View Full Version : Светеща дюза на таблото.
Здравейте колеги.
Преди 2 дни когато те първа започна да се застудява сутринта към 7-8ч. пробвах да запаля колата, но не искаше да завърти. Мъчеше се да запали, но не можеше и забелязах, че стрелките на километража и обортомера се мърдаха тоест километражната отиваше до 220 (макс скоростта на таблото), както и тая обортомерната на макс обороти. Но там е чудното, че нито беше запалена колата нито нищо само въртях. Е на края с 300 зора запали ама пък почна да бучи - фучи и тем подобни звуци :D . После като загря се оправи утихна всичко.
Ама пустия ми късмет... тая сутрин тръгнах за Пловдив. Запалих колата без проблем дори я оставих да поработи 3-4 мин., защото беше доста студено. След това тръгнах и точно до Поповица ми светна на тъблото (е незнам дали там е светнало ама тогава забелязах) с една дюза ли е незнам, и веднаха отбих там на един "паркинг" до полицията. После запалих пак и всичко беше наред.
Та от цялото ми писане въпроса ми е от какво може да е този проблем с дюзата и дали има връзка с по предния ден когато не искаше да пали?
Тия простотии с таблото ги прави при проблеми с генератора.Дръж го под око.А защо е светнала дюзата,трябва да покаже на диагностика.
И аз мисля, че ще трябва да мина през диагностика, но все пак реших да питам тук за информация ако някой се е сбълсквал с същия проблем.
RUSEV-BGR
31-10-2010, 21:12
Може и термостат да имаш за смяна-ако на диагностиката ти излезе като грешка температурен датчик е виновен термостата!
Ама странното е, че от както пуснах темата спря да свети хах ...
D-I-V-A-K-A
02-11-2010, 12:42
Ама странното е, че от както пуснах темата спря да свети хах ...
И на мен ми се е случвало, главно като съм се връщал от Витоша, това става като я караш на ниски обороти с по-висока скорост и прекалено много се охлажда. На мен всички пъти в който ми е светвала съм падал на 40 градуса, че и дори под тях, но като върна контакта и дам пак на контак (рестарт) всичко се оправя. При мен специялно термостата ми е прецакан и седя само на голям цикъл и за това се стига до това, предполагам, че и при теб е същото, загледай другият път като ти светне, на колко ти е температурата ;)
niki.peev
02-11-2010, 19:05
Виж си термостата колега
Близо 5 години по-късно проблема е решен и разбран :D Първия беше акомулатор , след смяната се оправи. Втория проблем с светещата дюза като изгоря нацяло дебитомера разбрах къде е проблема хаха :)
cubalibre3
07-11-2015, 10:29
Може и термостат да имаш за смяна-ако на диагностиката ти излезе като грешка температурен датчик е виновен термостата!
какво общо има това ,че не пали с термостата.като не разбирате по добре си мълчете и изглеждайте интелигентни.
DerMeister
10-11-2015, 23:25
какво общо има това ,че не пали с термостата.като не разбирате по добре си мълчете и изглеждайте интелигентни.
5 години по-късно му каза на човека колко е неинтелигентен...
cubalibre3
13-11-2015, 09:00
Сега го прочетох и се удивих как може да изръси такава глупост.
---------- Post added at 09:00 ---------- Previous post was at 08:58 ----------
Има ли значение след колко години, като е очевадно идиотско,че може и някой и сега да г прочете.
СПАМ!
Хихихи, това със стрелките на километража и аз го изпитах преди 4-ри години, но не на "Алфата" а на "Пежото".
Малко фън :) https://www.youtube.com/watch?v=-o22iJNNC3g
ivan dimitrov
16-11-2015, 22:25
Сега го прочетох и се удивих как може да изръси такава глупост.
---------- Post added at 09:00 ---------- Previous post was at 08:58 ----------
Има ли значение след колко години, като е очевадно идиотско,че може и някой и сега да г прочете.
Ако го прочетеш още веднъж, като тоя път внимаваш, може да установиш че иде реч за светещата лампичка. Щото проблемите са били 2.
To0CrAzYy
18-11-2015, 17:00
При мен пък беше засмяна датчик колчно вал при същите симптоми :D
cubalibre3
22-11-2015, 08:39
няма лампа която да ти показва ,че термостата е за смяна.
ivan dimitrov
22-11-2015, 10:13
няма лампа която да ти показва ,че термостата е за смяна.
Но пък има лампаичка, която следи датчикът за температура на двигателя и светва ако компютърчето не хареса показанията му. Колегата съвсем еднозначно е писал - ако на диагностика покаже грешка температурен датчик - термостатът е за смяна.
Не съм съгласен че това е начинът за диагностициране на загинал термостат, но това е друга тема.
cubalibre3
02-02-2016, 10:00
Съгласен съм с теб, че не е това начина за диагностициране.
---------- Post added at 10:00 ---------- Previous post was at 09:59 ----------
Да беше си сменил акумулатора и всичко щеше да е наред.
ivan dimitrov
02-02-2016, 22:16
Съгласен съм с теб, че не е това начина за диагностициране.
---------- Post added at 10:00 ---------- Previous post was at 09:59 ----------
Да беше си сменил акумулатора и всичко щеше да е наред.
Откачи си датчикът за температура(тоя който е свързан към ЕКУ), ще се съгласиш и с останалата част от постът ми.
Повтарям - колегата еднозначно беше написал нещо, което е много вероятно. В техническата част на форумът, четете внимателно и пишете разумно. Умолявам Ви! За "другите измервания" има раздел "общи приказки".
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.