View Full Version : Загряваща Алфа 146
Значи карам си към Сливен. И за около 300 400 метра вдига до 130 градуса спирам, изчаквам доливам вода паля и пак загрява без да я карам. Барам радиатора студен барам долу трабата и тя. Махнахме термустата пак загрява. Тръгваме да я прибираме към Средец. От Сливен до Ямбол загрява 4 5 пъти спираме изчакваме и пак. От Ямбол до Средец което е около 60 км държи 70 градуса щотото е без термустат. Днеска от Средец до Бургас около 30 км загрява през 2 3 километра. Сега я оставих в сервиз. Някаква идея от какво може да е ?
голямата риба
19-07-2006, 13:33
а дали след доливането е добре обезвъздушена системата?
иначе на мен последната ми борба с загряването я реших, чрез измиване на радиатора на охладителната система и кондензатора на климатика
Да не е обезвъздушена ли. На мен все ми се струва, че водната помпа не бива
предполагам, че знаеш, но при издухана гарнитура и/или глава ти надува от цилиндрите в охладителната система, симптомите са точно тези.... надявам се, че не е това, но все пак....
Колега, ти не беше ли сменял наскоро гарнитура?
Дам преди около 3000 км. Може и това да е. Ама там работата отива на дебело за 3000 км да духа гарнитура означава че главата трябва да се води на доктор което не е мн приятно :cry:
Започвам да си мисля, че германеца я е преебал колата и се е отървал от нея за да не прави по сериозни ремонти. Защото предната гарнитура ми я издуха след 1500 км а тази 3000 км след като я смених предната. Може би има изкривявания по главата не знам и аз вече
предполагам, че знаеш, но при издухана гарнитура и/или глава ти надува от цилиндрите в охладителната система, симптомите са точно тези.... надявам се, че не е това, но все пак....
Предполагам че точно това е проблема :evil:
Може би има изкривявания по главата не знам и аз вече
Губила ли ти е антифриз?
п.с.
Имахме Опел с подобни симптоми - радиатора се беше затлачил.
Има и друго : Няма налягане/скорост на антифриза - няма топлообмен -виж си помпата
Пиши какво е станало :!:
Ами и аз си мислех, че е от радиатора откачихме го от горе и от долу надух и имаше нормална циркулация. Просто загрява до 100 110 градуса в порядъка на 10 секунди и хвърля антифриз през капачката. И радиатора опреде е студен няма циркулация през него
trustworthy
19-07-2006, 15:48
Е при отворена капачка и махнат термостат би трябвало да личи дали въобще върти водата помпата като подадеш газ
Виждал съм този проблем при един Ситроен дизел, оказа се че перката на водната помпа е превъртяла в оста и си седи без да се върти. При теб може помпа да е , ама виждам че и към главата май имаш проблем. Свали главата и я виж за кривини, погледни и помпата. А маслото как ти е ?Пресечено ли е?
Ако беше пресечено нямаше да може да тръгне колата. Маслото е добре. Просто не влиза вода в радиатора и за 10 секунди вдига температурата няма циркулация
Пробвай с по-лесния вариант - виж помпата как е и после ще мислим пак.
Оставил съм я в сервиза. До довечера дано да са я погледнали. И аз ги насочих към помпата ама те най-добре си знаят.
Ок, пиши какво е станало.
georgievst
19-07-2006, 17:59
И кой сервиз ?
Оставих я в Ситроен сервиза защото там имам брадовчед който бачка само по двигателите и знам, че ще и отдели достатъчно внимание
При Мъри проблема май се оказа точно от водна помпа а смени преди това всичко по охлаждането. Дано е от нея че е евтиният варянт. А при предишният ремонт шлайфахте ли глава или само сменихте гарнитурата :roll:
Само гарнитура. Тогава сменихме гарнитура болтове ремъци ролки накладки и 3-те филтъра.
Днеска сменихме термостата не е от него. Ще проверят цялата система, ако няма проблеми там ще се взима водна помпа и ако не е от това вече нещатата отиват на зле
Ако беше пресечено нямаше да може да тръгне колата. Маслото е добре. Просто не влиза вода в радиатора и за 10 секунди вдига температурата няма циркулацияНе забравяй че може да духа навън а не към цилиндрите и тогава няма да стане бозичка :idea: :idea: :idea:И аз мисля че е водна помпа аз имах подобен проблем и се оказа помпата.Беше спукана турбинката на 2 места и като вдигнеше 80 гр. и спираше да върти водата защото се разширява и се върти само оста :wink: :wink:
Успех
Ами дано да е водна помпа да не се налага да давам главата по ремонти. Утре мисля, че нещата ще се изяснят напълно. Защото колата ако е гарнитура близо 120 км е карана нито има вода в маслото нито дава някакви признаци двигателя. Миналия път като издуха гарнитура хич не искаше да запали
Сеа се замислих че нали каза че избива водата от казанчето.При това положение си мисля че е по-вероятно да е помпа защото водата седи на едно място и в блока вдига най-висока температура и кипва :idea: :idea: :idea:
Ами утре вадя 67 лв взимам я карам им я и дано до вечерта да мога да я изкарам на ход от сервиза :П
Абе не бързай чакай първо да ти кажат диагноза и тогава,аз си изпатих от много слушане и сменяне на кво ли не/ма поне сега охладителната система ми е чисто нова/ :wink: :wink: :wink:
Сега говоря с момчето от сервиза. Сменили са термостата палят колата при 1000 оборота вдига 95 градуса включва перката и продълажа да загрява и я изключват, радиатора и долния маркуч са студени. Когато подадат 3000 4000 оборота долния маркуч се свива леко и водата тръгва през радиатора. Което ни навежда на мисълта, че или водната помпа няма сила да тласка водата или някаде системата е запушена и при по големи тласаци от помпата водата започва да минава. Утре взимам помпа.
Може и да си е имала проблем с охлаждането и затова е духнала гарнитура и като са я скалъпили само за продан първо сменяш гарнитура и сега ако нещо не е във ред при охлаждането- дееба мошенниците.
Дано е помпата найстина че най лесно :?
Ами днеска ще видим. Като отида да взема помпа. И аз това се съмнявам че е имала някъв проблем закърпили са я и са я шитнали да еба швабските им лаина. Тва е свински народ и преди го мразех ама сега още повече
Малко странично, но все пак не много далеч от темата:
След каква температура вече има опасност от прегряване и изкривяване?
Лоши новини от сервиза не е и от водната помпа. В Понеделник ще разхвърлят двигателя и вече ще видим там какво ще покаже :(
alfatras
29-07-2006, 09:53
Ок дотук са ясни симптомите-загрява-но не се разбира откъде-радиатор(проверен) не е ,водна помпа(Проверена)не е,освен спукана глава или изкривена!ама ако е спукана ще ти омеши водата с масло или маслото ще ти е боза!Всичко води пак към водна помпа-странна работа е при тебе-виж да нямаш течове-антифриза намалява ли ти прегледаи за някой друг симптом!Иначе ако ти свалят главата карай я на скенер да я снимат-там ще покаже в какво състояние е.Това с плюването на водата е симптом за термостат заседнал(но не е от него)-дали пък нещо не ти е запушено по системата?Странна работа-накрая да не се окаже някоя смешка;)-поне ти го пожелавам,но с това загряване шега не бива!Успех в намирането на болката и пиши какво и е било,че ми е интересно и на мене.
Ами вече е ясно оня ден я пробвахме духа. Свалихме и пак е издухала гарнитура което е ясно, че главата е крива. Утре я давам да я шлаифат и по живо по здраво във Вторник тряя колата да е готова.
alfatras
31-07-2006, 12:34
Лош късмет колега-но на колата де е а не на нас!Единствения съвет който мога да ти дам(от личен опит)провери колко ще ти вземат за шлайфа и цялата работа по главата да не се окаже че сумата ще надвиши стоиноста на същата глава ако си я вземеш 2 употреба-значи на мене ми искаха около 550лв за заваряване на 2 дупки +шлайф,легла и т.н а аз я намерих за 350лв и сега съм с друга глава,платил съм по малко и ремонта беше за 1ден!така че попитай преди да оправяш твоята!Успех
Шлаиф 20 лв. Един препоръчан МАЙСТОР. Някакъж 70 годишен дядо от сервиза само на него давали да шлаифа правел ги огледало. Да видим все пак утре ще я шлайфа
virusalfa
31-07-2006, 21:13
Гледай гарнитурата да не е Glaser :idea:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.