View Full Version : мога ли да сменя 1.7боксер със 1.7 16v боксер на Алфа33 92г.
vencialfa
20-07-2006, 14:40
интересува ме как да реша проблемите с ECU-то,трябва ли да го сменя с това от новия мотор ,колата ми е Алфа 33 1.7 92г. Ако някой знае други съществуващи пречки при смяната с 1.7 16v моля да сподели.
Двете коли са с различни инжекциони но аз доколкото съм чувал 1.7 16в става много добре с твоя инжекцион който е с мап сензор а не с дебитомер :idea: :idea: :idea:
vencialfa
20-07-2006, 16:14
Моята 33-ка е с без делко с датчик на коляновия вал и без дебитомер.
Трябва ли да търся такъв 16v мотор .
Н е бе казвам че твоя инжекцион може да се направи и на 16в мотор демек да се пригоди,защото е по-хубав :wink: :wink: :wink:
vencialfa
20-07-2006, 22:30
Благодаря за мнението.А как според теб трябва да се пригоди,че в нашия град ша я гледат като извънземно
Благодаря за мнението.А как според теб трябва да се пригоди,че в нашия град ша я гледат като извънземно
А никой ли не се сети, че ще трябва да се поразшири малко коша:)))))) ?
vencialfa
21-07-2006, 14:04
pth7712 сигурен ли си че 16v мотор не се побира в коша
1,7 16В се побира в коша,единствено ти трябва отпред гредата 6тото е по разли4на за 16В без нея неможе да го сложиш.
vencialfa
21-07-2006, 19:38
Благодаря за мненията, остава да си намеря 16v мотор.
pth7712 сигурен ли си че 16v мотор не се побира в коша
Когато мерих за да сменям моя, опрях до гредата,както каза вече алфиста.
А и моето скромно мнение е, че не си заслужава.
Е, ако някой е решил да ти подари 16в в перфектно състояние - няма за какво да се спори:))))
А пък според мен може да се сменят само главите, но при всички положения трябва или пиджибек или ремап на екуто за да стане. Мурджев за дебитомера не си прав и 8в боксера е с дебитомер :wink:
[qute] Мурджев за дебитомера не си прав и 8в боксера е с дебитомер :wink:[/quote]
Бобо,
с риск да ми теглиш една голяма ... аз на MP 3.1 дебитомер не намерих.
Ако действително има, кажи къде е, защото ако наистина има, то това би обяснило необичайно високия разход напоследък. Или поне би ми помогнало да си обясня част от него.
БОШ мп 3.1 е без дебитомер, за6тото има вакум от всмукателния колектор до компютъра и това ме навежда на мисълта 4е мапа е в компа. вграден.
БОШ мп 3.1 е без дебитомер, за6тото има вакум от всмукателния колектор до компютъра и това ме навежда на мисълта 4е мапа е в компа. вграден.
Да точно така но има модели на 1.7 8в които са с дебитомер :wink: Всъщност моделите с МАП почват от 92 година :wink:
БОШ мп 3.1 е без дебитомер, за6тото има вакум от всмукателния колектор до компютъра и това ме навежда на мисълта 4е мапа е в компа. вграден.
Да точно така но има модели на 1.7 8в които са с дебитомер :wink: Всъщност моделите с МАП почват от 92 година :wink:
Мда. Разбрах.
Защото аз всички 33 8в които съм виждал са с дебитомер и бях много учуден че при мен няма и не знаех какво го замества.
Мерси за информацията.
Мда. Разбрах.
Защото аз всички 33 8в които съм виждал са с дебитомер и бях много учуден че при мен няма и не знаех какво го замества.
Мерси за информацията.
Обеснявам на широко тогаз :lol: 33 1.7сс 8V до 92г са с Бош LE3 който е с Дебитомер, след 92 има и от двата вариянта (заради застояли бройки може би) но вече се слага MP3.1 с Мап който м/у другото върви по-малко от този с дебитомера, ма немога да си обесня защо може би заради по-новата година е по рестриктнат :roll: :wink:
А пък според мен може да се сменят само главите, но при всички положения трябва или пиджибек или ремап на екуто за да стане. Мурджев за дебитомера не си прав и 8в боксера е с дебитомер
Бобо,мен ме итересува как и къде може да се ремапне еку-то на бош мп 3.1 ако си сложа тази инжекция на моя 1,7 16В и воабще има ли смисъл от това.
stranger
04-08-2006, 16:43
А пък според мен може да се сменят само главите, но при всички положения трябва или пиджибек или ремап на екуто за да стане. Мурджев за дебитомера не си прав и 8в боксера е с дебитомер
Бобо,мен ме итересува как и къде може да се ремапне еку-то на бош мп 3.1 ако си сложа тази инжекция на моя 1,7 16В и воабще има ли смисъл от това.
сравни параметрите - времената за отваряне на дюзите например на 8V и 16V при различните обороти, щото ако има разлика нали се сещаш
А пък според мен може да се сменят само главите, но при всички положения трябва или пиджибек или ремап на екуто за да стане. Мурджев за дебитомера не си прав и 8в боксера е с дебитомер
Бобо,мен ме итересува как и къде може да се ремапне еку-то на бош мп 3.1 ако си сложа тази инжекция на моя 1,7 16В и воабще има ли смисъл от това.
сравни параметрите - времената за отваряне на дюзите например на 8V и 16V при различните обороти, щото ако има разлика нали се сещаш
Кво като има разлика колега :?: Ти ремап знаеш ли какво е :?:
Здравейте. Относно главите на двата двигатела-взаимозаменяеми са, но няма да стане защото на 8V и на 16V са различни буталата и биелите. Не си заслужава цялата работа. Най-лесно е да се смени целия двигател. Но 1.7 8V като се бутне малко не се дава на 16V :) При това цялата работа ще излезе по-малко пари.
vencialfa
13-08-2006, 09:53
Колега Canev ако не представлява трудност за теб сподели как требе да се пипне за да тръгне като 16v
Здр. Ще ви кажа това което прочетох в един австралииски форум на алфа ромео. Нужни са големите карбуратори от стария модел 1.7 с по-големи жигльори, спортни филтри, "freeflow" ауспухова система, значи гърнета без съпротивление и да се отнеме 1 мм от главите и да се почистят каналите от ръбовете останали при отливането. Според човека по този начин колата върви повече от 16V и има голям въртящ момент на ниските обороти, това от което 16V страда. Не се споменаваше колко е разхода на гориво, но когато става дума за бегачка, това остава на заден план :wink: Аз лично понеже съм беден кат' църковна мишка и не искам да се товаря съм си модифицирал само ауспуха с две проходни гърнета и с гордост мога да кажа че наистина има подобрение :lol: Чао засега, дано да съм бил полезен.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.