който знае не6то по въпроса да пи6е ,за6тото и аз незнам в какво се замесвам. :roll:
Kostadin
11-07-2006, 08:04
що не я направиш би турбо :roll:
що не я направиш би турбо :roll:
:screwy:
За колегата с турбинирането мисля че въобще не си наясно в какъв филм се вкарваш :lol: , но все пак ти желая успех и дано ти стигнат финансиите :wink: А кой е този дето ще ти прави електрониката и какъв пиджибек ще използвате :?: ще разреждате ли колата? кой ще прави колекторите защото това е най трудното в тая кола :?: После ще питам още :D
голямата риба
11-07-2006, 15:12
ако става на въпрос за турбина VPN турбо от JTD
много скоро на бензин ще го скапеш
иначе успех и ще помагаме
Човека който ще ми прави електрониката няма да го споменавам,защото незнам да ли той иска да бъде споменаван довечера имам среща с него и какъв пиджибек ще използва ще го попитам.Според него за малък надув няма смисъл да се свалия компресията.Колекторите сам ще си ги правия,но не от нераждавейка, а от черно,един приятел 6те ми донесе тръбогиб и 6те си ги нагъна у нас.За турбината незнам ни6то са я зимам и отивам в некои сервиз за турбини да ми кажат какъв модел е.
Kostadin
11-07-2006, 18:38
що не я направиш би турбо :roll:
:screwy:
...
:screwy:
невъзможно ли е?
обаче да знаеш че тоя перманент на алфата е голям ташак и ще береш ядове с него .. по добре само на предно и другото продавай :) слабичко е много за турбо
ето малко снимки на турбината:
http://images08.snimka.bg/000912268.jpg
http://images08.snimka.bg/000912269.jpg
http://images08.snimka.bg/000912271.jpg
http://images08.snimka.bg/000912272.jpg
http://images08.snimka.bg/000912273.jpg
156 m-jet
11-07-2006, 23:23
Тая май не е от ЖТД ами е от ТД
открих каква е турбината :
1 ALFA ROMEO 147 JTD - 115HP легковой 1,9L дизельный 01- GT17V 712766-1 46786078
Пак съм попаднал на не6то от алфа :lol:
открих каква е турбината :
1 ALFA ROMEO 147 JTD - 115HP легковой 1,9L дизельный 01- GT17V 712766-1 46786078
Пак съм попаднал на не6то от алфа :lol:
Като на Петко турбината :wink:
virusalfa
12-07-2006, 11:53
Аз съм с ARRETT GT1544H-по каталог излиза,4е е от 1.9JTD
голямата риба
13-07-2006, 13:29
тази турбина с това управление отстрани си личи, че е с променлив ъгъл на атака
обаче изглежа лъскава и по добре или я продай на добри пари или я замени за някоя Т25-ца
те при дизелите от нашата нафта им блокират суплата, а при бензин за сега порше се водят пиоенери с такива турбини
според мен колектори не трябва да правиш други, а там където се събират 4-те тръби или да сложиш там турбото, или от там една тръба и да си я изведеш където ти е удобно да го монтираш
относно електрониката ако си с дебитомер който е с клапа, няма да постигнеш добри резултати дори и с пигибек-а, много лесно ще удря тавана и след това ще трябва да налучкваш
незнам дали няма да се получи с дебитомер с нагреваема жичка +пиджибек-а
относно компресият аз бих поспорил
1. след около 3 месеца вървенето ще ти се струва малко и ще се изкушиш да надуеш още.....
2. настройките ще се извършват предполагам на пътя и така ще ти е по защитена колата докато я настроите
3. нямаш детонационен датчик да те предпазва от твойте грешки
сигурно има и други
та това е мойто виждане де
Аз подкрепям рибата на 100% освен за мястото на турбината :idea: Ако я сложи накрая на съществуващия колектор ще трябва да вдигне колата с около 20см нагоре :idea:
Има и друго предполагам че човека с пиджибека е Лудия затова си мисля че дебитомера ще е само свидетел и ще се сложи мап за да управлява втория ред дюзи, но така само гадаеме ... като кажеш кой е човека и какъв е пиджибека ще стане ясна идеята :wink:
какво мислите за такова разполопжение на турбото,претесниява ме 4е като се напе4е яко и ако мина през вода топлата 4аст направо 6те се сцепи?
http://images09.snimka.bg/000917908.jpg
какво мислите за такова разполопжение на турбото,претесниява ме 4е като се напе4е яко и ако мина през вода топлата 4аст направо 6те се сцепи?
Тя турбината няма да се сцепи споко може колектора да сдаде багажа :wink: Иначе мястото става според мен, а какви други алтернативи имаш?
Други алтернвтиви няма,сега и климатика искам да си върна и няма място,всичко ще бъде в кабели и маркучи. :roll:
Незмам какво толко не харесвате на турбината дето съм я взел,според мене и тя ще свърши работа,сега ако тръгна да я продавам или бартеросвам ще минат месеци докато я продам и взема друга. :?:
Интерсува ме какво ще спечеля ако намаля компресията ,без да сменям буталата :?:
Електрониката е инжектор драйвер, който взима сигнал от оригиналните инжектори и захранва допълнителните като естествено могат да се правят корекции. Просто и ефикасно :-)
Кажете сега какво му е гадното на този променлив ъгъл на атака на турбината. Що е подходящ за дизел, а не е за бензин?
голямата риба
19-07-2006, 12:01
...Кажете сега какво му е гадното на този променлив ъгъл на атака на турбината. Що е подходящ за дизел, а не е за бензин?
няма гадно дори е прекрасно
обаче конструкцията е такава, че е сметната да работи с тепературата на газовете на дизелов автомобил
допълнително, че от кофти нафта и отлагане на сажди осите на насочващите супла клеясват
показателно е, че пореше се води първата фирма разработила автомобил със сериини такива турбини и то съвсем наскоро
...Кажете сега какво му е гадното на този променлив ъгъл на атака на турбината. Що е подходящ за дизел, а не е за бензин?
няма гадно дори е прекрасно
обаче конструкцията е такава, че е сметната да работи с тепературата на газовете на дизелов автомобил
допълнително, че от кофти нафта и отлагане на сажди осите на насочващите супла клеясват
показателно е, че пореше се води първата фирма разработила автомобил със сериини такива турбини и то съвсем наскоро
Да разбирам ли, че турбините от дизел не са подходящи вобще за бензинови двигатели?
голямата риба
19-07-2006, 13:26
така глобално погледната не
но както ти казах и преди тази турбина ще ти омалее много бързо
нещата се потвърдиха,отидох до един сервиз за турбини наблизо и човека,ми изреди една камара причини поради които турбото няма да стане като оснавната беше 4е суплата ще блокират от нагара супер бързо,предложи ми някаква от сааб втора ръка за 750 лв.Казах му 4е търся Т25 той ми каза 4е с нея ще имам голиям лаг и пак заговори за неговата казах му 4е ще помислия и си тръгнах.Сега търсия и турбина нйкои ако има нещо в предвид да пи6е.
голямата риба
19-07-2006, 22:59
нещата се потвърдиха,отидох до един сервиз за турбини наблизо и човека,ми изреди една камара причини поради които турбото няма да стане като оснавната беше 4е суплата ще блокират от нагара супер бързо,предложи ми някаква от сааб втора ръка за 750 лв.Казах му 4е търся Т25 той ми каза 4е с нея ще имам голиям лаг и пак заговори за неговата казах му 4е ще помислия и си тръгнах.Сега търсия и турбина нйкои ако има нещо в предвид да пи6е.
ако е искал да ти продаде неговата турбина добре
обаче ако сериозно ти е говорел че 25-цата ще има по-голям лаг от турбината на СААБ-а, която е Т3-ка, те съветвам при този повече да не стъпваш
както ти писах и преди турбината която имаш ти ако е в добро състояние струва много, но ще трябва да изчакаш удобният момент когато на някой му дотрябва
един днес яко ме напълни и ми каза 4е буталата 6те се стопят веднага и няма смисъл да пробвам с моите.
голямата риба
20-07-2006, 00:33
един днес яко ме напълни и ми каза 4е буталата 6те се стопят веднага и няма смисъл да пробвам с моите.
колко такива има да слушаш нямаш си на представа
явно напоследък мъжете в България, разбират от турбиниране колкото и от футбол, жени и коли :wink:
за това докато събираш пари, събирай и информация, теория, знания и отсей това което ти трябва
мисла да завзимам бутала 4е ми писна да ми говорат,сно6ти пратих меил на JE pistons,675$ +75$ :shock: за доставка ама ми искат едно бутало за мостра да им пратя,сега от къде да намера едно бутало не мисла да си пра6там от моите и колата да ми е на труп4ета 2 месеца :roll: .А и най-важното трябва да кажа каква компресия искам а аз незнам :?: .Колко 6те е нужно да се свали компресията :?: .Не искам колата да става дракстер, искам да и докарам 200 кония. :twisted:
.........
Това нещо не се ли управлява с вакуум ? И от де ша доди при теб той?
няма да слагам тая турбина,за6тото от нагара ще ли да болокират суплата,ще търся друга.
75 2.0 turbo
27-07-2006, 01:30
.........
Това нещо не се ли управлява с вакуум ? И от де ша доди при теб той?
ти па де си виждал вакуум
п.с. хубав аватар :shock:
ти па де си виждал вакуум
п.с. хубав аватар :shock:
Колега , с теб повече няма да коментирам нищо !
Последния път когато го направих получих предупреждение от господата модератири ! :twisted:
опрай си колата па па после му кво ше слагаш мъдро решение
турбинирането няма да го бъде ,утре отивам да гледам една лан4ия дедра турбо и ако всичко е ок 6те я взимам,а алфата 6те я продам най вероятно.
турбинирането няма да го бъде ,утре отивам да гледам една лан4ия дедра турбо и ако всичко е ок 6те я взимам,а алфата 6те я продам най вероятно.
:lol: :wink: така си спестяваш адски много главоболия :D
156 m-jet
30-07-2006, 10:50
Да, ама Ланчиата е пенсионерска :? на вид
75 2.0 turbo
30-07-2006, 16:25
Да, ама Ланчиата е пенсионерска :? на вид
пък 33 е младежка кола така ли :shock:
156 m-jet
30-07-2006, 16:40
В сравнение с Типото с багажник, определено да.
Сигурно като си я е купувал първия собственник , от магаЗина са му дали и един каскет :rotfl:
ходих за дедрата днеска ама не6то не е много оферта има много работа по нея ,не е 4х4 а на бар4ето пи6е интеграле и има некво коп4е за заключване на деференцияла.Най-щибаното е 4е е изгнил десния ботуш на амортесиора отпред а на него е номера на купето и номера се вижда на половина и затова се замислиам да ли си струва,ако отида в кат сигурно ме 4акат адските разправии.
156 m-jet
30-07-2006, 19:32
Колега,
не мога да раЗбера, що ще си продаваш Алфата и ще купуваш, някакъв неЗнаен автомобил :!:
Ако, действително си решил да правиш нещо маняшко, е по добро от Алфа 33 4х4 Турбо няма :!:
Това ще е един много рядък екЗемпляр :!:
АЗ съм виждал такава правена. Вярно, скъпо иЗлиЗа, ако ще я тунинговаш както трябва, но ако имаш въЗможности и време определено си Заслужава...
.
алфата труно ще се турбинизар а и ще излезе маика си и баща си като пари а може и нищо да не излезе затова мисла да взема нещо с турбина което да си го доработа.алфата може да си я остава за цивилна кола.
75 турбо Америка :roll:
този филм също не е за всеки :lol: :wink:
75 2.0 turbo
01-08-2006, 01:26
75 турбо Америка :roll:
този филм също не е за всеки :lol: :wink:
аз съм го гледал :? отначало почва с ентусиазъм после стаа малко оплетен после главния герои не знае де се намира и се чуди какво да прави по кои път да тръгне и после ако избере верния път след мнооого луни го чака щастлив живот !!!
п.с. естественно всяка прилика е случаина все пак говорим примерно :D :lol: 8)
156 m-jet
01-08-2006, 10:02
Ам, тук има сбирки на Тунинг фенове, и общо вЗето хубаво направена кола е от 30.000 до към 100.000 евро вложени, някъде имах дори снимки, ама с нормален апарат а нямам скенер. Гледах едно Рено 5 дето беше според собственика 450к.с. , та той каЗа, че му е иЗляЗло кам 32.000 евро
.
аз ако имах 32 000 евро направо си зимам едно субаро импреза сти и нема да се занимавам ама хич
156 m-jet
01-08-2006, 19:38
Дам......
Ама, тея коли това Субару, ше го направят само да си говори...
Дават под 10 сек. :!:
аз ако имах 32 000 евро направо си зимам едно субаро импреза сти и нема да се занимавам ама хич
Не подценявай италианските автомобили ;)
virusalfa
01-08-2006, 21:06
[quote=MrXzender]75 турбо Америка :roll:
този филм също не е за всеки :lol: :wink:
аз съм го гледал :? отначало почва с ентусиазъм после стаа малко оплетен после главния герои не знае де се намира и се чуди какво да прави по кои път да тръгне и после ако избере верния път след мнооого луни го чака щастлив живот !!!
п.с. естественно всяка прилика е случаина все пак говорим примерно :D :lol: 8)[/quote:n2mkvqc4]това с щастливия живот себе си с голфа ли имаш в предвид? :hmm: :hmm: :hmm: :boxed: :biggrin1:
75 2.0 turbo
03-08-2006, 20:57
[quote=MrXzender]75 турбо Америка :roll:
този филм също не е за всеки :lol: :wink:
аз съм го гледал :? отначало почва с ентусиазъм после стаа малко оплетен после главния герои не знае де се намира и се чуди какво да прави по кои път да тръгне и после ако избере верния път след мнооого луни го чака щастлив живот !!!
п.с. естественно всяка прилика е случаина все пак говорим примерно :D :lol: 8)това с щастливия живот себе си с голфа ли имаш в предвид? :hmm: :hmm: :hmm: :boxed: :biggrin1:[/quote:3pkg1xat]
еми.............ти го каза :lol:
virusalfa
03-08-2006, 21:30
[quote="V_G_Z":1pj2sgmr][quote=MrXzender]75 турбо Америка :roll:
този филм също не е за всеки :lol: :wink:
аз съм го гледал :? отначало почва с ентусиазъм после стаа малко оплетен после главния герои не знае де се намира и се чуди какво да прави по кои път да тръгне и после ако избере верния път след мнооого луни го чака щастлив живот !!!
п.с. естественно всяка прилика е случаина все пак говорим примерно :D :lol: 8)това с щастливия живот себе си с голфа ли имаш в предвид? :hmm: :hmm: :hmm: :boxed: :biggrin1:[/quote:1pj2sgmr]
еми.............ти го каза :lol:[/quote:1pj2sgmr]Предпо4итам да съм си нешасник с алфа-трактор,отколко шасливец с Волф :idea: :lol:
тия дни пак почнах да мисля за турбиниране,и мисля да спирам да мислия и да почвам да действам,та по този въпрос:
1)Каква турбина ще ми е нужна за надув мах 0.7 бара
2)За такъв надув имам ли нужда от бутала или ще мога да мина и с мойте
3)Тъй като ме тресе гъзарията и искам да съска,а при инжекции с дебитомер не ставало,мисля да използвам Bosch/MP 3.1 Einspr./STG B.261.202.066 който е с мап ама незнам тоя мап дали ще ми свърши работа.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.