PDA

View Full Version : Помощ за задно окачване



AnastasKOSTOV-REX
22-10-2010, 03:11
Външните унибали ги купих от Мерцедес и смених , ама вътрешните(по-големите) нямат намиране.Ако накой знае от какво стават или размерите им моля да помага.
И втулките на уишбона(средния носач с шарнира)-от какво стават и унибали ли са или селенови втулки че не обърнах внимание в сервиза.Евентуално ако някой им знае размерите да споделя аз ще се оправям.
Че Пауърфлекс не заслужава де.ба и легена.

AnastasKOSTOV-REX
17-11-2010, 00:45
Заслужава , заслужава Powerflex :yes:! Де.ба и легена

dilian alfa gtv
17-11-2010, 09:03
Колега сподели ако можеш как точно оправи окачването.:prescription:

Jorkkoo
18-11-2010, 21:50
И аз имам проблем колеги. Моята пък скърца като някоя стара Жигулка... Напръсках всички тампони отзад със спрей(течна грес) от един приятел. Ефект нямаше. Скърцането се чува като метал в гума... това и при най малката неравност, дори и по равното също се чува когато има вибрации . :screwy::death:

Доко
19-11-2010, 09:49
И аз имам проблем колеги. Моята пък скърца като някоя стара Жигулка... Напръсках всички тампони отзад със спрей(течна грес) от един приятел. Ефект нямаше. Скърцането се чува като метал в гума... това и при най малката неравност, дори и по равното също се чува когато има вибрации . :screwy::death:

И мойта се разскърца така миналата година, смених големите тампони с унибали и се оправи ;-)

badmadafaka
20-11-2010, 22:03
@Доко: Mоже ли малко "картинков" материал какво се има предвид с това, че тампоните се сменят с унибали...?

Доко
20-11-2010, 22:28
@Доко: Mоже ли малко "картинков" материал какво се има предвид с това, че тампоните се сменят с унибали...?

Ето, аз съм с тези ;-) http://www.xxx.xx

Сори, колега ... Рекламите са в друг раздел.
mod edit :oops::thumbup:

badmadafaka
21-11-2010, 09:58
А сложно ли е една снимчица на колата - доколкото разбирам тия унибали заместват оригиналните тампони..?

AnastasKOSTOV-REX
21-11-2010, 11:57
То някой ще ме бие ама!
Малките унибали са от Мерцедес 124 Е-клас
OPTIMAL F8-5297
BIRTH 2165
TRUCKTEC 02.32.004
MALO 24032
OPTIMAL G3-175
MAPCO 33870
MOOG ME-BJ-6313
FLENNOR FL4186-J
SWAG 10 78 0006
Asva MBAB-027
Tuopu TP-201 352 00 27
Mapco 33870,59864
AD AD15 33870
Ruville 985120; 915184
Jp Group 2013520027
Febi 02354
NK 5103303
Optimal F8-5297; G9-700
SWAG 10 78 0006
AD 33870
Delphi TD213W
NK 5103303
Hebel Kraft 05104001
Flennor FL4186-J
Meyle 016 010 6313
Quinton Hazell QSK 227 S
Rts 93-00827
Febi 21174
AD 59864
Vemo V30-7154; V30-7218
Moog ME-BJ-6313
Boge 87-721-A
SWAG 10 92 1174
Lemforder 10747
TRW JBU167
HL Group Oy 825-2165
Mercedes 220 352 02 27
Ocap 0404800
Triscan 8500 2309
TRW JBJ758
Mercedes 201 352 00 27, 201 352 02 27
Mercedes 220 352 00 27
Mercedes 230 352 00 27
и всички производни
Абсолютно еднакви са с Алфовите
4 броя за по 10-30 лв парчето

Големите унибали са от Опел Вектра 95-03
BIRTH 2352
OPTIMAL F8-5201
CORTECO 21652939
MAPCO 33877
FLENNOR FL4190-J
MOOG OP-SB-3621
LEMFORDER LMI 14711
и всички производни
!!!Струговат се 0.25мм (радиуса ф-то е с 0.5мм по голям от Алфовите)!!!
4 броя по 10-40лв парчето

за А-образния уишбон си взех
POWERFLEX PFR1-716 (комплект 4 броя)(позиция 8 от каталога) за скромната сума от 127лв
внесе ми ги Любо (сейл мениджъра на Ники Златков) L.kazakov@prospeed.bg

Може да я правите важна
Дано съм помогнал
Поздрави на всички

---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

Малките унибали стоят от външната страна(откъм шенкелите)на носачите за амортисьорите и за пружините

Големите унибали стоят от вътрешна страна(откъм моста)на носачите за амортисьорите и за пружините

Доко
21-11-2010, 16:03
А сложно ли е една снимчица на колата - доколкото разбирам тия унибали заместват оригиналните тампони..?

От снимка не знам колко ще се ориентираш, но ето схема на задното окачване:

AnastasKOSTOV-REX
21-11-2010, 16:28
Позиции 3 и 7 са малките унибали
Позиции 5 и 6 са големите унибали
Позиция 8 са Полиеретановите тампони
И е хубаво да си рециклираш шарнирите накрая на Y образните носачи че нови са 80 лева бройката
Те са еднакви ляв/десен
Позиция 4 вървят заедно с амортицьорите и може да ги смениш като сменяш амортисьори,
но попринцип те зор невиждат да се разбият

---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:19 ----------


А сложно ли е една снимчица на колата - доколкото разбирам тия унибали заместват оригиналните тампони..?
И оригинално GTV е с унибали не е с тампони
Тампони са само позиция 8 и 4

---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:25 ----------

Темата е интересна и ще бъде от полза на всеки така че може да я окастрете малко и да я направите важна
Че за 200 лева трудно бихте направили задницата бетон

BatVas
21-11-2010, 23:18
Полезно инфо - моята и тя се разскърца отзад :) Посочения Пауърфлекс го гледам в eBay за 48 паунда компплекта (4 бр)

AnastasKOSTOV-REX
22-11-2010, 05:08
Посоченият Пауърфлекс е на цена от 9.95 паунда броя.
Комплекта излиза няма и 40 паунда
Ама шипинг и п.тките му майни резултата е 127 лева на вратата ми

---------- Post added at 05:08 ---------- Previous post was at 05:04 ----------

Rear Upper Wishbone Inner Bush
PFR1-716 4 per car £9.95 ea
Официален каталог

dilian alfa gtv
22-11-2010, 14:15
Значи моята съм е правил 2-пъти но само по позиция 3\4 и 5 както описва колегата с други тампони с преправяне на стругар също съм правил шарнирите и съм сменял биалетите отзад.
Сега имам едно много неприятно хлопане дори и при най малка неравност и не мога да разбера от къде е също и луфт в колелото и смятам да е направя нацяло както колегата иначе скърцане нямам.
Ако може тел на човекът който ти е внесъл полиреотановите тампони да поръчам и аз.
Мерси предварително може и на Л.С

AnastasKOSTOV-REX
22-11-2010, 16:12
Любомир Казаков, Мениджър тунинг части +359 88 447 14 54
Проблема ти е именно в тези тампони + шарнирите (които са отдругата страна на същите носачи за които са тампоните)
Тези шарнири са еднакви ляв/десен и струват 80лева на Моог.По-добре ги рециклирай за 20 лева(аз така направих)
И много поздрави на Любо ако му звъниш
Lubo Kazakov
Prospeed Motorsport
+359 2862 8138
+359 884471454 mobile

dilian alfa gtv
22-11-2010, 17:03
Любомир Казаков, Мениджър тунинг части +359 88 447 14 54
Проблема ти е именно в тези тампони + шарнирите (които са отдругата страна на същите носачи за които са тампоните)
Тези шарнири са еднакви ляв/десен и струват 80лева на Моог.По-добре ги рециклирай за 20 лева(аз така направих)
И много поздрави на Любо ако му звъниш
Lubo Kazakov
Prospeed Motorsport
+359 2862 8138
+359 884471454 mobile

Шарнирите ги рециклирах вече два пъти колега и не издържат много по нашите пътища аз карам и на 17-ки затова мисля да поръчам нови.
Зимата колата не се кара и смятам да е направя по описания от теб ред и ще поръчам тези тампони от твоя човек а другите със заместители и преправяне.

Мерси за информацията и кординатите които сподели колега.

Поздрави

AnastasKOSTOV-REX
23-11-2010, 17:36
+ аргонова заварка на ухото на "предния"-заден мост от дясната страна (където се хваща големия унибал на носача в който влиза пружината).Е там най-яко лупкаше и е имало за какво!
Извод:Разбитите унибали водят до късане на уши на алуминиевите мостове отзад!!!Прегледайте си щателно мостовете и по точно ушите за пукнатини или износени дупки за стопорните болтове!!!
Един колега от Русе също се опита да спомене това но неможа да го обясни както трябва!!!
Стягайте си колите че си ..ало мамата
Предния собственик е бил пълен профан ... и е знаел само да кара(надали)

badmadafaka
23-11-2010, 18:32
Предния собственик е бил пълен профан ... и е знаел само да кара(надали)
Диагнозата на 99% от колите в България, които НЕ са "нов внос"... За средностатистическия българин притежаващ автомобил (освен ако не е сектант на някоя марка) тия дето "хвърлят пари" по колата си са балъци и будали...

Евала за информацията и картинките в темата :handshake:

oinotnA
24-11-2010, 01:03
То някой ще ме бие ама!
Малките унибали са от Мерцедес 124 Е-клас
OPTIMAL F8-5297
BIRTH 2165
TRUCKTEC 02.32.004
MALO 24032
OPTIMAL G3-175
MAPCO 33870
MOOG ME-BJ-6313
FLENNOR FL4186-J
SWAG 10 78 0006
и всички производни
Абсолютно еднакви са с Алфовите
4 броя за по 10-30 лв парчето

Големите унибали са от Опел Вектра 95-03
BIRTH 2352
OPTIMAL F8-5201
CORTECO 21652939
MAPCO 33877
FLENNOR FL4190-J
MOOG OP-SB-3621
LEMFORDER LMI 14711
и всички производни
!!!Струговат се 0.25мм (радиуса ф-то е с 0.5мм по голям от Алфовите)!!!
4 броя по 10-40лв парчето

за А-образния уишбон си взех
POWERFLEX PFR1-716 (комплект 4 броя)(позиция 8 от каталога) за скромната сума от 127лв
внесе ми ги Любо (сейл мениджъра на Ники Златков) L.kazakov@prospeed.bg

Може да я правите важна
Дано съм помогнал
Поздрави на всички

---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

Малките унибали стоят от външната страна(откъм шенкелите)на носачите за амортисьорите и за пружините

Големите унибали стоят от вътрешна страна(откъм моста)на носачите за амортисьорите и за пружините

Eeeeeeeeeeeee,това не е златен пост,Платинен е!На мен са ме разбита позиция 5 и срещуположния,двата държат един "S" образен носач или нещо подобно :P.Другите са здрави,но от тях е страшно разкрачена и се чудех какво да правя...това всъщност са тампоните от Вектрата нали???Мерси отново за инфото!!!

Jorkkoo
24-11-2010, 14:35
Колеги преди малко разглобявах пак задното окачване,да търся проблема със скърцането... всичко е здраво. Възможно ли е това скърцане (гума в метал) да е от тампоните на стабилизиращата щанга отзад !?! :gruebel:

AnastasKOSTOV-REX
24-11-2010, 15:29
Колеги преди малко разглобявах пак задното окачване,да търся проблема със скърцането... всичко е здраво. Възможно ли е това скърцане (гума в метал) да е от тампоните на стабилизиращата щанга отзад !?! :gruebel:
Унибали !!!
Задай си въпроса как им викат лаиците на жаргон?
Унибала си е унибал идва време и почва да скърца.
Между другото аз биелетки,накрайници за сходимоста и тампони реактивна щанга не сменях-бяха здрави...
та мисълта ми е,че без да сменям тампони на щанга ... и скърцането спря!
Скърцането да ти е проблема
Унибали!!!

oinotnA
24-11-2010, 20:39
Eeeeeeeeeeeee,това не е златен пост,Платинен е!На мен са ме разбита позиция 5 и срещуположния,двата държат един "S" образен носач или нещо подобно :P.Другите са здрави,но от тях е страшно разкрачена и се чудех какво да правя...това всъщност са тампоните от Вектрата нали???Мерси отново за инфото!!!

Някой нещо :naughty:

AnastasKOSTOV-REX
24-11-2010, 20:56
Да ето това са носачите.Вътрешните унибали (откъм моста) са големите от Вектра.Те се пристъргват.Разбитите унибали си ги запазих за да им имам размерите и ги хвърлих в гаража.И утре ще ги измеря да дам точни дименсии на какъв диаметър трябва да се пристържат.
Външните-малките(откъм шенкела) си стават 1:1 от Мерцедес.
Аналогично и за другите носачи в който влизат пружините.

AnastasKOSTOV-REX
24-11-2010, 21:02
Ето ги и другите носачи
Вътре откъм моста(големи) Вектрови за струговане - позиции 5 и 6
Вънка към шенкела(малки) от Мерцедес - позиции 3 и 7
PS. На снимката този ръждясъл жмел не е от моята кола - снимка от интернет

Преди и след набиване унибалите се намазват добре с грес по металните части,за да ги пази от влага и ръждясване.
Щото ръждата като тръгне и влиза вътре ,а там все пак е шарнирна връзка метал-метал

oinotnA
24-11-2010, 22:18
Да ето това са носачите.Вътрешните унибали (откъм моста) са големите от Вектра.Те се пристъргват.Разбитите унибали си ги запазих за да им имам размерите и ги хвърлих в гаража.И утре ще ги измеря да дам точни дименсии на какъв диаметър трябва да се пристържат.
Външните-малките(откъм шенкела) си стават 1:1 от Мерцедес.
Аналогично и за другите носачи в който влизат пружините.

Ехееее,да точно това е.Мерси много,просто нямам думи,толкова полезен пост(страхотно).Утре като постнеш размерите на пристъргване отивам на рееееееемоооонтт.

AnastasKOSTOV-REX
26-11-2010, 17:00
Големи унибали
Диаметър на външната втулка ф-43.8mm
Дължина на вътрешнта втълка L-50mm

oinotnA
27-11-2010, 22:15
Мерси много колега :)))