View Full Version : ...Та възможно ли е такава скъпотия отзад?
Имам приятел много навит на 166-ца.Обаче нашия попитал тук-там и му казали да си направи сметката,защото само единия от задните носачи бил /евтиния вариант/ около 400 лв и най-често се сменял заради някаква плаваща втулка ,която не се продавала отделно.Още го наплашили,че компютрите горели лесно и още един куп дивотии...Та възможно ли е такава скъпотия отзад?Защото гледах цени в ebay.co.uk,но не открих никакви такива фрапиращи цифри.Единствената по така беше на комплекта тампони за цялото окачване - предно и задно!
А ти му кажи, че кеф цена нЕма. Нека попита за цени на части на Е-класа, 5-ца, А6-ца ....
А ти му кажи, че кеф цена нЕма.
Абе така е ама виж ми подписа . .
166 си е един сериозен автомобил с тежка поддръжка, и ако попаднеш на "подготвен" екземпляр(като мен) и не дай си Боже попаднеш след това на "майстори"(като мен) ще мине доста време докато им избършеш след това гъ.....е.
Хубавото е, че вече има доста хора, които разбират и по-лесно се намират части отколкото преди, но пак си е мъка. Това не е Опел Астра 1.4mi
Само намеквам, че и на А6 се сменят носачи по 2 пъти годишно за над 1000 лв., и "скърцащите" втулки на Е класата дет` стават на наште кораби, и на "баварците" дето им гърмят АВS-и, разбиват носачи и т.н.
Странно ми е що някои си мислят, че като я купиш евтинийка, кола от висок клас трябва да е евтина и на поддръжка... Евтини за поддръжка са ГоУф, Астра, 145-ца ...
Виж обявата на ферариста за тампони на 166 и тогава пак калкулирай.
Имам приятел много навит на 166-ца.Обаче нашия попитал тук-там и му казали да си направи сметката,защото само единия от задните носачи бил /евтиния вариант/ около 400 лв и най-често се сменял заради някаква плаваща втулка ,която не се продавала отделно.Още го наплашили,че компютрите горели лесно и още един куп дивотии...Та възможно ли е такава скъпотия отзад?Защото гледах цени в ebay.co.uk,но не открих никакви такива фрапиращи цифри.Единствената по така беше на комплекта тампони за цялото окачване - предно и задно!
В най-лошия случай ремонта на задния мост се състои в ремонт на втулки на шенкелите, които сами по себе си струват от 60-100лв комплекта, два броя задни тампони на носачите по избор - като почнеш от 2брх25 до 2х60лв на паурфлекс(най-разумния вариант според мен).Предните тампони на задните носачи не се разбиват почти никога, но ако имаш желание, сменяш и тях. Труд по подмяната на тия чаркалаци, и реглаж. Те тва е цялата схема. Ако те интересува нещо друго и конкретно, пиши на лично. Успех!
Колега code, тези сменени работи в рамките на колко хиляди километра са ?
И да питам има ли някой с 166 сложил полиурентанови(май такива бяха) тампони и доволен ли е, предимно за предница ме интересува.
Колега code, тези сменени работи в рамките на колко хиляди километра са ?
63 000км предимно градско.
Аз се чудя защо хората след като решат да купуват даден автомобил, не отидат в съответния форум и видят кое колко струва и какви решения има за него. Бас ловя, че на човека информацията му е от някой магазин за авточасти или сервиз и такива източници никога няма да му кажат, че се предлага роден полиуретан и всичко се прави и в крайна сметка става много по-здраво, на някаква символична цена.
Абе така е ама виж ми подписа . .
166 си е един сериозен автомобил с тежка поддръжка, и ако попаднеш на "подготвен" екземпляр(като мен) и не дай си Боже попаднеш след това на "майстори"(като мен) ще мине доста време докато им избършеш след това гъ.....е.
Хубавото е, че вече има доста хора, които разбират и по-лесно се намират части отколкото преди, но пак си е мъка. Това не е Опел Астра 1.4mi
Има и друг момент, колега - ти май беше взел 166-цата за 9 бона, когато в Германия и Италия бяха по 7-8000 евро.
После нека ми се смеят що още търся 166-ца и искам по-скъпа от Германия ...
Стига с тая Германия-там дизелите ги карат до скъсване,ако искаш на реални около 100 000 поне 8-9000 лв е само колата:smile:
Има и друг момент, колега - ти май беше взел 166-цата за 9 бона, когато в Германия и Италия бяха по 7-8000 евро.
После нека ми се смеят що още търся 166-ца и искам по-скъпа от Германия ...
Колата я взех заради светлия кожен салон. Точно така е, за 9500лв. Ако бях случил на майстори тогава щях да я подкарам за 12000, а аз я подкарах за 14000.:punk: Останалите ремонти нямат връзка, те си дойдоха с експлоатацията на автомобила. Другия вариант беше за 15-16000 да си взема една (тогава толкова вървяха), но пак няма гаранция. :screwy:За сметка на това може би щях да спестя ценно време и нерви . .
Абе то човек, ако знае кога ще умре . .
"Останалите ремонти нямат връзка, те си дойдоха с експлоатацията на автомобила." - аааа май не е точно така, щото преди да си я отворя аз тази година ми гореше масло зверски. Както и да е . .
Стига с тая Германия-там дизелите ги карат до скъсване,ако искаш на реални около 100 000 поне 8-9000 лв е само колата:smile:
Абе и да не са 100 000, на реални около двеста-двеста и петдесет хиляди и с дребни козметични забележки е около 3000 - 3500 евро. Още между 800 и 1000 лева - това е цената за читава 166-ца.
Нали се сещаш на 200-250 000 км,колко неща по колата трябва да подмениш,ако не са сменяни.Има 2 момента по една кола-100 и 200 к км,а на 200 става по-лошо.
Нали се сещаш на 200-250 000 км,колко неща по колата трябва да подмениш,ако не са сменяни.Има 2 момента по една кола-100 и 200 к км,а на 200 става по-лошо.
Абе по-лошо е, ама на 200х км има по нещо за смяна, а на 500х +, на колкото идват колите у нас, колата вече е съвсем амортизирана и колкото и да сменяш и да наливаш, пак си остава амортизиран кенеф.
infernus
11-11-2010, 13:02
Градски, поне аз знам така. Че в Германия най много корозират колите заради лугата с която мият зимата по улиците, където идва и отговора от горублянеца "абе не бе тя само в гараж е държана, 100к Реални" няблягайки на реалните :) и забравяйки да каже че колата е с махната лампа на инжекциаона от таблото :)
Бе че корозират е факт,но че колите там се поддържат също е факт.Няма как някой да ме убеди че от Германия можеш да си докараш нещо което не струва.Това може да стане единствено ако ти сам искаш да стане така.
old alfist
13-11-2010, 20:09
Кажи на приятелят си да има нагласата за едно 1000лв.за задницата и да си прави сметката какво да прави.
Бе че корозират е факт,но че колите там се поддържат също е факт.Няма как някой да ме убеди че от Германия можеш да си докараш нещо което не струва.Това може да стане единствено ако ти сам искаш да стане така.
Оо,аз съм се нагледал на таралясници в немското мобиле,дет за нищо не стават,така че не е много трудно да стигнат до тук.:pizza:
leshoiad
15-11-2010, 07:32
Само ще вмъкна и ше осветля малко колегата. Навремето имах едно GTV дето още ме е яд, че го продадох. Та на това GTV му беше за смяна точно този носач, с който даваш пример, че бил 350-400лв. Да толкова е, няма спор. А всъщност на носача втулката му е проблема и кой е луд за едно желязо да дава такива пари. Плаващата втулка струва 14 лв. и е едно към едно с някаква от някъде на някакво купе мерцедес, не си спомням какъв. Що се отнася до 166-те, от година и половина я имам моята и ако щеш ми вярвай, разходите ми по нея са свързани с мало и бензин.................и джанти, че много ме бива да улавям дупките по пътищата ;) Купувайте смело и безотговорно, щото това е кола не е космически кораб..................
Що се отнася до 166-те, от година и половина я имам моята и ако щеш ми вярвай, разходите ми по нея са свързани с мало и бензин.................и джанти, че много ме бива да улавям дупките по пътищата ;) Купувайте смело и безотговорно, щото това е кола не е космически кораб..................
Moята вече наближава да я имам 3 години, но за сметка на това плюс твоите разходи имам и - дебитомер, акумулатор, ксенон...ааа и предни биалетки.:super:
или с полелуретан от ферариста
Пише се полиуретан колега - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%82%D 0%B0%D0%BD
Едните тампони от полиуретан въобще не стават.Не могат да издържат на натоварването.
Едните тампони от полиуретан въобще не стават.Не могат да издържат на натоварването.
Би ли казал кои по точно и какво им става
Пише се полиуретан колега - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%82%D 0%B0%D0%BD
Така де,ядем ги буквите :shutup: ,а навремето бележника беше 6..6.6.
Както и да е
По важното в случая не е правописа(мерси за корекцията),а това че решения има и то на прилична цена.
Би ли казал кои по точно и какво им става
Мисля че бяха задните тампони на носача,като гледаш от предницата на колата.Тампона е разделен на 2,им една метална втулка,и около нея има пръстен,които е изрязан в тампона,навътре,точно от този пръстен се получава деформация и тампона се скапва,и задницата се разчеква отново.Просто решението не е удачно за тези тампони,тъй като те са много натоварени,и този вдлъбнат пръстен прецаква целия тампон:oops:
Хмм колеги, я споделете какво е решението за задното окачване, понеже днес вдигах моята на подемника и точно тези тампони на долните (големите) носачи са скапани, в смисъл имат страшно големи луфтове и задницата почна зверски да ми играе при голяма скорост. Казаха м иче втуликите са им се разбили. Какво е решението? Какви са тези втулки от Мерцедес, може ли малко по-подробно или да поръчвам нови носачи направо. Казаха м ицена от 350лв. на парче.
А реално носача е здрав, само тези гадни втулки и тампони са се разбили. Някак си не ми се дават 350лв. за едно парче желязо, но ако няма друг вариант, ще се дават, няма начин. Благодаря предварително.
Поздрави ;)
Скърцащата втулка на шенкела е JBU167 на TRW; 49382 на SIDEM идр
Тампона на носача(задния и предния) полиуретанов при ФЕРАРИСТА или powerflex; Както и в АХМAUTO.
И като го правиш си смени и тампоните на стаб. щанга `щото после пак се сваля цялото задно окачване :shocking:
Точно така,щото сигурно и те са разбити.:magic:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.