PDA

View Full Version : проблем с алфа 145 ТД прекалено мн пушек



Sparco90
25-10-2010, 20:32
Здравейте имам проблем с алфа 145 при старт на мотора пуши и говорим за сериозно пушене след това като се подаде газ пак пуши при високите обороти отзад не се стой алфата е дизел 1.9ТД ако някой има идея от кво е да пише плс...

н.неделчев
25-10-2010, 20:49
Провери за сцепен маркуч на турбото.

ogi100
26-10-2010, 09:41
Здравейте имам проблем с алфа 145 при старт на мотора пуши и говорим за сериозно пушене след това като се подаде газ пак пуши при високите обороти отзад не се стой алфата е дизел 1.9ТД ако някой има идея от кво е да пише плс...
И все пак какъв тип пушек е? Цвят, мирис...?

Coyota
26-10-2010, 09:55
Колега да не би някоя дюза да пикае?

XaDeS
26-10-2010, 20:03
А също така, е възможно и от калпава нафта да пуши и да не иска да върви но мноого малко си обяснил за може да се направи някакво смислено обяснение :info: и тогава ..

Sparco90
26-10-2010, 21:19
мм дюзите са наред пушекат е черен с мирис на нафта по точно вече трудно пали иначе си варви днес забелязах че има клапа на изпускателната система която ми надува явно картера ии целия е в масло маркучат който идва от там качва масло чак до ваздушния филтар нз кво да правя савети идей някви

---------- Post added at 21:19 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

черен като сажди с мирис на нафта :)

carcass1968
30-10-2010, 19:54
Не искам да те плаша ама измери си компресията

Satanism
30-10-2010, 20:40
имаше някаква далавера на тоя мотор, да се регулира нафтата в ниските и високите.
Ходих при един преди много време с Делтата ми, така я направи, че грам не изпушваше и тръгна осезаемо повече.Ръчка някъде с една отверка(на 2 места) и оправи работата...
А от София до Пловдив правех спойлера черен преди това

Sparco90
31-10-2010, 07:10
Не искам да те плаша ама измери си компресията

амм значи колата си има компресия и то мн мн варви тва и на мене ми беше парвата работа като почна да ги прави тея проблеми

carcass1968
31-10-2010, 17:31
Понеже си писал че качва маслодо възд.филтър това ме заблуди.Има разлика от омаслява и качва масло иначе Satanism е прав виж помпата за регулировка.

Sparco90
04-11-2010, 10:18
Понеже си писал че качва маслодо възд.филтър това ме заблуди.Има разлика от омаслява и качва масло иначе Satanism е прав виж помпата за регулировка.

значи работата е такава че и двете неща се случват и картера е умаслен и качва и масло към филтара

FEMINEMA
04-11-2010, 20:50
Колега, имам същият проблем и аз съм с 145-ца TD водих я на доктор и момчетата от сервиза ме посъветваха така да си я карам, просто форсираш веднъж повечко и чернилката изчезва за 3-4 секунди, иначе като ги питах какво й е на колата ми казаха, че трябвало да се сменят маркучи и да се правела някаква профилактика- към 80-100 лева ми каза и се отказах..

AlfaFen145
07-11-2010, 21:04
Колега, имам същият проблем и аз съм с 145-ца TD водих я на доктор и момчетата от сервиза ме посъветваха така да си я карам, просто форсираш веднъж повечко и чернилката изчезва за 3-4 секунди, иначе като ги питах какво й е на колата ми казаха, че трябвало да се сменят маркучи и да се правела някаква профилактика- към 80-100 лева ми каза и се отказах..

Следващия път ,като ти кажат профилактика за 1500-2000 ,ще видиш какво ще правиш :))

luckylm
28-12-2010, 21:56
Провери си горивният филтър, това е относно пушека отзад, а проблема с маслото още немога да го разбера от каквое затова си го събирам за да не ми цапа въздушният филтър. Ако някой може дами каже защо ми харчи над 10 на 100 нафта ще му бъда много благодарен. Изключвам тежки обувки и други такива защото и при леко каране разхода е пак голям/145 1,9 TD/

митака-пловдив
28-12-2010, 23:45
A въздушен филтър,сменял ли си?Ако ти е запушен горивния - няма да пуши,не слушай "професорите"!И дюза не "пикае" щото тогава пуши бяло-сивкаво!Замисли се малко,черен дим - много сажди,някъде не и достига въздух!Маркуча за картерните газове качва масло защото колата ти има нужда от въдух,а от там и е най-лесно да си го "вземе"!Смени си филтъра и ако продължава да пуши,значи помпата ти подава много богата смес,от там ти е черния пушек!

Adolf
15-01-2011, 18:42
Смяна горивен и въздушен филтър. ако не се оправи ходи на диагностика