PDA

View Full Version : Загряваща Алфа 146



Va4o
19-07-2006, 12:16
Значи карам си към Сливен. И за около 300 400 метра вдига до 130 градуса спирам, изчаквам доливам вода паля и пак загрява без да я карам. Барам радиатора студен барам долу трабата и тя. Махнахме термустата пак загрява. Тръгваме да я прибираме към Средец. От Сливен до Ямбол загрява 4 5 пъти спираме изчакваме и пак. От Ямбол до Средец което е около 60 км държи 70 градуса щотото е без термустат. Днеска от Средец до Бургас около 30 км загрява през 2 3 километра. Сега я оставих в сервиз. Някаква идея от какво може да е ?

голямата риба
19-07-2006, 13:33
а дали след доливането е добре обезвъздушена системата?

иначе на мен последната ми борба с загряването я реших, чрез измиване на радиатора на охладителната система и кондензатора на климатика

Va4o
19-07-2006, 13:54
Да не е обезвъздушена ли. На мен все ми се струва, че водната помпа не бива

Dexer
19-07-2006, 14:19
предполагам, че знаеш, но при издухана гарнитура и/или глава ти надува от цилиндрите в охладителната система, симптомите са точно тези.... надявам се, че не е това, но все пак....

Yon
19-07-2006, 14:55
Колега, ти не беше ли сменял наскоро гарнитура?

Va4o
19-07-2006, 15:18
Дам преди около 3000 км. Може и това да е. Ама там работата отива на дебело за 3000 км да духа гарнитура означава че главата трябва да се води на доктор което не е мн приятно :cry:

Va4o
19-07-2006, 15:21
Започвам да си мисля, че германеца я е преебал колата и се е отървал от нея за да не прави по сериозни ремонти. Защото предната гарнитура ми я издуха след 1500 км а тази 3000 км след като я смених предната. Може би има изкривявания по главата не знам и аз вече

georgyg
19-07-2006, 15:36
предполагам, че знаеш, но при издухана гарнитура и/или глава ти надува от цилиндрите в охладителната система, симптомите са точно тези.... надявам се, че не е това, но все пак....

Предполагам че точно това е проблема :evil:

Yon
19-07-2006, 15:39
Може би има изкривявания по главата не знам и аз вече

Губила ли ти е антифриз?

п.с.
Имахме Опел с подобни симптоми - радиатора се беше затлачил.
Има и друго : Няма налягане/скорост на антифриза - няма топлообмен -виж си помпата
Пиши какво е станало :!:

Va4o
19-07-2006, 15:47
Ами и аз си мислех, че е от радиатора откачихме го от горе и от долу надух и имаше нормална циркулация. Просто загрява до 100 110 градуса в порядъка на 10 секунди и хвърля антифриз през капачката. И радиатора опреде е студен няма циркулация през него

trustworthy
19-07-2006, 15:48
Е при отворена капачка и махнат термостат би трябвало да личи дали въобще върти водата помпата като подадеш газ

Милен
19-07-2006, 16:02
Виждал съм този проблем при един Ситроен дизел, оказа се че перката на водната помпа е превъртяла в оста и си седи без да се върти. При теб може помпа да е , ама виждам че и към главата май имаш проблем. Свали главата и я виж за кривини, погледни и помпата. А маслото как ти е ?Пресечено ли е?

Va4o
19-07-2006, 16:10
Ако беше пресечено нямаше да може да тръгне колата. Маслото е добре. Просто не влиза вода в радиатора и за 10 секунди вдига температурата няма циркулация

Милен
19-07-2006, 16:12
Пробвай с по-лесния вариант - виж помпата как е и после ще мислим пак.

Va4o
19-07-2006, 16:16
Оставил съм я в сервиза. До довечера дано да са я погледнали. И аз ги насочих към помпата ама те най-добре си знаят.

Милен
19-07-2006, 16:24
Ок, пиши какво е станало.

georgievst
19-07-2006, 17:59
И кой сервиз ?

Va4o
19-07-2006, 18:14
Оставих я в Ситроен сервиза защото там имам брадовчед който бачка само по двигателите и знам, че ще и отдели достатъчно внимание

gigi
20-07-2006, 00:34
При Мъри проблема май се оказа точно от водна помпа а смени преди това всичко по охлаждането. Дано е от нея че е евтиният варянт. А при предишният ремонт шлайфахте ли глава или само сменихте гарнитурата :roll:

Va4o
20-07-2006, 02:07
Само гарнитура. Тогава сменихме гарнитура болтове ремъци ролки накладки и 3-те филтъра.

Va4o
20-07-2006, 14:33
Днеска сменихме термостата не е от него. Ще проверят цялата система, ако няма проблеми там ще се взима водна помпа и ако не е от това вече нещатата отиват на зле

Mury
20-07-2006, 15:14
Ако беше пресечено нямаше да може да тръгне колата. Маслото е добре. Просто не влиза вода в радиатора и за 10 секунди вдига температурата няма циркулацияНе забравяй че може да духа навън а не към цилиндрите и тогава няма да стане бозичка :idea: :idea: :idea:И аз мисля че е водна помпа аз имах подобен проблем и се оказа помпата.Беше спукана турбинката на 2 места и като вдигнеше 80 гр. и спираше да върти водата защото се разширява и се върти само оста :wink: :wink:

Успех

Va4o
20-07-2006, 15:36
Ами дано да е водна помпа да не се налага да давам главата по ремонти. Утре мисля, че нещата ще се изяснят напълно. Защото колата ако е гарнитура близо 120 км е карана нито има вода в маслото нито дава някакви признаци двигателя. Миналия път като издуха гарнитура хич не искаше да запали

Mury
20-07-2006, 16:00
Сеа се замислих че нали каза че избива водата от казанчето.При това положение си мисля че е по-вероятно да е помпа защото водата седи на едно място и в блока вдига най-висока температура и кипва :idea: :idea: :idea:

Va4o
20-07-2006, 17:44
Ами утре вадя 67 лв взимам я карам им я и дано до вечерта да мога да я изкарам на ход от сервиза :П

Mury
20-07-2006, 19:29
Абе не бързай чакай първо да ти кажат диагноза и тогава,аз си изпатих от много слушане и сменяне на кво ли не/ма поне сега охладителната система ми е чисто нова/ :wink: :wink: :wink:

Va4o
20-07-2006, 21:01
Сега говоря с момчето от сервиза. Сменили са термостата палят колата при 1000 оборота вдига 95 градуса включва перката и продълажа да загрява и я изключват, радиатора и долния маркуч са студени. Когато подадат 3000 4000 оборота долния маркуч се свива леко и водата тръгва през радиатора. Което ни навежда на мисълта, че или водната помпа няма сила да тласка водата или някаде системата е запушена и при по големи тласаци от помпата водата започва да минава. Утре взимам помпа.

gigi
21-07-2006, 00:00
Може и да си е имала проблем с охлаждането и затова е духнала гарнитура и като са я скалъпили само за продан първо сменяш гарнитура и сега ако нещо не е във ред при охлаждането- дееба мошенниците.
Дано е помпата найстина че най лесно :?

Va4o
21-07-2006, 07:50
Ами днеска ще видим. Като отида да взема помпа. И аз това се съмнявам че е имала някъв проблем закърпили са я и са я шитнали да еба швабските им лаина. Тва е свински народ и преди го мразех ама сега още повече

Pinky
21-07-2006, 10:44
Малко странично, но все пак не много далеч от темата:
След каква температура вече има опасност от прегряване и изкривяване?

Va4o
21-07-2006, 20:16
Лоши новини от сервиза не е и от водната помпа. В Понеделник ще разхвърлят двигателя и вече ще видим там какво ще покаже :(

alfatras
29-07-2006, 09:53
Ок дотук са ясни симптомите-загрява-но не се разбира откъде-радиатор(проверен) не е ,водна помпа(Проверена)не е,освен спукана глава или изкривена!ама ако е спукана ще ти омеши водата с масло или маслото ще ти е боза!Всичко води пак към водна помпа-странна работа е при тебе-виж да нямаш течове-антифриза намалява ли ти прегледаи за някой друг симптом!Иначе ако ти свалят главата карай я на скенер да я снимат-там ще покаже в какво състояние е.Това с плюването на водата е симптом за термостат заседнал(но не е от него)-дали пък нещо не ти е запушено по системата?Странна работа-накрая да не се окаже някоя смешка;)-поне ти го пожелавам,но с това загряване шега не бива!Успех в намирането на болката и пиши какво и е било,че ми е интересно и на мене.

Va4o
30-07-2006, 16:38
Ами вече е ясно оня ден я пробвахме духа. Свалихме и пак е издухала гарнитура което е ясно, че главата е крива. Утре я давам да я шлаифат и по живо по здраво във Вторник тряя колата да е готова.

alfatras
31-07-2006, 12:34
Лош късмет колега-но на колата де е а не на нас!Единствения съвет който мога да ти дам(от личен опит)провери колко ще ти вземат за шлайфа и цялата работа по главата да не се окаже че сумата ще надвиши стоиноста на същата глава ако си я вземеш 2 употреба-значи на мене ми искаха около 550лв за заваряване на 2 дупки +шлайф,легла и т.н а аз я намерих за 350лв и сега съм с друга глава,платил съм по малко и ремонта беше за 1ден!така че попитай преди да оправяш твоята!Успех

Va4o
31-07-2006, 20:12
Шлаиф 20 лв. Един препоръчан МАЙСТОР. Някакъж 70 годишен дядо от сервиза само на него давали да шлаифа правел ги огледало. Да видим все пак утре ще я шлайфа

virusalfa
31-07-2006, 21:13
Гледай гарнитурата да не е Glaser :idea: