PDA

View Full Version : Отново проблем с тоците!!!!



mont78
04-11-2010, 16:41
Колата(алфа 155 8v) си работи добре, ОБАЧЕ понякога прекъсва за секунда и веднага се оправя - не гасне. Това става както в движение така и на място, независимо на колко оборота е. Колата е с обикновена газ. уредба и прекъсването го прави както на газ така и на бензин, и студена и загрята.Като прекъсне няколко пъти се вдигат оборотите на празен ход - държи около 1300 (и на двете горива - явно компа записва грешка(независимо, че имам емулатор за дюзите), защото като изключа акумулатора за няколко минути и после го включа, оборотите се нормализират на 900!!!) Бях на диагностика, НО момчето ми каза, че като в момента колата работи нормално, не може да хване проблема. След това започнах сам да си проверявам комутаторите и бобините по начина описан от колеги във форума - работят си нормално(при откачането на единият комутатор или бобина мотора променя работа си само за секунда и после си работи гладко - следва, че проблема не е в ТЯХ. Свещите ми са ДЕНСО и са чисто нови, както и въздуш. филтър. Кабелите ми са добри - КОЛАТА НЕ ГЪРМИ!!!!! Явно проблема е с тоците, но КЪДЕ? Надявам се ВИЕ да ми помогнете, като ми дадете идея какво друго да проверя!!! Възможно ли е да е от реле? Tози проблем го имам от 3 години, НО се появяваше много рядко и не му обръщах внимание. Сега се появява всеки път когато я карам!!!!!!:Silent:

Furious 155
04-11-2010, 18:06
при мен подобно поведение на колата с прекъсването беше от дефектирал канал на един от комунаторите за бобините. Пробвай да оставиш колата с по една от бобините да видиш как работи с всяка поотделно. Оттам може да се насочиш комутаторите как са и те. Иначе за качването на оборотите в момента нямам идея от какво е.

Mury
05-11-2010, 10:51
---------- Post added at 10:51 ---------- Previous post was at 10:51 ----------

[/COLOR]
Колата(алфа 155 8v) си работи добре, ОБАЧЕ понякога прекъсва за секунда и веднага се оправя - не гасне. Това става както в движение така и на място, независимо на колко оборота е. Колата е с обикновена газ. уредба и прекъсването го прави както на газ така и на бензин, и студена и загрята.Като прекъсне няколко пъти се вдигат оборотите на празен ход - държи около 1300 (и на двете горива - явно компа записва грешка(независимо, че имам емулатор за дюзите), защото като изключа акумулатора за няколко минути и после го включа, оборотите се нормализират на 900!!!) Бях на диагностика, НО момчето ми каза, че като в момента колата работи нормално, не може да хване проблема. След това започнах сам да си проверявам комутаторите и бобините по начина описан от колеги във форума - работят си нормално(при откачането на единият комутатор или бобина мотора променя работа си само за секунда и после си работи гладко - следва, че проблема не е в ТЯХ. Свещите ми са ДЕНСО и са чисто нови, както и въздуш. филтър. Кабелите ми са добри - КОЛАТА НЕ ГЪРМИ!!!!! Явно проблема е с тоците, но КЪДЕ? Надявам се ВИЕ да ми помогнете, като ми дадете идея какво друго да проверя!!! Възможно ли е да е от реле? Tози проблем го имам от 4 години, НО се появяваше много рядко и не му обръщах внимание. Сега се появява всеки път когато я карам!!!!!!:Silent:

Това че не гърми,незначи че са ти добре кабелите,трябва да им се премери съпротивлението,също така да се провери и луфта на свещите:smartass::smartass::smartass:

Furious 155
05-11-2010, 11:06
Това че не гърми,незначи че са ти добре кабелите,трябва да им се премери съпротивлението,също така да се провери и луфта на свещите:smartass::smartass::smartass:
точно така, при мен заедно с комутатора смених и кабелите за свещите! Имаха проблем макар видимо и по съпротивление да са ок! Старее изолацията просто!

dani_ku4eto
05-11-2010, 13:48
Колата(алфа 155 8v) си работи добре, ОБАЧЕ понякога прекъсва за секунда и веднага се оправя - не гасне. Това става както в движение така и на място, независимо на колко оборота е. Колата е с обикновена газ. уредба и прекъсването го прави както на газ така и на бензин, и студена и загрята.Като прекъсне няколко пъти се вдигат оборотите на празен ход - държи около 1300 (и на двете горива - явно компа записва грешка(независимо, че имам емулатор за дюзите), защото като изключа акумулатора за няколко минути и после го включа, оборотите се нормализират на 900!!!) Бях на диагностика, НО момчето ми каза, че като в момента колата работи нормално, не може да хване проблема. След това започнах сам да си проверявам комутаторите и бобините по начина описан от колеги във форума - работят си нормално(при откачането на единият комутатор или бобина мотора променя работа си само за секунда и после си работи гладко - следва, че проблема не е в ТЯХ. Свещите ми са ДЕНСО и са чисто нови, както и въздуш. филтър. Кабелите ми са добри - КОЛАТА НЕ ГЪРМИ!!!!! Явно проблема е с тоците, но КЪДЕ? Надявам се ВИЕ да ми помогнете, като ми дадете идея какво друго да проверя!!! Възможно ли е да е от реле? Tози проблем го имам от 4 години, НО се появяваше много рядко и не му обръщах внимание. Сега се появява всеки път когато я карам!!!!!!:Silent:
Според мен е стъпков мотор.пробвай да го размениш с някой колега и ще си каже.

Petronii
05-11-2010, 19:48
Няма как прекъсването да е от стъпковото моторче. По-вероятно е да е от превключвателя газ бензин.

vladimirrrr
06-11-2010, 09:48
Метода с откачане на бобини една по една не е много достоверен,при мен това прекъсване също го имаше,смених кабели,свещи,проверих всички релета ел.вериги,вкл,смених и ЕКУ,прекъсването си остана(независимо че при откачане на бобините колата работеше равномерно и гладко,което ме подведе доста),смених и комутатор и бобина,но последователно на кръговете,моите като ги измервах бяха в стойностите съгласно ПДФ ел.диагнози,вече нямаше какво др.да правя и ми хрумна да сменя едновременно на двата кръга бобини и комутатори,тогава колата буквално се успа.Да допълня всеки път колата е закачана за диагностика и нямаше записана грешка ЕКУ заводски не дава достъп до тези компоненти(бобина,комутатор) чрез диагностика.

mont78
06-11-2010, 16:10
Благодаря ви колеги за мненията!!!:cheers:
Към Vladimir: Колега ще ми обясниш ли по подробно(на лично) какво си правил и как си решил проблема, че аз нищо не разбирам от ел.системи. Благодаря предварително!

mont78
04-01-2011, 16:22
Здравейте отново колеги! Моят проблем продължава...... Вчера ходих на сервиз и след щателно почистване на всички ел.връзки и релета(под дебитомера) НЯМАШЕ промяна!!! Тестваха колата с някаква апаратура, за да разберат при самото прекъсване дали не губи ток, НО апаратурата показваше, че токоподаването не се променя, при което самите майстори бяха изненадани!!! Така след 4 часа "опити" си тръгнах с досадното прекъсване! После ми дойде на ума да пробвам колата да я карам, като изключа единия комутатор за да видя дали ще продължи да прекъсва. ОБАЧЕ прекъсването СПРЯ!!!! После включих този комутатор и изключих другия. покарах така и отново НЯМАШЕ прекъсване! Извод:когато карам с по един изключен комутатор НЯМА проблеми.....Включа ли ги и двата започва да прекъсва!!!! КЪДЕ Е ЛОГИКАТА? нали по отделно всеки работи.....Трябва да има ПРИЧИНА, защо по отделно РАБОТЯТ, а заедно НЕ!!!!!
П.С - Нямам възможност да сменя двете бобини с двата комутатора,че са много скъпи, затова се надявам ВИЕ колеги да ми помогнете да намеря причината!(апаратурата не успя!!!)

kolev
04-01-2011, 16:40
като работи на бензин и прекъсне, чува ли се клапана на газовата да изцъква. ако да, пробвай да байпаснеш газовата.

mimouzunov
04-01-2011, 16:48
Здравейте отново колеги! Моят проблем продължава...... Вчера ходих на сервиз и след щателно почистване на всички ел.връзки и релета(под дебитомера) НЯМАШЕ промяна!!! Тестваха колата с някаква апаратура, за да разберат при самото прекъсване дали не губи ток, НО апаратурата показваше, че токоподаването не се променя, при което самите майстори бяха изненадани!!! Така след 4 часа "опити" си тръгнах с досадното прекъсване! После ми дойде на ума да пробвам колата да я карам, като изключа единия комутатор за да видя дали ще продължи да прекъсва. ОБАЧЕ прекъсването СПРЯ!!!! После включих този комутатор и изключих другия. покарах така и отново НЯМАШЕ прекъсване! Извод:когато карам с по един изключен комутатор НЯМА проблеми.....Включа ли ги и двата започва да прекъсва!!!! КЪДЕ Е ЛОГИКАТА? нали по отделно всеки работи.....Трябва да има ПРИЧИНА, защо по отделно РАБОТЯТ, а заедно НЕ!!!!!
П.С - Нямам възможност да сменя двете бобини с двата комутатора,че са много скъпи, затова се надявам ВИЕ колеги да ми помогнете да намеря причината!(апаратурата не успя!!!)

Аз карах така (само с единия комутатор) няколко месеца ,защото имах абсолютно същия проблем... Смених на куп кабели свещи и едната бобина и всичко си работи от тогава...

mont78
04-01-2011, 17:17
като работи на бензин и прекъсне, чува ли се клапана на газовата да изцъква. ако да, пробвай да байпаснеш газовата.
Нищо не се чува колега....

Аз карах така (само с единия комутатор) няколко месеца ,защото имах абсолютно същия проблем... Смених на куп кабели свещи и едната бобина и всичко си работи от тогава...

И аз смених кабелите и свещите....... ако трябва да се смени бобината как да разбера коя, защото тестването на бобините по отделно го правих вече и двете си работят по един и същ начин!!! Ти как я "диагностицира" неработещата?

mimouzunov
04-01-2011, 17:29
Нищо не се чува колега....


И аз смених кабелите и свещите....... ако трябва да се смени бобината как да разбера коя, защото тестването на бобините по отделно го правих вече и двете си работят по един и същ начин!!! Ти как я "диагностицира" неработещата?

Смених я по маимунския начин :Tease: ....
Просто като работеше с нея някак небеше на 100%
И все пак с какви кабели си ти!?При мен проблема беше в тях в краина сметка... Просто смених доста неща а проблема си беше там (в кабелите)

mont78
04-01-2011, 18:03
Смених я по маимунския начин :Tease: ....
Просто като работеше с нея някак небеше на 100%
И все пак с какви кабели си ти!?При мен проблема беше в тях в краина сметка... Просто смених доста неща а проблема си беше там (в кабелите)

JANMOR-полски.....били хубави....като ТЕСЛА. Първо тях смених и си викам:айде.....готов съм.....:devil:, обаче никаква разлика не настъпи....и сега отначало...:bad_evil: А свещите ми са денсо и са на 1500км.(преди да ги сменя пак го правеше този номер).

koko155
05-01-2011, 10:52
колега,аз продавам части в магазин-не за алфи,но продаваме и кабели жанмор! искам да ти кажа че оплакванията от тези кабели са доста и вече почти не зареждаме такива,,последното оплакване беше за избили кабели на 7000 км и то от редовен клиент! с моето изказване просто искам да ти дам представа като близко запознат с тези кабели човек! а какви да сложиш други,не се наемам да ти казвам защото самия аз незнам!! поздрави!?!
п.п-- на моята алфа съм слагал Тесла и бях доволен от тях 50 000км но колата я продадох и незнам колко са изкарали още! алфата бе 1.7 8 клап!!!

MUROMAN
05-01-2011, 11:32
Нищо не се чува колега....


И аз смених кабелите и свещите....... ако трябва да се смени бобината как да разбера коя, защото тестването на бобините по отделно го правих вече и двете си работят по един и същ начин!!! Ти как я "диагностицира" неработещата?

Започна да ми прави проблеми колата на Газ и от там,
1 седмица имах и аз такива ядове като вас момчета.
Започна се с детайлно диагностициране и мерене на всеки кабел на стенд на Бош.
1- Смених си свещите оригиналните на Golden Lodje с BERU.
2 -Майстораните ми казаха,че половината ми кабели не работят.Смених ги половината,проблемите си останаха.
3-Откачихме ги от бобината и Оооо бобината не работи,като издърпаш кабелите и на 1та бобина няма ток.Айде и бобини няколко смених/2-ра ръка разбира се/.
4-Накрая се заловихме с Комутаторите и там няколко смених и накрая проблема се оказа точно в единия комутатор смених го и колата заспа.
Всички снадки ,релета и куплонзи естествено бяха напръскани обилно с контактен спрей.:drive:

Alfa User
05-01-2011, 11:52
...
Всички снадки ,релета и куплонзи естествено бяха напръскани обилно с контактен спрей.:drive:

И сега вече можеш да очакваш нова серия проблеми ... няколко човека вече се оплакаха за бъгове след пръскане с такива спрейчета ... А като се замисля, че и аз щях да го правя :wallbash:

Сори за отклонението !

don_pepone
05-01-2011, 12:28
Ами то с тези псевдо контактни спрейчета- мани мани. Има истински спрейове които са подходящи,ама ако пръскаме с WD-40 няма да има положителен ефект.

mont78
05-01-2011, 14:05
колега,аз продавам части в магазин-не за алфи,но продаваме и кабели жанмор! искам да ти кажа че оплакванията от тези кабели са доста и вече почти не зареждаме такива,,последното оплакване беше за избили кабели на 7000 км и то от редовен клиент! с моето изказване просто искам да ти дам представа като близко запознат с тези кабели човек! а какви да сложиш други,не се наемам да ти казвам защото самия аз незнам!! поздрави!?!
п.п-- на моята алфа съм слагал Тесла и бях доволен от тях 50 000км но колата я продадох и незнам колко са изкарали още! алфата бе 1.7 8 клап!!!

Колега, благодаря ти за съвета. Дано при мен няма проблеми с тях......а и да изкарат 7000км. пак ме устройва, защото колата я карам рядко. За качеството им четох във други форуми и хората ги хвалеха и за това реших да взема такива. Колкото изкарат....толкова....здраве да е.....!!!!:cheers:
Интересен е "факта", че две работещи бобини и комутатори по отделно работят, а заедно НЕ!:help:

mimouzunov
05-01-2011, 14:23
Колега, благодаря ти за съвета. Дано при мен няма проблеми с тях......а и да изкарат 7000км. пак ме устройва, защото колата я карам рядко. За качеството им четох във други форуми и хората ги хвалеха и за това реших да взема такива. Колкото изкарат....толкова....здраве да е.....!!!!:cheers:
Интересен е "факта", че две работещи бобини и комутатори по отделно работят, а заедно НЕ!:help:

Изчакаи да стане тъмно ,махни капака които закрива свещите и запали колата... Не разкачаи нищо ,остави я да работи на 8-те... Когато подаваш газ (когато е форсираш демек) мнооого хубаво се загледаи къде избива искра!!!
Може и да премята много ниско от лулата... Виж я на тъмно!!

mont78
05-01-2011, 21:34
Изчакаи да стане тъмно ,махни капака които закрива свещите и запали колата... Не разкачаи нищо ,остави я да работи на 8-те... Когато подаваш газ (когато е форсираш демек) мнооого хубаво се загледаи къде избива искра!!!
Може и да премята много ниско от лулата... Виж я на тъмно!!

Сега я прегледах!:stumm: Както ми каза (с двете бобини включени) като я форсирах видях,че се образуват СВЕТЕЩИ кръгове около лулите за по 1-2 секунди:crybaby:на 6 от 8 свещи! Само на първите две от ляво на дясно с лице към колата е тъмно като в пещера. Като не я форсирам работи на много ниски обороти и присветкат ту една, ту друга или няколко едновременно... Това ли е проблема!!!!
П.С.-възможно ли е да е от лоши свещи(само да спомена, че съм с денсо за нашият модел на 1500км и им монтирах отгоре "буренца" за да станат за тези кабели.) или не добре затегнати такива или ..... не знам вече:guillotine:.....

MUROMAN
05-01-2011, 23:30
Сега я прегледах!:stumm: Както ми каза (с двете бобини включени) като я форсирах видях,че се образуват СВЕТЕЩИ кръгове около лулите за по 1-2 секунди:crybaby:на 6 от 8 свещи! Само на първите две от ляво на дясно с лице към колата е тъмно като в пещера. Като не я форсирам работи на много ниски обороти и присветкат ту една, ту друга или няколко едновременно... Това ли е проблема!!!!
П.С.-възможно ли е да е от лоши свещи(само да спомена, че съм с денсо за нашият модел на 1500км и им монтирах отгоре "буренца" за да станат за тези кабели.) или не добре затегнати такива или ..... не знам вече:guillotine:.....

Кабелите.:-|

nicola 59
06-01-2011, 00:38
Здравей колега не искам да те обърквам повече но за всеки случаи прегледай сензора на шайбата имал съм подобен проблем на дедра от него

Pastora
06-01-2011, 01:05
А при мен си работи ок след запалване, малко след това, като започне да загрява (около 50-60 градуса на водата всеки път, не знам защо точно тогава) си падат с малко оборотите и започва да работи с прекъсвания. Ако я оставя, след 3-4 минути спира и си работи безпроблемно загряла - повече не го прави на загряло. Понякога, като я изфорсирам и се опрявя, друг път не. Вече съм побелял, нямам идея какво може да е. Мислех сервото че прави проблем, явно не е то май, а са кабели, бубини или комутатори ?

mimouzunov
06-01-2011, 12:44
А при мен си работи ок след запалване, малко след това, като започне да загрява (около 50-60 градуса на водата всеки път, не знам защо точно тогава) си падат с малко оборотите и започва да работи с прекъсвания. Ако я оставя, след 3-4 минути спира и си работи безпроблемно загряла - повече не го прави на загряло. Понякога, като я изфорсирам и се опрявя, друг път не. Вече съм побелял, нямам идея какво може да е. Мислех сервото че прави проблем, явно не е то май, а са кабели, бубини или комутатори ?

Кабели комутатори и тн според мен не са проблем при теб... По-скоро си мисля за някои датчик температурен ,които се срива в определени градуси :unsure:

Pastora
06-01-2011, 13:13
Този на термостата или друг, който не знам ? Да взема да го сменя примерно...

mont78
06-01-2011, 14:51
Този на термостата или друг, който не знам ? Да взема да го сменя примерно...

Според мен си смени датчика, който е в/у термостата(не е скъп около 20-25лв). Той е за температурата на инжекциона и ако подава грешна информация за температурата на двигателя на ЕКУ-то(в даден момент), то самото(ЕКУ) подава повече или по малко гориво, и от там се променя работата на двигателя! Това е мое мнение!!!! Нека други по компетентни да си кажат тежката дума:respect: :cheers:

---------- Post added at 15:51 ---------- Previous post was at 15:42 ----------


Кабелите.:-|

Днес говорих с ел.майстор(обясних му всичко) и той беше категоричен, че кабелите са наред!!!!:cheers:

Furious 155
06-01-2011, 14:59
Този на термостата или друг, който не знам ? Да взема да го сменя примерно...
за пробата, моя стар датчик е ок, може да направим тест :)

Pastora
06-01-2011, 15:23
за пробата, моя стар датчик е ок, може да направим тест :)
То тъпото е, че сега почистих клемата на датчика, пръснах контактен и подсуших, не ми го направи номера. Понякога се кротва и не ми прави проблем, след малко ще излезна на разходка, да видя дали ще има щуротии. Опитвам се да кажа, че ще трябва да ти го приватизирам за 3-4 дена проба :)

Furious 155
06-01-2011, 17:38
То тъпото е, че сега почистих клемата на датчика, пръснах контактен и подсуших, не ми го направи номера. Понякога се кротва и не ми прави проблем, след малко ще излезна на разходка, да видя дали ще има щуротии. Опитвам се да кажа, че ще трябва да ти го приватизирам за 3-4 дена проба :)
возя си го в жабката открай време, за ей такива нужди :). Но щом не винаги го прави, може да е точно контактна бозата. Поогледай и конектора с кабела как са му клемичките.
Иначе при мен лятото един комутатор ми изяде главата. Колата на 1 комутатор хич не искаше да върви...

Pastora
06-01-2011, 19:21
Не знам дали е температурния датчик, сега не ми направи проблем нищо. Иначе го прави докато не е загряла и то е едно прекъсване, все едно са кабели, свещи или има разкачен вакуум, а няма 100%. Снощи ги гледах по тъмно кабелите и бубините - няма искри и т.н. Друго се присетих - прави го, като си карам и в движение изключа от скорост още докато е студена. Загрее ли - няма никакви проблеми. При проблем със сервото няма такива неща мисля ?

Pastora
07-01-2011, 20:09
Днес при около 10 паления и 3 студени старта(и 70 км пробег градско) не ми е правила проблем никакъв. Предполагам проблема е бил в температурния датчик, на който изчистих буксата и пръснах с контактен спрей. Иначе вече си закупих датчик(който при смяната на термостата не смених) и утре сутрин ще го монтирам. Забелязах, че няма шанс да стигна 90 градуса на водата, макар да висях яко в задръствания, а после я посръчках. Температурата на водата се кове на около 80 и не мърда, което ми говори, че датчика е заминал и не отчита вярно. Утре ще се разбере.

nicola 59
07-01-2011, 23:14
Днес при около 10 паления и 3 студени старта(и 70 км пробег градско) не ми е правила проблем никакъв. Предполагам проблема е бил в температурния датчик, на който изчистих буксата и пръснах с контактен спрей. Иначе вече си закупих датчик(който при смяната на термостата не смених) и утре сутрин ще го монтирам. Забелязах, че няма шанс да стигна 90 градуса на водата, макар да висях яко в задръствания, а после я посръчках. Температурата на водата се кове на около 80 и не мърда, което ми говори, че датчика е заминал и не отчита вярно. Утре ще се разбере.


Здравей колега сензора който е на термостата няма нищо общо със стрелката тои е отговорен само за студения старт на мотора за стрелката има друг завит на главата

Pastora
07-01-2011, 23:42
Здравей колега сензора който е на термостата няма нищо общо със стрелката тои е отговорен само за студения старт на мотора за стрелката има друг завит на главата
Дам, това го разбрах преди малко, ровейки се в спецификациите(че има друг датчик с едно краче за около 10 кинта), но поне се надявам да си разреша проблема с оборотите, които на студено понякога падат и то при определена температура. Мерси :)

Alfa User
07-01-2011, 23:56
:censored:

Pastora
08-01-2011, 21:11
:censored:

?

п.с. Ефект - нулев, но поне си смених датчика. Иначе чистих релетата под дебиломера от окисления, после не запалих. След подбутване на тия релета запалих, от тогава 3 студени старта + доста километри градско и нямам проблеми. Май ще сменям релета сега.

Furious 155
09-01-2011, 01:58
то проблемът обикновенно не е в самите релета, а в конекторите на които влизат...

vaklinator
09-01-2011, 04:13
Здравей колега сензора който е на термостата няма нищо общо със стрелката тои е отговорен само за студения старт на мотора за стрелката има друг завит на главата

Правилно... дабре се ориентирате вече. Само да поясня, че температурните датчици са доста повече от 2, а конкретния на тялото на термостата е за ЕКУ-то и от него пряко зависи и работата на МПХ :):sleepy:

---------- Post added at 02:13 ---------- Previous post was at 02:11 ----------


?

п.с. Ефект - нулев, но поне си смених датчика. Иначе чистих релетата под дебиломера от окисления, после не запалих. След подбутване на тия релета запалих, от тогава 3 студени старта + доста километри градско и нямам проблеми. Май ще сменям релета сега.

Попе, стига си се занимавал с глупости и остави релетата на спокойствие. По-добре иди запали една свещ....

Pastora
09-01-2011, 10:57
Тъй де, ма не ми се кара драгстер, защото понякога на студено по светофарите така ми работи колата, а е на принципа - когато си поиска, но само на студено. Общо взето среща от трети вид с Тоци Бегали :))

nicola 59
09-01-2011, 12:12
Тъй де, ма не ми се кара драгстер, защото понякога на студено по светофарите така ми работи колата, а е на принципа - когато си поиска, но само на студено. Общо взето среща от трети вид с Тоци Бегали :))


Здравей колега какъв цвят ти е сензора трябва да е син при тези сензори е цвета който определя параметрите

Pastora
09-01-2011, 22:32
Здравей колега какъв цвят ти е сензора трябва да е син при тези сензори е цвета който определя параметрите
Старият е син, новият е червеникав, но и с двата работи по един и същи начин, а и новият си е точно за 8 клапанова 155. Интересното е, че от 2 дена не ми е прекъсвала. Временни прекъсвания на студена кола може ли да има от бобина или комутатор или може би кабели и то понякога, но само на студено? Свещите са нови NJK. Всъщност проблема не ми го е правила откакто изчистих буксите на релетата. Не знам, засега така ще карам и ще пиша, ако се появи пак :(

Pastora
10-01-2011, 15:02
Хайде пак аз, днес отново ми прекъсна на 2 пъти, като я загазих и запалих си се оправи. Иначе ми глъхне в ниските обороти колата и мисля не върви както трябва, а във високите уж е добре. Това субективно естествено, май ще трябва някой с подобна да я врътне 1-2 кръгчета. Идеи някакви ?

nicola 59
10-01-2011, 15:20
Значи за датчика алфа го предлага само син за този модел този червеникавия трябва да е некое менте моето мнение преди да пипаш други неща направи проба с един друг датчик син който работи

Pastora
10-01-2011, 15:39
Значи за датчика алфа го предлага само син за този модел този червеникавия трябва да е некое менте моето мнение преди да пипаш други неща направи проба с един друг датчик син който работи
Просто не е оригинален алфов, а на друга марка, но е същия и със същия номер, работи си ок, защото пробвах и трети такъв вече :) Проблема въобще не ми е там явно, защото колата и загряла ми глъхне в ниските, досега си мислех, че си въобразявам..., просто повече бучи и не върви. Проблем с дюзите не мисля да имам, защото при тях умират високите, остават тоци или вуду магия...

Furious 155
10-01-2011, 16:37
... остават тоци или вуду магия...добре дошъл в клуба на вуду магиите :). Аз съм там от доста време вече.

Pastora
10-01-2011, 17:22
Някой такова чудо да е виждал причинено от бобини или комутатори ?

vaklinator
10-01-2011, 19:55
Някой такова чудо да е виждал причинено от бобини или комутатори ?

Пас съм, но те съветвам да си прегледаш кабелите и клемите на акумулатора

nicola 59
10-01-2011, 20:31
[QUOTE=Pastora;825506]Някой такова чудо да е виждал причинено от бобини или комутатори ?


Аз лично в твоя случай бих заложил на дебитомер

Alfa User
10-01-2011, 20:34
А автора на темата няма ли да напише нещо ???
Надяваме се има раздвижване по неговия въпрос...

Pastora
10-01-2011, 21:36
Пас съм, но те съветвам да си прегледаш кабелите и клемите на акумулатора
Мерси, утре ще погледна и ще ги боцна малко с графитна грес тия на акумулатора :)


[QUOTE=Pastora;825506]Някой такова чудо да е виждал причинено от бобини или комутатори ?


Аз лично в твоя случай бих заложил на дебитомер

Мерси, ще потърся колега със читав за сверка :)

mont78
11-01-2011, 09:12
А автора на темата няма ли да напише нещо ???
Надяваме се има раздвижване по неговия въпрос...

Как ми се иска да напиша......"оправи се":punk:, ще изчакам малко за една "трансплантация", донора е осигурен:Yeeeehaaa: ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТИ на колегата за това:respect: и пак ще пиша....:static:

Pastora
11-01-2011, 22:17
Не са клемите на акумулатора. Като ми запрекъсва веднага я гася и паля бързо, веднага изчезва проблема. Вече започвам да си мисля и за дебитомер, защото колата не върви както трябва и ниските ми са тотално умрели. Ще търся за проба някой колега с читав.

vaklinator
11-01-2011, 23:10
Не са клемите на акумулатора. Като ми запрекъсва веднага я гася и паля бързо, веднага изчезва проблема. Вече започвам да си мисля и за дебитомер, защото колата не върви както трябва и ниските ми са тотално умрели. Ще търся за проба някой колега с читав.

Май на ламбда сонда ми мирише тогава

Pastora
11-01-2011, 23:13
Май на ламбда сонда ми мирише тогава
Възможно, накрая и на диагностика ще ходя, ако разбера, че има какво да се хване с нея :)

vaklinator
11-01-2011, 23:41
Възможно, накрая и на диагностика ще ходя, ако разбера, че има какво да се хване с нея :)

Как си с разхода на гориво?

Alfa User
11-01-2011, 23:49
Аз па що си мисля, че с диагностиката трябваше да се започне ... нямате си идея колко нерви могат да спестят едни 20 лева :roll:

Pastora
11-01-2011, 23:53
Аз па що си мисля, че с диагностиката трябваше да се започне ... нямате си идея колко нерви могат да спестят едни 20 лева :roll:
И колко безмислени може да се окажат, ако имам проблемни кабели, бобини и т.н. :) Иначе разхода ми е 14-15 градско, сместа уж изглежда богата и може да е забила ламбдата, но и преди си беше така. Имам усещането, че след месец няма да има нещо, което не съм сменил по колата, освен купето :)))

vaklinator
12-01-2011, 01:28
Един тъп въпрос , ако позволите. Как се прави диагностика на 155? Къде се намира буксата за кабела?
Колко време отнема? На студен или на топъл мотор се прави? Какви аномалии не могат да се открият с диагностика. Ако на някой му се занимава, бих желал да ми обесни. Чисто любопитство - никога не съм ходил на диагностика, дано не ми се наложи

Pastora
12-01-2011, 08:59
Един тъп въпрос , ако позволите. Как се прави диагностика на 155? Къде се намира буксата за кабела?
Колко време отнема? На студен или на топъл мотор се прави? Какви аномалии не могат да се открият с диагностика. Ако на някой му се занимава, бих желал да ми обесни. Чисто любопитство - никога не съм ходил на диагностика, дано не ми се наложи
Под жабката е буксата до вентилатора:) Натам не съм запознат, но може доста данни да се видят, както и кофти стойностите на ламбдата, ако е умряла :)

vegatta
12-01-2011, 11:01
Под жабката е буксата до вентилатора:) Натам не съм запознат, но може доста данни да се видят, както и кофти стойностите на ламбдата, ако е умряла :)

откачи си ламбда сондата, ако е забила ще има подобрение

vaklinator
12-01-2011, 11:06
откачи си ламбда сондата, ако е забила ще има подобрение

Така е. Разкачай смело. Буксите са 2 и се намират зад дросела прикрепени към купето, малко бръкваш по-надолу и ги изскубваш.

Alexandrov70
13-01-2011, 10:19
Ето ти един тъп въпрос и от мен - здрава ли ти генерацията?Ако има пропуск по ауспуха е съвсем нормално ламбдата да мери грешни стойности и от там да ти объква горивото .При мен поне е така.Но чак да ми се налага да гася и паля за да изчиства грешка не ми се е налагало.Ниските са ми около 850-900 с много леки колебания,леко се замисля при рязко ускоряване , а на студен мотор за миг забива муцуната и рязко поема .Като загрее върви нормално , но много мирише на богата смес.А разхода ми е по-малък от 14-15 ,но всеки различно натиска газта , аз през повечето време карам в диапазона 2500 - 3000 оборота!

Pastora
13-01-2011, 11:03
С откачена ламбда колата се отпуши, значи е ламбдата. Аз си имам пробито гърне откакто съм я взел, просто след смяната на двигателя с друг и 1 месец шофиране се появи проблема.

п.с. Естествено може да е комплексен проблема.

Pastora
14-01-2011, 13:09
Проблемите са серво и ламбда накуп.

vaklinator
14-01-2011, 13:35
Проблемите са серво и ламбда накуп.

много неприятно. особено сервото...:heavy_cry:

MUROMAN
14-01-2011, 15:33
много неприятно. особено сервото...:heavy_cry:

Дам вярно си е това.
На мен ми светеше лампата инжекциона от време на време и сега съм изключил кабелите/захранването/ на ламбдата и за сега вече 2 дни не е светила,пък да видим какво ще излезе. :flirt:

Pastora
14-01-2011, 15:34
много неприятно. особено сервото...:heavy_cry:
Е, това си беше първото предположение, все се надявах да не е, но няма какво да е, уви. Ще се пробвам с втора ръка и после нова ламбда, лека - полека.

mont78
27-01-2011, 16:04
Отново съм на "пистата":static:!!:drive: Днес направих "трансплантацията" и проблема е решен!!! Направих няколко кръгчета и колата нито веднъж не прекъсна.....дано така си остане поне още 10г.:roll2:
Искам отново да БЛАГОДАРЯ на колегата nicola 59, за подаръка:big_bow_down: и да пожелая на всички колеги по малко ремонти и все така да си помагаме!!!:respect::cheers:

Alfa User
27-01-2011, 23:18
Честито и дано наистина проблема е решен за доста време напред !