View Full Version : алфа 33 някаде ?
eskaliburg
05-11-2010, 15:39
здравейте колеги , както повечето от вас във този форум съм луд фен на алфа , запътил съм се към 33 или 75 , но по това което е във интернет няма никакви сносни алфи , мисълта ми е дали има някаде някоя скрита 33 ка 1,7 16в даже ако ще и да не е карана съм навит да я огледам ,просто толкова ме сърби да се кача във алфа ,че не ме свърта на едно място .. скоро имам пътуване към гърция (там е пълно със 33 ) ще огледам и там ..
поздрави фенове !!
Колега ако искаш виж мойта алфа за съжаление се налага да я продам иначе е в перфектно състояние,обява не е пускана ,защото я предлагам първо на хората от форума за да отиде при някои запален фен.
eskaliburg
05-11-2010, 16:45
Колега ако искаш виж мойта алфа за съжаление се налага да я продам иначе е в перфектно състояние,обява не е пускана ,защото я предлагам първо на хората от форума за да отиде при някои запален фен.
прати ми цена на лично и каде се намира колата за оглед ..
eskaliburg, на тебе не ти ли бяха взели книжката, кво стана :evilsmiley:
eskaliburg
05-11-2010, 20:23
eskaliburg, на тебе не ти ли бяха взели книжката, кво стана :evilsmiley:
край край тебе те знам, книжката си е във мене . но без кола ..
Ееее...аз все се надявах, че ще има 1 опел по-бърз от ръждата
eskaliburg
05-11-2010, 20:40
Ееее...аз все се надявах, че ще има 1 опел по-бърз от ръждата
опели бързи много , даже и по лошо за другите , има лекове против тази ръждива болест ..
сега да ги видиме алфите ,че само на приказки не става
Колега, в Гърция карат главно 1.2 с карбуратор от жигула и 1.4, като бившата ми. 1.7 16 в е рядкост, защото данъка е много солен първо, а второ тия дето са имали пари за тях, отдавна са ги очукали. За това и има доста мотори от тях.
Все пак те съветвам да вземеш каляската на Стайгер по няколко причини:
Първо е в движение, което е много важно!
Второ ще имаш кой да псуваш!
Трето и четвърто са още по-сладки, но са вътрешна информация, дето и колегата не се досеща за нея!:big_whoops:
eskaliburg
06-11-2010, 09:21
Колега, в Гърция карат главно 1.2 с карбуратор от жигула и 1.4, като бившата ми. 1.7 16 в е рядкост, защото данъка е много солен първо, а второ тия дето са имали пари за тях, отдавна са ги очукали. За това и има доста мотори от тях.
Все пак те съветвам да вземеш каляската на Стайгер по няколко причини:
Първо е в движение, което е много важно!
Второ ще имаш кой да псуваш!
Трето и четвърто са още по-сладки, но са вътрешна информация, дето и колегата не се досеща за нея!:big_whoops:
повечето са малолитражки да ,но изпадат разни оферти , не е изключено като вариант! на твоята снимки кога ще видиме , нещо се скатава май ??
Колега то незнаем каква кола си търсиш----да почваш да я правиш почти от до като нас всички,или да си я вземеш за яка цифра и да почваш да се возиш веднага.
на Стайгер колата е много добра, единствено 8те клапана я делят от това да е пълноценно безрасъдна 33ка
eskaliburg
06-11-2010, 18:01
много ме навивате за тази 33ка ,явно има защо ..
но ми се щеше да е направо 16в ..
разликата е доста голяма , просто няма сравнение ..
разликата е доста голяма , просто няма сравнение ..
Това е неудобната истина за всички, които си имат само 8 клапана
Хм! Нещо чувам за 8-те клапана!
Лакомията е много лошо нещо!:grandpa:
Я да видиме колко изминати километра има с 8 клапана и колко с 16!?
Ама реални цифри, а не митове и легенди!
Освен това, 8 В има още доста развитие, най-малко с компресията, до като 16В е на предела си.
Идва зимата и над Кюстендил има страхотно трасе!
Крис, какво ще кажеш да се пробваме!
Знам едно хубаво местенце там за чеверменце.
Загубилия ще вземе материала:Tease:
Тежкото вино и ракийка е от мене задължително!
Хм! Нещо чувам за 8-те клапана!
Лакомията е много лошо нещо!:grandpa:
Я да видиме колко изминати километра има с 8 клапана и колко с 16!?
Ама реални цифри, а не митове и легенди!
Освен това, 8 В има още доста развитие, най-малко с компресията, до като 16В е на предела си.
Идва зимата и над Кюстендил има страхотно трасе!
Крис, какво ще кажеш да се пробваме!
Знам едно хубаво местенце там за чеверменце.
Загубилия ще вземе материала:Tease:
Тежкото вино и ракийка е от мене задължително!
Къде е това място? Само да не ни пратиш у Трекляно, че тогава си еба мамата:stretcher::drinking:
Трекляно, като трасе е просто приказка в сравнение с това, което предлагам, ама е много просташко.
Осоговската планина е много по висока и красива. Ще се спуснеме и със ски. Боровец трици да яде!
Ама ти дърт мръснико схвана уловката!
Съществува и Осогово райсинг тийм!
Ядрото са Ланча, Фиат, Лада,Алфа ромео,Хонда и щурите копелета с голфовете.Много ми напомнят за нашата секта.Трудно, ама вървят напред!:Tease:
Крис ще види що е това планина и газов хладилник 1.7 8 В 4х4 АБС в снега и мизерията!
Между другото, голямо благодаря на Роби и Колев за стари постове!
Газовата стана перфектна!
Ти също даде ценна информация, ама не ти се брои, знаеш защо!
Задължение ти е!:Tease:
ехе иво... внимавай с планините и неравностите, все пак картера ти е на една шахта живот:afro:
Хм! Нещо чувам за 8-те клапана!
Лакомията е много лошо нещо!:grandpa:
Я да видиме колко изминати километра има с 8 клапана и колко с 16!?
Ама реални цифри, а не митове и легенди!
Освен това, 8 В има още доста развитие, най-малко с компресията, до като 16В е на предела си.
Идва зимата и над Кюстендил има страхотно трасе!
Крис, какво ще кажеш да се пробваме!
Знам едно хубаво местенце там за чеверменце.
Загубилия ще вземе материала:Tease:
Тежкото вино и ракийка е от мене задължително!
Може ли и аз,може ли и аз да доида :devil: , планинско,сняг и Trentatre ....мммм мечта ми е ... и хубавото е,че ще съм и от двата отбора-бивше 8V и настоящо 16... (и аз си имам ABS:Tease:) ...
ехе иво... внимавай с планините и неравностите, все пак картера ти е на една шахта живот:afro:
Я пак си помисли!:drinking:Точно тоя модел е най-високо вдигнат. Щом с шкембето и дебелия гъз се навирам под нея без да я вдигам на крик. Освен това купето е подчертано по-твърдо. Имахме една 33 ка 1-ва серия, която беше с такова твърдо купе. Имаше 1150 куб. см . мотор с един карбуратор, но в завоите ни късаше всички.
mitaka_cs
07-11-2010, 14:11
Това е неудобната истина за всички, които си имат само 8 клапана
С изключение на тези които имат смукателни клапани с диаметър колкото буталата на фиата от подписа(70 mm):evil:
http://www.drags.com.au/images/04/04nitro-b/fuel-head_7825.jpg
П.П: У уикито пише, че 2 броя от тези като на снимката са замесени във ваденето на 5000 kW и 9000 N.m на алкохол или 700 коня при най-нормално атмосферно хранене с бенЗ от близката бензиностанция.
Европейският стрийт вариант, който архитектурно(по разположение на клапаните у главъть) бегло се доближава до снимката са редовите 8-клапанови двувалки на фиат и алфа...
Варианти много, но е факт, че и 8-клапаново интеграле и 20-клапаново Куатро имат пре-много хляб за вадене на еднакво-чудовищни мощности:drool:
Връщам се на боксерите.
16-те клапана дават голямо отпушване при 1.7, но следващата стъпка с разпределителните валове е много скъпа.
Цели 4 парчета са нужни на 1.7 16V, на стойност още две 33-ки...резултатът разбира се е ясен...БОКСЕР ЗВЯР, ама в 20-годишно купе направено с технологии отпреди 40 г.
Докато за 1.5/1.7 8v, цените са къде-къде по-приемливи, а резултатът пак ще е добър.
Изборът е между проектите на Боби и Събев!
Докато за 1.5/1.7 8v, цените са къде-къде по-приемливи, а резултатът пак ще е добър.
Изборът е между проектите на Боби и Събев!
Честно казано дали е 8 или 16 клапана цената да се засили такъв мотор си струва цифричка!
На Боби колата е интересна като проект и се надявам скоро да имам възможност да я разгледам на живо, а живот и здраве да я засека с моята! Който падне ще взима бирата! :big_beer:
А до колегата eskaliburg : колега дали е 8 или 16 клапана толкова няма значение и двете са маний само да са в добро здраве! И двете могат да се засилят доста така че избирай си здрава кола другото се наслагва!
Скоро ще има пресни новини и около моята тръпчица! :flirt:
Успех с избора на кола!
eskaliburg
08-11-2010, 14:51
А до колегата eskaliburg : колега дали е 8 или 16 клапана толкова няма значение и двете са маний само да са в добро здраве! И двете могат да се засилят доста така че избирай си здрава кола другото се наслагва!
Скоро ще има пресни новини и около моята тръпчица! :flirt:
Успех с избора на кола!
има има разлика колега все пак са 8 клапана повече , колкото и да се засилва 8в на 16ката му трябва малко и пак е отпреде ..
каквото изпадне и ми хареса това ще е !
снимки на вашата 33ка
---------- Post added at 14:51 ---------- Previous post was at 14:38 ----------
Има много фактори!
Давам ти един много прост пример.
Боксера 1.7 16В, когато е на 145/6 ще го скъса и 1.5.
Да не говорим за 1.7 8в. Нищо, че го водят 128 коня.
Тегло, предавки, програма на компа, валове и други такива са все определящи.
Има и друго.Мнозина си мислят и това е чиста психология, че две тръби по един цол са равни на една от два цола.
Да, ама не!
Поначертайте и ще видите разликата.
Това, че на 1.7 8в клапаните са му малки е факт, който изобщо не подлежи на коментар.
eskaliburg
08-11-2010, 19:23
Има много фактори!
Давам ти един много прост пример.
Боксера 1.7 16В, когато е на 145/6 ще го скъса и 1.5.
Да не говорим за 1.7 8в. Нищо, че го водят 128 коня.
Тегло, предавки, програма на компа, валове и други такива са все определящи.
Има и друго.Мнозина си мислят и това е чиста психология, че две тръби по един цол са равни на една от два цола.
Да, ама не!
Поначертайте и ще видите разликата.
Това, че на 1.7 8в клапаните са му малки е факт, който изобщо не подлежи на коментар.
колега не става дума кой от 2та двигателя е по здрав или по икономичен и т.н , а всичко опира до там , че са нужни доста средства за да се постигне мощтността на 16в! разбирам че и 8в варви доста но ми се ще нещо по мощно ..
mordohy - кога ще видиме снимки на вашата хубавица ??
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=25026&page=67
Тука се вижда, но е в много суров вид.Просто ми писна и я подкарах. Има още много за оправяне
Крис ще види що е това планина и газов хладилник 1.7 8 В 4х4 АБС в снега и мизерията!
Между другото, голямо благодаря на Роби и Колев за стари постове!
Газовата стана перфектна!
Ти също даде ценна информация, ама не ти се брои, знаеш защо!
Задължение ти е!:Tease:
еееееее, имало хора които четат газовия раздел :big_bow_down:
Jivko7777
12-11-2010, 14:56
Я погледни тази: http://www.webcars.bg/item/view/19759/-
33 1.7 16V че и Permanent ;)
eskaliburg
12-11-2010, 16:11
тази от доста време се продава колега ..
във неделя ще дойде колегата staiger да видиме неговата
Я погледни тази: http://www.webcars.bg/item/view/19759/-
33 1.7 16V че и Permanent ;)
Тоя Перманент беше на Stranger 65 , той го продаде преди 2 г. за 2000лв. , а сегашният собственик има ментални проблеми и иска 3000лв. Отгоре на всичко колата не изглеждва толкова добре, колкото преди когато си беше на Стрейнджъра. Стрейнджъра си я гледаше добре, беше и 1-ви собственик, купувал я е от Ауто Гама (първият дилър на Алфа в БГ)
С 2 думи, проверена е колата, за тия пари абсурд.
Jivko7777
12-11-2010, 20:11
Тоя Перманент беше на Stranger 65 , той го продаде преди 2 г. за 2000лв. , а сегашният собственик има ментални проблеми и иска 3000лв. Отгоре на всичко колата не изглеждва толкова добре, колкото преди когато си беше на Стрейнджъра. Стрейнджъра си я гледаше добре, беше и 1-ви собственик, купувал я е от Ауто Гама (първият дилър на Алфа в БГ)
С 2 думи, проверена е колата, за тия пари абсурд.
Е съжалявам просто я видях и реших да споделя...
Е съжалявам просто я видях и реших да споделя...
Eee хубаво е, че следиш и помагаш, евала, колата наистина е хубава, само жалко, че цената не е пазарна.
Стренджъра, понеже съм го банвал повече от всеки друг, в скайпа все още си хортуваме приятелски. Човека се е грижил за колата почти маниашки. Той самият си е много подреден човек и колата му е била перфектна.Сега обаче е много трудно за решение. Моята я взех за грубо 1000 лева и вложих още толкова да я докарам до тука. Най-малко с екстрите, колата на Странника струва с още хиляда повече от моята.
Простата аритметика казва, че ако колата е на нивото, на което беше при Странника, то 3000 лева си е приемлива цена!
Аз бих я дал от сърце и разум!
много се изтарикатихме, че да дадем 3 бона за коли които сме пазарили за 300 лева
Е то за толкова няма да вземеш само диференциала!
Цената на салона си я дал сам!
Абе работата е друга в тоя случай - купена е на 2 бона както казва Боби, после решил да си прави пари от нея. Да пусна ли моята на 8000 лева, че да направя малко отгоре? Ако има желаещи, да ми пишат :pokey:
То твоята сега е само мотор и тенекии за 50 лева
eskaliburg
19-11-2010, 14:07
преди няколко дни , дойде колегата staiger със алфата от дупница , да я огледам. Колата за годините си технически е перфектна просто , има забалежки по екстериора тук там но е нормално .
аз просто търся наготово 16в сега зимата да се занимава със прехвърляне на двг трудно ..
иначе който търси 33 за всеки ден колата е точно за това
благодарности на момчето супер любезен и точен човек
търсенето продължава
засега има едно готово 16в - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11275821622487092&f1=details
Купето е много зле, двигателя е под въпрос
колко би излязло да се направи -пари ,нерви,труд и струва ли си
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11288212085870268&f1=details някой от наще ли я купи тая?
не съм аз ))
Мойта никой ли я неще
Не си я пуснал никъде, как я мислиш тая работа.
Направи няколко качествени снимки след автомивка, пусни ги в мобиле/карс и тук. После е въпрос на време, колата ти е хубава ;)
не съм пуснал защото се нядявах някой от форума да я вземе ама ще се наложи да я пусна на обява
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11288212085870268&f1=details някой от наще ли я купи тая?
Някой който има хеликоптер да изнесе "движещата се 33-ка" :-D:-D:-D ...
Някой който има хеликоптер да изнесе "движещата се 33-ка" :-D:-D:-D ...
мани, как ме е яд че я изпуснах .. ако наистина е била 16в 94-та година :(
eskaliburg
22-11-2010, 20:15
мислех да званя , ама явно са ме изпреварили..
за да се е продавала цяла за части кой знае какво и е било ..
колата е продадена .. няма какво да гадаем и предполагаме :)
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289752122330725&f1=details някой от софия си търсеше дискове за отзад - това трябва да е
Момци,аз се поинтересувах от въпросната 33,та проблема беше в това,че не можеше да се прехвърли.Регистрацията и беше на фирма и от там започваха някви батаци.
Продавача твърдеше,че колата е много добра.Моя интерес се изпари след като разбрах за проблема с документите.Не ходих да я видя и за състояне нищо не мога да кажа.Всъщност това вече няма значение.Нещо напоследък не ми върви с алфите.От няколко месеца търся 75ца или Джулиета.Преди месец намерих една доста добра 75ца,но уви проблема пак бяха документите.
мани, как ме е яд че я изпуснах .. ако наистина е била 16в 94-та година :(
Ами незнам коя година е всъщност колата.Купето беше по зле и от моето,като го вдигнахме на трупчета от 2-те страни и буквално тръгна да поддава...скоростомера беше разграфен до 220 а не до 240,иначе си имаше и алфа контрол...гредата под двигателя не ми се видя по различна от моята,и двигателя беше поръждясал...момчето твърдеше,че колата не била карана от 2 седмици ама на мене ми изглеждаше повече като поне 2 години,незнам...Иначе много била вървяла според бившия собственик...а бе май си беше някаква подводница колата,ама както и да е...
е така кажи, не знаех че това е въпросната подводница ... така като те слушам, май е била и 8 клапана
16V беше но доста интересна концепция...Момчето каза,яе била 94 набор пък аз доколкото знам последните 33-ки са си с диск отзад (може и да греша),а тя с барабани,купето беше с обикновенния интериор,нямаше ги хубавите седалки на 16V,и общо взето нямаше много от белезите на модела...
амортисьорите колко дупки имаха горе? 3 или 4
JORDANGT
22-11-2010, 22:14
не съм аз ))
Мойта никой ли я неще
Помисли малко върху думите на Крис!!!
И аз това погледнах в първия момент-с 4 болта бяха,нещо не ми се върза...
не е 94та, щом и е била в ръжди ;) мерси брат, ся ще спа кат бебе
eskaliburg
23-11-2010, 17:51
сякаш ме е яд за бившата на колегата пердаха ..
поне купето и е здраво ..
Ей тук се продава една 16V Permanent4 - 0896154440 - Краси (гледах я на ул."Панагюрище")
eskaliburg
23-11-2010, 22:25
Ей тук се продава една 16V Permanent4 - 0896154440 - Краси (гледах я на ул."Панагюрище")
предполагам това е алфата на колегата stranger65? за друг permanent-и във софия не съм чувал..
предполагам това е алфата на колегата stranger65? за друг permanent-и във софия не съм чувал..
Има още 2-3 Пермананта в София в добро състояние, но хората не си ги продават. И те са червени. Единият е на Рали, той почти не пише във форума, другият беше на Киро-алфата (с него не знам какво стана) а третият е в един мъж на над 50г. и той си го кара чат-пат, но рядко и му седи в гаража. Иначе този Перманент е най-хубавата 33-ка в цяла България и е само на 65000км., и то реални. В салона все едно никога не е сядал човек.
eskaliburg
24-11-2010, 00:29
Има още 2-3 Пермананта в София в добро състояние, но хората не си ги продават. И те са червени. Единият е на Рали, той почти не пише във форума, другият беше на Киро-алфата (с него не знам какво стана) а третият е в един мъж на над 50г. и той си го кара чат-пат, но рядко и му седи в гаража. Иначе този Перманент е най-хубавата 33-ка в цяла България и е само на 65000км., и то реални. В салона все едно никога не е сядал човек.
и за нея ли се дискотираше, че и искат нереална сума за модела ?
иначе от изброениети 3тия перманент не сте ли се интересували дали не се продава , да седи така без даму се радват достатъчно ..
То на тая алфа салонът също е отличен. Ама този пуши и трябва да се изпере. Поне често минавам по тази улица даже видях да я кърпят преди време малко по-надолу при "грънчара". Даже веднъж я огледах от любопитство. С тая черна решетка е селска работа. Но определено не личи да е удряна отвън.
Що не се насочите към 156 New Face Lift? Цените паднаха. Тази 33-ка е '91г. (по страничните стъкла, че предното е сменяно с тая зелена лента)
firedragon
24-11-2010, 18:39
Що не се насочите към 156 New Face Lift? Цените паднаха. :screwy:
Няма го удоволстието от 1712cc 16 в боксера във 156.
eskaliburg
25-11-2010, 17:10
тия дни ще звънна да я проверя въпросната 33ка, колега някакви други подробности около нея имаш ли ?
някой знае ли нещо за тази http://www.webcars.bg/item/view/5597/- предлолагам вече е продадена , но все пак
тия дни ще звънна да я проверя въпросната 33ка, колега някакви други подробности около нея имаш ли ?
някой знае ли нещо за тази http://www.webcars.bg/item/view/5597/- предлолагам вече е продадена , но все пак
Според мен тая кола е 8V
Тука нещо усещам негативизъм срещу 8В.
Искате ли да се резнеме и да ви докажа, че поне 90% грешите!:hehe:
намали малко процентите
8V е до 4000об. опонент на 16V. След това -> супата и духането :D
Тука нещо усещам негативизъм срещу 8В.
Искате ли да се резнеме и да ви докажа, че поне 90% грешите!:hehe:
Ко ше резвате, салам, кашкавал, нещо бански старец :whip:
Според мен тая кола е 8V
Виждал съм 16V без никакви екстри - възможно е. И съм падал от учудване
не говорим за екстрите, единствения вариант е двигателя да е слаган допълнително, но купето 100% е от 8 клапана
много са плъзнали тия 8-клапанарки ,)))) истинята е някаде там.
rasho 33 imola
26-11-2010, 16:12
но купето 100% е от 8 клапана
По какво ги познаваш купетата?
няма червен контур в сърцето
малка изходна тръба
баджа 1.7ие
цвета
и най-вече, защото 8клапановия боксер е с два вала, по което хората решават че е 16в
8V е до 4000об. опонент на 16V. След това -> супата и духането :D
На 4000 оборота, вече е със 145.
За друго ми беше мисълта с късането.
Ако ви впрегна в разстоянията, които аз изминавам, със сигурност ще ви съдера ауспусите.
Вие ги карате по два дена, а после ремонтирате по два месеца, а аз си я карам постоянно.
Ако искате, ще се пробваме лятото!
Гонка до езерото Ван!
Хем има какво да се види, хем ще видим и как са кочините!
3500 километра екзотика!
Навити ли сте!
eskaliburg
26-11-2010, 21:40
На 4000 оборота, вече е със 145.
За друго ми беше мисълта с късането.
Ако ви впрегна в разстоянията, които аз изминавам, със сигурност ще ви съдера ауспусите.
Вие ги карате по два дена, а после ремонтирате по два месеца, а аз си я карам постоянно.
Колега туко що ме отказа от 16в или така ми се струва .. :? :razz:
Колега туко що ме отказа от 16в или така ми се струва .. :? :razz:
Не съм привърженик на подобен тип "реисинг": http://www.youtube.com/watch?v=FVHBFiy66Ss ...ама пак си помилсли... :whip:
eskaliburg
26-11-2010, 21:57
Не съм привърженик на подобен тип "реисинг": http://www.youtube.com/watch?v=FVHBFiy66Ss ...ама пак си помилсли... :whip:
оо колега гледал съм го доста пъти ..
принципно корадото е машина , но алфата .. :big_love:
иво брат ..... спора е безпредметен
иво брат ..... спора е безпредметен
И аз мисля така. 16V ако е читав поддръжка му е само смяна на масло и филтри. А след 3500 оборота става оса. Остави публикуваните клипове тук. Направо се одървих как пипат дебитомера без газоанализатор, а и мултицета не видях да го използват много по предназначение - 100% качва грешка дебитомера и колата е в авариен режим. Дано се лъжа де. От 33-те, макар и вече класика, уважавам само Permanent4, но не мисля да се заробвам - стари са и няма читави вече. А и купетата на старите Алфи не са добре защитени с/у корозия
За мен -
http://skyauto.eu/index.php/Prodadeni/Alfa%20Romeo%20Sportwagon%201.9JTDm%20140hp%202003
eskaliburg
27-11-2010, 11:05
И аз мисля така. 16V ако е читав поддръжка му е само смяна на масло и филтри. Направо се одървих как пипат дебитомера без газоанализатор, а и мултицета не видях да го използват много по предназначение - 100% качва грешка дебитомера и колата е в авариен режим.
Не е така колега , принципно този тип дебитомери със клапа , може да се настройват. трябва да се пипне малко и става по добре ..
И честито за придобивката страшна е ..
eskaliburg
27-11-2010, 13:04
звънах за алфата която колегата 33Dandy предложи , значи това е от мобилито която седеше доста време , все още се продава като цената и е 3000лв и всичко и работи. Човека си каза че цената е по висока за 33-ка. преди това също е имал 33 16в , та ако на някой му трябват части има доста.
алфата сиг си заслужава парите ама ..
Не е така колега , принципно този тип дебитомери със клапа , може да се настройват. трябва да се пипне малко и става по добре ..
И честито за придобивката страшна е ..
Този дебитомер се пипа, ама не така както видях на видеото. И ако се пипне добре - става страшно, но и вдига разхода. Има два баланса като заводския е в долното, икономично ниво.
Ето една която според мен не е мърдана поне 5г. всеки ден я гледам. От както бях 10ти клас я помня да седи на това място. Не съм виждал обява в нета обаче... ако може да се издири собственика...
eskaliburg
27-11-2010, 15:43
Ето една която според мен не е мърдана поне 5г. всеки ден я гледам. От както бях 10ти клас я помня да седи на това място. Не съм виждал обява в нета обаче... ако може да се издири собственика...
във кои кв е колега ? май само праговете липсват да е 16в , познавачите какво мислят ?
Подуене, на Ботевградско шосе срещу бл.4. От шосето се вижда, а и точно там има спирка на 79 рейса...
eskaliburg
27-11-2010, 16:06
Подуене, на Ботевградско шосе срещу бл.4. От шосето се вижда, а и точно там има спирка на 79 рейса...
трябва да се проучи задалже , само да се разбере дали е 16в
във коя посока това колека към центъра ли ?
За да я разбереш дали е 16V може само ако залегнеш отпред и видиш долната греда поне. На 16V е по специфична. А ако се завреш малко повече, ще видиш и мотора. Прагове, спойлер, джанти, ... не са гаранция.
А колкото до собственика - имате номера на колата, останалото е ясно - познат полицай
---------- Post added at 17:03 ---------- Previous post was at 17:00 ----------
звънах за алфата която колегата 33Dandy предложи , значи това е от мобилито която седеше доста време , все още се продава като цената и е 3000лв и всичко и работи. Човека си каза че цената е по висока за 33-ка. преди това също е имал 33 16в , та ако на някой му трябват части има доста.
алфата сиг си заслужава парите ама ..
И я дава с още допълнителни неща май. Питайте си го
с тия 13ки трудно ще е 16в
трябва да се проучи задалже , само да се разбере дали е 16в
във коя посока това колека към центъра ли ?
ами не, посока излизане от софия още в началото на Ботевградско от дясната страна.
с тия 13ки трудно ще е 16в
Виждал съм точно такава. И без надписи отзад. Колегата нарочно я караше така.
иво брат ..... спора е безпредметен
Не е, бе!
Просто не можете да ме усетите!:devil2:
Днеска изолирах газта и я подгоних!
Преди това смених Селенията с 20К.
За да не реве пак Адаша!
Набра се учудващо добре и по километраж беше на 200.
На дъртите ми бъбреци си е в повече от достатъчно.
И без това съм кьорав и дърт.
Рефлексите ми не са като едно време.
16В ще ми е в повече!
Ама не се знае, какво ще ми хрумне!
Старост, нерадост!
Не е, бе!
Просто не можете да ме усетите!:devil2:
Днеска изолирах газта и я подгоних!
Преди това смених Селенията с 20К.
За да не реве пак Адаша!
Набра се учудващо добре и по километраж беше на 200.
На дъртите ми бъбреци си е в повече от достатъчно.
И без това съм кьорав и дърт.
Рефлексите ми не са като едно време.
16В ще ми е в повече!
Ама не се знае, какво ще ми хрумне!
Старост, нерадост!
Дъртите се вдетиняват. И все пак стари коли са вече
В първото изречение си прав, но второто е ...
Няма стари и нови, а потдържани и замърлявени коли.
Има и друго!
Алфа 33 1.4 след 92 г. е равна или по-технологична от много модели коли, които са много по нови!
Инжекциона и може да се види включително и в коли след 2000 година.
Защо не са го хакнали на 16В и на мене не ми е ясно!
Все пак, като общо състояние, 145/6 е по-лоша кола от 33.
Спасяват ги единствено ТС моторите и то от 1.6 нагоре!
Иначе, като държане на пътя са пълна скръб!
Виждал съм точно такава. И без надписи отзад. Колегата нарочно я караше така.
13ка не влиза при 16в, защото е с вентилирани дискове
Дъртите се вдетиняват. И все пак стари коли са вече
Добре, бе Цецо, защо твоята бивша 33-ка я продава друг човек за повече пари отпреди?
И защо сега си с нов ник, а не Стрейнджър 65 или някой от старите имена?
с тия 13ки трудно ще е 16в
не знам как ги разпозна 13-ките. А и като погледнеш EPER ще видиш, че има и невентилирани дискове за 16V. Даже и без ABS, което направо ме разби. Човекът искал просто 16V без никакви екстри за нея, само двигател. Още не мога да го проумея да ти кажа. Едно време в началото можеше да си поръчаш в Аутогама какво ти душа иска
Добре, бе Цецо, защо твоята бивша 33-ка я продава друг човек за повече пари отпреди?
И защо сега си с нов ник, а не Стрейнджър 65 или някой от старите имена?
много просто, квато му беше 33ка такъв му е и бана - перманентен
пък за 13ките не виждам какво спорим, тая кола на снимките не е стандартно 16в и толкова
Утре ще мина и ще се разбере!
Не знам кои какъв бан има във форума от скоро съм тук...Само едно не разбрах,защо след като са стари колите и си зимаме "нови", все още се навъртаме в раздела за 33 и го правим дори след бан и то с нов ник..Не нямам никакви намерения- порсто това което искам да кажа е: Trentatre=МАНИЯ...
13ка не влиза при 16в, защото е с вентилирани дискове
13-ка от лада идиално влиза на 16в и разликата между винтилираните и обикновените дискове е че вентилираните са само по широки иначе окръжноста е еднаква!!!!
13-ка от лада идиално влиза на 16в и разликата между винтилираните и обикновените дискове е че вентилираните са само по широки иначе окръжноста е еднаква!!!!
Не исках аз да го пиша, само се опитах да намекна за досещане
Ясно е, че при диск с диаметър 240мм влиза 13-ка без ядове. Въпроса е, че от завода 16V Моторите излизат с не по-малки джанти от 14' най-малкото заради това, че на 13-ка няма по широка гума от 175, а при най силния мотор трябва и сцепление с пътя, иначе за какво са ти 137 коня?
Не знам кои какъв бан има във форума от скоро съм тук...Само едно не разбрах,защо след като са стари колите и си зимаме "нови", все още се навъртаме в раздела за 33 и го правим дори след бан и то с нов ник..Не нямам никакви намерения- порсто това което искам да кажа е: Trentatre=МАНИЯ...
Човек винаги може да научи нещо, а винаги може да помогне с нещо. Знам какво е 33 16V и мога да помогна за много неща. Но тук е окупирано от няколко души и ви оставям в техни ръце. А колкото до нови и стари коли - ами 33-ка по-млада от 16 години няма. И за да поддържаш една 33 вече си е лудост. Достатъчно сме бедни за да си го позволим. А и след като се качих на 156, особено тази на аватара ми, 33-ката остана само един спомен.
Колкото до BobI 33 - тая кола е продадена за 3000, а сега новия собственик може да и иска ако му е кеф и 5000. Колкото до стария ми ник - заради закостенели разбирания ме баннаха, наказанието ми изтехло щом съм тук, но вече не искам да съм със стария си ник. А и един приятелски съвет - вместо да пишеш тук не по същество, вземи бачкай, че нещо и шефското ви тяло не е на кеф.
Чао на 33-ките и успех все пак на тези, дето все още искат да ги притежават
при мен железни 13ки отпред не влизат
при мен железни 13ки отпред не влизат
Аз съм вкарвал 13-ка от 2-ра серия на вентилирания диск от 16В. Разминава се на косъм от фланеца на джантата, на "обръча" минава свободно. Просто бях продал едни джанти ламаринки на един пич с 33-ка с АБС и влязоха.
при мен железни 13ки отпред не влизат
При мене си влизат, бе Крис!
Вярно, че не съм ги гледал как, ама си направих кефа.
Направо палят асфалта.
Освен, ако вентилираните ми дискове са с някакъв друг размер!
При мене си влизат, бе Крис!
Вярно, че не съм ги гледал как, ама си направих кефа.
Направо палят асфалта.
Освен, ако вентилираните ми дискове са с някакъв друг размер!
Не са. За мое най-голямо съжаление (и не само мое всъщност) на 33 не се слагат дискове по-големи от 240 мм.
Е то за това нали си говорихме да експериментираме, ама май никой не е направил нищо.
Днеска я огледах колата. Неможах да се наведа да погледна главите, но отзад е с барабани, гумите са 13(както крис каза) и е занемарена. Последната й гражданска е 2007-ма. Мисля че не е 16в. ама няма липси и ако някой иска да я спаси може да пробваме да издирим собственика.
Като я проверявам по интернет, последната и гражданска е февруари 2009та, може човека да не си е залепил стикера просто.
интересни обяви тука намерих на тоя линк
http://www.autoscout24.it/ListGN.aspx?vis=1&make=6&model=1600&pricefrom=1000&cy=I&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price&zipc=I&tab=price
И цените са интересни почти като на някой по-нови модели .... брей брей.
fakira11
25-12-2010, 17:51
http://www.cars.bg/u158542
знае ли някой нещо за нея?
знам само че този които е слагал люка се е осрал тотално :dyrvo_v_kenefa:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.