View Full Version : Показания на 33 1.4ие нормални ли са ?
Викам и аз да драсна някой ред,че от давна не съм поствал,бях си забравил паролата.
Та идеята ми е да напишя какво не ми харесва в 33 то и да поумуваме заедно !
Карам я основно на гъз :П
1) От 0 до 100 за 14 сек натискам газта и пускам рязко съединителя да превърти нали врътва 2 пъти и оборотите падат на 900 рпм направо умира забива муцуната ? Мн як звук вади се едно съм с 200 та пък то едва се влачя :Д
2) Не мога да смъквам скоростите в обороти с дигането няма проблем ама за да сложя от 2 ра 1 ва оборотите трябва да са макс до 1000 рпм инъче вие на зъбчятка и не влиза, от 3 та на 2 ра същия проблем но мага да сменя на 2000 рпм инъче пак стърже злобно при всички ли е така и има ли оправия с тес синхронизатори ?
3) Разход на газ градско с настъпване от време на време 8.5 л на 100 км. кажете вашия колко е с тоя мотор ?
4) Има едни маншони на рейката които са скъсани ще се преебе ли ако карам така и за да се сменят трябва ли да се свалят накрайниците към макверсоните ,че после пак да правя регулаж ххх ?
5) Не спира добре отзад регулирахме кантара като съм сам спира добре като се натоварим хич не спира отзад и забива муцуната това с барабани , то там ясна работата иска си дискове !
П.С старата ми скоростна е с блокирала 3 та не влиза с нея пак хъркаше като смъквам на зад така и я съборих вкарах от 2 ра на 1 ва с 1500 рпм и 3 та блокира :Д има ли някой който да се наеме да я направи както трябва без хъркане и прочие ?
The_Game
20-11-2010, 00:05
Първа без междинна газ трудно да я вкараш.
И за другите предавки също е добре с междинна газ, след като са им по-заминали синхронизаторите.
Пробвай примерно на 2-ра засили я със 60 и виж какви са ти оборотите на мотора.
Включи на 3 та после като връщаш на 2-ра като си изключил от скорост ритни газта до въпросните обороти и 2-ра ще влезне като в масло.
Същото е и с първа само че там иска по прецизни обороти.
Аз съм вкарвал 1-ва в 5000 без хъркане ръпане сяцане или каквото и да е.
Ами пробвал съм и междинна още по зле става , става единственно като натисна съединител и задържя докато оборотите паднат до празен ход !
Пък и не ми се ще да си правя експерименти щото една вече съборих така ще ми се да си влизат както трябва без чалъми и стъркаглки , въпроса е някой оспявал ли е да ги оправи тес 33кови трансмисии !
RUSEV-BGR
20-11-2010, 17:22
Викам и аз да драсна някой ред,че от давна не съм поствал,бях си забравил паролата.
Та идеята ми е да напишя какво не ми харесва в 33 то и да поумуваме заедно !
Карам я основно на гъз :П
1) От 0 до 100 за 14 сек натискам газта и пускам рязко съединителя да превърти нали врътва 2 пъти и оборотите падат на 900 рпм направо умира забива муцуната ? Мн як звук вади се едно съм с 200 та пък то едва се влачя :Д
2) Не мога да смъквам скоростите в обороти с дигането няма проблем ама за да сложя от 2 ра 1 ва оборотите трябва да са макс до 1000 рпм инъче вие на зъбчятка и не влиза, от 3 та на 2 ра същия проблем но мага да сменя на 2000 рпм инъче пак стърже злобно при всички ли е така и има ли оправия с тес синхронизатори ?
3) Разход на газ градско с настъпване от време на време 8.5 л на 100 км. кажете вашия колко е с тоя мотор ?
4) Има едни маншони на рейката които са скъсани ще се преебе ли ако карам така и за да се сменят трябва ли да се свалят накрайниците към макверсоните ,че после пак да правя регулаж ххх ?
5) Не спира добре отзад регулирахме кантара като съм сам спира добре като се натоварим хич не спира отзад и забива муцуната това с барабани , то там ясна работата иска си дискове !
П.С старата ми скоростна е с блокирала 3 та не влиза с нея пак хъркаше като смъквам на зад така и я съборих вкарах от 2 ра на 1 ва с 1500 рпм и 3 та блокира :Д има ли някой който да се наеме да я направи както трябва без хъркане и прочие ?
Ех колега къде се загуби?Така относно кутията можеш и сам да си я направиш перфектна-или като минавам през търново ще я видя!Има една тънкост като се разглоби кутията се взима муфата от пета понеже трите муфи са еднакви,та от пета е най запазена даже от едната страна си стои нова понеже нямаш шеста,и се слага на първа и втора!Ще ти трябва камък 38 за първичния вал,избивачи за шплентове!За задна скорост има един пиниз при зглобяването ама стана много дълго!
Ех колега къде се загуби?Така относно кутията можеш и сам да си я направиш перфектна-или като минавам през търново ще я видя!Има една тънкост като се разглоби кутията се взима муфата от пета понеже трите муфи са еднакви,та от пета е най запазена даже от едната страна си стои нова понеже нямаш шеста,и се слага на първа и втора!Ще ти трябва камък 38 за първичния вал,избивачи за шплентове!За задна скорост има един пиниз при зглобяването ама стана много дълго!
С муфите е ясна работата, ма кво праим със синхроните? Освен изброените от теб неща има и още 2-3 тънкости,при сглобяването + ремонт на лостовата система.:grin:
RUSEV-BGR
20-11-2010, 18:28
С муфите е ясна работата, ма кво праим със синхроните? Освен изброените от теб неща има и още 2-3 тънкости,при сглобяването + ремонт на лостовата система.:grin:
От двете кутий все ще се съберат няколко читави!Тънкости има и неоспорвам,отделен е въпроса дали ще се справи сам!Аз лично от първия път успях!
Като гледам, никой не се сеща за тъпата втулка на коляновия вал.
Там един иглен лагер ще седи много секси и няма да чакаш, кога ще му стане кеф на вала да си смъкне оборотите и да не се върти заедно с коляновия вал.
За това и бързото превключване на скоростите си е само мечта.
Колкото и да е перфектен синхронизатора, като вала на скоростната се е впил в коляновия....
Иначе твойта скоростна я оправям много лесно, както ти оправих ТПС-а.:dance:
Ами такива муфи и синхронизатори има ли от де да се закупят нови и на кви пари евентуално ? Че то ако се отваря няма смисъл от 2 да правим 1 аз тая блокиралата се се каня да я отворя да видя ко е станало че е блокнала 3 тата . А тоя лост където влиза в скоростната има едно Т образно съединение със шплент то носи ли на някаква настройка ? Пък Краси да ти кажя с дос бензин как ли не го сучихме кво ли не сменяхме и настройвахме не работи като на гас ама то не ми и трябва вече ся криза и бензин помирисва само на студен двигател :Д То това остей ами много магарета са умрели неска карах на бащата жигулата имам чувството че ако я настъпвам до дупка по ще върви от алфи :Д инъче във високите е добре над 2500 е бонбон ама в ниските хич я няма
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.