View Full Version : Проблем с задно окачване на Алфа 166.
Здравейте колеги.
Днес вдигнах колата на подемник да си я проверя и се оказа че втулките и тампоните на задните 2 долни носача са се разбили. Имат доста големи луфтове. Попитах за нови тампони и втулки, но ми казаха че не се предлагат, единствено целият носач. Цената му е 350лв. Бях чул, че този проблем се решавал с някакви втулки от Мерцедес и тампони, но незнам точно какви. Ако някой сподели с малко по-подробна информация как точно става, какви са точните части които трябва да се купят ще съм доста благодарен. В смисъл, някак си е тъпо да дадеш 700лв за две железа, при положение че някакви си 2 тампона и някакви втулки са се счупили. Но ако няма друга възможност ще се купуват, досега не съм се стискал за такива неща, но този път се ядосах на тези :) Благодаря предварително.
Поздрави ;)
Втулките са от очиларка мисля, отиваш в някой магазин за немски коли и казваш скърцащи втукли за очиларка, повечето продавачи веднага ще те разберат. Иначе тампоните май е най-добре да са полиуретанови. Ако имаш проблем с намирането пиши едно лично в понеделник да измислим нещо :strong:
Имам същия проблем но и шарнирите са заминали, но на мен ми обявиха цена по 500лв парчето, и се чудя за някакъв алтернативен вариант, примерно като полиуретан. Нека ако има някой по-запознат да сподели в темата :)
Имам същия проблем но и шарнирите са заминали, но на мен ми обявиха цена по 500лв парчето, и се чудя за някакъв алтернативен вариант, примерно като полиуретан. Нека ако има някой по-запознат да сподели в темата :)
Шарнири на задния носач :crazy: ?
Pepko-Bepko
21-11-2010, 12:07
За тампоните на задните носачи търсете обявата на колегата Ферарист има ги на много добра цена.За втулките които са в шенкела търсете от мерцедеса намират се на същото място и при него.Наричат се УНИБАЛИ някои им викат лагер втулки.продават се по повечето магазини на цена 10-15 лева за брои!
За съжаление, това което се е разбило, не може да се подмени с тези маслени втулки от Мерцедес. Тези втулки, които са се разбили при мене , са не от към колето (шенкела), а са на самите носачи, там където се доближават от вътрешната страна, под резервоара горе долу. Та нестава, днес поръчах 2 нови носача, да си я направя както си му е реда. TRW са, по 325лв. парчето с отстъпка иначе казаха че са по 345лв. Ще използвам момента и да сменя всички тампони отзад както и разни втулки, общо взето всеки детайл, по който има осезаемо натоварване. Отпред всичко е бетон, което наистина ме успокоява, но ме и изненадва, все пак тия наши пътища, какви лунни пейзажи са!!! А да, обажда се и един преден лагер главина, майсторите казаха че можел още много да кара, но аз и него казах да сменят, така и така колата ще е при тях няколко дни. Марката не я помня, но цената е 250лв. комплект за ляво колело. Също така поръчах и всички маншони да ми сменят , както и тези от вътрешната страна на полуоските. Ня къде около 70-80лв. казаха че струват всички + тези за каретата. А и долен тампон на мотора, 80лв. че нещо беше поумекнал, то тоя "пауър" хихихи. Общо взето около 1300лв. оставих, но поне сега знам че всичко е перфектно отдолу. Благодаря за помоща колеги, но при мене за жалост втулките се оказаха другите, които не се сменят по начина, по който казахте. :)
ПС: В сервиза имаше една S6 -ца 4.2 V8. Дадоха ми да я покарам днес, била служебна на управителя. Факкк, как тегли тоя кораб!!!! Много приятно изненадан останах от quattro системата на Ауди S6. Доста по-настроена е от обикновенните 6-ци. Мисля, че знам каква ще бъда следващата кола :))))
Поздрави ;)
vnimavai
22-11-2010, 17:23
Е, за такава S6 4.2 V8, едва ли ще се намери някой да каже нещо лошо :-D, но каква ли ще е цифрата при нея, аналог на 1300 лв за доста неща по окачването.....
Pepko-Bepko
22-11-2010, 21:50
Колега миисля че си се охарчил неправомерно с тези носачи,по горе писахме че ферариста ги продава по 26 лева парчето,сигурен съм че колата ти се нуждае от други по-важни неща,но важното е ти да си доволен.Клиента винаги има право!Не се впечатляваи на тази отстъпка от 20 лева която са ти направили.....Печалбата им е доста повече.Не искам да те отчаивам но и тези маншони сега които ще смениш няма да изкарат колкото оригиналните ти!
4,2 мотора на ауди тегли здраво ....само за сверка 2 странични огледала предна и задна броня и две задни гърнета на S8 5,2 ....струват малко над 11 хиляди лева :)
Наи важно е парите да се харчат и клиента да е щаслив.Кеф цена няма :) поздрави и без лоши чуства!
Прав си по принцип колега, но както казах предпочитам да плащам и да се грижат за автомобила ми, понеже нямам много време да се занимавам с тези неща. Общо взето досега не съм се стискал да дам такива суми по колата, и този път не го направих. Разбира се че ако имаше вариант тези неща да ми струват 500лв. не бих се поколебал да пробвам, но в случая се оказа че нестава, а и понеже е в оторизиран сервиз, хората казаха че не им се занимава да правят "клъцни срежи", което е ясно понеже тая 4-ри цифрена сума я оставям при тях а, не в моя джоб. Общо взето нали знаете, всеки си преследва интересите.
Поздрави ;)
Всъщност аз не можах да разбера защо не са могли да сменят само тампоните и аз правих задницата-2 унибала и 2 тампона и заспа колата,преди това бях сменил и тампоните на щангата,сега трябва да я водя да реглаж,защото като улегна има мааалко по-голямо разкрачване от дясната страна,ще видим какво ще стане.Но я гледахме пак и всичко изглежда здраво на подемника.
Колега, гледах като ми правиха задницата и мисля, че там няма к`во да "уляга". При мен разкрачването се оправи само с унибалите.
Ми като я взех гумите бяха перпендикулярни на асфалта,сега има пак лек наклон като от дясно е малко по-голям,не съм я карал на реглаж още и незнам дали не е от това.Но пак казвам като е на подемника я гледахме пак отдолу и няма нищо разбито,може би трябва да се види като има натоварване в/у тампоните,а не когато гумите висят.
Колега, според мен тая кола не може да държи пътя ама хич! Пробвал ли си да я "настъпиш" на завой с леки бабунки. `щот аз след първия реглаж на задницата за малко не направих трета тръба на тунела при Дупница - смяна на стенда и ся си джиткам със 160 през правилната тръба :super:
Ми държи си,и на кръгово съм я пробвал и на десни широки и на леви широки завои с газ в завоя,ще видим след реглажа как ще се получат нещата.
Всъщност аз не можах да разбера защо не са могли да сменят само тампоните и аз правих задницата-2 унибала и 2 тампона и заспа колата,преди това бях сменил и тампоните на щангата,сега трябва да я водя да реглаж,защото като улегна има мааалко по-голямо разкрачване от дясната страна,ще видим какво ще стане.Но я гледахме пак и всичко изглежда здраво на подемника.
Разкрачването не се регулира колега, да знаеш
vnimavai
24-11-2010, 09:47
Вярно е, и аз информативно питах на доста места - не е е като предницата, не подлежи на регулиране, само подмяна на елементи.
Доколкото помня от сходимостта на колелата се променя и камбъра малко.
Доколкото помня от сходимостта на колелата се променя и камбъра малко.
Съвсем незначително беше при мен
Другата седмица ще я закарам при моя човек и ще се видим:yes:
Pepko-Bepko
24-11-2010, 21:45
Аиде бе не се регулирал наклона ? :grin:
`Ми я ни отвори как точно се регулира колега
Pepko-Bepko
24-11-2010, 22:35
Хаиде щом коглегата ГИГИ ме обвинява в неправомерна реклама понеже съм публикувал снимки на дадения носач от някакъв саит за авточасти и ми изтрива линка които публикувам...Докато не се изяснят правилата на форума да не коментираме повече може ли да се регулира наклона на задния мост на 166-цата!!!Изтривам поста си !!!
Поздрави!
Linkestis
25-11-2010, 17:20
Напротив..регулира се и то много видимо,ясно,отчетливо и т.н.
Както може да се направи много разкрачена,така и много прибрана!!!
vnimavai
25-11-2010, 18:09
И за мен е интересно как точно става, за предницата ясно, ами отзад....? Споделете де!
Напротив..регулира се и то много видимо,ясно,отчетливо и т.н.
Както може да се направи много разкрачена,така и много прибрана!!!
Айде колега ти ако не протестираш обясни, че доста имаме проблеми с разкрача отзад :wierdo:
vnimavai
25-11-2010, 18:21
Тук и на двете места колегите говорят за заден мост - подлагане на шайби...?
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?p=167180&sid=7113d8098527a5362ba2960e117c284b
http://www.opelclub-bg.com/forum/lofiversion/index.php/t52958.html
тук също..... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=197668
---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:19 ----------
а при нас..........?
Linkestis
25-11-2010, 19:02
Няма за какво да протестирам.
Лягаш под колата и гледаш внимателно :)
Има две щанги които служат за тази цел
Няма за какво да протестирам.
Лягаш под колата и гледаш внимателно :)
Има две щанги които служат за тази цел
тия щанги са за сходимоста бе колега
Linkestis
25-11-2010, 20:33
Бе колега ходи на реглаж и го накарай да ги развие да видиме тука лаиците дали като застанеш отзад колелата няма да са разкрачени.Аз това говоря!На тая кола от там се прави реглаж на заден мост!:furious:
Ако колелата ти седят насочени към вратите това е от шенкелите.
Ако ти седи много разкрачена е от унибалите,шарнира на горен носач.
И още веднъж че ме ядоса.....според теб явно не се прави реглаж на заден мост така ли??
------------------------------
Значи...след подмяна на унибали,смяна на тампони на шенкели и на горни носачи колата е пак разкрачена и нестабилна.
След некомпетентен реглаж тоест колелата сочат в една траектория надолу и напред /затворена/ колата пак е нестабилна!
След качествен реглаж само и единствено на заден мост леко отворена колата е стабилна.
Дали на това му казваш сходимост,проводимост незнам аз на това му викам реглаж
Бе колега ходи на реглаж и го накарай да ги развие да видиме тука лаиците дали като застанеш отзад колелата няма да са разкрачени.Аз това говоря!На тая кола от там се прави реглаж на заден мост!:furious:
Ако колелата ти седят насочени към вратите това е от шенкелите.
Ако ти седи много разкрачена е от унибалите,шарнира на горен носач.
И още веднъж че ме ядоса.....според теб явно не се прави реглаж на заден мост така ли??
Колега ама чети малко по-внимателно и не се коси толкова много - тука се говори за разкрачени задни гуми или по-така специалистки речено за камбъра. Иначе аз знам как се оправя, за съжаление не и с реглаж :respect:
Linkestis
25-11-2010, 20:43
Значи тук се заформя спор.
Аз от професионалните наименования на термини на рабирам.Ако ти си по-в час е похвално за теб.Но това значи че и сам можеш да си изправиш колелата ако си подменил N на брой части отзад
Значи тук се заформя спор.
Аз от професионалните наименования на термини на рабирам.Ако ти си по-в час е похвално за теб.Но това значи че и сам можеш да си изправиш колелата ако си подменил N на брой части отзад
Колега нещо не си на кеф. Ако позачетеш по-внимателно ще видиш, че всичко тръгна от там, че колегата иска да си прибере разкрачените гуми (демек да регулира камбъра) с реглаж, аз му споделих, че няма да стане просто така на стенда.
Мир бели братко! :cheers:
Linkestis
25-11-2010, 22:45
Това не е вярно че не съм на кеф.
Ама аз държа на своето/стига всичко да му е наред по окачването/ ,че с реглаж ще се прибере разкрачването
:)
В тон с бели братко...Хаук Казах!
anton.mudev
27-11-2010, 19:58
Колеги не се караите и нервете аз пробвах с реглаж прибраха се но стана мноооооого нестабилна разхожда се кадето си изка смених си 2 тампона ( шарнирни втулки) между носача и задната главина работата се оправи
Linkestis
27-11-2010, 22:49
те това се опитвам да кажа.....че ако всичко е здраво след реглаж се прибират колелата
Онзи ден си взех автомобилът от сервиз. Доста поседя вътре :mrgreen: За сметка на това пък всичко смених :new_Eyecrazy: Оказа се че отпред 2 горни носача също имали некви луфтове на тампоните, ама аз не мога така, та + 2 чисто нови горни носача. Освен това, дясно вътрешно кара имаше "Егатииииииии" луфта. Корпуса му беше станал елипса!!!! Бах тоя пауър бах тва нещо. Естествено този път не ме изненадоха в магазина, като ми казаха че вътрешно каре не се продава, трябва да си купиш полуоската...ахахах...общо взето при тоя автомобил нещата са се такива. Цената й е 450лв., та си я купих. Имаше и още някаква за 372лв. ама неква незнайна марка ми се видя. Разбира се много е възможно да са ме излъгали, просто им казах че автомобилът ми трябва да е готов в определен срок, понеже ми трябва спешно и пари не съм жалил. И там още някакви дребни неща около 100лв. Дотук около 2000лв. , а автомобилът си м ибеше перфектен, просто имаше леки луфтове тук там. Това всичкото се оправи за около 4 дни. Та колегите дето спореха, че можеш да си купиш читава 166 за 4000лв. - ахахахах мне мерси :) Дотук мойта всекидневка ми излезна 10 000лв., грубо казано разбира се, а още не съм сложил Powerflex-a и Koni FSD-то. В тази цена нито влизат 4-ри буталните апарати с чисто нови 320мм x 28мм Zimmerman и наклдки TRW, нито музиката която е на стойност близка до автомобила, който колегите искат да си купят там от неква автокъща. А аз си купих перфектно поддържан, форумен автомобил!!!! Та така колеги, реалността е такава. Следваща стъпка е Powerflex + Koni FSD и стенд при Жоро Цветков. Този човек е може би най-добрият стендаджия в България. Той се занимава с 75 % от ралиджийките в наща държава а и не само. След неговата намеса и с нещата, които съм намислил да сложа, очаквам коренно различен автомобил.
Поздрави ;)
Колега продава си се вътрешно каре, но не всички са наясно (вече няколко магазинджии ми казаха, че не се продавало, но ей на, аз съм го виждал с очите си). Както и да е, дано скоро сервиз да не виждаш :drunk:
Linkestis
02-12-2010, 20:35
Hassel,аз че съм болен...болен съм!
Ама ти си направо за лекарства :)
danchev63
03-12-2010, 19:12
Онзи ден си взех автомобилът от сервиз. Доста поседя вътре :mrgreen: За сметка на това пък всичко смених :new_Eyecrazy: Оказа се че отпред 2 горни носача също имали некви луфтове на тампоните, ама аз не мога така, та + 2 чисто нови горни носача. Освен това, дясно вътрешно кара имаше "Егатииииииии" луфта. Корпуса му беше станал елипса!!!! Бах тоя пауър бах тва нещо. Естествено този път не ме изненадоха в магазина, като ми казаха че вътрешно каре не се продава, трябва да си купиш полуоската...ахахах...общо взето при тоя автомобил нещата са се такива. Цената й е 450лв., та си я купих. Имаше и още някаква за 372лв. ама неква незнайна марка ми се видя. Разбира се много е възможно да са ме излъгали, просто им казах че автомобилът ми трябва да е готов в определен срок, понеже ми трябва спешно и пари не съм жалил. И там още някакви дребни неща около 100лв. Дотук около 2000лв. , а автомобилът си м ибеше перфектен, просто имаше леки луфтове тук там. Това всичкото се оправи за около 4 дни. Та колегите дето спореха, че можеш да си купиш читава 166 за 4000лв. - ахахахах мне мерси :) Дотук мойта всекидневка ми излезна 10 000лв., грубо казано разбира се, а още не съм сложил Powerflex-a и Koni FSD-то. В тази цена нито влизат 4-ри буталните апарати с чисто нови 320мм x 28мм Zimmerman и наклдки TRW, нито музиката която е на стойност близка до автомобила, който колегите искат да си купят там от неква автокъща. А аз си купих перфектно поддържан, форумен автомобил!!!! Та така колеги, реалността е такава. Следваща стъпка е Powerflex + Koni FSD и стенд при Жоро Цветков. Този човек е може би най-добрият стендаджия в България. Той се занимава с 75 % от ралиджийките в наща държава а и не само. След неговата намеса и с нещата, които съм намислил да сложа, очаквам коренно различен автомобил.
Поздрави ;)
Колега може и да не вярваш но факт, моята я купих за 6000лв и до момента със всички задължителни плащания такси и тем подобин , включително обслужване ми стъпи на 7100. За сега мога да твърдя че е перфектна. Така че има и такова чудо на света. А твоята е станала 10000 със сложени гъделчета и тем подобни, които планираш да поставяш и занапред. Нищо чудно да ти стъпи и на 20000 по този начин. Не се заяждам просто изяснявам ситуацията. Със здраве да си я караш и все повече да те кефи но както един от колегите сие написал в подписа "Кеф цена няма" аз перефразирам - мерак граница няма.
Hassel,аз че съм болен...болен съм!
Ама ти си направо за лекарства
Мани мани :grin::grin:
Мисля че трябва да спра да хвърлям пари по всекидневката и да се съсредоточа по бегачката, щото времето лети, пролета ще дойде, а аз съм до никъде.
Междудругот много м исе искаше тази Коледа да си подаря едно Integraлle EVO2 , но няма да стане. Изпуснах и един уникален Escort Cosworth, който се продаде на смешна цена. Сега обмислям Lancer EVO 6-7 или Impreza STI от Англия, пък ще се поръчват части от Щатите или Германия да ги обръщам. Другия ми вариант е да оставя моите хоря да сглобят некое извращение, но като ги знам какви са "идиоти" ще ме е страх да го карам после :grin::grin:
Обаче реалността е доста гадна, за една седмица и 2-та ми автомобила се счупиха и бяха в сервиз, и двата пъти оставих 4-ри цифрени суми :new_Eyecrazy: ама кво да се прави, трябва да се грижим за тези неща, неизбежно е.
Поздрави :)
Колега може и да не вярваш но факт, моята я купих за 6000лв и до момента със всички задължителни плащания такси и тем подобин , включително обслужване ми стъпи на 7100. За сега мога да твърдя че е перфектна. Така че има и такова чудо на света. А твоята е станала 10000 със сложени гъделчета и тем подобни, които планираш да поставяш и занапред. Нищо чудно да ти стъпи и на 20000 по този начин. Не се заяждам просто изяснявам ситуацията. Със здраве да си я караш и все повече да те кефи но както един от колегите сие написал в подписа "Кеф цена няма" аз перефразирам - мерак граница няма.
Бате,не че нещо,но колко време я караш колата,почакай още няколко месеца и пак ще си говорим.Карам втора и ми е пределно ясно как седят нещата,повярвай ми.Около 10 000 лв е цената на идеалната 166 от 2000 година,дори не е на 100% идеална....
Да, колегата Flame e много прав. Реално цената е такава, за жалост :)
Колега сега като ти прочетох внимателно поста, ти твърдиш че за 1100лв, си я регистрирал, застраховки ала бала, и на всичко отгоре обслужил. Правейки си най-проста калкулация, излиза че, според тебе обслужването е само смяна на масла + филтри (незайно каква марка, за тия пари). Излиза че ти реално не си сменил ангренажен и пистов комплект ролки и ремъци, понеже един такъв е около 700лв. Също така не съм много сигурен какво масло си налял на автомобилът си, но ако е нещо по различно от 5w40 Diesl, препоръчително Selenia и то WideRange, аз ти препоръчвам да го сменяваш час по-скоро с такова. Смисъл ако си сложил Selenia Racing, Selenia 20k, това е най-голямата беда, която можеш да причиниш на едно JTD. Та, мисълта ми беше, че от смяна на консумативи до обслужване има огроомна разлика. Аз направих поредното облусжване и то ми струваше грубо около 2300лв. Автокаското ми е около 900лв. годишно, застраховка около 200лв., данък около 150лв. и т.н. то само по прехвърляне и номера се оръсих около 300лв. аз. :) Няма как в тези 1100лв. да си се вписал. Идеята ми е, че по-добре отиди и си погледни автомобила от рано, защото после нещата са фрапиращи, повярвай ми :)
ПС: Не си ме разбрал, в тези 10 000лв. съвсем не влизат тези "гъделчета" както ти ги наричаш.
Поздрави ;)
danchev63
07-12-2010, 22:02
Бате,не че нещо,но колко време я караш колата,почакай още няколко месеца и пак ще си говорим.Карам втора и ми е пределно ясно как седят нещата,повярвай ми.Около 10 000 лв е цената на идеалната 166 от 2000 година,дори не е на 100% идеална....
Както фигурира в подписа ми преди беше АР156. Цените не се различават особено. От един порядък са. за една година и направих само обслужване и нищо друго. Надявам се че сегашната е от този тип. Вярно че само времето ще покаже.
danchev63
07-12-2010, 22:31
Да, колегата Flame e много прав. Реално цената е такава, за жалост :)
Колега сега като ти прочетох внимателно поста, ти твърдиш че за 1100лв, си я регистрирал, застраховки ала бала, и на всичко отгоре обслужил. Правейки си най-проста калкулация, излиза че, според тебе обслужването е само смяна на масла + филтри (незайно каква марка, за тия пари). Излиза че ти реално не си сменил ангренажен и пистов комплект ролки и ремъци, понеже един такъв е около 700лв. Също така не съм много сигурен какво масло си налял на автомобилът си, но ако е нещо по различно от 5w40 Diesl, препоръчително Selenia и то WideRange, аз ти препоръчвам да го сменяваш час по-скоро с такова. Смисъл ако си сложил Selenia Racing, Selenia 20k, това е най-голямата беда, която можеш да причиниш на едно JTD. Та, мисълта ми беше, че от смяна на консумативи до обслужване има огроомна разлика. Аз направих поредното облусжване и то ми струваше грубо около 2300лв. Автокаското ми е около 900лв. годишно, застраховка около 200лв., данък около 150лв. и т.н. то само по прехвърляне и номера се оръсих около 300лв. аз. :) Няма как в тези 1100лв. да си се вписал. Идеята ми е, че по-добре отиди и си погледни автомобила от рано, защото после нещата са фрапиращи, повярвай ми :)
ПС: Не си ме разбрал, в тези 10 000лв. съвсем не влизат тези "гъделчета" както ти ги наричаш.
Поздрави ;)
Колега HASSEL като казвам обслужване значи е обслужване. Направих го в Италбулком Плевен. Естествено договорих си и отстъпка за цялостно гледане и евентуален ремонт. Смяна ремъци - ангренажен и пистов; ролки - всички на ангренажа и само обтяжна на пистовия; масло - Meguin 10W40 - немско; комплект накладки - предни и задни - не ги знам какви; тампони на стабилизираща задна щанга. Регистрация - без автокаско. В момента съм вече със него така че само тази сума мога да добавя към предишната. Друго по колата не съм правил за сега.Опс пропуснах пълна диагностика на комп - казаха че всички показатели са в нормите - даже се учудиха, че преглеждам здрава кола - 25лв. Имам дребни интериорни забележки , но лека полека ще ги махна и тях. Надявам се друго стойностно (голяма сума) да не правя скоро. Щом се движи значи ще се износва и сменя, но се надявам да е на дълги интервали.
Вярно е също че я имам от един месец но вече съм врътнал 2000км. За това я взех защото всеки месец около 1500км имам да правя с нея.
Надявам се аз да съм прав а не вие с колегата Flame , защото тогава ще се окаже че съм си взел "фабрика за лапане на пари". Разбира се че ще съм тук и след година - стига да не съм я продал :-) .
Колега danchev63 - съвсем приятелски да ти кажа че съм на същото мнение: "по-добре отиди и си погледни автомобила от рано, защото после нещата са фрапиращи, повярвай ми"
old alfist
12-12-2010, 22:18
Ами фрапиращи са - направо ти отиват гумите на кино.
Алфа 166 има такава вискозна геометрия особено на задницата, че в един момент се чудиш за какво е измислена тази сложнотия - явно някоя гениална инженерна мисъл си е развихрила фантазията.
:naughty::naughty::naughty:
Така си е. Сложничко е направено окачването на 166. Между другото, миналата седмица трябваше да занеса едни "койл оувъри" до сервиза. Имаше едно Масерати дигнато на подемника. Quattroporte, беше 2004 година мисля, понеже не беше най-новото. Ужасно добър автомобил! Та се загледах отдолу.Сега вярно че е със задни движещи колела, амаааа немате си наидея за каква зглобка говорим!!!! Без транс аксъли, без една камара ненужни детайли по окачването. Абе окачване от немски тип, ноо под капака Апенинско сърце. Както се пише в брошурките на марката "Excellence through passion". Искаме ей такива Алфи :)
Поздрави :)
Здравейте колеги, та от всичките приказки тук някой може ли да обясни от кое в крайна сметка се получава разкрача на задните колелета, защото при мен проблемът с разкрача е само на задно ляво колело, докато дясното си е идеално право,защото аз съм от враца и тук няма нито един читав сервиз в който могат да ми помогнат с това.
благодаря предварително
Здравейте колеги, та от всичките приказки тук някой може ли да обясни от кое в крайна сметка се получава разкрача на задните колелета, защото при мен проблемът с разкрача е само на задно ляво колело, докато дясното си е идеално право,защото аз съм от враца и тук няма нито един читав сервиз в който могат да ми помогнат с това.
благодаря предварително
Обикновенно се получава от втулките на шенкелите ;)
Linkestis
17-03-2011, 10:37
Обикновенно се получава от втулките на шенкелите ;)
Абсолютно вярно
antonios
17-03-2011, 18:21
Вертикалният наклон се определя само от една подковообразна щанга на която ако са здрави втулката и ябълковидния болт трябва да развиеш четири болта и да си регулираш наклона ,работа за десет минути
to_lose_HEART
17-03-2011, 18:36
Колега вероятно имаш предвид горния носач, но там по него няма нищо за регулиране
antonios
17-03-2011, 19:06
има колега и точно от там се регулира наклона развиваш 4 болта оправяш вертикала и стягаш ,за целта колата трябва да е вдигната. На това ако казвате сложно окачване ,какво да кажат колегите с мерцедесите[COLOR="Silver"]
Linkestis
17-03-2011, 19:12
Вертикалният наклон се определя само от една подковообразна щанга на която ако са здрави втулката и ябълковидния болт трябва да развиеш четири болта и да си регулираш наклона ,работа за десет минути
има колега и точно от там се регулира наклона развиваш 4 болта оправяш вертикала и стягаш ,за целта колата трябва да е вдигната. На това ако казвате сложно окачване ,какво да кажат колегите с мерцедесите[COLOR="Silver"]
Я пак че нещо не моем да вденем,или го нарисувай.
Как да го Ева ще регулираш наклона от носач които не се регулира!!??!!?!А има ли носач които се регулира?!?!?!
Всъщност какво е реглаж?!?!?!Тва Алфа кола ли е или що!?!?
--------------
Къде в тая кочина има подкови???
antonios
17-03-2011, 19:23
Носача наистина няма как да го регулираш ,регулира се наклона на шенкела ,т.е. трябва да се удължи носача за целта се отвиват 4 болта които държат пе образната планка на която е захванат носача за моста ,планката е с разпилени отвори.Малко фантазия никога не е излишна
Как става тоя реглаж? На око ли?
antonios
17-03-2011, 20:41
Ако си бил в часовете по геометрия няма да ти е трудно, трябжа само да превърнеш градусите в милеметри
Linkestis
18-03-2011, 01:58
Ти натръшка половината форум
Ти натръшка половината форум
Кво говориш, аз още не знам какво да напиша :shocking::bored::tooth:
Между другото, вече съм с Powerflex навсякъде, само тампони на мотора нямаха , ама ще го преживея. Доколкото знам от английската фирма използват материал с 80% твърдост за "whole sale" китовете си. Смених и някои неща по предницата, понеже ме дразнеха разни скърцания и шумове и така или иначе беше в сервиз, взех че си смених и ангренажният комплект както и този на пистовият ремък. И понеже времето ще се оправя минах и един стенд, та ми я отвориха малко и ми я нагласиха за по-спортно каране. Много приятно се получи. Онези всеизвестни залюлявания на задницата изчезнаха и сега си давам газ и по завоите. Следващ етап: Koni FSDx4 + Ventura 40/60mm lowering kit. Само незнам как ще прежаля картера, още мисля как да го защитя, когато я снижа. Вървежа й вече не ме задоволява и скоро минаваме на етап GTB2260VK + 550/180/46 cooler, 65mm генерация, CF3 дюзи х5, портване на главата при моите хора, и може би уголемено бутало помпата, нямам идея как ще й вдигам на нея налягането. От сегашният сетъп съм изключително доволен. Просто вече не ми прави впечатление.
Поздрави :)
Linkestis
18-03-2011, 14:45
.......... Просто вече не ми прави впечатление.
Поздрави :)
Ама ти вземи си купи една Чесна,че и Алфата ще ти малее скоро :plane::cheers:
Ако си бил в часовете по геометрия няма да ти е трудно, трябжа само да превърнеш градусите в милеметри
Не съм бил в часовете по геометрия. Айде обясни на простите орица с прости думи !!!
Васил Петров
18-03-2011, 17:51
Не съм бил в часовете по геометрия. Айде обясни на простите орица с прости думи !!!
Аз ще ти обясна: :devil:
Както си прави човека раглажа с линийка и пергел така и всяка година нови гуми... :jason2:
antonios
18-03-2011, 20:06
Не коментирам изказванията ви,аз зор нямам моята Алфа не е нито разкрачена нито имам проблем с гумите
Linkestis
18-03-2011, 22:46
Ти що мислиш че ние сме на зор???
Pepko-Bepko
18-03-2011, 23:57
Защо нападате човек които се опитва да напише нещо смислено в тои раздел?166 винаги си е можела да се регулира страничния наклон проблема е че никои не прави това защото тез шестограми са на много забутано място.Факт!Аз по рано също се опитах да обясня как става и публикуваните ми снимки бяха изтрити с обвинение че съм правил реклама!Така не си помагаме!
Може и така да става, ама аз знам поне 3 случая освен моята и в потвърждение думите на Бобо, че като смениш к`вото трябва (при мен бяха втулките на шенкела - "скърцащите") и си намериш правилния стенд за реглаж нещата се успиват. Задните гуми са си на място, в завои влизам без да се замислям, даже от ония дни едно приятелче с Ауди караше зад мен и за малко да се обърне завалията, гумите си ги износва перфекнто. Та мисълта ми беше, че ако има разни деформации, износвания, скъсвания по тампоните даже и да стане с тоя реглаж задницата пак ще си се мята по завоите.
"antonios" мерси , намерих ги тези 4 болта и успях да регулирам колелото, и след това отидох на реглаж за по-сигурно, и все пак не успях да си обясна причината при положение че смених втулките на шенкела и тампоните на носача, но наклона не се оправи, оправи се чак след като го регулирах от 4те болта.
мерси
antonios
29-03-2011, 20:31
Радвам се че поне някой ме е разбрал
Linkestis
30-03-2011, 15:10
:priest: :tooth: :screwy:
69859
явно се спори за планка 5
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.