View Full Version : Неработещ стоп; изправна крушка
Потърсих, ама нещо не намерих нещо подобно.
Та става на въпрос, че единия стоп не ми работи, свалихме го да сменя крушката ... а, ма тя здрава (пробвахме и с нова). Габаритите си светят, та по какъв начин може да проследим кое и къде е проблемът ?!? Клемите/буксата е чиста, крачетата са си белички :)
Някой ако се е сблъсквал, ако може да сподели от къде може да е причината.
Благодарско предварително :)
Потърсих, ама нещо не намерих нещо подобно.
Та става на въпрос, че единия стоп не ми работи, свалихме го да сменя крушката ... а, ма тя здрава (пробвахме и с нова). Габаритите си светят, та по какъв начин може да проследим кое и къде е проблемът ?!? Клемите/буксата е чиста, крачетата са си белички :)
Някой ако се е сблъсквал, ако може да сподели от къде може да е причината.
Благодарско предварително :)
Проверете основата на крушката да няма наранени повърхности или прекъснати,другият вариант е лош-проблем в боди компа на колата:flex::flex::flex:
toshko69
05-11-2010, 20:54
Потърсих, ама нещо не намерих нещо подобно.
Та става на въпрос, че единия стоп не ми работи, свалихме го да сменя крушката ... а, ма тя здрава (пробвахме и с нова). Габаритите си светят, та по какъв начин може да проследим кое и къде е проблемът ?!? Клемите/буксата е чиста, крачетата са си белички :)
Някой ако се е сблъсквал, ако може да сподели от къде може да е причината.
Благодарско предварително :)
И при мен беше така и се останови че крачето на масата/черния кабел/се е разтворило и не кантактува добре.След като го посъбрах горе-долу като другите се оправи проблема със стопа.
И при мене не контактуваше и след смазване пак не стана. Затова го изкривих малко навънка и се оправи. И сега си свети идеално.
Novachev
06-11-2010, 10:48
Провери с мултицет дали идва напрежение до пластинката на стопа. Ако идва оправи масата защото масата решава всичко особено ако е с бяла покривка и добре заредена.
viktorivanov
06-11-2010, 16:30
Най-лесната проверка - Волтмeтър ( Мултицет ) На обхват 20V постоянно напрежение проверяваш захранващата част ( дали достига напрежение ) при условие , че е натиснат педала на спирачката , трябва да очакваш 12V. Едната на мултицета се поставя на захр. проводник , другата на маса ( на каросерията , но не там където има боя )
Проверка на замасяващата част - едната сонда на зам. проводник , другата на маса. Ако е добра връзката с маса , резултата ще е ~ 0 V. Нещо от рода на 0,23V например. Всякакъв резултат Над 0V ще значи - влошена връзка с маса.
Благодарско, ще пробвам написаните предположения и предложения :)
Колега mohi,
какво се оказа, че е? как го оправи?
поздрав!
Аз имах такъв проблем със задните светлини, после май и други отказаха и се оказа че кабилите дето влизат в капака (те са с гофрирана изолация) са се пречупили, та рязах малко от изолацията да ги видя къде са понакъсах някой друг, оголих , свързах, запоих и сега всичко е наред.
Дано съм ти бил полезен.
haljscho
13-02-2011, 16:41
Само да вметна, че ако има лоша маса, мултицета лъже, показва си 12В. но крушката не свети......
За това с пробна лампа, да е по сигурно....
и аз в момента имам същия проблем на 147. стопа свети, но на моменти ми дава грешка на компа и спира да свети, а крушката е здрава.
ще пробва описаните методи за проверка и ще пиша отзиви.
Аз оправих този ми ти проблем с една отверка - повдигнах малко контактните пластинки във фасунката на крушката. Напръсках с контактен спрей в куплунга на жиците и при фасунката. Смених и двете крушки (стоп И габарит), та сега всичко свети нормално.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.