Log in

View Full Version : Основен ремонт



hunter1989
02-11-2010, 14:41
Колеги и тази алфа даде фира ... Снощи прибирам се , карам си с 80 90 и дочувам леко почукване , което след 2 км стана тропане и накрая колата умря . Прибрах колата на теглене и диагнозата беше глава . Интересното е че и водата изтече през главата , сигурно съм я спукал някакси . И сега следва сваляне на мотор и ремонт. Ако някой е правил основен ремонт на 1.7 16в боксер или на друг боксер да каже горе-долу какви парички излиза , за да се подготвя психически :lol_sign:

Perdaha
02-11-2010, 15:03
драсти колега аз имам пресен опит с 33-ка ама пак 1.7 16в.Ако става въпрос само за главите можеби около 600-700 лева за да стане всичко на 6 и да нямаш грижи,иначе аз поръчвах нови бутала друг колянов вал и т.н + главите + всички консумативи лагери и т.н. и ще ми стъпи около 2500лв. така че много зависи какво ще правиш и какво е за смяна.
Имай впредвид,че не влизат само части а и шлайфане,но когато имаш точна диагноза и какво ще се прави може да се каже по конкретно.

Pinky
02-11-2010, 15:25
Трябва да се види какво точно има счупено. Както обясняваш, много вероятно да имаш прецакан вал. Шлайф, гарнитури, нови клапани, напасване... Не е съвсем евтино, но си заслужава. Много зависи и кой ще прави ремонта.

ПП Аз бих направил пълна ревизия на мотора в такава ситуация.

drigata
02-11-2010, 18:20
Колега,приготви се психически за смяна на блок и бутала!!!

Така описан проблема на мен ми звучи на затегнал биелен лагер ,а от там счупена биела и бутало,а щом и водата е изтекла това говори и на счупен блок.

Един въпрос -Сама ли изгасна или ти я загаси???

Дано да не съм лош пророк и да съм сбъркал!!!

hunter1989
02-11-2010, 19:05
Колега,приготви се психически за смяна на блок и бутала!!!

Така описан проблема на мен ми звучи на затегнал биелен лагер ,а от там счупена биела и бутало,а щом и водата е изтекла това говори и на счупен блок.

Един въпрос -Сама ли изгасна или ти я загаси???

Дано да не съм лош пророк и да съм сбъркал!!!

Изключих от скорост и умря ...

---------- Post added at 17:05 ---------- Previous post was at 16:55 ----------

Варианта е или нов мотор или нова кола и да паркирам втори донор на тротоара . Направо ми се реве ...

drigata
02-11-2010, 20:15
Първо огледай мотора за видими щети ,без да го разглобяваш.

Отвори капака и на светло наливаш вода в казанчето и гледаш от къде тече,ако не е от блока сташно нема,но ако е от там ,поразрови се и намери точно от къде идва теча и ще ти дам съвети за по нататък.

hunter1989
02-11-2010, 20:21
Доколкото видях днес отгоре на блока имаше вода . Утре на светно ще махна колекторите , за да мога да огледам хубаво и после ще пиша. Има една оферта за 146 1.9 жтд , но още я обмислям :wink:

thecleaner
02-11-2010, 20:27
Доколкото видях днес отгоре на блока имаше вода . Утре на светно ще махна колекторите , за да мога да огледам хубаво и после ще пиша. Има една оферта за 146 1.9 жтд , но още я обмислям :wink:

Батенко много внимавай какво и как купуваш, не е необходимо да изкупуваш целата скраб наоколо ;)

marian2784
02-11-2010, 21:52
колега ти направо ме караш да се замисля какво да очаквам от моя боксер.според мен ако решиш да не поправяш твоя направо сменяй колата,но по-добре си оправи твоя да ти е мирна главата.

ivan dimitrov
02-11-2010, 22:08
---

Perdaha
02-11-2010, 22:48
мдаа съгласен по-принцип ей така безпричинно никога не се чупи кола,дори и нашите и без преди тва да е давала признаци..

hunter1989
03-11-2010, 00:34
Температурата винаги я следя , колата след като се разтропа спрях и огледах и си имаше всичко . Май ще се сбогувам с нея , защото ремонта отива към много парички .

bocko
03-11-2010, 02:15
Е нов мотор не е ли по добрият вариант 300-400лв и си ти

Perdaha
03-11-2010, 09:26
еее колега за тея пари мотора сигурно ще е като на колегата в най-добрия случай след някой друг километър...мм за мен колегата трябва да си реши дали иска да кара Алфа и да я стегне и след това да знае че си има хубава кола..тва лично мнение и на мен ми идва на нагорнище ама... лично мнение разбира се.

Pastora
03-11-2010, 10:00
Температурата винаги я следя , колата след като се разтропа спрях и огледах и си имаше всичко . Май ще се сбогувам с нея , защото ремонта отива към много парички .
През 2 двора е колата за теб ;)

bocko
03-11-2010, 13:47
еее колега за тея пари мотора сигурно ще е като на колегата в най-добрия случай след някой друг километър

Е ти пък колега,то излиза че според теб всеки който си купува кола след някой друг километър прави двигател.Както ти каза 2000-2500лв. и всичко става ОК,но струва ли си при положение,че колата струва толкова/и то в най-добрия случай/ и ако даде толкова пари трябва колегата да си я кара поне 5г. или да направи на някой подарък.Нали си забелязал,че повечето двигатели които се продават са от блъснати коли. така че....
И аз съм на мнение,че ако искаш да я караш колата и да е стегната за да нямаш проблеми я правиш,но 2000лв. са си удар под кръста направо и то за кола на 13-14г.

п.п Всичко по горе е лично мнение разбира се и всеки си решава сам,но както и да го погледнем всичко си опира до финанси

Perdaha
03-11-2010, 14:29
мда разбира се аз нямам намерение да изпадам в спорове просто се убедих в истиността на това което казвам защото не всички но на 90% от случайте дори и 1.4 колите се карат супер нечовешки и с минимална подръжка,просто понякога по добре 1000 но за един ремонт и както трябва отколкото 2х700...Разбира се всеки си решава!но затова е темата всеки да изкаже мнение според мен никой няма да продаде хубав направен и запазен двигател за 300-400 лева и тва е на 100% сигурно.

bocko
03-11-2010, 14:42
Е ти пък спорове къде видя такова нещо:lupe:
Автора на темата да каже какво е решил,ще кара ли Боксер или....

hunter1989
03-11-2010, 16:31
В интернет потърсих мотори ,но попаднах само на обяви в които преобладава " ПРОБЛЕМ В ДВИГАТЕЛЯ " Още ми е объркано и не знам какво да правя . За сега ще съм с рейса ама то ми излиза по скъпо отколкото с кола .Трябва да сваля двигателя и да го отворя това е . После ще се реши какво да се прави .

Perdaha
03-11-2010, 16:36
Мда колега моя съвет е да изчакаш няколко дена да се успокоиш от стреса с цифрите,аз първия път като чух 2600 лв. реакцията ми беше утре я мачкам :)Изчакай отвория виж какъв е проблема и после решавай най-доброто за теб,че тук сега можем само да ти мътим главата с цифри и съвети!Хайде като я отвориш ще кажеш какво става вътре!

Pinky
03-11-2010, 21:12
Чак 2000-2500 не е, айде сега. Ако си го правиш сам тоя ремонт, за части е значително по-малко. Не е ефтино в никакъв случай, но пък резултата е добър, особено ако се постараеш. Аз се кефя на такива инициативи и също бих помогнал с каквото мога.

hunter1989
04-11-2010, 20:32
Утре ще се опитам да извадя мотора от коша . Дано успея да го направя и да видя какво е останало от клапаните и повдигачите. След това правя равносметката и ако не ми хареса съм си харесал една 146 2.0ТД :D :D :D Колата е запазена , запали от раз , без да изчакам да подгреят свещите ( забравих за тях :D ) Покарах я малко , хареса ми и ако не стане с боксера, мисля да я взимам . Между другото май са ми направили черна магия ( една бабичка не ме харесва много и сега мисля да ходя да ми направят бяла за късмет . Малко е налудничево но вече не знам какви ми се случва . Същата бабичка ми продаде икона като си купих алфата . Леле полудявам...

Pinky
05-11-2010, 16:00
Ако ще разчиташ на магии, аз предпочитам да не ти се меся.

hunter1989
07-11-2010, 10:53
Колеги днес реших да разглобя алфата , и без това нямам пари за нова поне да видя на тази какво и е . Интересното е че мотора запали не много трудно ,но чукането го има . Сега почнах да понамалявам частите по мотора и до следобяда ако го извадим ще идеално. Пък после ще отворим главата да видя какво съм и причинил.

marian2784
07-11-2010, 11:01
само няма да се плашиш.и да знаеш по-добрия вариант е да си го насправиш този отколкото да пълниш паркинга с паметници

dido alfa
07-11-2010, 11:40
Здравейте,подобен проблем преживях и аз преди няколко години само дето небеше 16v, по правата Варна-Добрич както си карам и в един момент кякой започна да ми чука от двигатела.Изключих от скорост и отбих ,запалих на място чуваше се доста тревожно и ритмично почукване.Изключих и се обадих да ме издърпат обратно във Варна.Диагнозата на моята любима бе скъсана биела в резултат спукана глава,криви клапани.Обиколих магазините и сметнах за по-добре да сменя двигателя,така ме посаветва и майстора.Изчаках една седмица за доставка и след още 2 дни пърках из Варна.Колата съм я продал,но все още я засичам в града.

alfaromeofen
07-11-2010, 17:37
А някакви проблеми в кат за смяната на мотора има ли?И въобще как стоят нещата със смяната на двигател от друга кола..?Можеш ли да дадеш малко информация, защото по някой път това е изхода ..ама все пак не можеш да разчиташ че другия двигател ще е здрав и няма да си се набутал с два счупени мотора.

hunter1989
07-11-2010, 17:54
Днес не можахме да свалим главата , че бяха много алфи за правене . Махнахме колектори , дросели , маркучи , кабели и още много други. Във вторник ще се мъча да сваля главата . Поне теча на вода , го останових . Това не знам какво е гума ли е , уплътнение , някакъв вид подложка . Ако някой знае да казва .

dido alfa
07-11-2010, 18:55
Аплодисменти за смелостта,казвам го ,защото ремонта на боксер е доста прецизна работа малко са тия които се захващат ,а още по малко тези които го правят качествено.Относно регистрацията в КАТ ,ако си купил двигатела (или ти е доставен от автоморга) ще ти дадат митническа декларация или документ че не е краден(примерно)със който се уговаряш ,че ако не ти пасне го връшташ.Кубатурата трябва да е същата като на стария ти двигател.Монтираш и право в КАТ за смяна на талоните ,а ако е с по голяма или по малка кубатура се минава една комисия пак във КАТ но си имат определени дни във месеца за които можеш да разбереш от тях кои са.Въпрос -ако не мислиш да я продаваш колко пъти като са те спирали за рутинна проверка и са ти проверявали номера на двигатела,или си чул за такава проверка,като се сещам само каде е.:clap:

kompir
07-11-2010, 20:00
Какъв КАТ какви 5 лева.Ако по талон е регистрирана без номер на двигател може и без да се ходи(мойта поне е така).

dido alfa
07-11-2010, 21:08
Не знам колко коли си регистрирал колега,но тук във Варна в талона се вписва както номер на рама така и номер на двигател,а съм сигурен че не е единственото място в страната където процедират так.Друг е въпроса че в други европейски държави двигатела не се вписва в талона.

hunter1989
07-11-2010, 23:32
Аз двигател няма да сменям . Ще видя какъв е проблема и колко пари ще ми струва и тогава ще мисля , дали ще я пускам на части или ще я правя.

firedragon
08-11-2010, 10:52
Днес не можахме да свалим главата , че бяха много алфи за правене . Махнахме колектори , дросели , маркучи , кабели и още много други. Във вторник ще се мъча да сваля главата . Поне теча на вода , го останових . Това не знам какво е гума ли е , уплътнение , някакъв вид подложка . Ако някой знае да казва .

Това е скъсана гарнитура и някой май се е опитвал да я поправи без да я смени. Внимавай като правиш боксера,защото не е точно като редови и си има свойте особенности. Дано да няма големи поражения и скоро да си на пътя пак.

hunter1989
08-11-2010, 19:33
Колеги , някой да знае как се сваля главата , без да е свален мотора . Утре ще я мъча нещо . Доколкото разбрах тя е на еврейска звезда и се вадила нагоре . Но от това обяснение нищо не разбирам.

marian2784
08-11-2010, 21:02
отстрани през подкалника ,като махнеш гумата.излиза настрани,поне така знам че е на 1.3,твоите са малко по-големи така че не знам със сигурност

hunter1989
09-11-2010, 17:23
Такаааа. Днес цял ден се занимавам с колата и най-накрая свалих главата . Поражения по клапаните не виждам , валовете са добре (не че разбирам а така ми изглеждат) но буталата ме тревожат. Ето малко снимки , ако някой може да каже нещо , да даде някакви напътствия ще съм много благодарен.

firedragon
09-11-2010, 19:11
Такаааа. Днес цял ден се занимавам с колата и най-накрая свалих главата . Поражения по клапаните не виждам , валовете са добре (не че разбирам а така ми изглеждат) но буталата ме тревожат. Ето малко снимки , ако някой може да каже нещо , да даде някакви напътствия ще съм много благодарен.

Така на око трудно ще разбереш валовете как са,трябва да се измерят. По буталата не се виждат следи от удари на клапаните,но нагара е много,свещите трябва да са керемидено червени,а те са много далеч от това състояние. Трябва да се прегледат повдигачите и биелните лагери. Колата си иска майстора,да я погледне,защото така по снимки много трудно може да се отгатне. За сега не изглежда чак толкова зле,но на снимките не се вижда всичко.

hunter1989
09-11-2010, 23:57
А дали има вероятност от гарнитурата на дроселите да е вкарвало вода в цилиндъра и от това да е тропала . В четвъртък ще сваля и другата глава да видя там как стоят нещата .

drigata
10-11-2010, 15:21
Ако е влизала вода щяха да са измити глава ,клапани бутала,а аз не виждам такова нещо.

Според мен свали мотора и го ревизирай,според мен има някой лагер ,дали биелен или основен,а може и всичките.

Щом няма големи поражения ще ти излезне сравнително ефтино да го ревизираш.

Успех.

hunter1989
10-11-2010, 19:04
Утре ще почна от картера , можя да намеря нещо в него . после ще опитам да сваля мотора без да махам и другата глава , че е много неудобро . Проблема е че няма да мога сам да сглобя мотора. Но от опит глава не боли.

Perdaha
10-11-2010, 19:11
Утре ще почна от картера , можя да намеря нещо в него . после ще опитам да сваля мотора без да махам и другата глава , че е много неудобро . Проблема е че няма да мога сам да сглобя мотора. Но от опит глава не боли.

То не боли ама много неприятно бърка в джоба,е ако ги имаш нямаш проблем,ако питаш мен щом не разбираш я закарай поне като купиш частите да ти я сглобят и зацепят хора които разбират да не се налага да повтаряш!!

hunter1989
10-11-2010, 19:25
Проблемът е, че в Елин Пелин нямам доверие на майсторите (една алфа вече блокира заради тях) и трябва в София да я карам . То това не е проблем , но искам да видя какво съм направил на мотора преди да мисля каквото и да било . Защото ако се наложи цялостен ремонт , не мисля че ще го направя . Друг е варианта ,че ако го направя тази кола ще стане като нова и няма да пипна повече да правя по нея и само ще си я карам . Но пък напоследък все си мисля за дизел :D . Кога ще ми дойде акъла не знам .

hunter1989
10-11-2010, 22:05
Колеги , някой има ли каталог с цени за части за основен ремонт (сегменти , бутала , лагери ....) и динамометричен ключ

firedragon
10-11-2010, 22:31
Динамометричните ключове почват от 80 лв. за най-малките и вървят нагоре,според зависи какъв момент на затягане ти трябва. Лагерите май и те бяха към 80 лв(биелните),буталата са цифра(колегата Perdaha си взе за неговата кола чисто нови понеже не намери втора ръка),но на твоите не виждам да им има нещо. За другите неща не мога да ти кажа точно. Сегментите не бяха много скъпи,но трябва да знаеш какво и има на колата. Може да минеш и много евтино,но се консултирай с някой майстор,който се занимава с БОКСЕРИ. Успех, и не се отказвай,тоя двигател е мечта и си заслужава ;)

hunter1989
10-11-2010, 22:38
Динамометричните ключове почват от 80 лв. за най-малките и вървят нагоре,според зависи какъв момент на затягане ти трябва. Лагерите май и те бяха към 80 лв(биелните),буталата са цифра(колегата Perdaha си взе за неговата кола чисто нови понеже не намери втора ръка),но на твоите не виждам да им има нещо. За другите неща не мога да ти кажа точно. Сегментите не бяха много скъпи,но трябва да знаеш какво и има на колата. Може да минеш и много евтино,но се консултирай с някой майстор,който се занимава с БОКСЕРИ. Успех, и не се отказвай,тоя двигател е мечта и си заслужава ;)

И аз това си казах ,че исках този модел с този мотор и сега да го заменя с дизел . Да ама дизела не мърка след 4000 оборота . А и друго си е с боксьорчето

Perdaha
10-11-2010, 22:45
Динамометричните ключове почват от 80 лв. за най-малките и вървят нагоре,според зависи какъв момент на затягане ти трябва. Лагерите май и те бяха към 80 лв(биелните),буталата са цифра(колегата Perdaha си взе за неговата кола чисто нови понеже не намери втора ръка),но на твоите не виждам да им има нещо. За другите неща не мога да ти кажа точно. Сегментите не бяха много скъпи,но трябва да знаеш какво и има на колата. Може да минеш и много евтино,но се консултирай с някой майстор,който се занимава с БОКСЕРИ. Успех, и не се отказвай,тоя двигател е мечта и си заслужава ;)

мдаа колега не се вкарвай във филм без да е нужно аз взех нови и много трудно даже в Италия намерихме ама 33-ката вече си е реликва и ми стъпаха на 1000 лева със сигментите....но най-важното сега е да намериш читав майстор да ти замери всяка част и от там да решиш какво да правиш...тук се борави с такива единици че много често са невидими за очите(всичко е прекалено стриктно в двигатела) така че с мерене ще стане работата на око нищо неможе да се каже..ако си решил да имаш кола това е пътя и както ти казват звяра може да не е толкова страшен колкото изглежда...
Успех с начинанието знам колко е неприятно,ама мислим за усмивките след това!

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:42 ----------


И аз това си казах ,че исках този модел с този мотор и сега да го заменя с дизел . Да ама дизела не мърка след 4000 оборота . А и друго си е с боксьорчето

Аз пак ще кажа-колите не са лоши просто се карат нечовешки а грам не се потдържат и на фона на годините на които са е нормално след толкова лашкане вече да поклякват-всяко нещо со иска своето както всеки кеф си има цена,дори и да е солена понякога!

hunter1989
11-11-2010, 13:35
Шок и ужас. Развъртях пропката на картера и започна да тече вода от там. Като я махнах тругна и масло да тече но беше омешао с водичка :S

---------- Post added at 11:35 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

Май е смешала масло ,вода и бензин . Сега като помирисах маслото намирисваше на бензинче . Кофти много кофти . От каде може да е този проблем и дали чукането по мотора е от него

stelt
11-11-2010, 13:50
Продължавай с разглобяването, то ще си покаже. Но нещата стават сериозни. Така като те чета отстрани ми се струва че тоя двигател няма да го бъде. Дори и да има някакви шансове да се разминеш с малки разходи ти в момента бягаш от тях. Разглобяваш двигателя оттук-оттам и констатираш някви неща, ама без смисъл. И ако двигателя все пак става да се ремонтира, кой ще ти го сглоби ? Трудна работа е според мен да намериш такъв човек.

bocko
11-11-2010, 14:30
Ти от картера трябваше да почнеш,а може ли да е влязла вода когато си махал главата?

hunter1989
11-11-2010, 17:49
Ти от картера трябваше да почнеш,а може ли да е влязла вода когато си махал главата?

Не би трябвало . Аз източих водата от охладителната система (почти всичката) . Като свалих картера видях че на магнита на пробката и на дъното на картера има много стружки и не бяха малки . нещо почвам да се отчайвам с тази кола . Е поне ако нищо не става от нея ще ми е разглобена и после на части.

drigata
11-11-2010, 20:21
Това със стружките е наистина лошо,сваляй биелните шийки и виж какво е дереджето,ако си завлякъл вал,което според мен е така трябва да сваляш мотора на 100% и да го разглобиш,а ако има превъртял лагер,става все по дебело,ще ти трябват и биели и така нататък.

Ако не си намериш човек който да ти разглоби премери и събере мотора ще я объркаш и то много,ще последваш съдбата на Пердаха.

Евтиното винаги излиза скъпо!

hunter1989
12-11-2010, 00:18
В понеделник съм почивка и ще сваля другата глава и мотова ( в най-добият случай) а после не знам . За пръв път ще отварям мотор и се надявам да не е толкова голям проблем . Ако нешата отиват на дебело ще взимам друга кола , ако е ще правя тази. Мен ремонта не ме притеснява , сгобяването на мотора ми е чудно как ще стане , защото не съм сигурен в себе си .

Pinky
12-11-2010, 01:32
Само записвай старателно кое от къде точно си свалил (място, ред, цилиндър), пък който с каквото може, ще помогне.

tonov
13-11-2010, 13:43
Боксера не е баш мотора на който да се учиш, ам поне имаш желание. Прочети в менюалите кое как се прави и в какъв ред.

hunter1989
13-11-2010, 19:59
Нещо се чудя какво да правя. Много сложно се получава с този двигател и май-нещата отиват в раздела " Авточасти и аксесоари " Но преди всичко ще сваля мотора и ще го отворя. А блока от алуминии ли е , поне пари да искарам от него :D

stefoo
13-11-2010, 23:28
ремонтираи колега не се отчаиваи вкараи колата в някои сервиз и я оправи и аз съм минал по твоя път мотора долу и всичко ново

mitaka_cs
13-11-2010, 23:38
Нещо се чудя какво да правя. Много сложно се получава с този двигател и май-нещата отиват в раздела " Авточасти и аксесоари " Но преди всичко ще сваля мотора и ще го отворя. А блока от алуминии ли е , поне пари да искарам от него :D

От чугуний е блокът:Tease:
Доразглоби го до гол вал, измери всичко, стига да не е на дроб сърма и после ще решаваш.

infernus
15-11-2010, 14:59
Много от рано взимаш баси кардиналните решения, особено след като това е най евтиния за поддръжка мотор. Вярно е че абсолютно не е за всеки и трябват доста хинтове при сглабянето от майстори който се занимават само с това (няма да посочвам те се знаят). Огледай щетите и кажи за какво иде реч стига си се стягал.

Perdaha
15-11-2010, 16:13
даа колега като си почнал давай докрай...ако вече ти се стори много скъп ремонта -там ти си решаваш,но ако само вала е пострадал и излезе на добър ремонт не се двуоми,замисли се като вземеш друга колко ще е читава,ако ремонта ти излиза колкото друга или малко по-скъп според мен не се замисляй да си я правиш-поне ще знаеш в какво състояние е!
Успех!

hunter1989
15-11-2010, 17:37
Колеги свалихме мотора , поразглобихме малко и се установи , че вече е правен основен ремонт и то несполучлив. Едното бутало е сериозно надрано. Самият лагер на биелата не съвпада и от там също е правио проблем. Трябва да снимам всичко за да ви покажа но денс съм уморен . Но както го мислихме нещата отиват на нов основен ремонт а не знам дали може още да се шлайфат цилиндрите , коляновият вал ( мотора е шлайфан на 0.20) А ако трябва да сменявам всичко с ново ,трябва доста заплатки да отделя и доста време . А няма как да се прибирам от работа без кола . Не мога вечно да ангажирамнякой да ме кара. И мисля да я пускам на части и да подъбера до края на месеца парички да габна нещо друго .

infernus
15-11-2010, 19:03
Аре направи снимки, мисля че бутало може да се намери на старо. Вала в какво състояние е? Лагерите биелни и основни надрал ли ги е?

Perdaha
15-11-2010, 19:41
ммм много неприятно колега-основен на дали е правен някакъв ремонт е правен..но явно не като хората,цилиндрите ако са с 0.2 отнети от оригиналното значи са на 1-ви ремонт неприятно ако трябва да минаваш на втори но пък го има варианта с набиване на ризи по евтин ще ти излезе отколкото да взимаш бутала на 2-ри ремонт бе мерете може и да не е чак толкова зле...и тогава си решавай..

hunter1989
15-11-2010, 20:59
ммм много неприятно колега-основен на дали е правен някакъв ремонт е правен..но явно не като хората,цилиндрите ако са с 0.2 отнети от оригиналното значи са на 1-ви ремонт неприятно ако трябва да минаваш на втори но пък го има варианта с набиване на ризи по евтин ще ти излезе отколкото да взимаш бутала на 2-ри ремонт бе мерете може и да не е чак толкова зле...и тогава си решавай..

Мотора няма ризи . Лагерите са лилави , колата е прегрявала . Не знам как е станало това като само 1 път при мен е вдигала над 100 градуса. Мисля че по добре ще е да я пусна на части . Не ми се прави ремонт нямам желание . Много се радвах на колицата , нпо нямам нерви се занимавам с нея , сърдит съм и :D . Ще я пусна на части ако някой има нужда да пише . От вън е запазена салона е добре , за двигателя няма какво да говорим той е перфектен :D ...

diapper
15-11-2010, 21:12
По спомен беше черна нали ?
Ако е така и ако я пускаш на части сподели ценичка (може и на ЛС) за предните калници и капака :)
Надявам се на някоя хубава оферта,че ми писна да я гледам с тая градушка :|