Log in

View Full Version : непозната 4аст



staiger
18-07-2006, 12:58
Здравейте колеги ,пак да позапитам нещо тука .
Какво е тва 4удо подобно на ''пружина" намира се закрепено на задния мост на Алфа 33 1.3 boxer ,та вапросната "пружина" каква роля играе ,4е като я гледам как се мята закрепена с некакви гумени "ластичета" за моста или е счупена или има функция да ми дрънчи и д а ме нерви ,тва 4удо се намира на задния мост отгоре вдясно дълго е около 50 см и прилича на пружина с една навивка в момента амо тропа по резервоара и ме дразни а ина4е маи е с4упена откъм десния амортисьор маи там е било другото парче.
Надявам се да ми кажете какво е тва ,малко тъпо го обясних ама ме ядосва много. :evil:
Благодаря :lol:

rasho 33 imola
18-07-2006, 21:16
Здрасти.Това е пружината на кантара.За да спре да ти тропа трябва да я регулираш.В левия край се эакача на една джаджа.Та тя се регулира с тежест,поне аз ползвах 5кг.И престана да дранчи :D

staiger
19-07-2006, 12:38
каква е функцията на тва устройство ако може така да се нарече ,
при мене няма никаква тежест и мисля 4е е с4упено в единия край като гледам как е назъбено и вапросния остатак се метлее по моста и ми тропа ще взема да го махна ве4е,
Може ли без тва 4удо и безопасно ли е ако изобщо е опасно :roll: :shock:
10х

pth7712
21-07-2006, 10:46
каква е функцията на тва устройство ако може така да се нарече ,
при мене няма никаква тежест и мисля 4е е с4упено в единия край като гледам как е назъбено и вапросния остатак се метлее по моста и ми тропа ще взема да го махна ве4е,
Може ли без тва 4удо и безопасно ли е ако изобщо е опасно :roll: :shock:
10х

Туй нещо дето се е счупило е ухото в което се нанизва пружината. Тя натиска един хидравличен вентил, който регулира съпротивлението на пътя на спирачната течност към спирачните цилиндърчета. Функцията му е да регулира това съпротивление в зависимост от натоварването на задния мост.
Принципно е хубаво да го имаш, защото в момента ако натовариш колата реакцията на задните спирачки ще е все едно е празна.
Решенията са две:
1) Разкарваш вентила и слагаш един хидравличен тройник (кофти, но евтино)
2) Намираш си заварчик, заваряваш ухото. Сваляш вентила и го заменяш с нов (гаранция е корозирал). Цената му доколкото съм чувал е около 250 лева, ама сигурно има и по-евтини. Не мога да повервам че е толкова безбожно скъп.