View Full Version : проблеми с маслото
kiko1213
07-11-2010, 11:13
колеги имам проблем с маслото,колата е след ремонт,всичко е чисто ново а главата е напълно обслужена,белята стана след воден удар,но както и да е......Лошото е че сега на 20 000хил. след ремонта колата гори около 2литра на 10 000хил. кил. някой има ли мнение:brickwall::brickwall::brickwall::brickwall: :brickwall::brickwall::brickwall:
Сигменти сменял ли си ?
Налягане какво държи на маслото ?
Че това голям проблем ли е? Мойта гори по 1л на 10000км (на всяка смяна си купувам по 6л - 5 за смяна и 1л за доливане до другата смяна).
преди да сменя на пълен синтетик Mobil1 10-60W моятa гореше 1л/1000км , сега 300мл на 1000км или 3л/10000км нищо че мойто е турбо 2.0 V6 агрегат , твойто си е нормално :)
kiko1213
07-11-2010, 22:43
пълен комплект ризи ,бутала и сегменти,лагери и гарнитури...всичко е чисто ново а и старите са в отлично състояние,които са здрави,понеже удара беше само в първи цилиндър!!!
---------- Post added at 22:43 ---------- Previous post was at 22:40 ----------
налягането на маслото е окло 6-7 единици а като загрее стои на 4,мотора е 2000 TS 8valve 106kw
Така де, маслото какво е? При мен изгаря и изтича около 3 литра за 10000. Веднага ли започва да изчезва след смяната? Пушеци нещо, течове?
kiko1213
07-11-2010, 23:31
няма нито пушеци нито течове,където и да я спра после оглеждам под нея,а и ауспуха не е мазен..
Гумичките на клапаните какви бяха?
kiko1213
08-11-2010, 00:01
незнам каква марка са,в сервиза са ги поръчали и са ги пратили на шлайфиститеи аз най много в тях се съмнявам,но може ли да се прецакат толкова бързо
Може поначало да са били дефектни :)
Според мен двигателя си е наред и разхода на масло си е нормален.Изчакай още 10-20000км.
kiko1213
08-11-2010, 22:17
ами при положение че вече съм минал 20 000км???трябва ли да чакам още?
Разработката на нов двигател може да продължи и до 50000км.
Преди да пипате мотора какъв беше разхода?
kiko1213
08-11-2010, 22:40
незнам приятел!!!купих я на 98 000хил. и даже не повярвах и на 102 000хил.я строших моята подводница и когато отвориха мотора се уверих ,че тези 98 000хил са били реални,защото нямаше нагар в горивните камери!!!
don_pepone
07-12-2010, 19:41
кое му енормлното на 2-3 кила масло за 10000км това че колите ни на всички харчат не значи че трябва да е така, вярно е че алфите си имат технологичен разход на масло ама чак толкоз. А на колегата да кажа че или частите или майсторите са ментажки ( или и двете) за да гори толкова все пак мотора нее от магазина взет че да има нужда от толкова разработка мисля че 20000 са предостатъчни и съвета ми е да пробваш с друго масло и ако пак е така иди в сервиза и направи рекламация (или масов бой) :)
Възможно е ключовете на сегментите да не са подредени като хората или по-точно да са подредени НЕ като хората - ако са един над друг или близо...
virusalfa
09-12-2010, 00:21
Възможно е ключовете на сегментите да не са подредени като хората или по-точно да са подредени НЕ като хората - ако са един над друг или близо...Достатъчно е един маслен сегмент да са обърнали обратно и...
anton.mudev
09-12-2010, 19:45
аз правих основен ремонт преди 12 хил и нищо не ми гори и грам деже важен е маистора маи (v6 turbo)
kiko1213
09-12-2010, 20:58
[QUOTE=virusalfa;809520]Достатъчно е един маслен сегмент да са обърнали обратно и...[/QUOTEза ключовете на сегментите,съм питал много майстори и всички казват,че ако не са подредени правилно(на 180гр.един спрямо друг)колтата пуши като чавдар!Майстора е най добрия и единствения в Сливен,който поправя основно само алфи!Неговата е 156 скоростите му са на волана мотора е над 300кс и всичко сам е променял!Частите ги върна три пъти ,защото не му харесваха всички са"АЕ"!
virusalfa
09-12-2010, 21:10
Ами твоя майстор по-може да помогне в случая.Поне по инфото за него се съди,че е в час и най-добре него да питаш.Той е събирал мотора все пак...
Това с подреждането на ключовете на сегментите малко не е вярно. Поне за нови цилиндрови втулки и бутала. С риск да ме оплюете сега
Мхм..., градусите не са 180, а 120 и за това си има причини...
Друго имах предвид - първо не всички производители имат това условие при монтажа на сегментите. И второ - опитно е доказано, че сегментите постоянно се въртят в каналите на буталото.
Наистина не ти остава нищо друго освен да караш имам един познат на който също БМВ-то гореше по 2 кила на 10000 км направи ремонт(гумички бутала сегменти и прочие)и колота вече гореше по 1л. на 10000 но след 3-та или четвърта смяна на масло спря да го бара.180 или 120 градуса не е голям проблем тъй като те така или иначе сегментите ще си се завъртят на местата си но ключовете да са един под друг или близко тогава е проблема другия вариянт е да са се надигнали гумичките на клапаните(в този случай щеше да пуши) и още един вариянт ако са износени водачите на клапаните тогава новите гумички немогат да те спасят
don_pepone
10-12-2010, 15:09
Е да ама той майстора ако е толкоз в час колкото го описва колегата и в същото време не му е напасвал клапаните при такъв ремонт,а само е сложил нови гумички , то тогава нещо куца в схемата
kiko1213
11-12-2010, 04:57
там е работата че обработката на главата е правена в друг спец. сервиз,там само шлайфат и измерват,но пък при тях идват дори от Стара Загора поръчки! А трябва ли да свалям главата за да разбера какво е положението с водачите и гумичките?
Случвасе при новата бутална група да изяде барзо масления сегмент от малко по едър хонинг. И ризите дали са сложени правилно защото може да се получи неправилно износване от това и за 1000км.
kiko1213
11-12-2010, 22:07
доколкото знам,но не съм сигурен,ризите не са хонинговани,както са дошли ,така са монтирани,казаха че са готови за монтаж!
Хонинговани са заводски.Минавал сам по този път с бутална група на АЕ.Казват че тези ризи и бутала се правят в ТУРЦИЯ и матеряла е малко по лилав от старите АЕ или Borgo nova.
kiko1213
17-12-2010, 00:23
ами ако наистина са турски,направо ми се реве,като им знам качеството!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.