PDA

View Full Version : неработещо парно



john_doe89
04-11-2010, 08:19
Здравейте Колеги :) Парното на колата ми окончателно нещо се прецака и работи само на 4 . Отначало отказа парво на 1 после на 2 степен и така.Имате ли идея от какво може да е.Мисля през Събота-Неделя да разглоба предния панел на който са духалките,радиото,часовника,но ме претиснява,че когато включа духалките мисля,че чувам щракване от към жабката. Благодаря предварително за съдействието

AR147
04-11-2010, 08:21
Здравейте Колеги :) Парното на колата ми окончателно нещо се прецака и работи само на 4 . Отначало отказа парво на 1 после на 2 степен и така.Имате ли идея от какво може да е.Мисля през Събота-Неделя да разглоба предния панел на който са духалките,радиото,часовника,но ме претиснява,че когато включа духалките мисля,че чувам щракване от към жабката. Благодаря предварително за съдействието
Под не работи какво имаш предвид
-Не духа(духа прекалено слабо)?
-Не духа топло ?

john_doe89
05-11-2010, 10:50
имам в предвид,че изобщо не духа не се включва.Вчера го разглобих и извадих ключа(черен с големината на гсм)От едната страна има 3 жици който излизат от него,а от другата са 8.Предполагам,че тези 8 са по двойки-фаза и нула и така да е направено на 4 степени парното.Ако е от там ще пробвам да намера от някъде такав ключ,но ме претиснява,че чувам включването на парното от към жабката

john_doe89
05-11-2010, 10:50
имам в предвид,че изобщо не духа не се включва.Вчера го разглобих и извадих ключа(черен с големината на гсм)От едната страна има 3 жици който излизат от него,а от другата са 8.Предполагам,че тези 8 са по двойки-фаза и нула и така да е направено на 4 степени парното.Ако е от там ще пробвам да намера от някъде такав ключ,но ме претиснява,че чувам включването на парното от към жабката

VET
05-11-2010, 12:58
Здрасти, скапал се е блока за степените на парното. Намира се точно до моторчето на парното. Държи се с две рапидки към корпуса. Откачаш буксата, и с къса отвертка развиваш рапидките. Като го свалиш ще видиш проблема. Става със запояване на пирон/по дебела тел/ или смяна с друг блок. При запояването си има тънкости, защото там е на електро спойка и при запояване с калай, може да се отпои в последствие, затова телта трябва да се върже в краищата преди да се запои.

Успех

john_doe89
05-11-2010, 14:01
Мерси за отговора,колега.Аз го свалих и смятам,че при мен всичко е здраво запоено и мисля,че проблема е в платката затова трябва да намера нова.На гърба и пише fiat/lancia 90225 дали знаете случайно от кой модел кола мога да го намера същото от някоя автоморга,защото минах през 1 магазин и те казаха изобщо,че не са виждали подобен модел блок.

The Dark Knight
06-11-2010, 21:00
Едва ли проблема ти е в платката(с превключвателите) най-често е "термобушона" , който се намира на реостата за степените.
И не работи не заради самите спойки ами именно изгорял "елемент"
... или смени реостата с друг за проба или "термобушона" .
Ако сложиш пирон или нещо подобно възниква опасността от запалване ... ;)

Pastora
06-11-2010, 21:56
Едва ли проблема ти е в платката(с превключвателите) най-често е "термобушона" , който се намира на реостата за степените.
И не работи не заради самите спойки ами именно изгорел "елемент"
... или смени реостата с друг за проба или "термобушона" .
Ако сложиш пирон или нещо подобно възниква опасността от запалване ... ;)
Закарай платката в сервиз за телевизионна техника, там ще ти сменят проблемните елементи или попитай някой от известните ни търговци на части втора ръка от обявите, платени или безплатни ;)