PDA

View Full Version : Проблем с 146 1.4 16в



valio_alfa
08-11-2010, 14:50
Здравейте колеги,
с мой приятел обмисляме един бартер за една 146 16 в 103 коня!
Колата имам малък проблем (незнм дали наистина е малък) колата работи добре, пали добре, бе горе-долу добре се държи- обаче, в границите на обороти от 1500 до 2000 при плавно подаване на газ колата започва да присецва много силно т.е забива -тръгне и т.н след 2000 об.се оправя и го няма това нещо. При вариант на подаване на пълна газ на колата в границите на проблемните обороти не се наблщдава такова присецване! Пускам темата за да сме сигурни в проблема на колата, понеже собственика трърди че проблема е в стъпковото моторче.
Благодаря предварително

edit: Като пусна педала на газта т.е на тихи обороти колата си работи добре.

CHILIEV
08-11-2010, 17:34
Ако проблема е в стъпковото моторче при студена кола ще ти държи или много високи обороти (около или над 2000) или обратното - ще гасне. Когато се стопли колата това нещо изчезва така, че пробвай на студена кола.

При смяна на скоростите изправното стъпково би трябвало да задържа секунда оборотите или леко да ги вдига. Ако е прецакано при смяна на предавката оборотите падат на земята направо :tooth: (говорим когато се движиш, нали) ... Поне така беше при предната ми кола. Почти съм сигурен, че принципа на работа е идентичен.

valio_alfa
09-11-2010, 08:51
Ами при палене колата си държи добре оборотите... Незнам на какво може да се дължи друго, точно от 1500 до 2000 при леко подаване на газ присецва жестоко, от 2 нагоре никав проблем. И другото подаваш повече газ и проблема изчезва..но неможе да се кара така колата все в повече газ а и разхода скача доста..
По между другото направихме бартера!
На първа ръка мислим да сменим стъпковото пък после ако е същото- незнам

BillyBoy`
09-11-2010, 09:18
Аз мисля че проблема може да се крие във дебитомера и моита прави горе долу така,проблема не е във МПХ-то.

CHILIEV
09-11-2010, 09:21
Да, мисля, че това не са типични симптоми на заминал МПХ. По-скоро дебитомер - както е казал колегата.

valio_alfa
09-11-2010, 10:50
тц, ако е дебитомера може ли да се разбере от една диагностика?

forza_italia
09-11-2010, 20:42
Ако е дебитомера нов е около 600 кинта,поне толкова беше като търсих за мойта бившата. По добре бегай далеч от тая пръдня 1.4,гори колкото 2.0 ТС пък не върви хич,данъка му е от големия,над 200 кинта за некви си 3 коня дет е над стоте.... Абе това си е мое мнение все пак,ти си решаваш дали да влизаш във филма.....Да ме прощават колегите със такива мотори,нищо лично.

BillyBoy`
09-11-2010, 21:10
Ако е дебитомера нов е около 600 кинта,поне толкова беше като търсих за мойта бившата. По добре бегай далеч от тая пръдня 1.4,гори колкото 2.0 ТС пък не върви хич,данъка му е от големия,над 200 кинта за некви си 3 коня дет е над стоте.... Абе това си е мое мнение все пак,ти си решаваш дали да влизаш във филма.....Да ме прощават колегите със такива мотори,нищо лично.Нещо много яко лъжеш колегата със данъка.Миналата година съм платил 119лв.

forza_italia
10-11-2010, 02:46
Вярвам ти колега,понеже си от Крумово. Ако и другия колега е от там,значи и той ще плати толкова. Аз и плащах над 200 в Бургас. Не лъжа никой за нищо,още по малко пък яко.

Galeano
10-11-2010, 09:59
Нещо много яко лъжеш колегата със данъка.Миналата година съм платил 119лв.

Колега в Бургас общината си ни дере здраво.:)
Данъка за всяка община е различен,та нормално е при вас да е по малко.
Все пак в Бс пътищата са стъкло и имаме седем лентова магистрала в града. :)
И за да не е спам. Добре е колегата да я закачи на диагностика,преди да вземе нов дебитомер защото не е от евтините.

valio_alfa
14-11-2010, 23:52
Кво да ви кажа колата гори към 10/100 селско но при по стабилно натискане скача осезателно!
Обмисля се варианта за газификация...но май ще бъде не лош фимл с това.

junior
15-11-2010, 00:31
Колега отиди на диагностика първо и то ще си покаже. Но и според мен си за нов дебитомер.

valio_alfa
16-11-2010, 10:44
като гледам цените в нета дано да не си прав колега, че сумата е на полувината на колата :)