Log in

View Full Version : Грешка на мотроника 1-2-2-6 - electroinjectors (group 1)



Furious 155
23-10-2010, 15:38
Днес като я пожулих по магистралата ми направи впечатление едно примигване на лампата на инжекциона и светенето и по време на принудителен празен ход от 5000 до около 3600 лампата свети. Това на 5-та скорост... интересното е че грешката е тази:
1-2-2-6 - electroinjectors (group 1)- това е силовата верига за инжекторите в еку-то, според описанието.

Някой да ме насочи за какво може да става дума и къде да търся евентуален проблем?

Иначе колата работи ок. Лампата светва само при принудителен празен ход и то на високи обороти!

Mury
23-10-2010, 17:18
Я земи премери съпротивлението на дюзите,трябва да са 15 ома:Lkingsmiley::Lkingsmiley:

Furious 155
23-10-2010, 18:57
Я земи премери съпротивлението на дюзите,трябва да са 15 ома:Lkingsmiley::Lkingsmiley: предишния комплект си бяха на 16.2 ома. Тези несъм ги мерил, ама са със същия бош номер. Сега погледнах и свещите - червени са на цвят в зоната на горене. Ако е проблем в съпротивлението на инжекторите, няма ли да го казва през цялото време на работа, а реално по време на принудителен празен ход те трябва да не работят, освен при може би високите обороти, да подават малко гориво. Това трябва обаче някой по-наясно с работата на мотроника да каже!
Ще ги измеря утре сутринта, че стана тъмно!

vladimirrrr
24-10-2010, 08:19
В ПДФ-те пише,че при тази грешка се сменя компа.Конкретно в бумагата за електрически и електронни диагнози,стр.25-26.

Furious 155
24-10-2010, 14:49
В ПДФ-те пише,че при тази грешка се сменя компа.Конкретно в бумагата за електрически и електронни диагнози,стр.25-26.
инжекторите са по 16-16.3 ома. С един малко пиклив уред ги мерих, но изглеждат нормално. Тази грешка със старите инжектори не се е появявала, за да набедя мотроника...

Furious 155
24-10-2010, 22:09
днес вечерта навръщане към София пак ми го направи, но само веднъж и колкото и да се опитвах след това да се получи, не се повтори!

Mury
25-10-2010, 12:19
Ако нямаш имо,спокойно може да пробваш с друг комп,е трака за успокоение:devil::devil::devil:

Furious 155
07-11-2010, 20:15
Хмм пак се повтори оная вечер на 202-ра точно и то в гонка...

Pastora
08-11-2010, 00:10
Аз имам друг комп за сверка, ако ти трябва ;)

Furious 155
08-11-2010, 08:22
Аз имам друг комп за сверка, ако ти трябва ;)Аз имам комп - моя е този с връзката към имобилайзера, но не го прави регулярно за да мога да тествам и да знам че е от него.

Pastora
08-11-2010, 09:02
Вземи друг комп назаем и покарай с него, ако не ти прави номера, значи е от него :)

don_pepone
10-11-2010, 13:09
колега провери си буксата на компютъра да нее окислена и да пада напрежението към тази група инжектори или данеби да маш оголена изолация на някое от двете кабелчета за тези инжектори и да опира някаде ( оттечка)

Furious 155
10-11-2010, 22:58
колега провери си буксата на компютъра да нее окислена и да пада напрежението към тази група инжектори или данеби да маш оголена изолация на някое от двете кабелчета за тези инжектори и да опира някаде ( оттечка)
ще се заровя тия дни, защото започна да се обажда при всяко изрязване на пълна газ! Окисления няма видими, конектора е ок, но ще се заровя, да видим къде е ключа.
Дано не е тръгнало екуто!

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-164-and-166/30925-alfa-164-fault-codes-24v.html
тук не ме кефи какво пише, а именно: 1-2-2-6 ECU faulty

Furious 155
14-11-2010, 21:19
пак е така с друг мотроник... светва ми надълго при има няма 4400, като не е винаги, но определено има някаква драма - прегледах и масите - двата кабела хванато за капака на валовете! И болтовете на тоя капак понатегнах, да не е ел. проблема през тях! Засега без ефект. Започвам да си мисля че тия инжектори имат някаква драма!

Furious 155
30-11-2010, 14:50
върнах на колата оригиналните инжектори и пак светва с тази грешка мотроника.... :new_Eyecrazy: ще играе чука ми се струва :whip:

Проблема освен на принудителен празен ход го прави и на ускорение над 4000/5000 оборота. Не е зависимо от мотроник и инжектори засега.

Ще и изтръгна сърцето, да остане само машината накрая!!!:chair:

don_pepone
01-12-2010, 07:43
kолега премери напрежението от главното реле към мотроника и това от мотроника към инжекторите( ако може на запален двигател. Погледни в менюалите или ауто дата-та колко трябва да е и сравни.

don_pepone
06-12-2010, 19:50
Напредък ????

Furious 155
07-12-2010, 00:46
Напредък ????

тц, не съм мерил, но смених мотроник, инжектори и все тая...като си реши се осветва като и подавам повечко газ. Иначе в лек градски режим си шава като нормална кола... но иначе не става! Интересното е че като светне чека продължава да си ускорява на върната газ тая гад!!! Все едно продължава да бута бензин, вместо да е вече в принудителен празен ход.

Ще търся явно помощ от диагностик, да видим ще разреши ли ребуса!

vaklinator
08-12-2010, 21:02
Много ми е интересно как ги четете тези грешки?
Някой би ли ме светнал.

Furious 155
09-12-2010, 00:10
Много ми е интересно как ги четете тези грешки?
Някой би ли ме светнал.
ето как: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=3159&highlight=%E1%FA%F0%E7%E0+%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2 %E8%EA%E0

работи само на 155 с имобилайзер и май само на 8 клапанов мотор.

По темата - ще видим има ли промяна след като свалих 4-те реленца под дебитомер-а и ги почистих по контактите отвън и вътре! Ще пиша пак!

Furious 155
09-12-2010, 22:11
свалих 4-те реленца под дебитомер-а и ги почистих по контактите отвън и вътре! Ще пиша пак!
ОТНОВО свети като върна газта с повече обороти, при смяна на предавките!

Furious 155
15-12-2010, 23:37
ОПРАВИХ Я !!!

Преди време като сменях инжекторите, след слагането на другия ми комплект и палене на място с отворен капак, при форсиране първия път само, се чу едно силно изщракване на метал, като от реле, но по-плътно и звучно. Всичо това съвпадна със светването, по описания в тази тема, на чек-а! Изщракването не беше от реле и от самия мотор, но дойде отгоре на двигателя и това веднага ме насочи към мотора за празния ход.
От днес на обяд съм с друг такъв мотор от друга кола, не нов и ефекта с тази грешка вече не се наблюдава! Режа я до край в оборотите и няма проблем.
Диагнозата е мотора за празния ход, но тепърва мисля да го разглобя и да видя какво го кара да греши и да се шашка по време на форсиране и при принудителен празен ход.

don_pepone
16-12-2010, 12:11
:thumbup:

vaklinator
16-12-2010, 12:38
ето как: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=3159&highlight=%E1%FA%F0%E7%E0+%E4%E8%E0%E3%ED%EE%F1%F2 %E8%EA%E0

работи само на 155 с имобилайзер и май само на 8 клапанов мотор.

По темата - ще видим има ли промяна след като свалих 4-те реленца под дебитомер-а и ги почистих по контактите отвън и вътре! Ще пиша пак!

на моята нестав, явно няма записани никакви грешки в мотроника:pp:

don_pepone
17-12-2010, 12:14
Късметлия

vaklinator
17-12-2010, 18:54
Късметлия

Де тоз късмет да се оттърва от нея за 7000 лева....ехееее
Сорри за спама:?

don_pepone
18-12-2010, 12:36
Това Седмица ли е преди нулите или аз не виждам добре :)
Иначе за разните проблемчета на алфите съм се очудвал как могат сами да изчезват, както моят проблем с прекъсването и гърменето на студен двигател- само се оправи и край,никой не разбра кво и имаше.